The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Einde - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Einde (/showthread.php?tid=2421)

Pages: 1 2


Einde - Mac - 27-06-2007

Jongens ik stop ermee als manager. Zelfs mochten acda en bostoen blijven heeft het geen zin meer zo verder te gaan aangezien de sfeer inmiddels al dusdanig verpest is dat t niet meer goed gaat komen. Mocht iemand het roer over willen nemen kunnen ze mij pb'en dan geef ik l/p van tool account.

Ik heb geprobeerd iedereen op de transferlijst te zetten zodat degenen die wegwilden weg konden. Dit was echter onmogelijk omdat er minstens 11 spelers in een team moeten zitten. Mochten er dus geen 11 spelers overblijven zullen we het team moeten opdoeken.


- Vietjes - 27-06-2007

Ik ga hier vanavond op in.


- Forever - 27-06-2007

Ik ook. Ben nu ff te druk

Maar ik zou niet graag nu gelijk in een BOT-team gegooid worden. want heb nog geen 1500 in kas. Geen zin om levels van mijn Personal Trainer te verliezen


- Box Brother - 27-06-2007

Ik heb er al een tijdje geen zin meer in. Ik kon in het verleden naar de kampioen van Engeland, Denemarken en heb nu een aanbieding van de nummer 2 van Estland op zak.

Ik ben in het verleden nooit gegaan omdat Mac een vraagprijs had van 200-250K wat ik redelijk vond, maar niemand kon/wilde dit betalen. Nu ik op de TL sta zal ik vertrekken.


- gittermaster - 27-06-2007

jammer, maar goed. betekent dit dat ik op aanbiedingen in kan gaan, daar ik 1 geinteresseerd team heb staan?


- Bocaloca - 27-06-2007

benader de manager van united in Zweden eens :wink:


- Lamme Lennie - 27-06-2007

Bocaloca Wrote:benader de manager van united in Zweden eens :wink:

Hebben we nog spelers nodig dan? Straks wordt het ook zo'n zooitje als bij FC CT :wink:


- Bocaloca - 27-06-2007

Lamme Lennie Wrote:
Bocaloca Wrote:benader de manager van united in Zweden eens :wink:

Hebben we nog spelers nodig dan? Straks wordt het ook zo'n zooitje als bij FC CT :wink:

mwah alleen wat leuke midds denk ik nog, de verdediging en aanval zit wel redelijk snor Smile


- Adder - 27-06-2007

ik wou weg aan het einde van het seizoen, maar na dit alles, dus niet

Waarom ben ik nou altijd zo dwars?
Waarom ga ik het mezelf nu weer lastig maken?

Heren, hierbij wil ik wel de managertaak overnemen. Zoveel tijd kost het niet en ik wil niet dat FC CT kapot gaat.
Dus Mac, stuur maar via een pb de inlog.
Eerst probeer ik het wel alleen, als het me teveel tijd/energie kost, vraag ik om hulp.


- Antidote - 27-06-2007

Dat het niet helemaal vlekkenloos liep hier bij CT was al een tijdje gaande, maar dat wanneer ik zou inloggen 5 aanbiedingen zou hebben en allerlei mailtjes of ik bij andere clubs wou aansluiten had ik absoluut niet verwacht.

Niet eens een seizoen geleden ben ik naar FC CT gekomen met veel plezier om bij een leuk groep mensen te zitten waar ik al jaren mee op het forum lul. Met hun samen wou ik successen in een spelletje mee te behalen. Zoiets heb ik al gekend bij Travian en natuurlijk in den beginnen bij HT. Wat nog steeds wel een beetje aanwezig is.
Waar ik me weer stom verbaasd van sta en aan kan ergeren dat de beslissingen, woorden en keuzes van een aantal mensen zoveel invloed kan hebben op het geheel.

Zoals Adder al aangeeft laat ik FC CT niet kapot gaan en wil ik samen met hem voor vechten voor een mooi bestaan. Hopelijk zullen met ons nog meerdere volgen zodat er op zijn minst 11 overblijven om met 2 vingers in onze neuzen de kampioenschap en beker binnen te halen. Als Adder de taak opzich wil nemen en hij heeft in de toekomst hulp daarbij nodig dan opper ik me bij deze op.

Dus mensen laat wat van je horen en laten we het onmogelijke mogelijk maken.


- Nr. 12 - 27-06-2007

Prima, Adder en Antidote. Ik had 4 mailtjes betreffende voetballen in het buitenland. Wat opzich ook leuk is maar, ik ben over gestapt naar FC CT om ze naar de eredivisie te brengen. CHECK. Om vervolgens de volgende doelstellingen te bereiken:

- Eredivisie winnen
- Beker
-JC Schaal
- CL, EUFA en de jaarbeurssteden Cup
- Wereldbeker voor clubs
- Scoren met een omhaal als verdediger in de laatste minuut in het juiste doel!

En dat gaan we bereiken zodra iemand, die er zin in heeft, het over neemt. Dus wat denkt de rest.


