The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles - Den Haag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Heracles - Den Haag (/showthread.php?tid=1926) Pages:
1
2
|
Heracles - Den Haag - D'r an met de lippe - 04-03-2007 Nu al wakker op een zondagmorgen, gebeurd me niet vaak. Bij het wakker worden dacht ik meteen aan deze wedstrijd en vervolgens krijg je geen oog meer dicht. Kut voetbal. Anyway, ik heb er zin in. De spanning neemt met de minuut toe. Het wordt heel lastig maar ik heb er vertrouwen in; 1-0. - Vret Mien Gras - 04-03-2007 Jullie moeten nu wel, Excelsior gewonnen, Willem II sprokkelt overal punten vandaan en RKC geeft zich ook nog lang niet gewonnen. Een 1-0 is genoeg. - D'r an met de lippe - 04-03-2007 We moeten nu inderdaad, zeker gezien het resterende programma: zo 4-3-2007 14:30u Heracles Almelo - ADO Den Haag za 10-3-2007 19:30u NAC Breda - Heracles Almelo zo 18-3-2007 14:30u Heracles Almelo - AZ zo 1-4-2007 14:30u Ajax - Heracles Almelo zo 8-4-2007 14:30u FC Twente - Heracles Almelo zo 15-4-2007 14:30u Heracles Almelo - Feyenoord zo 22-4-2007 14:30u Heracles Almelo - Excelsior zo 29-4-2007 14:30u Roda JC - Heracles Almelo Daar wordt ik niet vrolijk van. De hoop op een uitoverwinning heb ik overigens al opgegeven, dat zit er dit seizoen niet in. Zelfs winst bij Fc Eindhoven was teveel gevraagd. Thuis tegen AZ? Hmmpf. Thuis tegen Feyenoord? Kan. Thuis tegen Excelsior? Moet. En dat moeten telt dus ook voor vanmiddag, d'r an met de lippe. - Ekslem - 04-03-2007 Nog maximaal 6 punten te behalen dus :| Hoop vandaag op een 1-0 door die Boakya ![]() - Frits - 04-03-2007 2-5 ado moet wel na gisteren - D'r an met de lippe - 04-03-2007 Ekslem Wrote:Nog maximaal 6 punten te behalen dus :| Nouja, voor elke wedstrijd weet ik wel weer iets hoop op te laden. Maar als ik het realistisch probeer te bekijken zullen t wel niet meer al teveel punten worden nee ![]() Frits Wrote:2-5 :eeeek: Godverredomme wat ben ik zenuwachtig. Het wordt vanmiddag de dood of de gladiolen. Ik houd het vooralsnog op een 1-0 overwinning. - Frits - 04-03-2007 have fun straks, ik ga nu ook naar een leuke pot kijken.... ben benieuwd of nordin weer gaat spelen ![]() - D'r an met de lippe - 04-03-2007 Frits, jij ook een goede wedstrijd toegewenst. Ik ga nu maar eens richting het Polman! Re: Heracles - Den Haag - EJR - 04-03-2007 D'r an met de lippe Wrote:Nu al wakker op een zondagmorgen, gebeurd me niet vaak. Bij het wakker worden dacht ik meteen aan deze wedstrijd en vervolgens krijg je geen oog meer dicht. Kut voetbal. Hier nog een. Door die flater van Vitesse gisteren (bedankt haagse Aadje) moeten wé gewoon winnen in Almelo. Zal lastig worden zonder Ricky en Bodde, maar dan moet Elia zijn techniek maar laten spreken op het kunstgras, net als vorig jaar. I pray for a 1-2. [-o< - Ekslem - 04-03-2007 1-0 pingel maas - Balthazar - 04-03-2007 1-1 Mols - Ricochan - 04-03-2007 kom op !!! - Ricochan - 04-03-2007 2-1 gloesevic - Balthazar - 04-03-2007 Glusevic :lol: - Ricochan - 04-03-2007 Balthazar Wrote:Glusevic :lol: die heb ik bij voetbalmaster :| - Ricochan - 04-03-2007 3-1 bridji...einde ado in de eredivisie. - Balthazar - 04-03-2007 Netjes Heracles - EJR - 04-03-2007 Ricochan Wrote:3-1 bridji...einde ado in de eredivisie. Alles is nog mogelijk, maar nu wordt het wel héél lastig. Focussen op plaats 17 dan maar. ![]() - Ricochan - 04-03-2007 EJR Wrote:Ricochan Wrote:3-1 bridji...einde ado in de eredivisie. Ik had gerekend dat exelsior nog maar 1 punt zou halen, maar dat zijn er inmiddels al 3 :| Het wordt nu wel HEEL ERG moeilijk hoor :letitallout: - Frits - 04-03-2007 D'r an met de lippe Wrote:Frits, jij ook een goede wedstrijd