FTM Forum
Stond - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Stond (/showthread.php?tid=1858)



Stond - Berend Botje - 18-02-2007

vanmiddag in de supermarkt een vrouw voor me in de rij en het enige dat ze kocht was 1 komkommer. Het kostte me moeite om niets te zeggen.


- Treesong - 18-02-2007

Dat zijn echt van die momenten dat je denkt: "Stond forumsethgaaikema Gerrit Zonderaars maar naast me" #-o

Zo stond ik vanavond in de supermarkt naast een stel dat een kwartier stond te debatteren welke lekkernij gezelliger zou staan op de koffietafel... boterkoekjes of stroopwafeltjes :roll:


- Mukkus - 18-02-2007

Tijdje geleden stond er voor mij een man die, waarschijnlijk door zijn vrouw (tenminste dat hoop ik) naar de supermarkt was gestuurd om een pakje maandverband te halen. Op zich niet raar, totdat de kassiere hem na het afrekenen een gemeend 'Prettig weekend!' wenste.


Re: Stond - joep - 19-02-2007

Berend Botje Wrote:vanmiddag in de supermarkt een vrouw voor me in de rij en het enige dat ze kocht was 1 komkommer. Het kostte me moeite om niets te zeggen.

Zal ik hem voor U snijden mevrouw?

Nee, mijn kut is geen sjoelbak! :lol:


- Hoef - 19-02-2007

Treesong Wrote:Dat zijn echt van die momenten dat je denkt: "Stond forumsethgaaikema Gerrit Zonderaars maar naast me" #-o

Zo stond ik vanavond in de supermarkt naast een stel dat een kwartier stond te debatteren welke lekkernij gezelliger zou staan op de koffietafel... boterkoekjes of stroopwafeltjes :roll:

Dat kun je alleen maar weten als je er zelf even lang naast hebt gestaan...


- Treesong - 19-02-2007

Hoef Wrote:
Treesong Wrote:Dat zijn echt van die momenten dat je denkt: "Stond forumsethgaaikema Gerrit Zonderaars maar naast me" #-o

Zo stond ik vanavond in de supermarkt naast een stel dat een kwartier stond te debatteren welke lekkernij gezelliger zou staan op de koffietafel... boterkoekjes of stroopwafeltjes :roll:

Dat kun je alleen maar weten als je er zelf even lang naast hebt gestaan...

De tijd die ik nodig had om twee pakken Nobospritsen, een zak stroopkoeken, 10 kokosmakronen en een blik jodekoeken te pakken was genoeg om deze intens walgelijke dialoog af te luisteren Dead


- Marshall - 20-02-2007

En wat is het geworden Treesong, boterkoekjes of stroopwafeltjes? Stroopkoekjes blijkbaar? Wink


- Treesong - 20-02-2007

Ik heb het einde niet gehoord... toen stond ik al op de wijnafdeling


- Mukkus - 20-02-2007

Hoef Wrote:
Treesong Wrote:Dat zijn echt van die momenten dat je denkt: "Stond forumsethgaaikema Gerrit Zonderaars maar naast me" #-o

Zo stond ik vanavond in de supermarkt naast een stel dat een kwartier stond te debatteren welke lekkernij gezelliger zou staan op de koffietafel... boterkoekjes of stroopwafeltjes :roll:

Dat kun je alleen maar weten als je er zelf even lang naast hebt gestaan...

Treesong moest wel...dat 'spiegelen' van al die koekjes doe je heus niet in een kwartiertje! :wink: