The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Excelsior-Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Excelsior-Ajax (/showthread.php?tid=3095)

Pages: 1 2 3

Excelsior-Ajax - THE SHUFFLE - 21-12-2007

Wedstrijd Excelsior-Ajax gaat mogelijk niet door
Gepubliceerd op 21-12-07 om 16:59 door Roel Pelders
Het is nog maar de vraag of het duel tussen Excelsior en Ajax doorgang kan vinden. Het veld van de Kralingers heeft geen veldverwarming en is door de vorst bevroren. De Rotterdammers gaan er echter alles aan doen om het duel door te laten gaan.

"Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn", aldus Simon Kelder tegen ELFVoetbal.

"Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."

Gokken dat het doorgaat of??

- Berend Botje - 21-12-2007

Ja, lijkt me wel.

- Ekslem - 21-12-2007

Huntelaar © en Hietinga hier #-o

- de nieuwe - 21-12-2007

Suarez © en Urby............afwachten maar :|

- Vret Mien Gras - 22-12-2007

21-12-2007 - De wedstrijd tussen Excelsior en Ajax wordt zondag vrijwel zeker op een hard veld gespeeld. De Kralingers hebben namelijk geen veldwarming. "Het moet doorgaan", aldus algemeen directeur Simon Kelder tegen ELF Voetbal.

Kelder: "Aan het begin van de week hebben we het veld afgedekt tegen de vorst. Nu is er veel sneeuw op gevallen en ik heb geen idee hoe het veld er nu bij ligt. Het is de eerste keer dat we het veld afdekten, dus we hebben er geen ervaring mee. Het enige dat ik kan doen, is hopen dat er niet meer sneeuw gaat vallen en dat het gaat dooien. Maar het veld zal sowieso hard zijn."

Aan een afgelasting wil Kelder (nog) niet denken. "Het moet doorgaan, want het moet wel extreem wil een Eredivisiewedstrijd worden afgelast. Het is wel een nadeel dat de wedstrijd om half één wordt gespeeld. Dan heeft het veld zondagochtend maar weinig tijd om te ontdooien. Ik kan alleen maar afwachten."

Re: Excelsior-Ajax - THE SHUFFLE - 23-12-2007

Excelsior - Ajax gaat door

23/12/2007 De wedstrijd tussen Excelsior en Ajax gaat door. scheidsrechter Nijhuis heeft het veld om 11.00 uur goedgekeurd.

Re: Excelsior-Ajax - THE SHUFFLE - 23-12-2007

Excelsior - Ajax gaat door

23/12/2007 De wedstrijd tussen Excelsior en Ajax gaat door. scheidsrechter Nijhuis heeft het veld om 11.00 uur goedgekeurd.

Re: Excelsior-Ajax - Vret Mien Gras - 23-12-2007

Dit is een mooi moment voor Excelsior om voor de winst te gaan. Barre omstandigheden, daar houden die verwende ventjes van Ajax niet van. Desalnietemin denk ik een gelijkspel.

Re: Excelsior-Ajax - RR - 23-12-2007

1-0 Pique

Re: Excelsior-Ajax - Ekslem - 23-12-2007

2-0 :eeeek:

Re: Excelsior-Ajax - Gerben Zonderland - 23-12-2007

colin in de rust gewisseld voor v/d heijden...

2e goal is van Geert

I told you so.....
Geert vangt na zijn goal een glas bier uit het publiek, hahaha nice.

Re: Excelsior-Ajax - EJR - 23-12-2007

Wat een drama week!

Na

2x Hee 1-2
2x Willem II 1-2
1x Heracles 1-2

Nu 2x Ajax © op 0-2 :letitallout:

EJR Wrote:Wat een drama week!

Na

2x Hee 1-2
2x Willem II 1-2
1x Heracles 1-2

Nu 2x Ajax © op 0-2 :letitallout:

Dat heeft denk ik iedereen. Ik kom volgens mij ook niet boven de nul.
Ik scoor de laatste weken bagger. De competitie is zeer onvoorspelbaar geworden.

Re: Excelsior-Ajax - AssyriskaFF - 23-12-2007

2-1 Madurodam

Re: Excelsior-Ajax - Kennedy - 23-12-2007

Tot donderdag!!!!

Forza Twente

Re: Excelsior-Ajax - de nieuwe - 23-12-2007

Urby -1 en Suarez © -2 =D>

Re: Excelsior-Ajax - centre court - 23-12-2007

Undecided

Rotterdam! Notworthy

Ad Wim Wrote:Nogmaals, kampioen word je tegen de kleintjes...

Flixieluv Wrote:
gittermaster Wrote:
centre court Wrote::lol: cry Hakkuh

:lol: :lol: :lol: Terecht!

fijne kerstdagen dames.

Re: Excelsior-Ajax - Ad Wim - 23-12-2007

Wat een tyfuszooi! Gewoon je tweede wedstrijd tegen fucking Excelsior verliezen omdat je twee keer slap uit de kleedkamer komt ](*,)
Je geeft Excelsior meteen na 1 minuut al de kans om voor de goal te hangen en te counteren.
Dan moet het van de zijkant komen en dat ging ook wel goed, maar het was weer het oude liedje: de voorzetten waren dramatisch.
Maar dan nog genoeg kansen; geen hele grote maar wel echt heel veel balletjes die net even goed moeten vallen en niet vielen. En Suarez kwam veel te laat in vorm. Moet wel gezegd dat Excelsior echt goed stond te verdedigen en Graafland de wedstrijd van z'n leven keepte, maar dan nog...
En het is geen excuus, maar Ajax had zeker 2x een penalty moeten krijgen (misschien 3x, maar die bij Suarez zag ik niet goed en die heeft ook de schijn tegen). Echt ongelofelijk hoe vaak Huntelaar geschopt en geduwd wordt normaal al, maar nu was het wel heel opzichtig en twee keer duidelijk in de 16 en gewoon niet geven. Ook bij 1-0 achter, dan wordt het toch een andere wedstrijd...

Gewoon een jaar ongeslagen in uitduels, nog nooit van Excelsior verloren en dan dit, kampioen word je tegen de kleintjes :|

centre court Wrote:Undecided

Rotterdam! Notworthy

Ad Wim Wrote:

Rotterdam! Notworthy

:cheers:

Re: Excelsior-Ajax - Flixieluv - 23-12-2007

cry Kneusje.

Re: Excelsior-Ajax - Berend Botje - 23-12-2007

Kneusje van de zalm.

Re: Excelsior-Ajax - Fabian - 23-12-2007

Net terug uit het ijskoude Rotjesdom, was best een leuk potje voetbal, Ajax veel sterker maar weet gewoon de kansen niet af te maken, en ze hebben er toch echt genoeg gehad.
Pingels weet ik er 1 100% zeker, zelfs de ERFC mensjes om me heen riepen dat het een pingel was, Huntelaar werd gewoon omvergeduwd, duidelijk met 2 handen....

Suarez had eerst al geel moeten krijgen voor een schwalbe, waar die geel voor kreeg, bleek dus wel een pingel te zijn, volgens mijn VI-informant... Ik zag het niet goed, maar vond het geen schwalbe.

Excelsior verdedigde voornamelijk, maar kwamen er vaak en snel uit, op zich verdienden ze zeker wel een punt.
Jammer maar helaas.

Het feit dat die Nijhuis aan het eind van de wedstrijd ook Excelsior een penalty ontnam, wil zeggen dat hij óf blind/slecht is, óf doorhad dat hij Ajax er zeker een had moeten geven...

Re: Excelsior-Ajax - waf - 23-12-2007

gewoon historie geschreven op 2 km van mun huis. te veel respect van koster voor excelsior. Notworthy

kralinguh hooligunsssss Hakkuh

Re: Excelsior-Ajax - EJR - 23-12-2007

Djeez wat gaat die "balletje op de borst" Heitinga weer de fout in bij die 2-0.

Please please [-o< laat die koekenbakker thuis deze zomer!

Re: Excelsior-Ajax - Fabian - 23-12-2007

waf Wrote:gewoon historie geschreven op 2 km van mun huis. te veel respect van koster voor excelsior. Notworthy

Juist niet denk ik, getuige de 3-4-3 die later weer in 4-3-3 is omgezet....

Re: Excelsior-Ajax - gittermaster - 24-12-2007

waf Wrote:gewoon historie geschreven op 2 km van mun huis. te veel respect van koster voor excelsior. Notworthy

Kap eens met die smileys na een nederlaag..... Wink