FTM Forum
DC- Nederland-Portugal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: DC- Nederland-Portugal (/showthread.php?tid=2702)

DC- Nederland-Portugal - kooltje - 20-09-2007

Sluiter opent tegen Gil (135 van de wereld, vorige week winst Sevilla)
Haase tegen Elias (794 van de wereld, 17 jaar, in mei laatset toernooi)
dan zullen op zaterdag Wessels en Galung het dubbel vormen.

Zal van Gil afhangen. als hij echt in vorm is zal het lastig worden. maar gil zijn favoriete ondergrond is gravel dus eigenlijk mag het geen probleem zijn

- Ad Wim - 20-09-2007

Zal eerder van de Nederlanders, en dan vooral Haase afhangen, denk ik. Tegen Elias moeten gewoon 2 punten gehaald worden en Haase moet eigenlijk gewoon op HC van Gil winnen. Dat is 3.

- Overdune - 20-09-2007

Sluiter kan in deze vorm van een hoop mensen verliezen, dus zeker ook van Gil, maar het is wel DC en we spelen thuis, doorgaans speelt Sluitje dan een niveautje hoger. Haase is sowieso geen probleem. Ik verwacht 5-0.

- kooltje - 20-09-2007

haase na zege op berdych weinig goeds gedaan.
weggespeeld door djoko en verliezen van een redelijke mexicaan...
geen zekerheidje

- Ad Wim - 21-09-2007

Lekker Sluitje =D>

- kooltje - 21-09-2007

goed begin van sluit...4-1
andreev vernedert haas in de halve finale

- buurs - 21-09-2007

Joachim Johansson lijkt ook weer te gaan spelen in de davis cup
al blijft het afwachten, aangezien hij in de warming up weer geblesseerd kan raken.

- kooltje - 21-09-2007

sluiter erg goed gespeeld..drie simpele setjes. =D>

- kooltje - 21-09-2007

ook haase hefet een makkie...prima dit

- Ad Wim - 21-09-2007

En zo zit Haase opeens in de 5e set :|

- Ad Wim - 21-09-2007

Maar hij wint hem gewoon, klasse =D>

- Ad Wim - 21-09-2007

Vreemde ontwikkelingen elders: Davy verliest thuis van Kohlschreiber en Blake verliest van Tojo :roll:

- Tripplexxx - 23-09-2007

Overdune Wrote:Ik verwacht 5-0.

=D>

- Overdune - 23-09-2007

Erg gewaagd was die voorspelling natuurlijk niet. :wink:

- Overdune - 27-09-2007

Nederland speelt in het weekend van 12 & 13 april 2008 tegen de winnaar van Macedonië-Letland. De winnaar daar weer van speelt in september 2008 een promotie/degradatiewedstrijd voor de wereldgroep.

Ik gok dat Letland dit gaat winnen, met Gulbis hebben ze volgens mij by far de beste speler. Dat wordt dan een kwestie van een keertje van Gulbis winnen, dan ben je er sowieso.

- kooltje - 27-09-2007

mooie loting...thuis zou erg lekker zijn

- centre court - 27-09-2007

Uit helaas. Letland steunt op Gulbis idd. Weet niet hoe de 2e speler is.

- omyaca - 27-09-2007

Letland uit is geen gemakkelijke loting. Gulbis in principe beter dan welke Nederlander dus waarschijnlijk al 2 tegenpunten. Dan moeten beide potten tegen tweede man Juska (top 300) gewonnen worden. Dat moet te doen zijn, maar je weet het nooit. Dan zal er dus veel van het dubbel afhangen, waar Nederland nou toch ook niet echt in uitblinkt. Voordeel is wel dat de beide letten geen uitgesproken gravelaars zijn dus dat ze misschien wel voor hardcourt gaan kiezen. En bovendien, het had veel erger gekund met bijvoorbeeld Italie.