- Mac - 27-06-2007

adder heeft inmiddels l/p. Ikzelf zal gewoon bij FC CT blijven


- Adder - 27-06-2007

ok heren, mooie timing allemaal......
einspel is begonnen bij s4 travian en ik lig er naast..... :wink:

Morgenochtend zal ik eens even goed alles bekijken(heb dan iets meer tijd)


- Forever - 27-06-2007

Levi blijft ook graag op zijn oude vertrouwde nest. Heb weinig zin in om opeens met allemaal vage 2de klassertjes te gaan lullen over een transfer. Levi is maar een gewone jongen en die hebben niet zo veel opties.

Hij zou ook graag zien als Sjaak blijft. Een beetje elkaar scherp houden is wel goed. En het is altijd erg gezellig op keeperstraining.

Ziet Adder als manager ook wel zitten. Het gaat natuurlijk wel vakantietijd worden. Dus ook Levi zal een keertje 3 weken pleite zijn. Maar we blijven clicken voor ons teampje.


- Vietjes - 27-06-2007

Ik heb een ander voorstel.

Mukkus wordt coach met Legion als assistent. Eventueel andersom.

Vervolgens worden er door deze heren orders uitgedeeld waar iedereen zoveel mogelijk gehoor aan geeft. Zo hebben ze zelf de touwtjes in handen ipv naar de pijpen te moeten dansen van een evt. Belgische "flapdrol".

Voowaarde
1. Commentaar mag en hoeft niet altijd tot in de puntjes gefundeerd te zijn.
2. Een klein beetje tolerantie van zowel speler als coach.


Ben ik wel benieuwd hoelang mensen het nog leuk vinden om het spelletje op die manier te blijven spelen. Ik durf de gok wel aan.

En als het niet werkt.......dan kunnen ze alsnog naar Brussels of de nummer 1 van Nigeria en kan ieder ander z'n eigen pad kiezen.


- Adder - 27-06-2007

Vietjes Wrote:Ik heb een ander voorstel.

Mukkus wordt coach met Legion als assistent. Eventueel andersom.

Vervolgens worden er door deze heren orders uitgedeeld waar iedereen zoveel mogelijk gehoor aan geeft. Zo hebben ze zelf de touwtjes in handen ipv naar de pijpen te moeten dansen van een evt. Belgische "flapdrol".

Voowaarde
1. Commentaar mag en hoeft niet altijd tot in de puntjes gefundeerd te zijn.
2. Een klein beetje tolerantie van zowel speler als coach.


Ben ik wel benieuwd hoelang mensen het nog leuk vinden om het spelletje op die manier te blijven spelen. Ik durf de gok wel aan.

En als het niet werkt.......dan kunnen ze alsnog naar Brussels of de nummer 1 van Nigeria en kan ieder ander z'n eigen pad kiezen.

vind ik ook goed. (beter zelfs)


- Depor - 27-06-2007

Ik stem voor Adder....paranoïde en van de harde lijn net wijlen Rinus....
Mocht er een stemming komen, al vind ik dat Mukk het nu ook mag waarmaken, zolang we maar CT blijven heten en niet Schapie FC

Ondanks dat ik inmiddels 13 aanbiedingen heb (een paar topclubs, Spaanse numero uno, en wat grut uit Denemarken) blijf ik liever bij CT totdat we in ieder geval de beker e/o het kampioenschap hebben.

Maar wel onder het motto harde regels....
Ik ben een tijdlang vergeten te klikken, mocht iemand daar iets eerder wat over gezegd hebben had ik ook eerder geklikt...(misschien wekelijks bijhouden?)
Vast wisselrooster, zodat iedereen weet waar hij aan toe is.
Iedereen die weg wil mag nu weg voor een mooie prijs, niet weggaan nu is blijven tot we kampioen geworden zijn of de hoofdprijs!.
Vaste trainingen met planning vooruit...dus niet zoals de afgelopen keren kom laten we nu maar weer eens wat anders doen. Misschien nu eens een hele week iets trainen? PS Speed e.d.?
Commentaar mag, maar denk na voor je wat typt.
Iedereen fitness boven de 89% houden anders basisplaats weg?


- Vietjes - 27-06-2007

Laat maar. Legion blijft een paardepik en ik heb liever dat ie opzout.


- Vietjes - 27-06-2007

Goh, wat een kutvoorstel eigenlijk van me. Acda mee, dat brengt gelijk rust in de tent. Kunnen we eindelijk dit spelletje eens op een leuke manier gaan ervaren.


- Depor - 27-06-2007

Vietjes Wrote:Laat maar. Legion blijft een paardepik en ik heb liever dat ie opzout.

Schelden hoeft niet...maar als Legion weg wil, gaat ie toch weg? Vind alleen wel dat er voor betaald moet worden...

Daarom roep ik Adder ook op iedereen van de TL te halen en laat Brussel maar lappen...
Dat er mensen weg willen is prima ga maar weg, maar wel betalen....


- Adder - 27-06-2007

ik kan niet vinden om al die gasten van de TL af te krijgen.....
Mac, als jij het kan vinden...
Ik heb de inlog en ww niet veranderd en ga dat ook niet veranderen.

