The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Feyenoord - Heracles - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Feyenoord - Heracles (/showthread.php?tid=3003)

Pages: 1 2 3

Feyenoord - Heracles - Legion - 30-11-2007

Volgens mij zitten er op dit forum ook enkele leden met een warm hart voor Heracles en ik ben wel benieuwd hoe hun denken over deze wedstrijd. Zouden jullie met een gelijkspel (afhankelijk van het spelbeeld) kunnen leven?

Voor mij is het vrij simpel. Als je kampioen wil worden, wat de doelstelling is, zul je wedstrijden (met alle respect) als deze moeten winnen met een nulletjes of 5. Anders wordt het wel erg lastig, ook mentaal zal er weer iets knakken bij de selectie. Een nederlaag is uiteraard het grootste doemscenario, maar ook bij een gelijkspel (tenzij er in het spel van onze kant bijzonder veel progressie zit) zou ik met een teleurgesteld rot gevoel het stadion verlaten.

Maar van de positieve kant bekeken kunnen wij de komende week het verlies tegen Groningen recht zetten, en waarom zou de negativiteit rondom Feyenoord zondag niet kantelen?
Ik vertrouw op een ruime zege...

- Kleine Jan - 30-11-2007

:lol: :lol:

- Ekslem - 30-11-2007

=D>

- Mukkus - 30-11-2007

Als de Almelose trots en bijna beste keeper van Nederland, Pieckenhagen, een goede dag heeft kan ie in zijn eentje het Feyenoord knap lastig maken. Deze keeper, die al eens meegeweest is met het duitse elftal en op de trainingen ballen op de lat schiet lang de nul houdt, zie ik het Heracles Feyenoord nog erg moeilijk maken!

Als de rest van de jongens tot op het bot gemotiveerd zijn om minimaal met een punt uit de kuip te vertrekken, zal dit een positieve werking hebben op het zelfvertrouwen en de komende weken meer punten te pakken in de strijd tegen degradatie. Een afgang zoals in Heerenveen zie ik niet gebeuren, daar hebben we wel van geleerd. We gaan minimaal voor een gelijkspel! Mouwen opstropen, Mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen! D'r an met de lippe! Com' on Heracles!

Als Heracles dan toch tenonder gaat, dan wel met veel spanning en strijd!

- Treesong - 30-11-2007

Mukkus Wrote:Als de Almelose trots en bijna beste keeper van Nederland, Pieckenhagen, een goede dag heeft kan ie in zijn eentje het Feyenoord knap lastig maken. Deze keeper, die al eens meegeweest is met het duitse elftal en op de trainingen ballen op de lat schiet lang de nul houdt, zie ik het Heracles Feyenoord nog erg moeilijk maken!

Als de rest van de jongens tot op het bot gemotiveerd zijn om minimaal met een punt uit de kuip te vertrekken, zal dit een positieve werking hebben op het zelfvertrouwen en de komende weken meer punten te pakken in de strijd tegen degradatie. Een afgang zoals in Heerenveen zie ik niet gebeuren, daar hebben we wel van geleerd. We gaan minimaal voor een gelijkspel! Mouwen opstropen, Mes tussen de tanden, bloed, zweet en tranen! D'r an met de lippe! Com' on Heracles!

Je vergeet de sleutelwoorden :8:

- Mukkus - 30-11-2007

Jij moet gewoon mijn hele post quoten.

- Treesong - 30-11-2007

Mukkus Wrote:Jij moet gewoon mijn hele post quoten.

Jij moet wat minder snel je post aanpassen Icon_evil

- D'r an met de lippe - 30-11-2007

Jongens, jullie lullen maar :wink:
Kansloze missie, maar ondanks dat zal ik wel weer afreizen naar Rotterdam. Verwacht met mij toch nog wel zo'n 300 Heraclieden.

- Ekslem - 30-11-2007

=D>

- Treesong - 30-11-2007

D'r an met de lippe Wrote:Jongens, jullie lullen maar :wink:
Kansloze missie, maar ondanks dat zal ik wel weer afreizen naar Rotterdam. Verwacht met mij toch nog wel zo'n 300 Heraclieden.

