FTM Forum
Zegt u het maar.. - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Zegt u het maar.. (/showthread.php?tid=2145)



Zegt u het maar.. - Peter - 15-04-2007

Waar is het 29 en 30 april 2 dagen lang groot feest (kampioensfeest, koninginnenacht, koninginnedag)? Ik ben bang dat het voor de winkeliers in Amsterdam geen leuke dagen worden, maar ik zal ongetwijfeld bijna de enige zijn die Ajax tipt. En nee wil geen underdogposititie aannemen, waarom zou ik? Ik denk gewoon al weken dat Utrecht uit niks wordt. Na de winter alleen in Almelo gewonnen, en zelfs die was met geluk.. 0-1 pas in minuut 76. Confused


- Ekslem - 15-04-2007

Ik word echt helemaal krank jorem van je zenuwachtige gedoe hier op het forum!


- Peter - 15-04-2007

Troost je met de gedachte dat ik binnenkort minimaal 3 maanden weg ben. Wink

ps. tis als serieuze poll bedoelt om te zien hoe er hier op het forum gedacht wordt over de spannendste ontknoping sinds mensenheugenis.


- Mukkus - 15-04-2007

Dan heb je een kort geheugen, Peter:

eindstand 2002-2003
Quote:STAND
Team G W G V P V T
1 PSV 34 26 6 2 84 87 - 20
2 Ajax 34 26 5 3 83 96 - 32
3 Feyenoord 34 25 5 4 80 89 - 39



- Peter - 15-04-2007

Die was niet zo spannend als nu, dat was met een een salonremise op het eind en Feyenoord was na 33 rondes al zeker geen kampioen, nu gaat het er 99% zeker tot de laatste dag echt om met 3 ploegen die dan nog kans hebben. Vind ik spannender.

ps. wel 'grappig' dat AZ toen op de laatste speeldag nog op het nippertje steeg naar een mooie 10e plek. Kun je nagaan hoe snel dat allemaal gegaan is.


- T00L - 15-04-2007

Ik hoop in A'dam, maar verwacht Eindhoven..


- Lamme Lennie - 15-04-2007

Ekslem Wrote:Ik word echt helemaal krank jorem van je zenuwachtige gedoe hier op het forum!



- Ad Wim - 15-04-2007

Bovendien, hier was toch al gewoon een topic voor?


- de nieuwe - 15-04-2007

Ik mis de optie:"andere stad" Icon_twisted


- Peter - 16-04-2007

Ad Wim Wrote:Bovendien, hier was toch al gewoon een topic voor?

Das een zwaar achterhaalde poll. Komend weekend wordt het beslist aangezien ze op de laatste dag alledrie winnen. Vandaar benieuwd wat er nu leeft.


- Fabian - 16-04-2007

Mocht Ajax bovenaan staan, dan winnen ze niet hoor van WII uit... Geloof mij nou maar!

Ajax wordt het in ieder geval niet, en verder sluit ik me aan bij de eerst reagerende in dit topic.


- Ekslem - 16-04-2007

Als w2 en Exc nog moeten in hun laatste wedstrijd kunnen dat ook leuke potjes worden.


- Treesong - 16-04-2007

Ik zeg Alkmaar. Mede omdat Keuniginnedag daar nog echt leuk is Hakkuh


- Vret Mien Gras - 16-04-2007

Even de poll aanpassen, Enschede moet erbij staan want daar wordt ook feest gevierd als Ajax het niet heeft gered....


- Adder - 16-04-2007

Vret Mien Gras Wrote:Even de poll aanpassen, Enschede moet erbij staan want daar wordt ook feest gevierd als Ajax het niet heeft gered....

Het is maar goed dat Dommel niet zo vaak/nooit meer reageert, want je geeft me hier een inkoppertje.....


- Vret Mien Gras - 16-04-2007

Adder Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Even de poll aanpassen, Enschede moet erbij staan want daar wordt ook feest gevierd als Ajax het niet heeft gered....

Het is maar goed dat Dommel niet zo vaak/nooit meer reageert, want je geeft me hier een inkoppertje.....

Gelukkig niet nee, hij gaat telkens te ver.