FTM Forum
Reizen - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Reizen (/showthread.php?tid=2393)



Reizen - Nr. 12 - 14-06-2007

Ik zou graag even mijn auto willen testen mag dat? Ben vrijdag terug.

Quote:Reis van Reis naar Transport Datum

Amsterdam Beijing Auto 14/6/2007 @ 16:00 In afwachting van toestemming


Jullie mogen ja of nee zeggen.


- Mac - 14-06-2007

jij gaat binnen 1 dag van amsterdam naar beijing rijden? dat doe je knap Tongue Van mij mag je ben benieuwd naar de fitnessafname


- T00L - 14-06-2007

al reizende train je volgens mij niet he


- Legion - 14-06-2007

Een auto :eeeek:. Wat moet je daar nu mee? Ik heb iets van 45k cash nu dus bijna PT4. Of is dat niet handing. Dingen als auto, boot, huiz is toch useless? Heb momenteel alleen een telefoon, kleding en een cd speler


- Mukkus - 14-06-2007

Mac Wrote:jij gaat binnen 1 dag van amsterdam naar beijing rijden? dat doe je knap Tongue

:lol:

Zou 'Bejing' de naam zijn van de plaatselijke afhaalchinees?


- gittermaster - 14-06-2007

Legion Wrote:Een auto :eeeek:. Wat moet je daar nu mee? Ik heb iets van 45k cash nu dus bijna PT4. Of is dat niet handing. Dingen als auto, boot, huiz is toch useless? Heb momenteel alleen een telefoon, kleding en een cd speler

Ik heb ook alleen een tel. En zelfs daarvan vraag ik me af wat het nut er van is.
Spaar ook alles voor PT


- Nr. 12 - 14-06-2007

Het was puur uit verveling, dat ik hem heb gekocht. Ik kan zelfs met deze auto naar Amerika of Australie? Het kan dus, ik wil het wel is doen.

@Tool: klopt


- Mukkus - 14-06-2007

Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:


- Vietjes - 14-06-2007

Klop kan alleen een minimaal belletje doen. Prepaidkaartje van een halve Euro :wink:


- Box Brother - 14-06-2007

Vietjes Wrote:Klop kan alleen een minimaal belletje doen. Prepaidkaartje van een halve Euro :wink:

Heb in een dronken bui al mijn geld er doorheen gejast... zal heel lang duren voordat ik PT4 heb. Maar ondertussen wel de mooiste kleren, beste telefoon en een stereo thuis staan dat wil je niet weten Big Grin


- Nr. 12 - 14-06-2007

Mukkus Wrote:Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:

Nu begrijp ik waarom mijn achterbak soms rammelt.


- Mukkus - 14-06-2007

Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:

Nu begrijp ik waarom mijn achterbak soms rammelt.

Ik wou niks zeggen, ik hoorde het ook. Heb je je mooi laten afzetten!


- Vietjes - 14-06-2007

Box Brother Wrote:
Vietjes Wrote:Klop kan alleen een minimaal belletje doen. Prepaidkaartje van een halve Euro :wink:

Heb in een dronken bui al mijn geld er doorheen gejast... zal heel lang duren voordat ik PT4 heb. Maar ondertussen wel de mooiste kleren, beste telefoon en een stereo thuis staan dat wil je niet weten Big Grin

Neem aan dat dat een thuisbiosje is? :wink:


- Adder - 14-06-2007

ik heb ook aardig wat verbrast al aan goodies.
Ik kom al vanaf dag 1 naar de club met de (roei)boot


- Nr. 12 - 14-06-2007

Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:

Nu begrijp ik waarom mijn achterbak soms rammelt.

Ik wou niks zeggen, ik hoorde het ook. Heb je je mooi laten afzetten!

Dat kun jij het best beoordelen, jij zit er elke dag in.


- Mukkus - 14-06-2007

Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:

Nu begrijp ik waarom mijn achterbak soms rammelt.

Ik wou niks zeggen, ik hoorde het ook. Heb je je mooi laten afzetten!

Dat kun jij het best beoordelen, jij zit er elke dag in.

Nee. dat zijn die 4 schapen. Ik hang met mijn bek om de trekhaak.


- kooltje - 14-06-2007

moet ik als beginneling een telefoon kopen? zie dat iedereen er 1 heeft?


