The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
nieuwe jeugdopleiding - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: nieuwe jeugdopleiding (/showthread.php?tid=2037)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25


- Herman2608 - 10-04-2007

[quote="Herman2608"][quote="Fred Naaigaren"]Mijn jeugdcoach is een beste slijmjurk:


- T00L - 10-04-2007

Gaat lekker Herman!


- Box Brother - 11-04-2007

Quote:Corné Kops kon zich moeilijk staande houden op het natte veld. Geen spoor van zijn befaamde snelle runs vandaag. De getructe bewegingen van Rascals-speler Corné Kops vielen niet in goede aarde bij het thuispubliek

Zou deze jongen nou 'snel' als specialiteit hebben of 'technisch' ?


- Aragorn - 11-04-2007

Weet het niet, zie veel info maar kan niet zien of ze de specialiteiten hebben. Selectie een beetje door elkaar gegooid en sta bij rust alweer met 4-0 voor. Op naar het jeugdkampioenschap.


- T00L - 11-04-2007

een goed begin....
Quote:De coach van Tooltjes was blijkbaar vergeten instructies uit te delen, de jongens renden op een kluitje achter elkaar aan en de organisatie liep zodoende terug naar zwak.



- Aragorn - 11-04-2007

hmm de organisatie in mijn ploeg is weer hersteld naar goed, heb blijkbaar een goeie coach.


- Bocaloca - 12-04-2007

zozo weer een aantal sterren gezien bij me, 1.5 en 2 bij verdedigers en 2.5 bij augustus bokdom Big Grin


- Aragorn - 12-04-2007

Hier een 3-ster voor een vleugelmid.


- Antidote - 12-04-2007

Aragorn Wrote:Weet het niet, zie veel info maar kan niet zien of ze de specialiteiten hebben. Selectie een beetje door elkaar gegooid en sta bij rust alweer met 4-0 voor. Op naar het jeugdkampioenschap.
Het is uiteindelijk 4-2 geworden. De schade valt gelukkig mee. Wel een blessure van +4 aan overgehouden. Eén speler met 2,5 *. Verder geen belangrijke dingen.


- Bocaloca - 12-04-2007

Gewonnen met 3-4 verleden week, end eze week met 4-5 gewonnen :razz:


- T00L - 12-04-2007

middenvelders heb ik schijnbaar ook niet, max 1 ster


- Marshall - 12-04-2007

Lol! 9-1 verloren Big Grin #-o

Wel inmiddels schijnbaar 2 aanvallers gevonden: 2.5 en 3.5 ster =P~


- Box Brother - 12-04-2007

ik heb iemand met 1,5 ster.... verder nog geen zak gevonden, wel op miraculeuze wijze wederom gewonnen.... volgende week Adder Big Grin


- Bakke - 12-04-2007

7-0 verloren van Ara, helemaal vergeten dat die jeugdpotjes ook op woensdag worden gespeeld. Volgens mij stond er een standaardopstelling ofzo... of heb ik de opstelling ernstig aangepast. Ik heug het me niet meer.


- Aragorn - 12-04-2007

Bakke Wrote:7-0 verloren van Ara, helemaal vergeten dat die jeugdpotjes ook op woensdag worden gespeeld. Volgens mij stond er een standaardopstelling ofzo... of heb ik de opstelling ernstig aangepast. Ik heug het me niet meer.

Geeft niets Bakke, mijn spelers vonden dat blijkbaar niet zo erg.


- Jansoe - 12-04-2007

10-0 verloren van Bumme, maar een 15 jarige aanvaller haalde in matige vorm toch al 2,5 ster.

:8:


- Forever - 13-04-2007

Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.


- Mukkus - 13-04-2007

Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Lijkt me geen probleem, totdat ie dit tegen je gaat zeggen:
Quote:Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan je vriend!



- Box Brother - 13-04-2007

Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Ik heb op het global forum wel gelezen dat er wat fouten zaten in wat de scout/trainer allemaal zegt...


- Antidote - 13-04-2007

Prachtige wedstrijd zin.

Quote:Het is eigenlijk gewoon gemeen om X Utd-talentje Angelo Hus tegenover een minder snelle verdediger te laten spelen. Het joch dat hem in deze wedstrijd moest afstoppen zag hem links en rechts voorbijkomen en liep uiteindelijk snikkend naar zijn moeder toe.



