FTM Forum
YP 01-07 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: YP 01-07 (/showthread.php?tid=2441)



YP 01-07 - Bakke - 01-07-2007

Het is alweer juli, wat gaat het hard. Regenachtig dagje vandaag, maar wel een prima pull in het jeugdteam!

Quote:Bel Ephraim van der Vlis
Gegroet E_Bakke! Hoog tijd dat we eens even met elkaar praten…

Hoor eens, Jens Vries is 15 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Volgens mij is deze speler klasse op het gebied van Scoren.

Geven we hem een contract, baas?


Doe maar!


- Mukkus - 01-07-2007

Als ik dit goed lees, scoren-zwak en overal matig. Dat betekent dat minimaal 1 stat hoger dan matig is om op een gemiddelde van matig uit te komen? We zien het wel met Tarzan:

Quote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Lionel Wijsmuller is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Scoren, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn. Zijn overall vaardigheden zijn matig. Dus wellicht is hij wat voor ons. Deze speler is zwak in Scoren op dit moment in zijn loopbaan.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?



- gittermaster - 01-07-2007

kut


- Lamme Lennie - 01-07-2007

Mukkus Wrote:Als ik dit goed lees, scoren-zwak en overal matig. Dat betekent dat minimaal 1 stat hoger dan matig is om op een gemiddelde van matig uit te komen? We zien het wel met Tarzan:

Zou ik niet zomaar van uit gaan, aangezien het gewoon wordt afgerond:

Voorbeeld:
6+6+6+6+6+5=35
35:6=5.83 --> afgerond 6

Uiteraard is het ook mogelijk dat hij zelfs 3 keer zwak is op een skill, en misschien wel uitstekend op een andere. Of 2 keer redelijk en 1 keer slecht. Etc etc etc etc :wink:


- Lamme Lennie - 01-07-2007

Quote:Mitchel Renckens heeft volgens mij potentieel. Hij is 17 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman klasse. Deze speler is slecht in Scoren op dit moment in zijn loopbaan.

Wat vind je ervan, geven we hem een kans?

Toch wat vreemde zaken:
Ten eerste zoek ik naar verdedigers maar krijg zelden verdedigers aangeboden. Ten tweede klinkt klasse heel veelbelovend, maar als hij dan maar slecht is, dan is dat toch een tegenvaller.


- Jansoe - 01-07-2007

Quote:Voorbeeld:
6+6+6+6+6+5=35
35:6
Quote:=5.83 --> afgerond 9

??? :wink:

Ik had een bemoedigende verdediger..


- Antidote - 01-07-2007

Quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Leo Bleuten.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Wordt voorlopig maar in de verdediging gezet.


- Dre - 01-07-2007

kut met peren


- Lamme Lennie - 01-07-2007

Antidote Wrote:
Quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Leo Bleuten.

Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen. Kijken we naar zijn Passen-vaardigheden, dan is deze jongeman hopeloos. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment zwak volgens mij. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden.

Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Wordt voorlopig maar in de verdediging gezet.

Mijn speler (van paar weken terug)
Quote: Commentaar van de scout
Leo Bleuten heeft volgens mij potentieel. Hij is 16 jaar en lijkt iets extra's te hebben.

Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen.

Geven we hem een contract, baas?

:Big Grin


- Mukkus - 01-07-2007

Lamme Lennie Wrote:
Mukkus Wrote:Als ik dit goed lees, scoren-zwak en overal matig. Dat betekent dat minimaal 1 stat hoger dan matig is om op een gemiddelde van matig uit te komen? We zien het wel met Tarzan:

Zou ik niet zomaar van uit gaan, aangezien het gewoon wordt afgerond:

Voorbeeld:
6+6+6+6+6+5=35
35:6=5.83 --> afgerond 6

Uiteraard is het ook mogelijk dat hij zelfs 3 keer zwak is op een skill, en misschien wel uitstekend op een andere. Of 2 keer redelijk en 1 keer slecht. Etc etc etc etc :wink:

Dat zeg ik toch? Als het gemiddelde 5 is en eentje daarvan is lager dan 5, dan zit er eentje ver boven of een aantal stats een beetje. Je kan geen gemiddelde krijgen van 5 als alle stats op 2 of 3 staan.


- Lamme Lennie - 01-07-2007

Nee dat zeg je niet. Jij zegt dat minimaal 1 stat hoger is dan matig. Ik vraag me dat af.

Stel dat hij zwak (laag) is in scoren en de andere spelers hebben allemaal matig (hoog), dan is het gemiddelde wellicht matig (laag) ofzo. En dan is er geen speler met een stat boven matig.


- Nr. 12 - 01-07-2007

19 jaar redelijk positiespel.


- Mukkus - 02-07-2007

Lamme Lennie Wrote:Nee dat zeg je niet. Jij zegt dat minimaal 1 stat hoger is dan matig. Ik vraag me dat af.

Stel dat hij zwak (laag) is in scoren en de andere spelers hebben allemaal matig (hoog), dan is het gemiddelde wellicht matig (laag) ofzo. En dan is er geen speler met een stat boven matig.

Ja, lieve schat, dan heb je toch 1 of meerdere stats boven het gemiddelde? Ik ging van 'kale' stats uit, zonder (laag) of (hoog).

Moet ik er plaatjes bij doen of snap je het nu wel?


- Lamme Lennie - 02-07-2007

Ga je nu beweren dat je niet bedoelde dat er minstens 1 op redelijk zit?

Lekkere zinloze discussie ook weer :Big Grin


- Mukkus - 02-07-2007

Mukkus Wrote:Ik ging van 'kale' stats uit, zonder (laag) of (hoog).

Ik zal langzaam praten: als ik uit-ga van ma-tig, dat is 5, ge-mid-deld. En er zit een-tje on-der het ge-mid-del-de, zeg maar dat is 4. Dat be-te-kend lo-gisch-er-wijs dat er een-tje op 6 zit, aan-ge-zien waar-schijn-lijk kee-pen op 0 of 1 staat. Je kunt ook uit-gaan van hoog ma-tig en laag ma-tig, maar aan-ge-zien nie-mand on-der an-de-re weet in wel-ke ver-hou-ding de be-oor-de-ling-en de jeugd staat met be-trek-king tot het eer-ste hat-trick-elf-tal hou ik het maar even sim-pel.

De op-mer-king die ik plaats-te was meer om aan te ge-ven of het glo-ba-le i-dee dat ik had o-ver die be-oor-de-ling of dat juist kon zijn. Jij kijkt niet naar het ge-heel, maar naar niet noe-mens-waar-di-ge de-tails. Of ik nu een spe-ler heb met 1 he-le ho-ge stat of veel re-de-lijk ho-ge stats, bei-de ke-ren is het in mijn o-gen een goe-de jeugd-pull. Daar-naast geef ik in-di-rect ook aan dat het geen spits is, daar-in is ie zwak, maar om-dat het ge-mid-del-de ma-tig is, is er in ie-der ge-val 1 stat ho-ger dan het ma-ti-ge ge-mid-del-de.

Snap je? Vol-gen-de keer ie-mands an-ders post goed le-zen of juist in-ter-pre-te-ren, aan-ge-zien je al moei-te hebt met het le-zen en be-oor-de-len van je ei-gen posts.

Ca-se clo-sed.


- Box Brother - 02-07-2007

dit is nog moeilijker te lezen Muk Wink


- Mukkus - 02-07-2007

Box Brother Wrote:dit is nog moeilijker te lezen Muk Wink

Niet als je heel langzaam leest.


- Jansoe - 02-07-2007

Volgens mij is het iig wel moeilijker om zo te typen. :lol: