The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25


- Jansoe - 12-12-2007

Mooi bedrag dan :eeeek:


- kooltje - 12-12-2007

Jur Speel dacht net te laat aan het jeugdpuistje op zijn voorhoofd toen hij de 3-0 binnenkopte. Auw!


- Birger - 14-12-2007

Reinboud Vanhout (185325510) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 33 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 01-03-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 760
Loon: 330 €/week
Eigenaar: Track United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

mijn eerste deftige pull uit de YA.. verkocht voor 44k.. wel leuke bidwar mee gehad Big Grin


- Mukkus - 14-12-2007

Birger Wrote:wel leuke bidwar mee gehad Big Grin

Komt vast doordat zijn voornaam en achternaam rijmen.


- Mukkus - 16-12-2007

Is dit wat? :wink:

Scout Wrote:Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (en 26 dagen) en heet Ilja Weijnen.

Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Ik trainde ook in mijn jeugdelftal positiespel en passen, dat moet nu maar scoren en passen worden. Deze kan ik niet laten lopen.


- Bocaloca - 16-12-2007

gelijk heb je Smile


- Ad Wim - 16-12-2007

Mijn eerste wedstrijd zit erop en meteen 5-2 gewonnen :razz:

Ligt waarschijnlijk aan de nieuwe regels, maar ik haal meteen 31 sterren, waaronder een verdediger met 4,5 ster en twee mids met 4 sterren :eeeek:


- Forever - 16-12-2007

Een bijna 19-jarige gepromoveerd. Wel tevreden over zijn skills.

Quote:Ingemar Doensen
TSI=1 200, 18 jaar en 97 dagen, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap waardeloos. [Krachtig]

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: matig

Een 16-jarig talent binnen gehaald die vooral kan passen. Heb ik met mijn trainen op verdedigen en pm niet zo veel aan. Kijk wel ff woensdag wat voor sterren hij haalt.


- Aragorn - 16-12-2007

Ja hier ook veel sterren, weliswaar met 10-0 verloren maar de sterren vooral op het middenveld stemmen mij tevreden.


- Ad Wim - 16-12-2007

Ik zie wel andere mensen in mijn competitie met nog meer sterren, zelfs meerdere spelers met meer dan 5 sterren.
Betekent dit dat zij al langer met hun opleiding bezig zijn en/of spelers van buitenaf aangetrokken hebben? Of hebben ze gewoon meer geluk met hun beginspelers?


- Aragorn - 16-12-2007

Dat kan beide Ad Wim, mijn tegenstander had ook zulke spelers maar hij is al langer bezig. Maar met een paar trainingen en wat vorm/comditie heb ik die er ook zo tusenzitten en ik ben net weer begonnen.


- kooltje - 16-12-2007

Ad Wim Wrote:Ik zie wel andere mensen in mijn competitie met nog meer sterren, zelfs meerdere spelers met meer dan 5 sterren.
Betekent dit dat zij al langer met hun opleiding bezig zijn en/of spelers van buitenaf aangetrokken hebben? Of hebben ze gewoon meer geluk met hun beginspelers?
lijkt veel 4,5 ster...maar is bitter weinig...vanaf de 6 begint het wat te worden....


- Lamme Lennie - 16-12-2007

Na vorige week een speler voor bijna 200K verkocht te hebben, nu weer een leuke speler gepromoveerd:

Quote: Harm de Waal (185895411)
17 jaar en 52 dagen, redelijk in vorm
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 14-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 430 €/week
Eigenaar: Zo lam als een balletje
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht



- Birger - 16-12-2007

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie wel andere mensen in mijn competitie met nog meer sterren, zelfs meerdere spelers met meer dan 5 sterren.
Betekent dit dat zij al langer met hun opleiding bezig zijn en/of spelers van buitenaf aangetrokken hebben? Of hebben ze gewoon meer geluk met hun beginspelers?
lijkt veel 4,5 ster...maar is bitter weinig...vanaf de 6 begint het wat te worden....


4,5* komt ± overeen met zwak in skill


- Vietjes - 17-12-2007

Lamme Lennie Wrote:Na vorige week een speler voor bijna 200K verkocht te hebben, nu weer een leuke speler gepromoveerd:

Quote: Harm de Waal (185895411)
17 jaar en 52 dagen, redelijk in vorm
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 14-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 430 €/week
Eigenaar: Zo lam als een balletje
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Zie ik eindelijk ook eens een goede speler uit de jeugd komen. Voor deze ga je wel wat meer vangen. Ton of 5 schat ik


- Mukkus - 17-12-2007

Hopelijk ook hier mijn eerste opbrengsten uit de jeugdopleiding, schat een tonnetje of 0,05....

