The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Feyenoord - PSV - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Feyenoord - PSV (/showthread.php?tid=3166)

Pages: 1 2 3

Feyenoord - PSV - Peter - 10-01-2008

Slory moet afhaken
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Feyenoord heeft in de aanloop naar de topper met PSV een tegenvaller moeten incasseren. Aanvaller Andwelé Slory moest donderdag voortijdig de training verlaten vanwege hamstringklachten. Zijn meespelen zaterdag tegen PSV is twijfelachtig.

Lucius mist Feyenoord-PSV

Theo Lucius zal de topper Feyenoord-PSV aan zich voorbij moeten laten gaan. De rechtsback krijgt een automatische schorsing van een duel, de topper tegen PSV, vanwege zijn vijfde gele kaart. Hij kreeg de kaart voor een stevige tackle na een half uur spelen tegen Heerenveen.

Feyenoord lijkt te vroeg te komen voor Kromkamp

Het duel tegen Feyenoord lijkt te vroeg te komen voor Kromkamp. De oefenwedstrijd van dinsdagavond haalde hij net niet. "Ik had ’s ochtends getraind, dan kun je wel gelijk gaan meespelen maar dat leek me niet verstandig. En de medische staf overigens ook niet. Wat Feyenoord betreft, dat komt voor mij persoonlijk nog wat te vroeg. Maar als de trainer zegt dat hij mij erbij wil, wil ik dat wel overwegen. Het is even kijken naar de reactie de komende dagen," zo liet hij weten op PSV.nl.

-
Dat we dat vast weten. Zelf zie ik aan PSV-zijde het liefst:
-------------Gomes
-Alcides--Addo-Salcido-Zonneveld
-----Simons--------Culina
-------------Afellay
--Farfan----------------Lazovic
-----------Koevermans

Maar ik denk dat Vergoossen voor Koevermans OF Lazovic kiest, Farfan rechtshalf en Bakkal, Mendez of Aissati erbij op het middenveld. Soort 4-5-1 dan dus, maar dat kan heel aanvallend zijn, of niet Waf? :p

Re: Feyenoord - PSV - Ekslem - 10-01-2008

Het wordt een 442 met twee controlerende middenvelders....

Welke bus zit je Peter?

Re: Feyenoord - PSV - Peter - 10-01-2008

Ekslem Wrote:Het wordt een 442 met twee controlerende middenvelders....

Welke bus zit je Peter?

Hmm dat bericht had ik ook gelezen en ze schreven erbij dat Farfan dan als rechtshalf zou spelen. Lijkt me erg sterk, want Afellay zou dan linkshalf spelen of op de bank zitten en dat verwacht ik beiden niet. Afellay-Simons-Culina/Bakkal-Farfan zou dan weer wel een optie zijn.

En ik zit niet in de bus, want mn maat kon niet. We hebben onze aandacht verlegd naar carnavalszaterdag: AZ-PSV. 2 mooie uitwedstrijden in 4 dagen dan hopelijk. Ben jij er wel bij?

Re: Feyenoord - PSV - Treesong - 10-01-2008

Ekslem Wrote:Welke bus zit je Peter?

[gay]

Peter Wrote:Ben jij er wel bij?

Ik ga wel ff kijken. Heb alleen een hard hoofd in een goed resultaat.

@Tree: ik was ook liever met vrij vervoer gegaan. Bus is helaas dus de enige optie.

Ekslem Wrote:
Peter Wrote:Ben jij er wel bij?

Ik ga wel ff kijken.

Ben benieuwd of je dat nog voor elkaar krijgt. Er zouden bij de Kuip max. 16 bussen kunnen staan. Dat x60 (max aantal personen per bus) maakt 960 beschikbare kaarten. Toch las ik op PSV netwerk dat er al 1.030 kaarten verkocht zijn. Confused Bovendien passen in het 'onderste' uitvak in de Kuip maar 960 man en zou Feyenoord het 'bovenste' uitvak verkopen aan eigen fans. Wordt lekker proppen dan in het uitvak. :eeeek:

EDIT: of bedoelde je ik ga wel ff kijken als ik heb al een kaartje. :razz:

Ik heb uiteraard (al lang) een kaart....

Ekslem Wrote:Ik heb uiteraard (al lang) een kaart....

