The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
TMS Parijs-Bercy - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: TMS Parijs-Bercy (/showthread.php?tid=296)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


- buurs - 01-11-2005

Als Grosjean verliest, dan gaat dit een hele zure week worden Icon_evil


- centre court - 01-11-2005

5-3 dent. dat ziet er beter uit.


- centre court - 01-11-2005

Djokovic werkt op z'n minst 5 sp's weg in de tb tegen puerta maar wint 'm toch en daarmee de wedstrijd! Hulde!


- buurs - 01-11-2005

Dent lijkt in vorm Icon_evil
Dan moet hij morgen Roddick er ook maar uitmeppen :wink:


- buurs - 01-11-2005

Daar gaat m'n TM titel :x Icon_evil :x Icon_evil


- centre court - 01-11-2005

goed zo dent. mooie overwinning. bring out santoro. de fransman die wel moet winnen.


- centre court - 01-11-2005

Als Dent ook Roddick pakt verandert er toch niet tussen jullie??


- Tampie - 01-11-2005

tampie Wrote:Strijd tussen mij en CC:

Ancic, Hrbaty, Wawrinka, Kiefer en Stepanek
Lopez, Clement, Rusedski, Ferrero, Lapentti en Monfils

Alleen Monfils eruit door zijn opgave.

De strijd om plaats 4 gaat helaas niet meer alleen tussen mij en CC, tot en met plaats 8 is kansrijk voor de 4e plaats, waarmee nog een leuk prijzenpakket wordt verdiend, itt plaats 5 t/m 8, die een litho krijgen.

Ik heb nog Ancic, Hrbaty, Wawrinka en Stepanek. Kiefer d'ruit.
CC heeft Lopez, Clement en Ferrero. Rusedski, Lapentti en Monfils eraf.

Lopez - Stepanek inderdaad een hele belangrijke. Daarnaast Clement eraf tegen Robredo, en Ferrero eruit tegen Verdasco svp.


- buurs - 01-11-2005

centre court Wrote:Als Dent ook Roddick pakt verandert er toch niet tussen jullie??

Maar die kans schat ik op 20%....
Heeft Dent weleens 2 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld :roll:


- Tampie - 01-11-2005

Mijn Most Wanted lijst: (van eruit vliegen uiteraard)

1. Roddick
2. Ferrero
3. Ginepri
4. Lopez
5. Johansson
6. Clement
7. Mathieu
8. Mirnyi
9. Verdasco
10. Nieminen

Veel geluk deze heren met het (spoedig) verliezen.


- Tampie - 01-11-2005

buurs Wrote:
centre court Wrote:Als Dent ook Roddick pakt verandert er toch niet tussen jullie??

Maar die kans schat ik op 20%....
Heeft Dent weleens 2 goede wedstrijden achter elkaar gespeeld :roll:

Zou Hrbaty hem kunnen stoppen? Anders doet Nalbandian het toch.


- Tampie - 01-11-2005

Ik ga nu lekker voetbal kijken, als ik weer op de computer kijk wil ik graag overwinningen zien van Ancic, Santoro, Ljubicic en Stepanek. Hartelijk dank alvast.


- buurs - 01-11-2005

Tursunov ipv ancic graag :wink:


- Ad Wim - 01-11-2005

Hoe kan die nou? Dent verliest ongeveer van iedereen indoor en nu wint ie van een man in vorm voor eigen publiek!

Ik dacht met Monfils en Grosjean toch zeker 14 puntjes te hebben en niet 2...

Mirnyi is wel mooi. Hopelijk kan hij Nalbi pakken.

Hup Fabrice!


- buurs - 01-11-2005

1 puntje


- Ad Wim - 01-11-2005

Santoro 6-7 3-4. Als hij verliest, ben ik er gewoon wel weer drie kwijt vandaag. Dan moet Lopez van Stepanek winnen wil dit nog een goede dag worden.