Oh ja Bumme, je mag niet weg (dat lukte wel)


Voor de spelers die een achterstand hebben, jullie mogen kiezen om vol te gaan trainen en niet op de fitness te letten, zodat jullie de achterstand terughalen.
Je mag uiteraard ook voor de friendlies gaan.

Graag een antwoord van jullie. Ik doel met name op Dré, Bumme, EB.


- Mukkus - 27-06-2007

Goed voorstel van je, Akkevietjes.

Quote:Hmmmm.....Mukkus als coach.....de eerste speler die publiekelijk gelynched en/of gestenigd gaat worden is Eddy Kleppenborg. Als acda coach zou worden, dan graag een homo-vrij team.

Bovenstaande had ik kunnen zeggen, maar dat doe ik niet. Daar ben je te zielig voor.


- gittermaster - 28-06-2007

Ik wil ook graag blijven, dus sluit me aan bij elk redelijk voorstel...


- El Parasito - 28-06-2007

Op zich wil ik ook wel blijven. Zeker als Bostoen weg eventueel weg gaat, zou het een beetje zonde zijn voor FC CT dat ik ook weg ga. Even 1 puntje:

Is het financieel nog mogelijk het salaris iets te verhogen. Ik zie veel teams waar het salaris al tegen de 5000 aan zit.


- T00L - 28-06-2007

Vietjes Wrote:Ik heb een ander voorstel.

Mukkus wordt coach met Legion als assistent. Eventueel andersom.

Vervolgens worden er door deze heren orders uitgedeeld waar iedereen zoveel mogelijk gehoor aan geeft. Zo hebben ze zelf de touwtjes in handen ipv naar de pijpen te moeten dansen van een evt. Belgische "flapdrol".

Voowaarde
1. Commentaar mag en hoeft niet altijd tot in de puntjes gefundeerd te zijn.
2. Een klein beetje tolerantie van zowel speler als coach.


Ben ik wel benieuwd hoelang mensen het nog leuk vinden om het spelletje op die manier te blijven spelen. Ik durf de gok wel aan.

En als het niet werkt.......dan kunnen ze alsnog naar Brussels of de nummer 1 van Nigeria en kan ieder ander z'n eigen pad kiezen.

toevallig had ik via msn zo'n beetje hetzelfde tegen adder getypt Wink


- Dre - 28-06-2007

Adder Wrote:ik kan niet vinden om al die gasten van de TL af te krijgen.....
Mac, als jij het kan vinden...
Ik heb de inlog en ww niet veranderd en ga dat ook niet veranderen.

Oh ja Bumme, je mag niet weg (dat lukte wel)


Voor de spelers die een achterstand hebben, jullie mogen kiezen om vol te gaan trainen en niet op de fitness te letten, zodat jullie de achterstand terughalen.
Je mag uiteraard ook voor de friendlies gaan.

Graag een antwoord van jullie. Ik doel met name op Dré, Bumme, EB.

Deed ik verleden seizoen al een beetje, maar helpt niet echt aangezien je fitness ook goed bij moet houden, vanwege de pen. Als ik af en toe kan invallen dit seizoen, dan blijf ik wel.


- Adder - 28-06-2007

@ para: zie ander topic.

@dre: ik heb eens gekeken en zo'n achterstand hebben jullie niet meer, vind ik.

In de comp.wedstrijden wil ik mensen ook weer laten invallen. In jullie geval bv. de laatste 10 minuten zodat je toch wat ervaring pakt.
Daar komen we wel uit met z'n allen.


- Dre - 28-06-2007

Okay daar kan ik me wel meeleven. Ik zal in ieder geval vanaf nu weer aan mijn relaties werken.


- Legion - 28-06-2007

Prachtige ontwikkelingen bij FC CT. Goed dat alle neuzen eindelijk
dezelfde kant opstaan. Er waren zelfs wat voorstellen om mij en Muk de
leiding te geven maar inmiddels heeft Adder het overgenomen. Ook krijgen
spelers als Meerte Jense weer zin om te gaan ballen. Goede zaak.
Er zullen regels opgesteld gaan worden aan het onderhouden van relaties en
aan het trainen van fitness onder de 90%.
Verder worden er topics aangemaakt in verschillende linies waar over
training gediscussierd kan worden (individuele orders, niet dezelfde
training voor dezelfde soort spelers).
Toch aardig wat dingen waar ik over heb gediscussieerd de laatste maanden.

FC CT veel succes. Over een week of 10 zal ik transfervrij de deur uitlopen
aangezien niemand zo'n bedrag voor me neer gaat tellen. No problemo, ik
train lekker verder.
Good luck allen.

(Dit bericht is niet voor Eddy Kleuterberg bestemd. Ik ben blij dat je weer
met woorden als 'paardenlul' aankwam. 38 jaar was je he?)


- Depor - 28-06-2007

Doei...veel succes

Over 10 weken mag je ook gratis de deur uitlopen, maar nu zitten we midden in het seizoen en dan mogen ze betalen.