Icon_question

Re: Feyenoord - PSV - Fabian - 10-01-2008

Peter Wrote:En ik zit niet in de bus, want mn maat kon niet.

Undecided

Re: Feyenoord - PSV - Mukkus - 10-01-2008

Peter Wrote:En ik zit niet in de bus, want mn maat kon niet.

[gay]

Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb uiteraard (al lang) een kaart....

Icon_question

?

Re: Feyenoord - PSV - Legion - 10-01-2008

Ekslem Wrote:Het wordt een 442 met twee controlerende middenvelders....

Welke bus zit je Peter?

Hij zit in zo'n Kia debielenbusje. [Image: DSC03491.JPG]

Ik ga met trammetje 23
[Image: Citadis_Buiten.jpg]

Re: Feyenoord - PSV - Bocaloca - 10-01-2008

da's nie die

Re: Feyenoord - PSV - Peter - 11-01-2008

Kromkamp en Dzsudzsák in de selectie voor Feyenoord
11 januari 2008 14:45
Wedstrijd Feyenoord - PSV
Datum 12-01-2008
Stadion Stadion Feijenoord
Locatie Rotterdam
Scheidsrechter Pieter Vink
Aanvang 20.00 uur

Na afloop van de besloten training op De Herdgang nam interim-hoofdcoach Sef Vergoossen alle tijd om de pers te woord te staan. “Ik weet uit ervaring dat het prettig is als je in besloten kring dingen kunt doen. Ik denk dat je meer effectiviteit uit de training kan halen”, lichtte hij zijn besluit toe om de poort tijdelijk op slot te doen.

Sef Vergoossen tijdens het persgesprek van vrijdagmiddag.
Gesloten training
“We hebben vandaag getraind zoals we morgen zullen spelen. We zijn de hele week met voetbal bezig geweest, maar nooit met de wedstrijd tegen Feyenoord. Al vóór de besloten training was de opstelling echter al bij de spelers bekend. Als ik voor een training hen heb ingelicht, accepteer ik vervolgens niet dat ze tijdens de training niet functioneren. Het is jammer voor de pers dat we achter gesloten deuren trainden, maar ik weet uit ervaring dat het prettig als je in besloten kring dingen kunt doen. Ik denk dat je meer effectiviteit uit de training kan halen”, aldus Vergoossen, die een uur uittrok om de media te woord te staan.

Dzsudzsák en Kromkamp
“Wat ik altijd probeer is: hoe krijg je een groep maximaal aan het presteren. Je moet de spelers op de juiste positie neerzetten. Wat ons duidelijk werd, is dat een aantal spelers niet op de goed positie stond. We hebben nu een nieuwe start, na een korte rustperiode. Daarin ben ik blij dat we Balázs Dzsudzsák erbij hebben, omdat we op links maar matig bezet waren. Hij kan spelen, heeft hij de afgelopen week aangetoond.” Dzsudzsak zit bij de selectie voor Feyenoord en dat geldt ook voor Jan Kromkamp, die terug is naar de kwetsuur aan zijn knie. Ook hij is inzetbaar.”Ik ga niet iemand op de bank zetten die niet vanaf de eerste minuut kan spelen. Dat betekent dat hij ook in de basis kan beginnen.” Manuel da Costa zit niet bij de groep. Volgens Vergoossen is hij nog niet klaar om zijn rentree te maken.

Veel informatie
Na de eerste training, de oefenwedstrijd in Sittard en het korte trainingskamp in Genk hebben de spelers veel nieuwe zaken voor de kiezen gekregen. “Je moet oppassen dat je niet als coach te veel informatie geeft. Je moet je beperken tot de hoofdzaken, vooral tactisch. Op het moment dat ik over motivatie moet praten, geef mijn portie dan maar aan fikkie”, zegt Vergoossen, die na de laatste weken zich al een goed beeld van de selectie heeft gevormd. De wedstrijd zaterdag tegen Feyenoord begint om 20.00 uur.

Re: Feyenoord - PSV - Vret Mien Gras - 12-01-2008

Ik zou deze wedstrijd gaan bezoeken en fijn in een skybox bezatten en bittergarnituur naar binnen stoten, helaas gaat het niet door. Ik had graag live willen zien hoe PSV vies op de bek gaat in de Kuip.

