The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
schorsingen ronde 22 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: schorsingen ronde 22 (/showthread.php?tid=1733)

Pages: 1 2 3


schorsingen ronde 22 - de nieuwe - 29-01-2007

Veel 5de (en 7de) gele kaarten deze week:
Bosschaart
Bunjevcevic
Vreven
Saeijs
Suarez
Stam
Drenthe
Frankel
Kruys
Daarbuiten nog 2 lopende schorsingen:
El Akchaoui (3/4)
Rankovic (2/5)
En zoals altijd: wordt ongetwijfeld vervolgd :razz:


- Ekslem - 29-01-2007

Hele achterhoede Ado geschorst :razz:


- Ricochan - 29-01-2007

Ekslem Wrote:Hele achterhoede Ado geschorst :razz:


En de keepert is blessee....


- Depor - 29-01-2007

Aambeien?


- Ricochan - 29-01-2007

Slagroom erop?


- Depor - 29-01-2007

getver


Re: schorsingen ronde 22 - Peter - 29-01-2007

de nieuwe Wrote:Veel 5de (en 7de) gele kaarten deze week:
Bosschaart ADO
Bunjevcevic ADO
Vreven ADO
Saeijs RJC
Suarez GRO
Stam AJA
Drenthe FEY
Frankel VIT
Kruys UTR
Daarbuiten nog 2 lopende schorsingen:
El Akchaoui (3/4) NEC
Rankovic (2/5) ADO
En zoals altijd: wordt ongetwijfeld vervolgd :razz:
Goed werk nieuwe!
Even voor mn eigen overzicht de clubs erbij; kijkt wat makkelijker vind ik.


- Peter - 29-01-2007

Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Hele achterhoede Ado geschorst :razz:


En de keepert is blessee....

Maar Utrecht heeft geen scorend vermogen.


- Frits - 29-01-2007

Peter Wrote:
Ricochan Wrote:
Ekslem Wrote:Hele achterhoede Ado geschorst :razz:


En de keepert is blessee....

Maar Utrecht heeft geen scorend vermogen.

loval Smile


- Ekslem - 29-01-2007

Die kunnen we dus gewoon opstellen!

Quote:Lazovic ontloopt schorsing
29 januari 2007


Danko Lazovic kan opgelucht ademhalen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB had een onderzoek ingesteld naar een vermeende overtreding van de Servische aanvaller in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, maar heeft niet voldoende bewijs gevonden om tot een schorsing over te gaan.


Door zijn vrijspraak kan Lazovic, tot zijn grote opluchting, zondag gewoon meespelen in de streekderby tegen NEC. "In een wedstrijd is altijd fysiek contact. Zolang dit beperkt wordt tot de duels, en zolang er sprake is van een eerlijke strijd om de bal, moet dat ook kunnen. Voetbal is niet voor niets een contactsport."

"Ik ga altijd voor de bal en ik wil altijd winnen. Maar daarbij ken ik wel mijn grenzen. Ik zal een speler nooit bewust blesseren of iets dergelijks. Nu ben ik heel blij dat de Tuchtcommissie dat ook heeft ingezien, want ik zou zwaar teleurgesteld zijn geweest als ik de wedstrijd tegen NEC had moeten missen", aldus de spits.



- Ricochan - 29-01-2007

Deze tekst kan schneider binnenkort kopieren;

Ik ga altijd voor de bal en ik wil altijd winnen. Maar daarbij ken ik wel mijn grenzen. Ik zal een speler nooit bewust blesseren of iets dergelijks. Nu ben ik heel blij dat de Tuchtcommissie dat ook heeft ingezien, want ik zou zwaar teleurgesteld zijn geweest als ik de wedstrijd tegen ... had moeten missen",

:Big Grin


- Ad Wim - 29-01-2007

Ik wilde het net zeggen. Hoewel de overtreding niet hetzelfde was, denk ik dat het bij Sneijder zo ook zal gaan en dat hij dus ook niet geschorst zal worden zoals ik in het andere topic ook al probeerde aan te geven.


- FC Petr - 29-01-2007

Ekslem Wrote:Die kunnen we dus gewoon opstellen!

Quote:Lazovic ontloopt schorsing
29 januari 2007


Danko Lazovic kan opgelucht ademhalen. De aanklager betaald voetbal van de KNVB had een onderzoek ingesteld naar een vermeende overtreding van de Servische aanvaller in de thuiswedstrijd tegen FC Groningen, maar heeft niet voldoende bewijs gevonden om tot een schorsing over te gaan.


