The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Madrid TMS - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Madrid TMS (/showthread.php?tid=251)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15


- Elikian - 19-10-2005

centre court Wrote:Zoals verwacht verliest Mirnyi 'm ook. Het is maar goed dat 't bijna gebeurt is met TM, laatste 3 weken zijn dramatisch. Je zult je seizoen zo beginnen...kan je meteen stoppen.
In 2003 stond ik 183 punten voor op de nummer 2. Met nog 4 weken te gaan. Na 3 van die 4 weken stond ik 18 punten achter. En dan denk je dat je het binnen hebt :S


- centre court - 19-10-2005

Dan ligt 't indoor ons misschien niet zo? :8:


- buurs - 19-10-2005

Elikian Wrote:
centre court Wrote:Zoals verwacht verliest Mirnyi 'm ook. Het is maar goed dat 't bijna gebeurt is met TM, laatste 3 weken zijn dramatisch. Je zult je seizoen zo beginnen...kan je meteen stoppen.
In 2003 stond ik 183 punten voor op de nummer 2. Met nog 4 weken te gaan. Na 3 van die 4 weken stond ik 18 punten achter. En dan denk je dat je het binnen hebt :S

Ik stond 2 weken geleden ook nog ongeveer 70 punten voor op Arco.
Nu sta ik 2e.... Sad
En 35 punten achter... :roll:


- Tampie - 19-10-2005

Ljubicic - Martin is onderbroken. Ik kan niet vinden waarom. Ik vrees een blessure voor Ivan, aangezien hij toch aardig wat wedstrijden achter de rug heeft en na de finale in Wenen ook al klaagde over blessureleed. Het zal toch niet....... :letitallout: :letitallout:


- centre court - 19-10-2005

Stand was 6-4 0-1 0-30 voor Ljubo. Martin maakte dus de laatste 6 punten. Ben er ook bang voor. :eeeek:


- Tampie - 19-10-2005

Nee, ze spelen nog: <!-- m --><a class="postlink" href="http://sports.espn.go.com/sports/tennis/dailyResults">http://sports.espn.go.com/sports/tennis/dailyResults</a><!-- m -->

4-5 in de tweede set voor Martin, het verloopt op service.


- Ad Wim - 19-10-2005

Ja, inderdaad. Dat scorebord is gewoon echt weer kut. En dat voor een TMS-site [-(


- Tampie - 19-10-2005

Ja, zeer droevig. De espn site doet ook niet echt aan updaten per game, dus je kan ieder moment een update van een paar games verwachten. Er zal wel ineens staan dat Ljubo met 7-6 heeft gewonnen in set 2.


- Tampie - 19-10-2005

En daar is het goede nieuws al:

Ivan Ljubicic(8) def. Alberto Martin 6-3, 7-6 (9-7)


- Ad Wim - 19-10-2005

Mijn tweede speler in de derde ronde, joepie!


- Ad Wim - 19-10-2005

Andy, lekker bezig! 5-2!


- Ad Wim - 19-10-2005

Sjonge jonge, het is toch ongelofelijk. Roddcik de hele westrijd al beter, nog geen bp tegen gehad en nu toch 1-1 in sets. Come on, Andy!


- centre court - 19-10-2005

Come on Karlovic!!!


- centre court - 19-10-2005

Karlovic pakt Roddick met tb's in set 2 en 3. haha.


- THE MAILMAN - 19-10-2005

centre court Wrote:Karlovic pakt Roddick met tb's in set 2 en 3. haha.

Joepie, dankzij de "Kings of Tie-breaks" heb ik toch nog 4 man in de 3e ronde. Well done IVO. :razz: :razz: :razz:


- centre court - 19-10-2005

Moya-Robredo 4-6 6-3 0-0

Toch wel belangrijk dat Moya deze binnenhaalt.


