FTM Forum
Groeten uit Zweden - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Footstar.org (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=21)
+---- Thread: Groeten uit Zweden (/showthread.php?tid=2828)



Groeten uit Zweden - Bocaloca - 22-10-2007

Ook vanuit hier de groetjes namens Hemmo en Christiaan


- Nr. 12 - 22-10-2007

Je Coach is pist op me, hij dacht dat ik al toe had gezegd dat ik bij hem kwam spelen. Maar dat heb ik nooit gezegd.


- Bocaloca - 22-10-2007

Lekker laten zeiken die kerel Wink


- Nr. 12 - 22-10-2007

Heb hem terug gestuurd dat ie niet moest piepen en dat het spel misschien wel erg op de werkelijkheid lijkt.


- Lamme Lennie - 22-10-2007

LOL, hoorde alleen van hem dat hij met je bezig was en dat je ongeveer al op weg naar Untited was.


- Nr. 12 - 22-10-2007

Jullie coach is een beetje vreemd. Staat ie ook wel eens in de verkeerde kleedkamer of bespreekt ie de opstelling met de ballenjongens.


- M1GGY - 22-10-2007

verkeerde kleedkamer?

hoe bedoel je dat? Die van de vrouwen?


- Lamme Lennie - 22-10-2007

Nr. 12 Wrote:Jullie coach is een beetje vreemd. Staat ie ook wel eens in de verkeerde kleedkamer of bespreekt ie de opstelling met de ballenjongens.

Ons hele team is een beetje vreemd, dus dat kan wel kloppen :Big Grin


- Mukkus - 22-10-2007

Lamme Lennie Wrote:
Nr. 12 Wrote:Jullie coach is een beetje vreemd. Staat ie ook wel eens in de verkeerde kleedkamer of bespreekt ie de opstelling met de ballenjongens.

Ons hele team is een beetje vreemd, dus dat kan wel kloppen :Big Grin

[Image: maartenbartGteam.jpg]


- Nr. 12 - 22-10-2007

Goh, je hebt wel een top pctje staan daar op je hotelkamertje. Voor Roemeense begrippen dan. Want als je my-first-little-photoshop kan draaien. Dan is er nog maar een ding over om te zeggen/doen. =D> =D> =D>


- Mukkus - 22-10-2007

Heh, Giel! Wat zie ik? Vandaag speed getraind?

[Image: Atletiek.jpg]


- Bumme - 22-10-2007

Hij speelt iig wel aanvallend !


- M1GGY - 22-10-2007

hij lijkt een beetje op ronald koeman


- Nr. 12 - 23-10-2007

Nope, ik heb nummer 12. Dus ik sta net niet op de foto.


- Lamme Lennie - 29-11-2007

Vandaag de halve finales van de Zweedse beker bereikt! :Big Grin


- Legion - 30-11-2007

Gefeliciteerd =D>
Staat er over jou ook iets in de krant?


- Lamme Lennie - 30-11-2007

Legion Wrote:Gefeliciteerd =D>
Staat er over jou ook iets in de krant?

Dat hebben wij niet nodig om ons moraal omhoog te krijgen (al staat de krant vol met spelers van ons team :razz: )


- Mukkus - 30-11-2007

Lamme Lennie Wrote:
Legion Wrote:Gefeliciteerd =D>
Staat er over jou ook iets in de krant?

Dat hebben wij niet nodig om ons moraal omhoog te krijgen (al staat de krant vol met spelers van ons team :razz: )

In Roemenie hebben we een staatskrant, die publiceert alleen nare negatieve dingen....verdraaien je woorden etc.etc.
Als ik tegen een journalist zegt; "Tsja, die Onno van den Berg heb ik weleens wat onenigheid mee gehad", staat er de volgende dag in de krant "Milad Acda vindt Onno van den Berg een achterlijke poepzak"

Doe je verder niks aan.


- Bocaloca - 30-11-2007

Lamme Lennie Wrote:Vandaag de halve finales van de Zweedse beker bereikt! :Big Grin

:8:


- Bocaloca - 30-11-2007

Enige nadeel in Zweden vind ik de slechte teamtraining instellingen die we hebben


- Legion - 30-11-2007

Hebben jullie fitness in de teamtraining dan? Wink


- Bocaloca - 30-11-2007

Dat nog net niet Tongue


- Lamme Lennie - 30-11-2007

Bocaloca Wrote:Enige nadeel in Zweden vind ik de slechte teamtraining instellingen die we hebben

Onzin. De keuze voor de teamtrainingen zijn op het forum besproken en door inbreng van de spelers bepaald. Als jij je daar niet in kan vinden had je daar op het forum wat over moeten zeggen. Hangt dus meer van jezelf af dan van de coach.


- Bocaloca - 30-11-2007

Zeg hier hetzelfde, in mijn optiek is de wijze van teamtraining binnen het team niet de juiste. De laatste tijd dan, hiervoor was het wel aardig geregeld en afgestemd. Dit is gewoon mijn mening


- Lamme Lennie - 02-12-2007

5 punten los van de nummer 2! Promotie naar de hoogste divisie zit er nu echt in! En de dubbel ook nog steeds, al moeten we donderdag in de halve finale tegen de huidige koploper van de hoogste divisie.


- Lamme Lennie - 17-12-2007

Helaas 1-0 verloren in de beker (van de kampioen van de hoogste divisie), maar wel eerste in de Jupiler League (ongeslagen)! Volgend jaar eens laten zien wat we op het hoogste niveau kunnen!


Re: Groeten uit Zweden - Lamme Lennie - 07-01-2008

Hoppa! De eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen gewonnen van de kampioen en bekerwinnaar van Zweden (in een uitwedstrijd)! :Big Grin