The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
(OT) Wat weten we vandaag? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: (OT) Wat weten we vandaag? (/showthread.php?tid=2133)

Pages: 1 2


(OT) Wat weten we vandaag? - Berend Botje - 13-04-2007

Wat hebben jullie vandaag geleerd?


- gittermaster - 13-04-2007

vrouwen maken je en breken je....


- Treesong - 13-04-2007

knippen doet geen pijn


- Mukkus - 13-04-2007

Laat niet je toegangspasje van je werk (tevens koffiekaart, luchkaart etc.) op donderdagavond ergens slingeren, zodat je hem op vrijdags kwijt bent.

Ik loop nu de hele dag al bij collega's te bietsen voor een bakkie koffie.
Ook mooi.


- Treesong - 13-04-2007

Mukkus Wrote:tevens luchtkaart

Twee uurtjes per dag?


- Fred Naaigaren - 13-04-2007

Dat het niet uitmaakt of ik mijn wekker zet.
Was hem vergeten aan te zetten, maar werd netjes 3 minuten na het gewenste tijdstip wakker.


- Mukkus - 13-04-2007

Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:tevens luchtkaart

Twee uurtjes per dag?

Een beetje wel. Als ik naar buiten ga, moet ik met mijn (vergeten) pasje weer naar binnen. Met een beetje mazzel sta ik dan 2 uurtjes buiten.

Hopelijk heb ik dan wel wat te roken bij me...


- Davydoff - 13-04-2007

dat Piet Paulusma en zijn collega's niet te vetrouwen zijn.... waar is die fucking zon??


- Peter - 13-04-2007

Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:tevens luchtkaart

Twee uurtjes per dag?

Een beetje wel. Als ik naar buiten ga, moet ik met mijn (vergeten) pasje weer naar binnen. Met een beetje mazzel sta ik dan 2 uurtjes buiten.

Hopelijk heb ik dan wel wat te roken bij me...

Moet je nou nog gaan luchen dan? En als je dan idd 2 uur buiten staat kom je om 16.30 terug van je lunch. :8:


- Bocaloca - 13-04-2007

Davydoff Wrote:dat Piet Paulusma en zijn collega's niet te vetrouwen zijn.... waar is die fucking zon??

hier :razz:


- Peter - 13-04-2007

En waar is mister X? Dat lijkt mij een belangrijkere vraag, aangezien het antwoord goed is voor € 50.000.


- Davydoff - 13-04-2007

Bocaloca Wrote:
Davydoff Wrote:dat Piet Paulusma en zijn collega's niet te vetrouwen zijn.... waar is die fucking zon??

hier :razz:

misschien is de smok hier in Amsterdam zo erg geworden, dat die zon er niet meer doorheen komt....


- Mukkus - 13-04-2007

Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:tevens luchtkaart

Twee uurtjes per dag?

Een beetje wel. Als ik naar buiten ga, moet ik met mijn (vergeten) pasje weer naar binnen. Met een beetje mazzel sta ik dan 2 uurtjes buiten.

Hopelijk heb ik dan wel wat te roken bij me...

Moet je nou nog gaan luchen dan? En als je dan idd 2 uur buiten staat kom je om 16.30 terug van je lunch. :8:

Vol-gen-de keer doen we voor jouw plaat-jes bij.

LE-ZEN, PE-TER. LE-ZEN.


- Treesong - 13-04-2007

Peter Wrote:En waar is mister X? Dat lijkt mij een belangrijkere vraag, aangezien het antwoord goed is voor € 50.000.

Die ligt in het LUMC...

gaarne storten op 35.73.34.654


- Bocaloca - 13-04-2007

Peter Wrote:En waar is mister X? Dat lijkt mij een belangrijkere vraag, aangezien het antwoord goed is voor € 50.000.

iedere keer al zn locatie goed gehad, maar t is nooit in de buurt


- Treesong - 13-04-2007

Ik heb geleerd dat ik mijn broekzakken snel moet repareren

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl/news/1042133/12/Kinderen_vinden_harddrugs_op_schoolplein.html">http://www.nu.nl/news/1042133/12/Kinder ... plein.html</a><!-- m -->


- Ricochan - 13-04-2007

Dat peter binnenkort 3 maanden niet meer gaat posten op het forum...


- Ekslem - 13-04-2007

Dat er bij een goed temperatuurtje vanaf het terras weer legio lekkere wijven te bewonderen zijn! Waar halen ze die blikken toch altijd weer vandaan zodra het zonnetje gaat schijnen?


- Ad Wim - 13-04-2007

Dat naarmate je ouder wordt de katers na een avond maxen inslaan als een bom Puke


- Ekslem - 13-04-2007

Ad Wim Wrote:Dat naarmate je ouder wordt de katers na een avond maxen inslaan als een bom Puke

En je had nog wel zo'n goede bodem!


- Treesong - 13-04-2007

Je moet ook geen bier, apfelkorn en breezers door mekaar heen drinken, adje... #-o


- Ad Wim - 13-04-2007

Momenteel erg veel moeite om die binnen te houden. Verder de hele dag nog geen hap durven nemen.


- Bocaloca - 13-04-2007

Stoeah hoor


- Treesong - 13-04-2007

Ad Wim Wrote:Momenteel erg veel moeite om die binnen te houden. Verder de hele dag nog geen hap durven nemen.

Flink zijn, ad... ik lag ook om 4:30 pas in m'n nest na het consumeren van copieuze hoeveelheden peperwodka. En om 9:00 weer fris aan het werk Hakkuh


- Mukkus - 13-04-2007

Ad Wim Wrote:Momenteel erg veel moeite om die binnen te houden. Verder de hele dag nog geen hap durven nemen.

Weet je wat helpt tegen een kater? Zoute haring met slagroom.

Dit is ook lekker:
[Image: krabbenbrot-mit-spiegelei.jpg]


- Gerben Zonderland - 13-04-2007

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Momenteel erg veel moeite om die binnen te houden. Verder de hele dag nog geen hap durven nemen.

Flink zijn, ad... ik lag ook om 4:30 pas in m'n nest na het consumeren van copieuze hoeveelheden peperwodka. En om 9:00 weer fris aan het werk Hakkuh

En elke keer als je uitademt verschrompelen er weer een paar blaadjes van de fuchsia op je bureau? :wink:


- Treesong - 13-04-2007

Mukkus Wrote:
Ad Wim Wrote:Momenteel erg veel moeite om die binnen te houden. Verder de hele dag nog geen hap durven nemen.

Weet je wat helpt tegen een kater? Zoute haring met slagroom.

Dit is ook lekker:
[Image: krabbenbrot-mit-spiegelei.jpg]

Ik zweer al jaren hierbij

[Image: Graphic%20broodje%20warmvlees.JPG]


- Ad Wim - 13-04-2007

Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Momenteel erg veel moeite om die binnen te houden. Verder de hele dag nog geen hap durven nemen.

Flink zijn, ad... ik lag ook om 4:30 pas in m'n nest na het consumeren van copieuze hoeveelheden peperwodka. En om 9:00 weer fris aan het werk Hakkuh
Ik lag er om 5 uur in na sloten wodka-bitter lemon en zit hier ook al vanaf 9 uur, weet wat je voelt. Gelukkig gisteren voor het zuipen al de wekker gezet.
Nog drie kwartier, dan kunnen we weer aan de vrijmibo Wink


- Bocaloca - 13-04-2007

Sloten wodka, Adje niet zo stoer doen


- Treesong - 13-04-2007

En jij moet niet zo jaloers doen