- Elikian - 20-10-2005

4-1 Robredo Smile


- Ad Wim - 20-10-2005

Dit is wel met afstand de slechtste week in TM-carriere. Toegegeven, ik heb ook wel gegokt, maar slechts twee man bij de laatste zestien, terwijl er maar 48 deelnemers waren...


- Tampie - 20-10-2005

Jammer dat Robredo wint van Moya, maar wat is die Karlovic een koning zeg!!! En Roddick een prutser natuurlijk. 4 man in 3R, het is weinig maar gezien de aantallen die de concurrentie nog over heeft ben ik zeker niet ontevreden. Nu Nadal er nog uit, en hopen dat de toernooiwinnaar of minimaal een finalist in mijn team zit, en de week is nog heel aardig.


- Dodge - 20-10-2005

Karlovic!
Niet slecht voor een speler van minder dan 500!
Helaas had hij de schifting in mijn team niet overleefd! Sad

En puerta die van mirnyi wint indoor?!!!! Wereld op zijn kop! Of doping? :wink:


- merijn s aalbers - 20-10-2005

Nalbi gaat vegen! 4-1.


- Elikian - 20-10-2005

Dodge Wrote:En puerta die van mirnyi wint indoor?!!!! Wereld op zijn kop! Of doping? :wink:
Schertsend bedoeld of niet, L'Equipe heeft het voor elkaar. Puerta's naam is nu weer voor eeuwig besmeurd met doping, terwijl hij gewoon nergens op is betrapt (dit jaar he). Ik wil toch ff een lans breken voor hem.

Hij speelt de sterren van de hemel, ook buiten gravel wat mij verbaast. Vergeet niet dat hij ook voor zijn 1e schorsing enorm goed was.

Wat moet het enorm frustrerend zijn voor zo'n jongen dat alle superprestaties die hij nu neerzet meteen afgedaan worden met doping.

Ik las een interview met hem waarin hij zegt dat hij echt doodsbang is. Hij is een keer betrapt en een 2e keer is levenslange uitsluiting. Dus hij is doodsbang om ook maar een glas sinaasapppelsap aan te nemen. Dat zijn echt geen grappen meer!

Lijkt een beetje op ... hoe heet hij nu ... Mad-Eye Moodie Wink (Nee, niet Wesley :p), die drinkt ook alleen uit zijn eigen glas uit angst voor boze geesten.


- centre court - 20-10-2005

Die Johansson heeft al wel 20x op 0-30 of deuce gestaan op de service van Nalbi. Hij kan alleen niet op bp komen. Sad

Edit: 6-3 Nalbi 1e set.


- buurs - 20-10-2005

centre court Wrote:Die Johansson heeft al wel 20x op 0-30 op deuce gestaan op de service van Nalbi. Hij kan alleen niet op bp komen. Sad

Eerste 3 service games had Nalbi nul of 1 punt tegen :wink:


- buurs - 20-10-2005

Hij heeft in de 1e set 11!!! punten meer gemaakt dan Johansson.
Dat is toch overduidelijk.
Maar nu gaat de wedstrijd pas echt beginnen.
Thomas is een taaie :wink:


- centre court - 20-10-2005

Thomas gaat de 2e en 3e set winnen. Anders word 't een te grote blunder van me om Nalbi niet te nemen.


- Dodge - 20-10-2005

L'Equipe.. zijn dat niet de grote vrienden van Lance Armstrong?

Mijn verdachtmaking is overigens puur gebaseerd op het feit dat hij tegen alle verwachtingen in mijn speler naar huis stuurt! :wink:
ik kan me het persoonlijke drama voorstellen voor de beste man (overigens ook bij Canas, een van mijn favoriete spelers).


- Tampie - 20-10-2005

Kom op David! Je kan het! Mep die ouwe Zweed naar huis.


- centre court - 20-10-2005

De laatste 2x weer 0-30 geweest, ik weet niet wat Tojo daarna elke keer doet. 4-3 Tojo nu, break 'm eens!


- centre court - 20-10-2005

Hmm lovegame. 4-4.