The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid TMS - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid TMS (/showthread.php?tid=251)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


- Elikian - 21-10-2005

Ik denk dat Ljubicic gewoon dolgraag die top 10 wil halen.

Maar of hij dat gaat halen ...?

Voorlopige entrylijst van volgende week:

8.Davydenko 2000
9.Puerta 1834
10.Gaudio 1730
11.Nalbandian 1680 IN
12.Stepanek 1580 IN
13.Ljubicic 1540 IN
14.Gasquet 1530
15.Johansson T. 1525
16.Ferrer 1500
17.Gonzalez 1480 IN
18.Ginepri 1460 IN *winst al verwerkt*


- Dodge - 21-10-2005

Ik denk dat Ljubicic liever dolgraag de DC wint! :wink:
maar het een sluit het ander niet uit...


- Tampie - 21-10-2005

Als Nalbandian wint, is toernooiwinst vereist om de top 10 (9) te halen. Verliest Nalbandian van Karlovic dan is een finaleplaats genoeg, tenzij hij de finale verliest van Stepanek of Ginepri.


- Ad Wim - 21-10-2005

Bedoelen jullie nou top 10 of Shanghai? Ik denk dat dat laatste belangrijker is voor hem. Bovendien valt het ook met elkaar samen als ie zo blijft presteren.


- Elikian - 21-10-2005

Sjanghai haaltie niet, tenzij er anderen afzeggen.

Gisteren is het gerucht sterker geworden dat Federer misschien gaat afzeggen door zijn enkelblessure, en dan is het nog maar de vraag of het nog een masters is natuurlijk Wink


- Ad Wim - 21-10-2005

tampie Wrote:Over een half uurtje kunnen we gaan juichen voor Ljubicic.
Laten we met z'n allen juichen voor Gonzalez. Elke keer dezelfde die wint, is ook niet leuk :Big Grin


- Ad Wim - 21-10-2005

Elikian Wrote:Sjanghai haaltie niet, tenzij er anderen afzeggen.

Gisteren is het gerucht sterker geworden dat Federer misschien gaat afzeggen door zijn enkelblessure, en dan is het nog maar de vraag of het nog een masters is natuurlijk Wink
Dat niet, maar het wordt dan een stuk leuker! Zie het als een Tour de France 2006 zonder Armstrong.


- Dodge - 21-10-2005

Ad Wim Wrote:
Elikian Wrote:Dat niet, maar het wordt dan een stuk leuker! Zie het als een Tour de France 2006 zonder Armstrong.

Wie geef je in dat geval de grootste kansen? Ik zou het moeilijk durven zeggen, al neig ik dan toch naar hewitt.


- Tampie - 21-10-2005

Nadal is voor mij dan gewoon de grootste favoriet. Als Federer er niet had geweest had hij met een straatlengte voorsprong de CR gewonnen.


- Tampie - 21-10-2005

Het ging met Ivan niet al te best trouwens, ik had hem al afgeschreven met 6-4 en 2-1 inclusief break achter, maar hij komt terug tot 2-2. Gonzalez is dodelijk effectief met 2/2 qua breakkansen/benut.


- Elikian - 21-10-2005

tampie Wrote:Nadal is voor mij dan gewoon de grootste favoriet. Als Federer er niet had geweest had hij met een straatlengte voorsprong de CR gewonnen.
Haha, ja, en nu wordt hij met een straatlengte achterstand nummer 2 Smile


- Tampie - 21-10-2005

Dat valt te bezien, hij kan het verschil nog terugbrengen tot 42 punten. Madrid, Parijs en Shanghai even winnen (met 3 poulezeges in Shanghai) en Federer moet dan Parijs afzeggen en Shanghai ook of daar 3 x verliezen.


- Ad Wim - 21-10-2005

Ik was even druk en kon niks bijhouden. Maar supermooi dit! Jammer, dat ie de break nu weer ingeleverd heeft, maar toch.


- Dodge - 21-10-2005

Elikian Wrote:
tampie Wrote:Nadal is voor mij dan gewoon de grootste favoriet. Als Federer er niet had geweest had hij met een straatlengte voorsprong de CR gewonnen.
Haha, ja, en nu wordt hij met een straatlengte achterstand nummer 2 Smile

Zeker bijzonder weinig kans dit live te volgen..
waarom zouden ze het ook uitzenden, het zijn tenslotte maar de 8 beste tennissers ter wereld... :roll:

Ik zou er wel voor opblijven in ieder geval....