Quote:Bobby Kaaij [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 370, 18 jaar en 8 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht

Voor de geinteresseerden qua jeugdopleiding, laatste wedstrijd: 6*


- Ad Wim - 17-12-2007

Ik kreeg dit bij mijn eerste trainingsrapport:

Quote:Niels ten Oever: Verschillende spelers hebben zich deze week verbeterd dankzij de training, maar ik licht hem er toch even uit omdat hij hard gewerkt heeft aan het verbeteren van zijn Passen.

Niels ten Oever: Misschien wordt het tijd voor wat vers bloed in de selectie, baas. Deze jongen verbetert zich bijvoorbeeld helemaal niet meer.


Direct ontslaan die gast of nog even wachten en trainen op passen? Hij is 16 jaar en 14 dagen en haalde 3,5 ster als aanvaller...


- Lamme Lennie - 17-12-2007

Gewoon de gast promoveren en kijken of het wat is.


- kooltje - 17-12-2007

Lamme Lennie Wrote:Gewoon de gast promoveren en kijken of het wat is.
moet 17 zijn om te promoveren


- Mukkus - 17-12-2007

Al kon hem promoveren, het is dikke ruk met zijn 3,5*.


- Lamme Lennie - 17-12-2007

kooltje Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Gewoon de gast promoveren en kijken of het wat is.
moet 17 zijn om te promoveren

Das waar. Dan zou ik hem ontslaan als je een plekkie nodig hebt en er geen slechtere spelers meer zijn om te ontslaan.


- Ad Wim - 18-12-2007

Tja, ik heb nu 15 spelers, heb net mijn eerste wedstrijd gespeeld dus ik ga er eerst nog eentje aantrekken voordat ik uberhaupt iemand ontsla. Voorlopig sowieso eerst nog even aftasten door te variëren in de opstelling.

Maar het ging mij er meer om dat de trainer zegt dat hij uitgeleerd is en hij pas 16 is. Maar ik ga hem nog even op de vleugel zetten, misschien haalt ie daar meer sterren. Zo niet, dan ontsla ik hem wel.
Het ging er mij om hoe betrouwbaar die opmerking is dat hij uitgeleerd is.


- Aragorn - 18-12-2007

Als je je tem niet vol hebt zou ik hem nog rustig even rond laten lopen. Let wel hij is uitgeleerd op de training die je geeft.


- Lib - 18-12-2007

Ik kreeg van het weekend dit bericht van mijn trainer:
Quote:Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Meine Hofmeijer: Het wordt tijd om zijn huidige waarde te gaan bepalen en niet te veel te kijken naar wat hij nog kan bereiken in de jeugdopleiding. Ik denk niet dat hij zich nog veel kan verbeteren namelijk.

Bedankt voor het luisteren. Je hebt nu vast andere dingen te doen.

Dit zou dus inhouden dat Meine Hofmeijer niet meer traint en gepromoveerd dan wel gedumpt moet worden toch?

Twee dagen later krijg ik het volgende bericht:

Quote: Vriend! Ik hoop dat alles goed met je gaat.

Meine Hofmeijer: Goed nieuws over hem. Hij reageert goed op de trainingssessies die gericht zijn op Passen.


Tot zover de samenvatting. Een prettige dag en doe de groeten aan je partner!

Dus hij traint nog wel??


- Ad Wim - 18-12-2007

Aragorn Wrote:Als je je tem niet vol hebt zou ik hem nog rustig even rond laten lopen. Let wel hij is uitgeleerd op de training die je geeft.
Dat laatste is wel interessant. Die melding betekent dus alleen maar dat hij uitgetraind is op verdedigen en positiespel, wat ik nu train...

En ik heb besloten om de investering in mijn zaakwaarnemers stop te zetten. Heb nu in totaal 760.000 euro erin gestoken en er werkelijk helemaal niks voor terug gekregen... :|


- Lib - 18-12-2007

Ow, ik had ook even over dat stukje heen gelezen.

Heb hem inmiddels toch maar gepromoveerd:

Meine Hofmeijer (185945009)
17 jaar en 69 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Krachtig

Volgende verjaardag: 30-01-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 250
Loon: 310 €/week
Eigenaar: Fc Multiculto
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Kon het slechter treffen....


- Ad Wim - 18-12-2007

Hoeveel sterren haalde ie in de verdediging?


- Lib - 18-12-2007

Laatste wedstrijd bij de jeugd 6 sterren...


- Ad Wim - 19-12-2007

Even over de scouts: ik heb er nu twee, is het dan handig om de eerste op een bepaalde positie te laten zoeken en de tweede willekeurig?
Zo krijg je misschien een hele mooie op de positie waarop je traint van de 1e, en als die niks vindt of een slechte, heb je altijd nog de willekeur van de 2e.

Iemand hier ervaring mee?


- Lib - 19-12-2007

Ik heb er een middenvelders laten zoeken...maar die komt met van alles aan. Dus volgens mij maakt het echt helemaal niks uit!