The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Den Haag Vandaag - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Den Haag Vandaag (/showthread.php?tid=2653) Pages:
1
2
|
Den Haag Vandaag - Riekki - 13-09-2007 Quote:Verdonk uit VVD-fractie gezet - Treesong - 13-09-2007 ![]() - Riekki - 13-09-2007 VUUUUUUUUR ![]() - Peter - 13-09-2007 Kan dit niet in het Jupiler League forum? :notfunny: - Berend Botje - 13-09-2007 klik hier - Ad Wim - 13-09-2007 ZO'n VVD-coryfeetje over de kwestie: "Nee, uitzetten moet je nooit doen." ![]() - Ricochan - 14-09-2007 Rita gaat nu een eigen partij beginnen dus wordt nog gevaarlijker... - Peter - 14-09-2007 Waarom stapt ze niet bij Geert in de partij? - Treesong - 14-09-2007 Berend Botje Wrote:klik hier Je suggereert dus dat ze beter Parkeerwacht kan worden? :lol: - Treesong - 14-09-2007 Ricochan Wrote:Rita gaat nu een eigen partij beginnen dus wordt nog gevaarlijker... Helemaal niet... met twee neo-fascistische groepen in de Kamer raakte de engigheid nog meer versplinterd... - waf - 14-09-2007 Peter Wrote:Waarom stapt ze niet bij Geert in de partij? omdat ze helemaal niet zo rechts is als de linkse media jouw willen laten geloven. - Treesong - 14-09-2007 waf Wrote:Peter Wrote:Waarom stapt ze niet bij Geert in de partij? En dat bepoal jij? Op grond van wat? - waf - 14-09-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Waarom stapt ze niet bij Geert in de partij? omdat dat mijn interpretatie is en ze bovendien zelf gezegd heeft dat ze niet bij wilders in een partij gaat. daaruit blijkt dat ze ook zelf niet vindt dat ze gelijkgeschakeld kan worden met wilders. gelukkig maar. voor de rest vind ik het trouwens een irritant wijf, een olifant door de porseleinkast. inhoudelijk zegt ze niet echt domme dingen, maar echt handig is ze niet. - joep - 14-09-2007 waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:Peter Wrote:Waarom stapt ze niet bij Geert in de partij? Mee eens, was de enige reden voor twijfel, wat mij betreft, om wel of niet VVD te stemmen. het is uiteindelijk wel geworden, maar deze aktie neemt vooralsnog de twijfel weg. Ik kan gewoon lid blijven. - Treesong - 14-09-2007 Zolang Rutte aan het hoofd van de VVD staat, zal ik niet op die partij stemmen :| - joep - 14-09-2007 Treesong Wrote:Zolang Rutte aan het hoofd van de VVD staat, zal ik niet op die partij stemmen :| Dat mag jij helemaal zelf bepalen! Dat is binnen het door jou gewaardeerde communistische bastion iets anders geregeld, begrijp ik uit diverse berichten. - Depor - 14-09-2007 Ik heb ook geen VVD gestemd (normaliter wel) door Rutte, iemand die op zijn 40ste bij zijn moeder woont en geen vriendin/vriend heeft vertrouw ik niet. - joep - 14-09-2007 Depor Wrote:Ik heb ook geen VVD gestemd (normaliter wel) door Rutte, iemand die op zijn 40ste bij zijn moeder woont en geen vriendin/vriend heeft vertrouw ik niet. Sterke argumentatie! Zegt meer over jou, dan over Rutte. - Treesong - 14-09-2007 Quote: iemand die op zijn 40ste nog geen baardgroei heeft vertrouw ik niet. :razz: Rutte is gewoon een ontzettende Jan Salie ![]() Absoluut geen charismatisch, inspirerend en pragmatisch man als de Grote Roerganger! ![]() - joep - 14-09-2007 Treesong Wrote:Quote: iemand die op zijn 40ste nog geen baardgroei heeft vertrouw ik niet. Hij krijgt