- Vietjes - 14-06-2007

kooltje Wrote:moet ik als beginneling een telefoon kopen? zie dat iedereen er 1 heeft?

Max. De rest oppotten voor een personal trainer


- Box Brother - 14-06-2007

Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:moet ik als beginneling een telefoon kopen? zie dat iedereen er 1 heeft?

Max. De rest oppotten voor een personal trainer

Of door het leven gaan als een glamourboy... je ziet dat de meeste wat geld uitgeven Wink


- Vietjes - 14-06-2007

Box Brother Wrote:
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:moet ik als beginneling een telefoon kopen? zie dat iedereen er 1 heeft?

Max. De rest oppotten voor een personal trainer

Of door het leven gaan als een glamourboy... je ziet dat de meeste wat geld uitgeven Wink

Dat gaat Klopperinho pas doen als hij ziet dat het wat oplevert :wink:


- Box Brother - 14-06-2007

Vietjes Wrote:
Box Brother Wrote:
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:moet ik als beginneling een telefoon kopen? zie dat iedereen er 1 heeft?

Max. De rest oppotten voor een personal trainer

Of door het leven gaan als een glamourboy... je ziet dat de meeste wat geld uitgeven Wink

Dat gaat Klopperinho pas doen als hij ziet dat het wat oplevert :wink:

Als iedereen zou spelen zoals jij gebeurt dat dus nooit ... 'Trial & Error' heet de manier waarop ik speel Big Grin


- Vietjes - 14-06-2007

Box Brother Wrote:
Vietjes Wrote:
Box Brother Wrote:
Vietjes Wrote:
kooltje Wrote:moet ik als beginneling een telefoon kopen? zie dat iedereen er 1 heeft?

Max. De rest oppotten voor een personal trainer

Of door het leven gaan als een glamourboy... je ziet dat de meeste wat geld uitgeven Wink

Dat gaat Klopperinho pas doen als hij ziet dat het wat oplevert :wink:

Als iedereen zou spelen zoals jij gebeurt dat dus nooit ... 'Trial & Error' heet de manier waarop ik speel Big Grin

:Big Grin :| :8:


- Nr. 12 - 14-06-2007

Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:

Nu begrijp ik waarom mijn achterbak soms rammelt.

Ik wou niks zeggen, ik hoorde het ook. Heb je je mooi laten afzetten!

Dat kun jij het best beoordelen, jij zit er elke dag in.

Nee. dat zijn die 4 schapen. Ik hang met mijn bek om de trekhaak.

Ik weet niet waar jij je bek omheen doet, want ik heb geen trekhaak. :eeeek:


- Mukkus - 14-06-2007

Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:
Nr. 12 Wrote:
Mukkus Wrote:Ik heb alleen kleertjes en een telefoon. En sinds een aantal weken rij ik gratis met Giel van der Poel mee naar het stadion. :lol:

Nu begrijp ik waarom mijn achterbak soms rammelt.

Ik wou niks zeggen, ik hoorde het ook. Heb je je mooi laten afzetten!

Dat kun jij het best beoordelen, jij zit er elke dag in.

Nee. dat zijn die 4 schapen. Ik hang met mijn bek om de trekhaak.

Ik weet niet waar jij je bek omheen doet, want ik heb geen trekhaak. :eeeek:

Wat heb je dan een kleine bumper!


- Nr. 12 - 14-06-2007

Vind je het gek! Dit is level 1!

[Image: sim_auto_geel.jpg]

Maar ik begrijp het nu wel. Jij dacht dat mijn slinger een trekhaak was.


- Mukkus - 15-06-2007

En daarmee naar Beijing? :eeeek:


- Box Brother - 15-06-2007

Mukkus Wrote:En daarmee naar Beijing? :eeeek:

Van mij mag ie gaan ... hij zal wel een paar polen inhuren om dat ding telkens aan te slingeren... Laat ff weten hoe het was in Beijing


- Nr. 12 - 15-06-2007

Mukkus Wrote:En daarmee naar Beijing? :eeeek:

Je bent jong en je wilt wat!

@mac; niet meer accepteren, want schijnbaar had de trainer het moeten accepteren. Ik zet hem om naar volgende week na het oefenpotje. en ik ben vrijdag weer fit thuis.