Door zijn vrijspraak kan Lazovic, tot zijn grote opluchting, zondag gewoon meespelen in de streekderby tegen NEC. "In een wedstrijd is altijd fysiek contact. Zolang dit beperkt wordt tot de duels, en zolang er sprake is van een eerlijke strijd om de bal, moet dat ook kunnen. Voetbal is niet voor niets een contactsport."

"Ik ga altijd voor de bal en ik wil altijd winnen. Maar daarbij ken ik wel mijn grenzen. Ik zal een speler nooit bewust blesseren of iets dergelijks. Nu ben ik heel blij dat de Tuchtcommissie dat ook heeft ingezien, want ik zou zwaar teleurgesteld zijn geweest als ik de wedstrijd tegen NEC had moeten missen", aldus de spits.


Zeer terechte beslissing, daaaag nek. :lol:


- waf - 29-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik wilde het net zeggen. Hoewel de overtreding niet hetzelfde was, denk ik dat het bij Sneijder zo ook zal gaan en dat hij dus ook niet geschorst zal worden zoals ik in het andere topic ook al probeerde aan te geven.

als sneijder niet geschorst wordt is dat omdat het een ajakkessied is. en niet vanwege dat pro-ajakkes flauwekulverhaal dat jij ophing. :razz:


- Peter - 29-01-2007

waf Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wilde het net zeggen. Hoewel de overtreding niet hetzelfde was, denk ik dat het bij Sneijder zo ook zal gaan en dat hij dus ook niet geschorst zal worden zoals ik in het andere topic ook al probeerde aan te geven.

als sneijder niet geschorst wordt is dat omdat het een ajakkessied is. en niet vanwege dat pro-ajakkes flauwekulverhaal dat jij ophing. :razz:

Voetbal Insite ging uitgebreid in op dat hele minimale tikje van Farfan, vooral Babsy deed het als iets schokkends voorkomen. Gelukkig zat de ado-coach erbij om te constateren dat Saeijs wel erg overdreven viel en het tikje wel erg licht was.

Benieuwd of we Sneijder ook nog te zien krijgen, zal wel niet.


- Ekslem - 30-01-2007

Heb ik het weer niet gezien Icon_evil

EDIT: kan iemand niet een filmpie opsnorren?


- Ricochan - 30-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik wilde het net zeggen. Hoewel de overtreding niet hetzelfde was, denk ik dat het bij Sneijder zo ook zal gaan en dat hij dus ook niet geschorst zal worden zoals ik in het andere topic ook al probeerde aan te geven.

Maar wesley schneider is een asociale leugenaar dat weten we inmiddels, dus wie gelooft hem nu nog ?

Heeft iedereen die zondag in een stadion zat en het niet zag nu ook de beelden gezien???


- Mukkus - 30-01-2007

Peter Wrote:...het tikje wel erg licht was.

Slaande beweging = slaande beweging. Slaande beweging = rood.
Niet gezien = onderzoekje. Onderzoekje -> constateren slaande beweging. Slaande beweging = schorsing.

Lijkt me makkelijk werk bij dat tuchtcollege.


- waf - 30-01-2007

Ad Wim Wrote:Ik wilde het net zeggen. Hoewel de overtreding niet hetzelfde was, denk ik dat het bij Sneijder zo ook zal gaan en dat hij dus ook niet geschorst zal worden zoals ik in het andere topic ook al probeerde aan te geven.

op teletekst staat trouwens dat lazovic is vrijgesproken omdat de grensrechter het akkefietje gezien had en niet gepiept heeft. dat is dus anders. er is over zijn situatie geoordeeld, en dan kun je niet meer achteraf bestraft worden.

dat was bij sneijder niet het geval, hoewel, als die grens ook een scc bij ajakkes heeft zal hij dat wel verzinnen.


- Peter - 30-01-2007

Mukkus Wrote:
Peter Wrote:...het tikje wel erg licht was.

Slaande beweging = slaande beweging. Slaande beweging = rood.
Niet gezien = onderzoekje. Onderzoekje -> constateren slaande beweging. Slaande beweging = schorsing.

Lijkt me makkelijk werk bij dat tuchtcollege.