- Ad Wim - 21-10-2005

Aangezien het in China is, is het misschien wel weer te zien op dat PPLive.


- Tampie - 21-10-2005

We gaan een tiebreak krijgen tussen Ljubicic en Gonzalez. Er is niet veel van te zeggen, spelers zijn in de tweede set zeer aan elkaar gewaagd. De service van Ljubicic loopt niet zo als gisteren, Gonzalez haalt een hoger percentage. Daar tegenover staat dat Gonzalez op zijn tweede service slecht scoort. Ik denk dat dat de doorslag gaat geven en dat Ljubicic de tiebreak pakt. (ook een beetje wishful thinking natuurlijk).


- Ad Wim - 21-10-2005

Ivan pakt inderdaad de tie-break, maar nu is het een beetje de vraag of hij inderdaad zo fit is of dat de fysieke kracht van Gonzalez de doorslag zal geven.


- Tampie - 21-10-2005

Hij pakt hem met 7-2, 2 minibreaks en zelf pakt hij alle punten op zijn service, precies zoals ik had verwacht. :wink:


- Ad Wim - 21-10-2005

Raar. Gonzalez serveerde in de eerste maar 40% in, maar won er wel 93% van. In de tweede set serveert ie 80% in en wint er maar 70% van.


- THE MAILMAN - 21-10-2005

Zoals de wedstrijd-statistieken er nu uitzien is er niemand in het voordeel: de cijfers zijn voor beide ongeveer gelijk.
Ivan wint alleen iets minder punten op eigen serve: 71-81%.
Dat kan nog een hele spannende "final-set" worden.


- Tampie - 21-10-2005

Ljubicic pakt zijn break, en is inmiddels naar 5-3. Gonzo pakt zijn game wel binnen, en dan gaat het erom spannen!


- Elikian - 21-10-2005

Ad Wim Wrote:Raar. Gonzalez serveerde in de eerste maar 40% in, maar won er wel 93% van. In de tweede set serveert ie 80% in en wint er maar 70% van.
Gonzo heeft ook echt een behoorlijk harde service he. Zoals alles met Gonzo: niet nadenken maar rammen tegen die bal.

Krijg je die service terug dan volgt er weer een megaklap tegen die bal.
Normaal gaan ze alleen vaker uit dan vandaag blijkbaarWink


- Tampie - 21-10-2005

Als Gonzalez in vorm is, is het op hardcourt echt een fantastische speler. Ik weet nog dat hij de kwartfinale verloor van Sjeng op de US Open, dat was echt een topprestatie van Sjeng toen, die Gonzo die stond toch een partij te huiten tegen die bal, en Sjeng bleef maar terugbrengen en wachten op die fout.

2 mp'sssss..... YES! Ljubo!!!!


- Ad Wim - 21-10-2005

Aiaiai, spijtig. En nu zul je net zien dat Ivan moe is en verliest van Nalbandian of Karlovic. Dat zou helemaal kut zijn.


- Elikian - 21-10-2005

tampie Wrote:Als Gonzalez in vorm is, is het op hardcourt echt een fantastische speler. Ik weet nog dat hij de kwartfinale verloor van Sjeng op de US Open, dat was echt een topprestatie van Sjeng toen, die Gonzo die stond toch een partij te huiten tegen die bal, en Sjeng bleef maar terugbrengen en wachten op die fout.

2 mp'sssss..... YES! Ljubo!!!!
Ja, schitterend was dat. Daarna Sjeng in de semis tegen Sampras. Enige keer dat ik gillend voor/achter de tv heb gezeten. God, wat als die tiebreak anders was gevallen in de 1e set. Maar aan de andere kant: Pete was 'on a mission', unstoppable.

Andere keer was de US Open Semis (QF?) Roddick-Nalbandian, waar Nalbandian een mp kreeg en een gast uit het publiek de bal uit gaf en de umpire het punt niet wilde overspelen. Ik was de enige uit de top 8 van TM die Nalbandian had ... Big Grin


- buurs - 21-10-2005

En direct de break voor Stepanek :x


- buurs - 21-10-2005

2-0 :eeeek:


- Bocaloca - 21-10-2005

Anders vertel je iedere game effe :roll:


- buurs - 21-10-2005

oke
2-1 voor Step :wink:


- Ad Wim - 22-10-2005

Toch gek, dat je eigenlijk al weet dat Nalbi zo'n Karlovic gaat temmen. Dat heeft die gast dan wel weer voor. Hij is zo geslepen.