The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25


- Mukkus - 19-12-2007

Mukkus Wrote:Is dit wat? :wink:

Scout Wrote:Commentaar van de scout
Terzake. De kandidaat van deze week is 15 jaar (en 26 dagen) en heet Ilja Weijnen.

Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' goed op het gebied van Passen wordt! Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?

Ik trainde ook in mijn jeugdelftal positiespel en passen, dat moet nu maar scoren en passen worden. Deze kan ik niet laten lopen.

Vandaag al goed voor 5,5* in de spits! Dit gaat leuk worden.


- Ad Wim - 19-12-2007

Maar je past dus vanaf nu je training en opstelling aan aan die ene speler? Of heb je nog andere behoorlijke spitsen?

Logisch natuurlijk, want deze kan flink wat gaan opbrengen, maar wel gek eigenlijk, als je nu twee of drie seizoenen lang praktisch alles op hem gooit...


- Mukkus - 19-12-2007

Ad Wim Wrote:Maar je past dus vanaf nu je training en opstelling aan aan die ene speler? Of heb je nog andere behoorlijke spitsen?

Logisch natuurlijk, want deze kan flink wat gaan opbrengen, maar wel gek eigenlijk, als je nu twee of drie seizoenen lang praktisch alles op hem gooit...

Ja, ik pak liever 1x 500k, dan 5x 50k op mijn middenvelders. Op 1 andere manier scout ik op middenvelders en heb ik nu 5 spitsen in mijn selectie, nog 2 ouderen van 17 jaar (5* en 5,5*), 1 van 18 (4*) en eentje van 16 (3,5*).

Dan kan ik beter scoren + passen gaan trainen.


- Antidote - 19-12-2007

Vandaag jeugdopleiding gesloten. Merk wel dat het al een stuk intressanter begint te worden. Al moet ik zeggen dat mijn YP pullen tot nu toe elke keer wel wat verkoopbaars uitkomt.


- Lamme Lennie - 21-12-2007

Vietjes Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Na vorige week een speler voor bijna 200K verkocht te hebben, nu weer een leuke speler gepromoveerd:

Quote: Harm de Waal (185895411)
17 jaar en 52 dagen, redelijk in vorm
Een populair persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Volgende verjaardag: 14-02-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 580
Loon: 430 €/week
Eigenaar: Zo lam als een balletje
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (Eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden.)


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht

Zie ik eindelijk ook eens een goede speler uit de jeugd komen. Voor deze ga je wel wat meer vangen. Ton of 5 schat ik

612K is het geworden :Big Grin


Re: nieuwe jeugdopleiding - Forever - 23-12-2007

Iemand zin om me uit te dagen?

Jongens van Stavast (134903)
Jeugdploeg van Haastige Spoed


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 23-12-2007

Heb een 16-jarige knakker aangeboden gekregen die momenteel zwak is in PM en een matig allrounder. Ik heb hem maar aangetrokken en hij haalde vandaag 5 sterren. Misschien kan dat nog wat worden...

Wat betekent trouwens 'matig' allrounder? Heeft dat met bijstats te maken?


Re: nieuwe jeugdopleiding - Jansoe - 23-12-2007

Dan zou die zo maar eens hoger kunnen zijn op een andere stat. Misschien is het dan wel meer een winger of een spits


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 23-12-2007

Maar heeft dat matig betrekking op zijn allroundkwaliteiten of op een bijstat die dus dan nu matig is?


Re: nieuwe jeugdopleiding - Jansoe - 23-12-2007

Je zegt dat hij zwak in pm is en matig allrounder. Dat matig gaat over het geheel. Hij kan dus beter zijn op passen, of misschien wel op verdedigen.


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 24-12-2007

Quote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Cornelus Huis in 't Veld: Hij verbetert zich niet meer tijdens de training. Is hij aan een nieuwe uitdaging toe?
Dat is alles wat ik vandaag te melden had, baas.
Die Cornelus is 15 jaar en haalt 4,5 ster als middenvelder. Hoe kan ie nu al uitgeleerd zijn?!
Dit betekent dus dat hij op PM, wat ik nu train, niet meer beter zal worden. Maar daar haalt hij juist zoveel sterren Sad
Maar eens op een andere positie proberen...


Re: nieuwe jeugdopleiding - Lib - 24-12-2007

Trainen op passen?


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 24-12-2007

Dat kan ook inderdaad, maar dan nog heeft hij waarsch wel een laag PM dus dan heb ik er nog weinig aan...


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 25-12-2007

Hoe zit het met die oefenwedstrijden in de jeugd? Die kun je eens per drie weken doen, maar moet je hem dan ook per se op een bepaalde datum doen?

Dit staat er bij mij:
Quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 31-12-2007

Betekent dit dat ik op 31-12 moet spelen, of heb ik dan drie weken de tijd om een friendly te regelen en als ik heb gespeeld, moet ik weer drie weken wachten?


Re: nieuwe jeugdopleiding - Forever - 25-12-2007

@Wim. Het betekent niet dat je op die dag de friendly moet spelen. Hoe precies het met die 3 weken zit, weet ikzelf ook niet. Bij mij gaat het vaak dat ik me opeens bedenk dat het wel weer eens tijd voor een friendly kan zijn. En zo ja dan regel ik eréén. Verder heb ik daar nooit op gelet.


Re: nieuwe jeugdopleiding - Lib - 10-01-2008

Iemand zin in een vriendschappelijk potje?

Multi Juniors (219827)
Jeugdteam van Fc Multiculto


Re: nieuwe jeugdopleiding - Birger - 10-01-2008

Lib Wrote:Iemand zin in een vriendschappelijk potje?