Neh, Saeijs pakt Farfan vast, waardoor deze niet weg kan lopen, dus besluit Farfan maar zich om te draaien en Saeijs ook vast te pakken. Omdat Farfan een kerel is en Saeijs een doetje valt die laatste kermend van de pijn naar de grond terwijl Farfan gewoon kan blijven staan. Xtragaap4de


- Mukkus - 30-01-2007

Saeijs vastpakken? Ik ga iig niet naast Farfan staan bij een pisbak, als jij dat vastpakken noemt, wil ik niet weten hoe hij zijn pik vastpakt, als ie mot pissen.


- Flixieluv - 30-01-2007

Mukkus Wrote:Saeijs vastpakken? Ik ga iig niet naast Farfan staan bij een pisbak, als jij dat vastpakken noemt, wil ik niet weten hoe hij zijn pik vastpakt, als ie mot pissen.

Wil je dat anders wel weten?


- waf - 30-01-2007

Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:Saeijs vastpakken? Ik ga iig niet naast Farfan staan bij een pisbak, als jij dat vastpakken noemt, wil ik niet weten hoe hij zijn pik vastpakt, als ie mot pissen.

Wil je dat anders wel weten?

:lol:


- Mukkus - 30-01-2007

Flixieluv Wrote:
Mukkus Wrote:Saeijs vastpakken? Ik ga iig niet naast Farfan staan bij een pisbak, als jij dat vastpakken noemt, wil ik niet weten hoe hij zijn pik vastpakt, als ie mot pissen.

Wil je dat anders wel weten?

Dan helemaal niet! Staat Mukkus daar straks met een lading lauwe peruviaanse mannenzeik over hem heen.....

Aan de ene kant zou ik het best wel willen weten. Vooral hoe dat in de kleedkamer van PSV gaat. Gomes die verschrikkelijk moet zeiken en voor de ingang van de pisbakken wordt tegengehouden door Alex. Gomes kwaad, want die denk dat Alex een geintje met hem uithaalt. "Laat me er langs, laat me erlangs!". Alex die dan op kalme toon zegt: "Farfan staat te zeiken.....", en dat Gomes dan snel de damestoiletten invliegt.


- Mukkus - 30-01-2007

Aanklager start onderzoek naar Farfán
30 januari 2007

Jefferson Farfán moet vrezen voor een schorsing. De aanklager betaald voetbal is een onderzoek gestart naar een vermeende slaande beweging van de PSV-aanvaller. Het incident vond zondag plaats tijdens het duel met Roda JC.

Scheidsrechter Vink ontging het incident, maar Roda-verdediger Jan-Paul Saeijs beweerde na afloop van het door de Limburgers gewonnen duel te zijn geslagen door Farfán.


- Ekslem - 30-01-2007

Dus alle Farfans uit de teams?
Ik mag lijen voor PSV dat ie geen straf krijgt, want dat zijn ze (we) het spreekwoordelijke haasje denk ik.


- Ricochan - 30-01-2007

Ekslem Wrote:Dus alle Farfans uit de teams?
Ik mag lijen voor PSV dat ie geen straf krijgt, want dat zijn ze (we) het spreekwoordelijke haasje denk ik.

Ik had hem er al niet instaan, maar zonder hem kan die kluivert eens wat laten zien voor zijn centen toch?


- Peter - 30-01-2007

Ekslem Wrote:Dus alle Farfans uit de teams?
Ik mag lijen voor PSV dat ie geen straf krijgt, want dat zijn ze (we) het spreekwoordelijke haasje denk ik.

Natuurlijk niet; hij krijgt donderdag of vrijdag een voorstel (als het al zover komt Lazovic leek mij bv zwaarder en die ging vrijuit), vervolgens gaat PSV gewoon in beroep waardoor de evt. schorsing over AZ wordt heengetild. Daarna staan Sparta, Heracles en Groninge, RKC en Excelsior op het programma, dus kan kunnen ze hem wel ergens 2 of 3 potjes missen.

ps. is het onderzoek naar Sneijder al gestart? :p


- Mukkus - 30-01-2007

Dat van Lazovic was al 'beoordeeld' door een grensrechter en daardoor kon de aanklager niks doen. Dit van Farfan is dus een ander soort zaak.


- Ekslem - 30-01-2007

Mukkus Wrote:Dat van Lazovic was al 'beoordeeld' door een grensrechter en daardoor kon de aanklager niks doen. Dit van Farfan is dus een ander soort zaak.

Mukkus, Petertje niet te moeilijk maken aub!