toegewenst. denk dat de jounes leuker was :roll: :roll: - D'r an met de lippe - 04-03-2007 Frits Wrote:denk dat de jounes leuker was :roll: :roll: Jammer van Utrecht Frits, maar ik ben dronken van geluk. Verdiende overwinning, het is dat het voorin niet lekker liep anders was de uitslag nog veel pijnlijker geworden voor Den Haag. Een paar keer was ADO ook gevaarlijk (oa schot op lat) maar qua veldbezetting was Heracles de sterkere ploeg. Spijtig voor EJR en Rico want ik zie ADO liever in de eredivisie dan Excelsior of RKC, maar eigenbelang gaat natuurlijk voor. Wat een gekkenhuis toen de 1-0 viel, zelfs de zijtribune begon mee te springen op 'en wie niet springt is hagenees'. In de slotfase zat de hele zijtribune te zwaaien op 'en we zwaaien met zijn allen naar Den Haag'. Harde kern my ass, in het Polman Stadion bestaat de harde kern gewoon uit het hele stadion :razz: Ik ben nu reuze benieuwd naar het commentaar van huilebalk Vreven. Vorig jaar ging hij met Vitesse onderuit in Almelo en toen verklaarde hij tegenover Talpa dat ze hadden verloren van een stelletje amateurs. Look in the mirror mate. Ik ben mie blij, hahaaaaaaaaa....Vreven naar de amateurs ![]() - Ad Wim - 04-03-2007 Feli D'r an, weg met dat klote-ADO! - Tripplexxx - 04-03-2007 Ad Wim Wrote:Feli D'r an, weg met dat klote-ADO! Daar maak je vrienden mee pik! - Depor - 04-03-2007 Feli D'r an. Adje wrom zou ADO eruit moeten dan? Vind juist dat ADO erin moet blijven, is wel een club die er gewoon bij hoort... - Ad Wim - 04-03-2007 Tripplexxx Wrote:Kan me geen flikker schelen. Het is ook helemaal geen sneer naar ADO-aanhangers van dit forum. Ik vind ADO gewoon veruit de minst sympathieke ploeg in de Eredivisie. Hard spelen a la, maar ADO lijkt schoppen als basis te hebben (elke week wel een belachelijke overtreding te zien), nauwelijks echt leuke voetballers (muv Kolk en Delorge) en ook nog behoorlijk wat tuig als supporters. Ik zag ze al niet graag komen, maar de afgelopen seizoenen hebben ze bevestigd dat ze er van mij zsm uit mogen. Geef mij maar ploegen die willen voetballen als Excelsior en Heracles.Ad Wim Wrote:Feli D'r an, weg met dat klote-ADO! - centre court - 04-03-2007 Nogmaals: Laat volksclubs als ADO er aub in blijven. Dan liever RKC of Excelsior eruit. ADO hoort eredivisie te spelen met zo'n achterban, stadion, publiek enz. Wat hebben we nou aan rkc en excelsior? Willem2 had er ook wel uit gemogen maar die hebben net teveel kwaliteit. Gelukkig krijgen we de graafschap erbij ipv van rbc(lees rkc2). - Ricochan - 04-03-2007 Feli d'r an met die lippe ! Wel weer typisch dat glusevic scoort die bijna bij den haag had gezeten, dat was ook al zo met Christiano. Den Haag moet maar hopen dat ze excelsior inhalen... - D'r an met de lippe - 04-03-2007 Bedankt voor de felicitaties. We zijn er nog lang niet maar dit resultaat mag er best zijn. Eindelijk een keer weer, de laatste tijd werd ik alleen maar chagrijnig van voetbal. Vanavond (zoals eigenlijk elke week) maar eens naar soasel, tukkers weten waar ik het over heb :cheers: - FC Petr - 04-03-2007 Ricochan Wrote:Feli d'r an met die lippe ! Wij maken heus niet tweemaal dezelfde fout, volgende week gaat Ado naar de klote! 8-[ Feli Dôr an. :wink: - waf - 04-03-2007 centre court Wrote:Nogmaals: Laat volksclubs als ADO er aub in blijven. Dan liever RKC of Excelsior eruit. ADO hoort eredivisie te spelen met zo'n achterban, stadion, publiek enz. Wat hebben we nou aan rkc en excelsior? Willem2 had er ook wel uit gemogen maar die hebben net teveel kwaliteit. Gelukkig krijgen we de graafschap erbij ipv van rbc(lees rkc2). beaam. adje is een tennisser, en een klapveeajakessied, die kun je het niet kwalijk nemen. |