![]() |
Vit - Roda - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Vit - Roda (/showthread.php?tid=1844) |
Vit - Roda - Ekslem - 16-02-2007 Die gaan de 0 dus niet houden..... :razz: Quote:Vitesse: basisplaats voor debutant Van Mourik - Ad Wim - 16-02-2007 Lazo op z'n fiets weer gewoon beter, neem ik aan? - Ekslem - 16-02-2007 Ga ik wel vanuit, want die mag er voor mij 3 gaan inleggen :razz: - Ad Wim - 16-02-2007 Ekslem Wrote:Ga ik wel vanuit, want die mag er voor mij 5 gaan inleggen :razz: ![]() - Ekslem - 16-02-2007 Quote:Velthuizen behoudt basisplaats - FC Petr - 16-02-2007 Tsja, Pietje doet het zeker niet slecht, maar een goede keeper huren en ôm dan op de reserve bank plaatsen, is een beetje zonde. :-k - Ekslem - 16-02-2007 FC Petr Wrote:Tsja, Pietje doet het zeker niet slecht, maar een goede keeper huren en ôm dan op de reserve bank plaatsen, is een beetje zonde. :-k Niemand had kunnen weten dat Pietje het zo goed zou gaan doen. Aad heeft daarbij ook aangegeven dat hij Pietje helemaal niet kende en hem dus niet kon beoordelen. Die Servier is dus aangetrokken om ieder risico uit te sluiten. Helaas voor hem pakt het niet zoals hij verwachtte (zoals hem beloofd is), maar dat is profvoetbal. - Frits - 16-02-2007 helaas heb ik wel al die tijd pietje niet durven nemen door die servier... is vanaf nu dus anders! - FC Petr - 16-02-2007 Frits Wrote:helaas heb ik wel al die tijd pietje niet durven nemen door die servier... is vanaf nu dus anders! [-X Deze wedstrijd mag Pietje nog keepen van Aad, maar ik heb het idee dat het een volgende keer zomaar Stojkovic kan worden. Vladimir Stojkovic kwam donderdagavond voor het eerst in actie voor Vitesse. In het competitieduel met Jong Vitesse tegen Jong Feyenoord (0-1) maakte hij een prima indruk. De Mos: ââ¬ÅVladimir heeft een hele goede eerste wedstrijd gespeeld. Hij groeit elke dag en het is zeker de bedoeling dat hij dit seizoen nog aan spelen toekomt bij Vitesse.ââ¬Â - FC Petr - 17-02-2007 De opstelling tegen Roda JC is al bekent... Vitesse Piet Velthuizen, Colin van Mourik, Civard Sprockel, Giovanny Espinoza, Purrel Frankel, Onur Kaya, Theo Janssen, Youssouf Hersi, Anduele Pryor, Mads Junker en Danko Lazovic. - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Espinoza gaat er vanavond af met donkerrood. - FC Petr - 17-02-2007 Sorry, die kaart kennen we nog niet in Nederland. - RR - 17-02-2007 VITESSE: Velthuizen,v.Mourik,Sprockel, Espinoza,Fränkel,Hersi,Kaya,Pryor,Due, Junker,Lazovic RODA JC: Castro,De Fauw,Kah,Lachambre, Sibum,Meeuwis,Agustien,Bodor,Oper, v.Tornhout,Ramzi - Peter - 17-02-2007 Waar is Tokkie Theo nou weer? :letitallout: - Treesong - 17-02-2007 Peter Wrote:Waar is Tokkie Theo nou weer? :letitallout: Carnavaaaaaaaaaaaaaaal... :wink: - Ad Wim - 17-02-2007 Niet dat het me heel veel boeit, maar waar is Saeijs? - Gerben Zonderland - 17-02-2007 FC Petr Wrote:De opstelling tegen Roda JC is al bekent... Sorry, deze vervoeging kennen we nog niet in Nederland. - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Gerben Zonderland Wrote:FC Petr Wrote:De opstelling tegen Roda JC is al bekent... Eindelijk maak je een leuke opmerking Gerben. - Peter - 17-02-2007 Ad Wim Wrote:Niet dat het me heel veel boeit, maar waar is Saeijs? Samen met tokkie Theo wezen stappen gisteren? - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Kom op Ramzi, knal er eentje in vlak voor tijd. Ik heb Ramzi niet hoor, ik wil gewoon dat Vitesse verliest. - Mukkus - 17-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Kom op Ramzi, knal er eentje in vlak voor tijd. Ik heb Ramzi niet hoor, ik wil gewoon dat Vitesse verliest. Ik heb liever dat Ramzi na afloop van de wedstrijd de Gelredome in de hens steekt. - Vret Mien Gras - 17-02-2007 Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Kom op Ramzi, knal er eentje in vlak voor tijd. Ik heb Ramzi niet hoor, ik wil gewoon dat Vitesse verliest. Jaaaaaaa, nog beter. Dan sturen ze Ramzi terug naar Marokko en kan Nec eindelijk de derby van Gelderland uitvechten met de Graafschap. - Mukkus - 17-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Kom op Ramzi, knal er eentje in vlak voor tijd. Ik heb Ramzi niet hoor, ik wil gewoon dat Vitesse verliest. Sorry, ik haal 'pyromaan', 'kleptomaan' en 'marokkaan' altijd door elkaar. - Vret Mien Gras - 17-02-2007 De politie niet :wink: - Mukkus - 17-02-2007 Vret Mien Gras Wrote:Bij de politie niet :wink: :lol: - FC Petr - 18-02-2007 Helaas bij een saai potje voetbal wezen kijken. :| - recreantb - 18-02-2007 De nummer 1, de nummer 1, de nummer 1 van Gelderland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D> voor Roda! - FC Petr - 18-02-2007 recreantb Wrote:De nummer 1, de nummer 1, de nummer 1 van Gelderland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alsjeblieft nekker, wees er maar een weekje blij mee. :wink: |