- Tampie - 01-11-2005

Er is niet veel vordering geboekt, 2 lange wedstrijden, en ik ben gvd Ancic kwijt. Ik heb Tursunov wel, maar daar had ik met 10 puntjes ook wel genoeg aan gehad, nu een dure Ancic voor 1 punt. Radek en Ivan moeten mijn avond goed gaan maken. Wel een compliment voor Santoro, zo'n marathon partij toch nog in zijn voordeel beslissen, respect!


- centre court - 02-11-2005

Phew 2 lange potten vallen een x allebei in mijn voordeel uit. Lopez kan mijn dag helemaal super maken. Heb ook Ljubo nog spelen nu, hij gaat al lekker en staat 4-1* voor. Lopez-Steppie gaat nog op service. 5-4* Lopez.


- Tampie - 02-11-2005

Stepanek maakt eerst een bp ongedaan, breekt en serveert het uit voor de eerste set! Super! En nu doorknallen!


- Tampie - 02-11-2005

En meteen weer de breek in de 2e set voor Radek! Hou die vast!


- jantjuhhh86 - 02-11-2005

En dubbele break voor Radek, 3*-0! Lopez nog geen punt gepakt in de 2de set :lol:


- Tampie - 02-11-2005

Radek mag het uitserveren op 5-2. Afmaken nu, en dan Ljubo nog even en ik ben een tevreden man vandaag ondanks het verlies van Kiefer en Ancic.


- jantjuhhh86 - 02-11-2005

7-5 6-2 voor Radek! Dat is mooi, Ljubi 6-3 2-3, maar die wint het wel. Ik ben Lapentti en Greg kwijt, maar toch wel tevreden. Zeker door Santoro en Radek.


- Tampie - 02-11-2005

tampie Wrote:
tampie Wrote:Strijd tussen mij en CC:

Ancic, Hrbaty, Wawrinka, Kiefer en Stepanek
Lopez, Clement, Rusedski, Ferrero, Lapentti en Monfils

Alleen Monfils eruit door zijn opgave.

De strijd om plaats 4 gaat helaas niet meer alleen tussen mij en CC, tot en met plaats 8 is kansrijk voor de 4e plaats, waarmee nog een leuk prijzenpakket wordt verdiend, itt plaats 5 t/m 8, die een litho krijgen.

Ik heb nog Ancic, Hrbaty, Wawrinka en Stepanek. Kiefer d'ruit.
CC heeft Lopez, Clement en Ferrero. Rusedski, Lapentti en Monfils eraf.

Lopez - Stepanek inderdaad een hele belangrijke. Daarnaast Clement eraf tegen Robredo, en Ferrero eruit tegen Verdasco svp.

Hrbaty, Wawrinka en Stepanek tegen Clement en Ferrero. Mannen eruit 2 pnt tegen 18 voor CC.


- jantjuhhh86 - 02-11-2005

Ljubi serveert voor de wedstrijd.

Morgen is voor mij verreweg de belangrijkste pot Wawrinka-Ferrero, en ook Roddick-Dent.


- Ad Wim - 02-11-2005

Klote van Stepanek, maar ik gooi alles daar op Davydenko. En Santoro zie ik ook nog wel ver komen na deze thriller. Ook heb ik onderin Ferrero, Berdych en Tursunov nog.


- centre court - 02-11-2005

Ferrero moet zeker wel van Wawrinka gaan winnen, moet ook wel kunnen, hij verloor immers als in de q's.


- centre court - 02-11-2005

tegelijkertijd mp bij allebei de wedstrijden. Hrbaty maakt 'm wel. Ginepri (nog) niet.

Edit: en Verdasco breaks!! 6-6 2e set.


- merijn s aalbers - 02-11-2005

Clement gaat zoals verwacht kopje onder tegen Robredo.


- Ad Wim - 02-11-2005

Verdomme, het is weer zo'n dag. Clement en Vliegen kwijt en de veelgekozen Ginepri door.