Als het toch al kansloos is, kun je net zo goed lekker warm in café de Stam gaan zitten met een flinke pot bier :cheers:

Treesong Wrote:

Als het toch al kansloos is, kun je net zo goed lekker warm in café de Stam gaan zitten met een flinke pot bier :cheers:

Die potten bier komen s'avonds wel in het Twentse uitgaansleven :8:

p.s. voordat je schrijft dat iedereen daar met een hooivork aan de bar zit ben ik je voor. Genoeg discotheken buiten Twente leggen het af tegen deze parel van een discotheek:

Nijmegen, 14 november 2007 - Dancing Bruins heeft tijdens de Miller Nightlife Awards 2007 de titel Populairste discotheek van midden Nederland in de wacht gesleept.

Fragmenten uit het Mystery Guest Rapport

'Dancing Bruins is een super gezellige en sfeervolle discotheek.
Bijzonder is dat het bedrijf juist op zondag zo populair is bij het uitgaanspubliek. Het is dan ook werkelijk volle bak.'

Dus :razz:

- Fabian - 30-11-2007

En zo hoort het D'r an !

- Legion - 30-11-2007

Treesong Wrote:lekker warm in café de Stam

[gay]

- EJR - 30-11-2007

"hoe hun denken..."

:-k

- Peter - 30-11-2007

Tien afwezigen bij Feyenoord komend weekend

In het Algemeen Dagblad laat Bert van Marwijk weten ziek te zijn van de vele blessures waar Feyenoord mee kampt. Er zijn inmiddels tien afwezigen. Geen club in Nederland heeft meer blessures of schorsingen. "En daar ben ik behoorlijk ziek van. Ga maar na: Mols is geschorst, Lee zit in Zuid-Korea en dan heb je nog de blessures: Hofs, Timmer, Ekramy, Vincken, Vlaar en Bruins. Lensky en Tiendalli zijn op de weg terug, maar nog niet ver genoeg.

Ook Leroy Fer twijfelgeval

Naast de twijfels over de keeperssituatie weet Bert van Marwijk ook nog niet of hij kan beschikken over Leroy Fer. Hij haalde het talent vorige week bij de selectie, maar Fer is lichtgeblesseerd.

--
Dit begint toch een beetje Ajax-zieligdoenerij-vormen aan te nemen Waf.. waarom vermelden jullie de blessures bij de A-jeugd ook niet? :wink:

- Legion - 30-11-2007

Het algemeen dagblad is een Feyenoordkrant Confused

- Peter - 30-11-2007

Legion Wrote:Het algemeen dagblad is een Feyenoordkrant Confused

Dat maakt het juist zo kwalijk. Tis meer iets voor de Televaag om bij elk duel te vermelden dat Ajax oa Leonardo, Mitea, Davids, Manucharyan en een zwikkie jeugdspelers moet missen zodat ze weer eens 10 geblesseerden hebben voor als het resultaat tegenvalt. Xtragaap4de

- Treesong - 30-11-2007

D'r an met de lippe Wrote:p.s. voordat je schrijft dat iedereen daar met een hooivork aan de bar zit ben ik je voor.

Hola, niks dan lof over het puike kroegleven in het Oosten...

- Ad Wim - 30-11-2007

Peter Wrote:
Legion Wrote:Het algemeen dagblad is een Feyenoordkrant Confused

Dat maakt het juist zo kwalijk. Tis meer iets voor de Televaag om bij elk duel te vermelden dat Ajax oa Leonardo, Mitea, Davids, Manucharyan en een zwikkie jeugdspelers moet missen zodat ze weer eens 10 geblesseerden hebben voor als het resultaat tegenvalt. Xtragaap4de
Vslgens mij doen ze dat gewoon bij elke club zo, ze willen gewoon volledig zijn. Alleen de topclubs hebben grotere selecties en dus ook meer blessures over het algemeen.
Wat heeft de Telegraaf er nou voor baat bij?

- Kleine Jan - 30-11-2007

30-11-2007 VAN MARWIJK: ‘WE ZIJN IN ELKE LINIE KWETSBAAR’
Het zit Feyenoord niet mee in aanloop naar het duel met Heracles Almelo. De selectie van Bert van Marwijk wordt geplaagd door personele problemen. Dat was al zo voorafgaand aan het duel met FC Groningen, maar de problemen hebben zich met het oog op Heracles-thuis verder opgestapeld. Het drukte een stempel op het humeur van Van Marwijk, die er niet moedeloos van zei te worden. ‘Maar chagrijnig word ik er wel van.’

De trainer meldde zich vrijdag niet in zijn beste stemming bij de persafgevaardigden. Hij was wat prikkelbaar, wat hij ook ruiterlijk erkende. ‘Dat heb je allemaal wel eens.’ Het verlies in Groningen was nog niet geheel verwerkt door de trainer. ‘Daar ben ik nog ziek van’, zei hij. Om er even later aan toe te voegen: ‘En er zijn de laatste dagen nog wat dingetjes bijgekomen.’

Over wat ‘die dingetjes’ waren wilde Van Marwijk niet uitwijden, maar dat hoefde hij dan ook niet expliciet te benoemen. De situatie met betrekking tot Chun-Soo Lee zat hem niet lekker. De Zuid-Koreaan kampt met aanpassingsproblemen en ging deze week even terug naar zijn vaderland. Van Marwijk wilde verder niets over de situatie zeggen en verwees het journaille door naar technisch directeur Peter Bosz. ‘Dat lijkt me beter.’ Een ander ‘dingetje’ was natuurlijk het blessureleed in zijn selectie. Inmiddels kan Van Marwijk zowat een elftal met geblesseerden formeren. ‘We zijn in elke linie kwetsbaar.’

Het leidt er toe dat de trainer erg beperkt is in zijn mogelijkheden. Afgelopen zondag had hij, inclusief jeugdspeler Leroy Fer, een zeventienkoppige selectie. Aangezien Fer een lichte blessure heeft, wordt dat aantal mogelijk teruggebracht naar zestien. En dan is er ook nog Henk Timmer, die misschien vanaf de tribune zal moeten toekijken. De keeper heeft nog last van de knieblessure die hij zondag opliep. ‘Ik kijk zaterdag met Henk hoe hij ervoor staat’, zei Van Marwijk, die verder aangaf dat Erwin Mulder hem zal vervangen in het geval Timmer niet inzetbaar is. Keeperstrainer Patrick Lodewijks fungeert dan als reservedoelman. Michael Mols is niet geblesseerd, maar zit zondag zijn laatste wedstrijd schorsing uit.

DE TEGENSTANDER

Zure voetbalanalisten willen het succes van Heracles nog wel eens in zijn geheel ‘wijten’ aan het kunstgras waarop de ploeg in het Polman Stadion voetbalt. Waar trainer Ruud Brood en zijn mannen elke dag kunnen trainen op het nagebootste natuurgras, doen tegenstanders dat vaak pas enkele dagen voor de wedstrijd. Zo zou Heracles altijd het thuisvoordeel hebben en op die manier de benodigde punten bij elkaar sprokkelen.

Wie de resultaten van dit seizoen bekijkt, zou in die theorie nog een kern van waarheid kunnen ontdekken ook. Heracles wist buitenshuis in de competitie nog geen wedstrijd te winnen, terwijl thuis bijvoorbeeld AZ werd verslagen.

Toch zijn er meer redenen aan te dragen voor het ‘succes’ van Heracles. Na de promotie naar de eredivisie in 2005, werden onder respectievelijk Peter Bosz en Ruud Brood achtereenvolgens de dertiende en veertiende plaats bereikt. En dat is onmogelijk in z’n geheel aan kunstgras te danken.

Heracles dankt haar kracht in de afgelopen seizoen namelijk evenzeer aan een sterk collectief. Elk seizoen weer staat er in Almelo een stug elftal op het veld, dat maar moeilijk te doorgronden is. Dat bleek vorig seizoen wel, toen Feyenoord in het Polman Stadion met 4-1 van de mat werd gespeeld en in eigen huis niet verder kwam dan 0-0.

Toch vinden we dit seizoen de ploeg van trainer Brood daadwerkelijk terug op de gevreesde onderste plaatsen. Bovendien is het doelsaldo bedroevend: de ploeg scoort nauwelijks, maar tegelijkertijd incasseert het doelpunten aan de lopende band. Het contrast met vorig seizoen is voor een deel wel te verklaren. Met het vertrek van onder meer Diego Biseswar, Rob Friend, Stefaan Tanghe en Robbert Schilder leverden de Almeloërs nogal wat kwaliteit in.

Heracles heeft echter in het verleden al bewezen dat individuele kwaliteit niet de kurk is waar de ploeg op drijft. Het draait in het Polman Stadion al jaren om het collectief en ook dit seizoen zal Ruud Brood die troef moeten uitspelen om boven de degradatiestreep te blijven. Of dat nu is op kunstgras, of niet.

Feyenoord – Heracles Almelo
Zondag 2 december 14:30 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Van Egmond

Vermoedelijke opstellingen:
Feyenoord: Timmer (Mulder); Lucius, Hofland, Bahia, De Cler; Sahin, De Guzman, Van Bronckhorst; D. Buijs, Makaay en Slory.

Heracles: Pieckenhagen; Klavan, Bosnar, Ouedraogo, Looms; De Vries, Michalke, Quansah, Bridji; Everton en Lakic

Bridji en Rahim zijn mogelijk niet inzetbaar, nieuwsartikel niet echt goed op de hoogte zo blijkt. Ook rondom Pieckenhagen hangt een groot vraagteken want hij is al een paar dagen nog niet op de training geweest. Boakye zal sowieso niet kunnen spelen. Klavan heeft ook nauwelijks ritme want die heeft ook nagenoeg de hele week niet kunnen trainen wegens een blessure. Zo zielig is Feyenoord dus ook weer niet.

- Mukkus - 30-11-2007

D'r an met de lippe Wrote:Pieckenhagen hangt een groot vraagteken want hij is al een paar dagen nog niet op de training geweest.

Dan zal ie nog in Brazilie zitten....

- Kleine Jan - 02-12-2007

Laten we hopen dat t doorgaat... 8-[

- waf - 02-12-2007

D'r an met de lippe Wrote:Bridji en Rahim zijn mogelijk niet inzetbaar, nieuwsartikel niet echt goed op de hoogte zo blijkt. Ook rondom Pieckenhagen hangt een groot vraagteken want hij is al een paar dagen nog niet op de training geweest. Boakye zal sowieso niet kunnen spelen. Klavan heeft ook nauwelijks ritme want die heeft ook nagenoeg de hele week niet kunnen trainen wegens een blessure. Zo zielig is Feyenoord dus ook weer niet.

ook al zijn jullie geheel fit, dan nog is feyenoord niet zielig. er is bewust gekozen voor een kleinere selectie. dan wordt minder geld uitgegeven en dan wordt jeugd eerder ingepast.

nu is het zo ver. dan moet je niet huilen, dan moet je gewoon zonder te mekkeren mulder, schet, fer en wijnaldum mee laten doen. wij zijn godverdomme feyenoord en de enige zorg moet zijn de poep in de broek van de tegenstander. :wink:

- Mukkus - 02-12-2007

waf, doe je straks wel een luier om? Kon weleens een spannend middagje worden....

- Kleine Jan - 02-12-2007

Mukkus Wrote:waf, doe je straks wel een luier om? Kon weleens een spannend middagje worden....

en vergeet geen droge sokjes mee te nemen...

- waf - 02-12-2007

jongelui, in de kuip zit je droog.

mijn zoon van 5 gaat mee. we gaan eerst in de fanshop feyenoord sokken kopen (van mama moet het nuttige met het aangename worden gecombineerd), dus die hebben we dan al.

het zou mooi zijn als het spannend werd!

- gittermaster - 02-12-2007

Misschien kan Hoef m een paar sokjes cadeau doen.... Wink

- kuiper - 02-12-2007

Slory scoort vandaag minimaal 2x.

- BIERTEAM.NET - 02-12-2007

kuiper Wrote:Slory scoort vandaag minimaal 2x.

[-o<