Multi Juniors (219827)
Jeugdteam van Fc Multiculto

heb je uitgedaagd


Re: nieuwe jeugdopleiding - Lib - 10-01-2008

en geaccepteerd!

Een internationale oefenwedstrijd heb ik nog niet gehad! Altijd leuk om naar het buitenland te reizen met die schooiers....


Re: nieuwe jeugdopleiding - Lib - 15-01-2008

Birger Wrote:
Lib Wrote:Iemand zin in een vriendschappelijk potje?

Multi Juniors (219827)
Jeugdteam van Fc Multiculto

heb je uitgedaagd

3 spelers het veld uitgetrapt met flinke verwondingen. En ik had er nog maar 12 Sad


Re: nieuwe jeugdopleiding - Birger - 15-01-2008

Lib Wrote:
Birger Wrote:
Lib Wrote:Iemand zin in een vriendschappelijk potje?

Multi Juniors (219827)
Jeugdteam van Fc Multiculto

heb je uitgedaagd

3 spelers het veld uitgetrapt met flinke verwondingen. En ik had er nog maar 12 Sad

sorry Lib.. was de 1e keer dat ik iemand geblesseerd sjot..en dan nog meteen 3 Sad


Re: nieuwe jeugdopleiding - Lib - 15-01-2008

Heb er een die meteen 6 weken aan de kant staat!

Nou ja, weet je ook meteen weer dat die jeugd nog breekbare botjes heeft :wink:


Re: nieuwe jeugdopleiding - Sjeffer - 16-01-2008

En ze worden gelukkig snel weer beter. Had twee weken geleden een +3 bij mijn jeugd-sterspeler, die een weekje later gewoon (weliswaar met pleister) weer in de basis stond.


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 22-01-2008

Beetje vreemd dit. Eerste bericht is van vorige week, tweede bericht van deze week. En ik heb mijn training niet veranderd, nl 1e PM en 2e verdedigen.
Anderen hier ook ervaring mee?

Quote:Benny Prik: Hij zegt dat de jeugdopleiding zijn ontwikkeling remt. Om eerlijk te zijn, denk ik dat hij gelijk heeft...

Quote:Benny Prik: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingssessies verbeterd.



Re: nieuwe jeugdopleiding - Box Brother - 22-01-2008

Ad Wim Wrote:Beetje vreemd dit. Eerste bericht is van vorige week, tweede bericht van deze week. En ik heb mijn training niet veranderd, nl 1e PM en 2e verdedigen.
Anderen hier ook ervaring mee?

Quote:Benny Prik: Hij zegt dat de jeugdopleiding zijn ontwikkeling remt. Om eerlijk te zijn, denk ik dat hij gelijk heeft...

Quote:Benny Prik: Hij is een ambitieuze jonge vent en ik ben blij dat dit in zijn vooruitgang is terug te vinden. Zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zijn door de trainingssessies verbeterd.

Je traint toch 2 dingen in de jeugdopleiding ? Lijkt erop dat hij nog traint in verdedigen maar uitgetrained is op positiespel....


Re: nieuwe jeugdopleiding - Forever - 25-01-2008

Trainings verslagen van deze week scheppen ok weer een swat onduidelijkheid.

Quote:Ik hoop dat je Frans Sloot hebt zien spelen deze week. Hij liet een van zijn beste prestaties tot nog toe zien.

Humphrey Dover z'n Vleugelspel gaat er duidelijk op vooruit. De huidige trainingsfocus is precies wat hij nodig heeft.

Onze training lijkt geen effect meer te hebben op Timon Duinker. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig?

Saluutjes.

Ik trainde toen vleugelspel en pm.

Quote: Ik denk dat ik hier wel een talentje gevonden heb voor je. De speler waarover ik het heb, heet Timon Duinker en is 16 jaar.

Als je het mij vraagt, is deze jongen wat Vleugelspel betreft klasse. Op dit moment kan zijn vaardigheid qua Vleugelspel omschreven worden als zwak.

Mmmmmmmmmmmm.. dat klasse valt dan ook wel tegen. 4,5 ster als flankspeler. Hijs is maximaal matig vleugelspel.

En dan de volgende.
Quote:Alles naar wens hier, hopelijk bij jou ook.

Het deed deugd om Silvester Blok aan het werk te zien deze week. Hij gaf echt alles wat ie in zich had.

Ik denk toch dat Dries Prent niet alles uit zijn carrière zal kunnen halen als hij geen training op Vleugelspel krijgt.

Positief nieuws over Arie-Jan Sassen. Dat trainen op Vleugelspel werpt echt wel z'n vruchten af.

Onze training lijkt geen effect meer te hebben op Dries Prent. Misschien heeft hij een nieuwe uitdaging nodig?

Zo, meer staat er niet op mijn rapport. Tot later!


Ik trainde volgens dit verslag vleugelspel. Ik dacht dat ik verdedigen en pm had ingesteld. Maar misschien is het doordat ik 2 wedstrijden op 2 dagen achter elkaar speelde wat fout gegaan. Dan toch vind ik de 2 opmerkingen over Dries tegenstrijdig.

Snap er duidelijk minder van nu. Sad


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 27-01-2008

Iemand zin in een friendly?


Re: nieuwe jeugdopleiding - Bocaloca - 28-01-2008

Kom maar


Re: nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 28-01-2008

Cool, ik heb uitgedaagd voor woensdagochtend.


Re: nieuwe jeugdopleiding - Sjeffer - 31-01-2008

Nog mensen hier die gaan (her)starten met de jeugdopleiding? Competitie is afgelopen en er zijn vier plekjes vrij.


Re: nieuwe jeugdopleiding - Jansoe - 01-02-2008

Ik zit er over te denken, maar vraag me nog af wat ik het beste kan gaan treenne....