The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Dictee - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: (OT) Dictee (/showthread.php?tid=1559)

Pages: 1 2 3 4


(OT) Dictee - Ad Wim - 20-12-2006

Eitje dit jaar, stuk makkelijker dan vorig jaar. Ik gok dat ik 9 fout heb.


Re: (OT) Dictee - Hoef - 20-12-2006

Ad Wim Wrote:Eitje dit jaar, stuk makkelijker dan vorig jaar. Ik gok dat ik 9 fout heb.

Heb je toch mooi een 1 gehaald, feli!


- Ad Wim - 20-12-2006

Zaten toch een aantal onverwachte instinkterjes is, ik ga nog even natellen :oops:


- Mukkus - 20-12-2006

Ad Wim Wrote:Zaten toch een aantal onverwachte instinkterjes is, ik ga nog even natellen :oops:

Fout nummer 10 en 11!


- Ad Wim - 20-12-2006

Even wachten tot het op internet of TT komt, maar ik zit nu op 13 snel geteld.


- Hoef - 20-12-2006

Ad Wim Wrote:Zaten toch een aantal onverwachte instinkterjes is, ik ga nog even natellen :oops:

14!


- Ad Wim - 20-12-2006

Dat is een typefout Wink


- Hoef - 20-12-2006

Aha, dus die tellen niet mee bij het nationaal dictee......of zijn dat je eigen regels?


- Ad Wim - 20-12-2006

Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.


- Ad Wim - 20-12-2006

Hoef Wrote:Aha, dus die tellen niet mee bij het nationaal dictee......of zijn dat je eigen regels?
Als je dat verschil al niet eens inziet...


- Ekslem - 20-12-2006

Heb hem dit jaar voor het eerst gemaakt.
36 fouten :oops: . Fouten zaten vooral in de streepjes en in de spaties (op sommige plekken wel waar geen spatie moest en vice versa).


- Hoef - 20-12-2006

Joh, dat waren allemaal typefouten (of schrijffouten) en die tellen volgens Ad Wim niet mee


- Ekslem - 20-12-2006

Hoef Wrote:Joh, dat waren allemaal typefouten (of schrijffouten) en die tellen volgens Ad Wim niet mee

:razz: dan hak minder fouten dan Ad :8:


- Gerben Zonderland - 20-12-2006

Ad Wim Wrote:Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.

Dat is 3 fouten. geen hoofdletters en geen spatie.


- Ad Wim - 20-12-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.

Dat is 3 fouten. geen hoofdletters en geen spatie.
Maar als het aan elkaar geschreven wordt, heeft het logischerwijs maar één hoofdletter en dus ook maar één fout. Het gaat om het fout dat ik een hoofdletter(s) gebruik. Volgens mij wordt er zo nagekeken.


- Mukkus - 20-12-2006

Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.

Dat is 3 fouten. geen hoofdletters en geen spatie.
Maar als het aan elkaar geschreven wordt, heeft het logischerwijs maar één hoofdletter en dus ook maar één fout. Het gaat om het fout dat ik een hoofdletter(s) gebruik. Volgens mij wordt er zo nagekeken.

15 en 16!


- Gerben Zonderland - 20-12-2006

Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.

Dat is 3 fouten. geen hoofdletters en geen spatie.
Maar als het aan elkaar geschreven wordt, heeft het logischerwijs maar één hoofdletter en dus ook maar één fout. Het gaat om het fout dat ik een hoofdletter(s) gebruik. Volgens mij wordt er zo nagekeken.

ALS telt niet. Jij schrijft het met twee hoofdletters en een spatie en dat is 3 fouten. ZO werd en wordt er naar gekeken. Je had het namelijk (in theorie) ook nog wel met een koppelteken o.i.d. kunnen schrijven.


- Ad Wim - 21-12-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.

Dat is 3 fouten. geen hoofdletters en geen spatie.
Maar als het aan elkaar geschreven wordt, heeft het logischerwijs maar één hoofdletter en dus ook maar één fout. Het gaat om het fout dat ik een hoofdletter(s) gebruik. Volgens mij wordt er zo nagekeken.

ALS telt niet. Jij schrijft het met twee hoofdletters en een spatie en dat is 3 fouten. ZO werd en wordt er naar gekeken. Je had het namelijk (in theorie) ook nog wel met een koppelteken o.i.d. kunnen schrijven.
Aha, ik dacht dat die 'als-regel' wel gold, ik dacht dat de consequentiefouten niet meegerekend zouden worden. Ik heb echter wel twee fouten gerekend voor ten hemel schreiende. Dan heb ik vijftien fouten.


- T00L - 21-12-2006

in anderhalf uur van 9 naar 15 fouten.. dat wordt schrikken als je morgen opstaat


- Treesong - 21-12-2006

0 fout


- Bocaloca - 21-12-2006

Ada je valt door de mand
ieder streepje fout in een woord is ook en fout en niet een woord met 6 streepjes fout is 1 fout he


- Berend Botje - 21-12-2006

Treesong Wrote:0 fout

Hier ook geen fouten.


- Bocaloca - 21-12-2006

Berend Botje Wrote:
Treesong Wrote:0 fout

Hier ook geen fouten.



- Mukkus - 21-12-2006

Ad Wim, heb je die andere 9 zinnen al nagekeken?


- Adder - 21-12-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Ad Wim Wrote:Inderdaad 13 fout, al kan het ook 14 zijn omdat ik niet weet of Dobermann Pincher nou 1 of 2 fouten zijn.
Maar toch niet slecht, al staat mijn record op 12.

Helaas te veel fouten gemaakt met woorden wel of niet aan elkaar.

Dat is 3 fouten. geen hoofdletters en geen spatie.

Moet dit niet zijn zijn?


- Mukkus - 21-12-2006

En de eerste 'geen' mag met een hoofdletter. Die staat namelijk aan het begin van de zin.

Grappig eigenlijk dat je het woord 'hoofdletter' zonder hoofdletter schrijft. :wink:


- Dugarry - 21-12-2006

Hier 0 vouten!


- Ekslem - 21-12-2006

Dugarry Wrote:Hier 0 vouten!

Das kut lopen, zo zonder vouten!


- waf - 21-12-2006

op de valreep nog even de leukste draad van het jaar!

hilarisch. cry


- Ad Wim - 21-12-2006

Mukkus Wrote:Ad Wim, heb je die andere 9 zinnen al nagekeken?
Het waren er maar acht :razz: