The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Shorties - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19)
+--- Thread: Shorties (/showthread.php?tid=3023)

Pages: 1 2


Shorties - buurs - 05-12-2007

Maar even een topic geopend, aangezien het zeker een onderwerp is in het poker.


- Treesong - 05-12-2007

Shorties zijn laffe sloebers


- Depor - 05-12-2007

Ik heb tijdens poker meestal wat strakke shorties aan, zit net wat lekkerder als je voor langere tijd op je stoel zit...


- Treesong - 05-12-2007

Gister ook zo mooi... 2/4 PL Omaha tafel... 6 man tafel, iedereen zo'n 500-800 voor zich, kwam er weer eens zo'n laf ventje met 50$ aan tafel zitten. Elke keer als ie raisde werd ie standaard door minstens twee man gecalled, waarop-ie standaard all-in ging en steevast werd gecalled. Hij heeft zich binnen een half uur 6x ingekocht cry


- buurs - 05-12-2007

Als ze op de NL100 met 5 of 10 dollar zitten vind ik ook zwak, maar 30 dollar valt toch wel mee?


- buurs - 05-12-2007

Treesong Wrote:Gister ook zo mooi... 2/4 PL Omaha tafel... 6 man tafel, iedereen zo'n 500-800 voor zich, kwam er weer eens zo'n laf ventje met 50$ aan tafel zitten. Elke keer als ie raisde werd ie standaard door minstens twee man gecalled, waarop-ie standaard all-in ging en steevast werd gecalled. Hij heeft zich binnen een half uur 6x ingekocht cry

Dat was een slechte shortie :wink:


- Ekslem - 05-12-2007

Shorties gaan vaker all in en vaak met een grote range aan handen aangezien ze toch niet veel te verliezen hebben. Ook zijn ze vaak pleite als ze wat dollars gemaakt hebben. Ze zijn bijna niet te bluffen, c-bet gaat nog wel, maar bet op turn heeft vaak al geen nut meer.

Ik schroom bij een redelijke hand ook niet om na een raise van een shortie hem all in te zetten.


- Treesong - 05-12-2007

Slecht? Voor veel serieuze spelers die echt willen pokeren en niet bang zijn om beslissingen te nemen met grote bedragen, zijn shorties irritante mugjes die zo snel mogelijk moeten worden platgeslagen. Het voordeel is gelukkig wel dat, ALS zo'n lafaard eens een pot pakt, hij wel ultraloose blijft spelen en binnen no-time weer is weggevaagd Hakkuh


- Ad Wim - 05-12-2007

Precies wat Tree zegt in beide berichten: vaak spelen ze super loose. Als ik zie dat ze in de pot zitten, call ik met vrijwel elke hand of raise om met hem HU te komen, hij callt die raise toch wel. Als ik dan hit, pak ik zijn minimum buy-in. Zo ging het gisteren ook iets van 4x achter elkaar tegen zo'n gast. Nadat hij zich al zeker 10x had ingekocht en iedereen hem uit had gelachen, besloot hij toch maar om weg te gaan :lol:


- Ad Wim - 05-12-2007

buurs Wrote:Als ze op de NL100 met 5 of 10 dollar zitten vind ik ook zwak, maar 30 dollar valt toch wel mee?
Precies wat Tree zegt:

Quote:Voor veel serieuze spelers die echt willen pokeren en niet bang zijn om beslissingen te nemen met grote bedragen...

Als je zo short bent, kun je niet serieus spelen omdat je inderdaad al snel committed bent. En je wordt sneller gecalld door (meerdere) big stacks, waardoor je vaker zuur verliest.

En zeggen dat je op deze manier minder verliest, is natuurlijk een broekpoepreden, dan moet je lager gaan spelen.


- buurs - 05-12-2007

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Als ze op de NL100 met 5 of 10 dollar zitten vind ik ook zwak, maar 30 dollar valt toch wel mee?
Precies wat Tree zegt:

Quote:Voor veel serieuze spelers die echt willen pokeren en niet bang zijn om beslissingen te nemen met grote bedragen...

Als je zo short bent, kun je niet serieus spelen omdat je inderdaad al snel committed bent. En je wordt sneller gecalld door (meerdere) big stacks, waardoor je vaker zuur verliest.

En zeggen dat je op deze manier minder verliest, is natuurlijk een broekpoepreden, dan moet je lager gaan spelen.

Maar als ik met 30 dollar aan 1 van die tafels van jou ga zitten, is elke raise van mij een all in voor jou.
Dat is ook niks aan :8:

Ik hoef me trouwens zelf niet vaak in te kopen.
Ik speel in het begin heel tight.
Wanneer ik op 40 of 50 dollar sta, ga ik echt spelen.


- Treesong - 05-12-2007

Eigenlijk heeft short spelen weinig meer met poker te maken, het is meer een roulette instelling. Je wacht af en zet alles op één hand die je wint of verliest. Als je verliest koop je weer in voor weinig en ga zo maar door. Er komt geen denken meer aan te pas, tis gewoon gaan of niet gaan. Tja, als je dat leuk vindt moet je het gewoon blijven doen...


- Ad Wim - 05-12-2007

buurs Wrote:Maar als ik met 30 dollar aan 1 van die tafels van jou ga zitten, is elke raise van mij een all in voor jou.
Dat is ook niks aan :8:

Ik hoef me trouwens zelf niet vaak in te kopen.
Ik speel in het begin heel tight.
Wanneer ik op 40 of 50 dollar sta, ga ik echt spelen.
Waarom koop je je dan niet voor 40 of 50 dollar in? :roll:

Maar goed, volgens mij is er wel genoeg over gezegd. Kijk zelf maar wat je doet, wij schijnen je niet te overtuigen...


- buurs - 05-12-2007

Ik poker niet heel veel, maar iedere keer zitten er handen als die KK versus QQ tussen.

Ik hoef mij vaak max. maar 1 of 2 keer in te kopen, voordat ik een acceptbale stack heb.
Ik speel niet als een echte shortie die alles er blind ingooit.

Voorheen kocht ik mij in voor 100 dollar en toen liep ik ook tegen dit soort bad beats op.
Ik heb voor mijn gevoel de juiste wijze gevonden om met mijn BR toch op de NL100 te spelen.


- Mac - 05-12-2007

waarom wil je per se op de NL100 blijven spelen dan? je voelt je niet prettig met een full stack daar. Ga gewoon een stapje terug. Ga lekker NL50 spelen. Zit nog eens meer fish ook. Als t goed is maak je daar gewoon meer winst namelijk. Meer mensen die slechter zijn dan jij en dus meer mensen waar je geld uit kan trekken.


- gittermaster - 05-12-2007

buurs Wrote:Ik poker niet heel veel, maar iedere keer zitten er handen als die KK versus QQ tussen.

Ik hoef mij vaak max. maar 1 of 2 keer in te kopen, voordat ik een acceptbale stack heb.
Ik speel niet als een echte shortie die alles er blind ingooit.

Voorheen kocht ik mij in voor 100 dollar en toen liep ik ook tegen dit soort bad beats op.
Ik heb voor mijn gevoel de juiste wijze gevonden om met mijn BR toch op de NL100 te spelen.

Speel je bij pp? Zo ja, wat was je nick ook weer? Wink


- buurs - 05-12-2007

Ik speel bij everest en heet Buurs

kom allemaal maar op.
we kunnen wel eens afspreken.
ik kraak je


- gittermaster - 05-12-2007

speel niet bij everest maar ben wel in voor HU.
Heb je ook account bij pp?


- buurs - 05-12-2007

ik speel alleen bij everest.
geen HU, maar 6-mans tafel.

wie kan ik uitnodigen?


- Treesong - 05-12-2007

buurs Wrote:wie kan ik uitnodigen?

Bocaloca kan niet maar heeft deze keer wel een wereldexcuus!

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=oAM-0lZE1-I&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=oAM-0lZE ... re=related</a><!-- m -->


- buurs - 05-12-2007

:lol: :lol: :lol:


- harry_bierdop - 05-12-2007

Heb al gerageerd in ander topic.. had deze nog niet gezien.

Nog 1 ding.. je zegt: "Ik poker niet heel veel, maar iedere keer zitten er handen als die KK versus QQ tussen". CASHGAME POKER!!!!!!!!

Oftewel.. QQ is gewoon niet goed genoeg over het algemeen voor een volly buy in op NL100.. die moet je gewoon vrij makkelijk kunnen folden, zeker tegen regulars. Tegen donks en shorties kan je hem wel spelen. Ik meer dan vaak zat gewoon m'n kings preflop gefold (en dat bleek meeste van de tijd ook tegen AA te zijn). Als jij je QQ niet neer kan leggen omdat je altijd sit and go's gewend bent dan komen we dus weer op de laatste zin van mijn post in het andere topic..


- Treesong - 05-12-2007

Hoge paren (m.uv. AA misschien) vind ik in cashgames sowieso ruk... (suited) connectors zijn een stuk fijner, omdat je met straten praktisch een locked hand hebt en als je goed hit geven de implied odds je des te meer reden om met bets mee te gaan. Als je QQ raist en drie man callen en er valt JT8... wat doe je dan?


- Ekslem - 05-12-2007

Setjes zijn mijn favo's.....


- harry_bierdop - 05-12-2007

Ja die moet je gewoon kunnen mucken.. heel simpel.. of misschien check-call spelen als je tegen 1 iemand overblijft na de flop.


- Treesong - 05-12-2007

Ekslem Wrote:Setjes zijn mijn favo's.....

Zolang je ze maar niet hit op een coordinated board :eeeek:


- Ekslem - 05-12-2007

Je moet ze gewoon voorzichtig spelen op bepaalde boards... puur kwestie van inzicht en hier moet je imo aanleg voor hebben!


- Treesong - 05-12-2007

Ekslem Wrote:Je moet ze gewoon voorzichtig spelen op bepaalde boards... puur kwestie van inzicht en hier moet je imo aanleg voor hebben!

Als jij 3 boeren hit op flop J 2 7 kan zelfs ad wim die hand behoorlijk uitspelen. Maar als de flop KJ9 is, en gasten na jou 3/4 of hele potbet all-in knallen moet je heel hard nadenken :wink:


- Ekslem - 05-12-2007

Een set gaat bijna altijd all in als de mogelijkheid er is :razz:


- nelis1978 - 07-12-2007

een geflopte set gaat el altijd in op ieder board bij mij. Set over set is gewoon een cooler, als de ander met straat zit, op de turn nog 7 outs om het board te pairen voor een volle boot. Als het board op de turn niet doard zijn er voor de river 10.
Set folden is -/- EV