The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid TMS - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid TMS (/showthread.php?tid=251)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


- Bocaloca - 19-10-2005

Ik gok Dat R. Eenink familie is


- Tampie - 19-10-2005

Hanescu gaat deze break niet vasthouden, vrees ik. Nadal gaat zijn kansen krijgen, een ik denk dat hij nog met 7-5 wint de 1e set.

Set 2: 6-3.


- Tampie - 19-10-2005

Puerta op 3-2 voor en 30-0 voor op Max' service!


- Tampie - 19-10-2005

0-40 zelfs, op 15-40 lijkt het scorebord stil te vallen......


- Tampie - 19-10-2005

En dan ineens game Mirnyi. :roll: Icon_evil


- centre court - 19-10-2005

Heren,

ik ben gewoon Rick Eenink. Bea is m'n moeder. Zolang als ik al met TM meedoen speel ik onder haar naam, geen idee hoe 't kan. Maar als je weet dat m'n moeder ex bestuurslid is, wat heb je dan van mij gevonden? :wink:

Come on Hanescu en Mirnyi. Mirnyi is toch wel erg belangrijk. Met Ferrer voor de boeg een grote kans op 25 punten. En dat voor een speler die bijna niemand heeft.


- centre court - 19-10-2005

tampie Wrote:CC, ben je familie van Rick Eenink trouwens?

hehe ja dus. hoezo?


- Tampie - 19-10-2005

Dat je wel eens een doelpuntje maakt voor VV Baakse Boys. En je zit in de A-selectie voor dit seizoen:

Bas Wiskamp
Han Aalderink
Rowald Franck
Nieko Franck
Herald Derksen
Jurgen Wunderink
Leon Schooltink
Rick Eenink
Ruud Hartjes
Kay Scholten
Coen Hartjes
Jeroen Tomassen
Roy Kusters
Edwin Schooltink
Martijn Kreunen
Mark van de Bos
Mark Ruessink
Joost Herfkens
Alfred Hendriks
Maurice Bloemenkamp
Arno Janssen
Roel Hermans
Roy Mennink
Rob Wiskamp
Peter Tomassen
Twan Giesen
Pascal Bloemenkamp
Olaf C. Kleine

Verder niet zo heel veel, maar ik ben zo naar huis dus ook geen tijd meer om grondig te zoeken.


Oh ja: en Mirnyi moet eruit!!


- Dodge - 19-10-2005

haha.
Oh jammer, was wel een fijn idee dat er in dit nerd-land van uitslagen, statistieken, virtuele tennissers en managers ook vrouwen actief waren.. maar neen dus Sad


- Elikian - 19-10-2005

Ze zijn er wel Smile


- centre court - 19-10-2005

Baakse Boys 1 is van zeer matig niveau hoor Tampie. Haggie van 't forum speelt een stukkie hoger, is op jonge leeftijd al de vedette van Pax en heeft vorig jaar De Graafschap afgezegd. En dat is wel apart voor een ras Achterhoeker. Want de hele regio is er hier gek van. Maar Haggie moet uiteindelijk Huntelaar achterna. Naar Feyenoord dus. :8:


- Tampie - 19-10-2005

Ik wacht beide tiebreaks nog even af, dan smeer ik 'm.

@Dodge; nerd-land????


- centre court - 19-10-2005

Hanescu 3-0 voor in de TB. Pak 'm nu ook!!


- Tampie - 19-10-2005

Baakse Boys 1 is idd een niveau van niks, dat werd afgelopen zondag in de wedstrijd tegen Meddo SC weer eens bewezen, 5-5! Maar gelukkig kun je vanuit de 6e klasse niet degraderen.

Overigens kun je je inschrijfnaam wel ergens veranderen als je het niet prettig vindt onder je moeders naam te spelen. Ik weet het even niet zo snel volgens mij op de <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sportdreams.com">http://www.sportdreams.com</a><!-- w --> pagina ergens.


- Elikian - 19-10-2005

<!-- m --><a class="postlink" href="http://user.sportdreams.com">http://user.sportdreams.com</a><!-- m -->


- Dodge - 19-10-2005

tampie Wrote:@Dodge; nerd-land????