- T00L - 13-04-2007

Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Ik heb op het global forum wel gelezen dat er wat fouten zaten in wat de scout/trainer allemaal zegt...

toevallig ook iets over als ie helemaal niks zegt? ik heb 1 week 1-10-0-0 gespeeld en de andere week 1-0-10-0 en tot op heden nog geen enkele rapportage gehad, ook niet om te melden dat ie niks te melden had Wink


- Box Brother - 14-04-2007

T00L Wrote:
Box Brother Wrote:
Forever Wrote:
Quote:Tijd voor onze wekelijkse babbel!

Rustig weekje gehad, baas. De spelers doen hun best, maar meer valt er niet echt over te zeggen.

Je zult ook wel gemerkt hebben wat een buitengewoon goede wedstrijd Constant Slotenmaker deze week heeft gespeeld. Laat ons hopen dat hij leert om regelmatiger op dat niveau te spelen.

Luister goed: het zou interessant zijn om Rutgerus Snoucks op Spelmaken te trainen voor het te laat is.


Ziezo, veel plezier nog vandaag, en de groeten aan het vrouwtje!

Tja, wat moet ik hiermee. :roll:
Slotenmaker was mijn keeper en hij haalde geen enkele ster.
Snoucks was vorige week nog aardig in scoren. Dus hij mocht in de spits. Helemaal geen ster. En nu moet ik hem ook maar op positiespel gaan trainen. Als verdediger heeft hij in de 1ste wedstrijd nog 1,5 ster gepakt.
En dan denkt hij ook nog dat ik de groeten moet doen aan het vrouwtje. Zo denigrerend. Ik ken die gozer nog maar een week of 3 en gelijk al zo familiair.

Ik heb op het global forum wel gelezen dat er wat fouten zaten in wat de scout/trainer allemaal zegt...

toevallig ook iets over als ie helemaal niks zegt? ik heb 1 week 1-10-0-0 gespeeld en de andere week 1-0-10-0 en tot op heden nog geen enkele rapportage gehad, ook niet om te melden dat ie niks te melden had Wink

Waarschijnlijk zegt ie alleen iets als er daadwerkelijk training is geweest.... Wink


- Mukkus - 14-04-2007

Of die jeugdcoach van Tool is doofstom.


- Lamme Lennie - 15-04-2007

Ik ben ook zojuist overgestapt en heb 2 vragen:

- Hoeveel scouts moet ik aannemen?
- Is er nog ergens een plekkie vrij in een competitie?


- Sjeffer - 18-04-2007

Briljant af en toe, die wedstrijdverslagen: :lol:

Iets later werd, na een geweldige combinatie door het midden, de voorsprong van Sjeffer door Johan Ellenbroek uitgebreid tot 6-0. Zelfs de aanwezige manager van het eerste team was onder de indruk. Met dit derde doelpunt kreeg Johan Ellenbroek een hattrick op zijn naam. Helaas vierde zijn moeder dit op een enigszins genante manier.


- T00L - 18-04-2007

pff, verlies 2-5 (na 2-1 voor te hebben gestaan) en heb gewoon 3 penalty's tegengehad :S

deze is trouwens ook wel leuk:
Quote:Het scorebord toonde na 83 minuten de stand 2-5. Blij met deze voorsprong besloten de spelers van X Utd om alvast een theekransje te beginnen in het eigen strafschopgebied.



- Box Brother - 18-04-2007

Quote:Rascals leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar redelijk bleek. Door een wonderschone vrije schop zette Corné Kops Rascals op voorsprong: 1-0. De twee meegereisde 14-jarige hooligans van de tegenpartij waren niet blij.

Adder heeft natuurlijk weer hooligans :lol:


- Adder - 19-04-2007

Box Brother Wrote:
Quote:Rascals leek onzeker over de te volgen strijdwijze, zodat de organisatie maar redelijk bleek. Door een wonderschone vrije schop zette Corné Kops Rascals op voorsprong: 1-0. De twee meegereisde 14-jarige hooligans van de tegenpartij waren niet blij.

Adder heeft natuurlijk weer hooligans :lol:

De 1 heeft een bijl, de ander een speer :wink:


- Bocaloca - 19-04-2007

:lol: :lol:

7-0 gewonnen van de bummels.
Mn verdediging is Zwak (oud) :roll:


- Sjeffer - 23-04-2007

Deze week kan er ook een friendly gespeeld worden met het jeugdteam. Ik heb alvast wat teams uit de SD-competitie uitgedaagd, dus als er iemand interesse heeft...