dan ook niet van elk partijlid, de helft van diens inkomen toegeschoven, enkel en alleen omdat hij roerbakgangbanger is. edit: hij vraagt er in elk geval niet om. - Treesong - 14-09-2007 joep Wrote:Hij krijgt dan ook niet van elk partijlid, de helft van diens inkomen toegeschoven, enkel en alleen omdat hij roerbakgangbanger is. Nee, dat zou ook te gek voor woorden zijn :eeeek: - Depor - 14-09-2007 joep Wrote:Depor Wrote:Ik heb ook geen VVD gestemd (normaliter wel) door Rutte, iemand die op zijn 40ste bij zijn moeder woont en geen vriendin/vriend heeft vertrouw ik niet. Waarom zou ik mijn stemgedrag met argumentatie moeten onderbouwen? Hoe moet hij voor mensen opkomen met eigen huizen, kinderen, partners opkomen als hij zelf nog bij zijn moeder woont? Ik vertrouw hem niet en hij komt over als een slappe lul. Is meer een gevoel, zag zijn kop en dacht "dit gaat hem niet worden" En aangezien Wouter Bos ook een slappe lul is, ik Femke Halsema een arrogante kuthoer vind, Jan Marijnissen een topvent (maar zijn ideeën zouden het hele land naar de klote helpen) Heb ik bij gebrek aan beter (zoals wss half Nederland) H.Potter gestemd. - joep - 14-09-2007 Treesong Wrote:joep Wrote:Hij krijgt dan ook niet van elk partijlid, de helft van diens inkomen toegeschoven, enkel en alleen omdat hij roerbakgangbanger is. ik chargeer graag - joep - 14-09-2007 Depor Wrote:joep Wrote:Depor Wrote:Ik heb ook geen VVD gestemd (normaliter wel) door Rutte, iemand die op zijn 40ste bij zijn moeder woont en geen vriendin/vriend heeft vertrouw ik niet. Daar heb je Rouvoet dan gratis bijgekregen. Fatsoen moet je doen! Holle kreten wilde je en holle kreten heb je gekregen. edit: Volgende week, na dinsdag zal ik je vragen om mij uit te leggen wat precies de verdiensten van Balkenende zijn binnen de nieuwe begroting. - Ad Wim - 14-09-2007 Depor Wrote:Waarom zou ik mijn stemgedrag met argumentatie moeten onderbouwen?En daar gaat het dus mis. - Treesong - 14-09-2007 Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners ![]() Voorts heeft die Rouvoet meer politiek benul in z'n spuuglok dan Rutte ooit zal krijgen, maar allez... het blijft natuurlijk erg apart dat die CU anno 2007 in de regering kan zitten :roll: - joep - 14-09-2007 Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners Was dat niet iets in de trant van: Arbeiders aller landen verenigt U Treesong Wrote:Voorts heeft die Rouvoet meer politiek benul in z'n spuuglok dan Rutte ooit zal krijgen, maar allez... het blijft natuurlijk erg apart dat die CU anno 2007 in de regering kan zitten :roll: dat was mijn point. - waf - 14-09-2007 Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners nee, jouw vriendin, die is lachen! - Treesong - 14-09-2007 waf Wrote:Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners Nee, jouw vriendin dan! Die is zó lachen dat Seth Gaaikema er net aan bij verbleekt - Treesong - 14-09-2007 joep Wrote:Treesong Wrote:Nee, alsof die VVD van je zich niet bediend jeeft van holle kreten en bespottelijke one-liners Guttegut, wat geestig... maar als meneer Joep z'n toilet verstopt is met dikke VVD-stront mogen de arbeiders wel even komen opdraven om de zaak te ontstoppen. Enfin... tis lunchtijd. Vlug een krokant gebakken zwezerikje met een fijn glas Elzasser nuttigen bij Groot Paardenburg :eten: |