FTM Forum
HMvdW: mukkus! - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: HMvdW: mukkus! (/showthread.php?tid=221)

HMvdW: mukkus! - Mac - 09-10-2005

jaja de schapenman deze keer!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/fvdw/mkks.htm">http://www.competitieteam.nl/fvdw/mkks.htm</a><!-- m -->

- Bakke - 09-10-2005

=D> =D> =D>

(de foto dan Wink)

- Moker - 09-10-2005

=D>

leuke foto...in marokko gemaakt? Wink

- Lamme Lennie - 09-10-2005

Leuk interview, alleen jammer dat je het niet aandurft je eigen foto erop te zetten. (vind ik toch wel een vereiste en tevens het leukste onderdeel van de interviews op hattrick en het voetbalforum)

- Bocaloca - 09-10-2005

dan kom je maar naar de meeting lennie Tongue

mukkus en bakke =D> =D>

- Marshall - 09-10-2005

"Marshall!! Niet als manager..." was dat ff weer een anticlimax Wink

Bocaloca Wrote:dan kom je maar naar de meeting lennie Tongue

mukkus en bakke =D> =D>

Wat is dan de meerwaarde van een interview op het forum?

- Sjeffer - 09-10-2005

Die foto... :lol: :lol: :lol:

Mooi interview, en de echte Mukkus zien we wel op de meet! (zul je zien, komt er daar ook ineens een schaap op een brommert aanrijden :wink: )

- Mac - 09-10-2005

Lamme Lennie Wrote:

mukkus en bakke =D> =D>

dat je meer over iemand te weten komt? dat je leert van anderen?

- Lance - 09-10-2005

Lamme Lennie Wrote:Wat is dan de meerwaarde van een interview op het forum?

Tja, een Playboy lezen wij idd ook natuurlijk niet om de leuke interviews Wink. Maar ieder zijn wil, eerst even dat interviewske doorlezen.

Mac Wrote:
Lamme Lennie Wrote:

mukkus en bakke =D> =D>

dat je meer over iemand te weten komt? dat je leert van anderen?

Ik bedoel, dat als ik naar een meeting zou gaan, ik vanzelf meer te weten kom over de persoon (als het goed is) en ik van die persoon iets kan leren betreffende hattrick. Ik ga niet naar de hattrick-meeting en ben altijd wel benieuwd hoe iemand eruit ziet (vooral als ze commentaar hebben op het uiterlijk van anderen, heb dan ook het lef om een foto van jezelf te plaatsen). Daarom vind ik een interview zonder foto maar half af. Verder geeft Lance een mooi voorbeeld, al "lees" ik de Playboy natuurlijk niet om meer over iemand te weten te komen :razz:

- Mac - 09-10-2005

mwa voor de foto's ook niet want dat zijn halve digitale chicks zo erg worden ze gephotoshopt bij de playboy!

verbaast me alleen dat jij gelijk concludeert dat iemand het niet aandurft om een foto erop te zetten. Er zijn bijvoorbeeld ook nog altijd mensen die geen foto van zichzelf op de computer hebben. (helemaal die boeren uit heerenveen)

- Guest - 09-10-2005

mukkus goes marokko Wink

- Marshall - 09-10-2005

En bovendien is er een verschil tussen willen, durven en kunnen... Ik vind deze foto veel ludieker. En inderdaad, de echte boer zien we wel op de meeting... En als je daar niet heen durft te komen (dat concludeer ik dan maar meteen Wink) dan heb je pech Big Grin

Mac Wrote:mwa voor de foto's ook niet want dat zijn halve digitale chicks zo erg worden ze gephotoshopt bij de playboy!

verbaast me alleen dat jij gelijk concludeert dat iemand het niet aandurft om een foto erop te zetten. Er zijn bijvoorbeeld ook nog altijd mensen die geen foto van zichzelf op de computer hebben. (helemaal die boeren uit heerenveen)

True, dat kan zijn. Toch blijf ik erbij dat een foto meerwaarde heeft bij een interview. Dat Mukkus komisch is wist ik al, daar was de foto niet echt voor nodig.

Maar ik verwacht nu natuurlijk wel de foto's van de Hattrick-meeting op het forum :wink:

- Mac - 09-10-2005

tuurlijk heeft de foto meerwaarde...maar jij stelde hierboven maar even dat een interview 0 meerwaarde heeft zonder foto

- Guest - 09-10-2005

Lamme heeft gewoon een oogje op mukkus snap dat nou Wink

Mac Wrote:tuurlijk heeft de foto meerwaarde...maar jij stelde hierboven maar even dat een interview 0 meerwaarde heeft zonder foto

Dat heb ik nooit gezegd :eeeek: . Ik reageerde op de opmerking van Boca, dat als ik een foto wilde zien, ik dan maar naar de meeting moet komen. Een interview heeft volgens mij als doel om de andere forummers beter te leren kennen toch? En dat is volgens mij hetzelfde doel als de meeting. Vandaar de opmerking over de meerwaarde. Wel lezen heh :|

- gittermaster - 09-10-2005

hehehe Smile =D> =D>

Dre Wrote:Lamme heeft gewoon een oogje op mukkus snap dat nou Wink

Wanneer mag jij, Dreetje van me? :razz:

- Birger - 09-10-2005

alweer een zeer leuk interview.. en interessant die 4-5-1..

- Mac - 09-10-2005

Lamme Lennie Wrote:
Mac Wrote:tuurlijk heeft de foto meerwaarde...maar jij stelde hierboven maar even dat een interview 0 meerwaarde heeft zonder foto

Dat heb ik nooit gezegd :eeeek: . Ik reageerde op de opmerking van Boca, dat als ik een foto wilde zien, ik dan maar naar de meeting moet komen. Een interview heeft volgens mij als doel om de andere forummers beter te leren kennen toch? En dat is volgens mij hetzelfde doel als de meeting. Vandaar de opmerking over de meerwaarde. Wel lezen heh :|

jij vraagt je daar af wat de meerwaarde ve interview is zonder foto?

- Aragorn - 09-10-2005

=D> =D>

- Mukkus - 09-10-2005

Ik ben present op de meeting en tot die tijd leek het me nog wel leuk om incognito te blijven. En ik heb er geen enkel bezwaar tegen dat de foto's die daar gemaakt gaan worden op het forum geplaatst worden.

- Fabian - 09-10-2005

Joh Len, ik ken de kop achter de naam en geloof me, deze foto is beter... :wink:

- Antidote - 09-10-2005

Mukkus en Bakke =D>

Foto :lol:

- Mukkus - 10-10-2005

Fabian Wrote:Joh Len, ik ken de kop achter de naam en geloof me, deze foto is beter... :wink:

Fabian....ik snap nog steeds niet waarom je niet achterop de brommert wilde zitten, moet je kijken hoe je d'r bij hangt daar voorop! :wink:

En LL: Kan je vriendje het niet alleen af?

- Legion - 10-10-2005

Thanks voor zo'n foto Mukkus. De maandag is ineens een stuk leuker geworden. De 4-5-1 tip heb ik zeker van je overgenomen. Jammer dat ik afgelopen zondag 0-0 speelde. Kreeg wel 5 kansen (tegenstander 0)maar ja geen geluk dus.