Complimenteus bedoeld.. maarreh je moet een beetje een tik hebben om je zo met een sport bezig te houden wil ik maar zeggen :wink:

zelf ben ik dat zo'n 5 jaar inmiddels


- centre court - 19-10-2005

zo'n zweedse eikel zegt op mtf dat 't 5-2 in de tb is voor hanescu, staat 't ineens 5-4 voor Nadal. Grr. Zal ook nog wel verkeerd gaan. Mirnyi 4-2 achter in de tb. Indoor tegen Puerta nog wel!! Ik snap de wereld niet meer. Als ze allebei verliezen mag 't gewoon niet zo zijn vandaag.


- Tampie - 19-10-2005

Nadal heeft de tb binnen inmiddels.


- Genomico - 19-10-2005

Ad Wim Wrote:Ik zie het al: finale Henman-Roddick

=D> :wink:

Ik ga voor een eenvoudige Nadal (die dan ff in het toernooi moet groeien) - Roddick


- centre court - 19-10-2005

nadal wint tb. een 6-2 in de 2e set ligt in 't verschiet. setwint voor hanescu was sowieso niet best geweest voor nadals knie. helaas.


- centre court - 19-10-2005

Zoals verwacht verliest Mirnyi 'm ook. Het is maar goed dat 't bijna gebeurt is met TM, laatste 3 weken zijn dramatisch. Je zult je seizoen zo beginnen...kan je meteen stoppen.


- Tafeltennis - 19-10-2005

Nadal heeft gewonnen..


- centre court - 19-10-2005

Grr. Max maakt iig een break achterstand in de 2e goed. Win toch gewoon aub.


- Tampie - 19-10-2005

Matchpoint voor Puerta in de tb, op service van Max met 6-5.


- Tampie - 19-10-2005

Hij pakt hem! Niet te geloven, Puerta schakelt Mirnyi uit. Het komt mij erg goed uit, maar het is te gek voor woorden.


- Tampie - 19-10-2005

Mirnyi heeft 86 punten gemaakt, tegen 85 van Puerta.


- centre court - 19-10-2005

Waardeloos dit. Nog steeds niemand in de 3e ronde. Ik had er verdomme 13 in de 16 wedstrijden. Alles verloren tot nu toe. Kan toch niet zo doorgaan.


- Tampie - 19-10-2005

tampie Wrote:Lekker Davydenko, weg met die Beck. Ik wil graag Bea Eenink voorbij, dus Beck eruit en Nadal moet toch maar even 1 potje winnen. Hanescu mag ook gewoon in de volgende ronde eruit, als hij Nadal wipt ben ik hem toch wel dankbaar.

Het is nu Hanescu & Mirnyi vs. Ginepri en Nalbandian.

Mirnyi is wel een gevaarlijke klant, won toch solide tegen Ferrero. Puerta en Ferrer te gaan, twee gravelklanten die hij moet kunnen hebben, dan is het al 25 punten. Gelukkig kan de Mirnyi van vandaag de dag ook zomaar verliezen, ook tegen Puerta.

Ginepri en Nalbandian kunnen mij weer naar plaats 4 brengen. Roddick en Nadal kunnen mij daar weer vanaf halen (Tim Rottier blijft dan op vier (oei dat rijmt, en als het rijmt is het waar :Big Grin )).


- Haggie - 19-10-2005

centre court Wrote:Baakse Boys 1 is van zeer matig niveau hoor Tampie. Haggie van 't forum speelt een stukkie hoger, is op jonge leeftijd al de vedette van Pax en heeft vorig jaar De Graafschap afgezegd. En dat is wel apart voor een ras Achterhoeker. Want de hele regio is er hier gek van. Maar Haggie moet uiteindelijk Huntelaar achterna. Naar Feyenoord dus. :8:

Was ik maar zo goed als Huntelaar. Die speelt op dit moment op een lekker niveau. Voor jou, Centre Court, wil ik wel naar Feyenoord gaan als ik de kans krijg. Hebben ze nu de K2 en over 2jaar de H2.. :wink:


- Tampie - 19-10-2005

centre court Wrote:Waardeloos dit. Nog steeds niemand in de 3e ronde. Ik had er verdomme 13 in de 16 wedstrijden. Alles verloren tot nu toe. Kan toch niet zo doorgaan.

Nee zo kan het niet doorgaan, de resterende 3 moeten winnen!