Re: Feyenoord - PSV - Voyou - 12-01-2008

0-1 Bakkal (schot)
assist: Alcides

\Big Grin/ \Big Grin/

Re: Feyenoord - PSV - Mukkus - 12-01-2008

Vret Mien Gras Wrote:Ik zou deze wedstrijd gaan bezoeken en fijn in een skybox bezatten en bittergarnituur naar binnen stoten, helaas gaat het niet door. Ik had graag live willen zien hoe PSV vies op de bek gaat in de Kuip.

Waarom ging het niet door dan? Kon je maat niet?

Re: Feyenoord - PSV - Gerben Zonderland - 12-01-2008

2 x geel = rood voor hofs

en ook nog geel voor De Cler en voor Zitzak

Re: Feyenoord - PSV - Gerben Zonderland - 12-01-2008

en schluss...

Ik snap niet waarom van Marwijk 'breekijzer' Mols pas in de 84e minuut in laat vallen. Als je dan nog echt meer wilt aanvallen, laat hem dan een halfuur meedoen ofzo. :roll:

Re: Feyenoord - PSV - Fabian - 12-01-2008

Rood was echt een aanfluiting, overtreding was het amper en dan trekt ie geel omdat Hofs een wegwerp-gebaar maakt, wat een lulletje zeg die Vink....

PSV was gewoon 3 klassen beter, helaas geen 1-1 in de laatste minuut, beter voor Ajax en voor mijn porto... Wink

Re: Feyenoord - PSV - Legion - 13-01-2008

Wat een dramatisch slecht Feyenoord. Sahin laat zich kinderlijk eruit lopen bij de 0-1.
Na de onterechte rode kaart van Hofs was de wedstrijd wel gespeeld. Wat die Vink nou zitten te lullen op Studio Neus is echt te triest voor woorden. Hij zegt helemaal niks, en maakt alleen een wegwerpgebaar.
Lazovic had wel een pingel moeten krijgen overigens.

Re: Feyenoord - PSV - waf - 13-01-2008

feli psveejers.

psvee was beter, vooral fysiek veel sterker. de minst fysieke, appelvlaai, was de beste man op het veld. wat feyenoord had weet ik niet, maar vanaf het eerste fluitsignaal was het hondsnerveus. valt me een beetje tegen hoe de ploeg de laatste maand wegzakt, maar ja, dat kan ook wel als jonkies sahin, guzman en bruins een mindere periode doormaken.

die rode kaart van hofs was geen aanfluiting. gewoon stom van hem. ook ik begreep werkelijk niet waarom die pingel op lazovic niet gegeven werd en ik begreep ook niet wat die grensrechter aan mijn kant op het veld deed. elk vlagsignaal gaf hij pas als vink had aangegeven welke kant het op moest, en op het moment dat vink het niet wist en hij zelf moest beslissen (bij die kans van appelvlaai wat een corner was) gaf hij een achterbal.

Re: Feyenoord - PSV - centre court - 13-01-2008

dikverdiende nederlaag. zware periode voor feyenoord. als we eind januari maar niet op 6 a 7 punten achterstand staan. moet 't voetbal wel eerst terugkomen want als je zo slecht speelt verlies je ook van groningen az en twente thuis deze maand. psv speelde goed vandaag, vooral affelay was goed en de verdediging stond goed. en vink is natuurlijk een ontzettende hondelul 1e klas.

Re: Feyenoord - PSV - Ekslem - 13-01-2008

We hebben gewonnen in de Kuip :razz:

Dik verdiend, maar wat maken we het ons weer lastig door niet uit te lopen naar een grotere voorsprong. Wat een kansen!

Trouwens het niet geven van die pingel was echt een lachertje. Vink stond er boven op. Rood vond ik overdreven, maar wat dom van Hofs. Hij maakt een 100% overtreding en springt dan zo dom uit zijn vel met al geel op zak. Maar goed staat er om bekend dta het een heethoofd is.

Re: Feyenoord - PSV - Djabs - 13-01-2008

Verdiende overwinning van PSV. Spel nog niet denderend, maar er zit tenminste weer een gedachte achter. Veldbezetting is goed in deze formatie. Affelay moet leren de bal eerder af te spelen, anders duurt zijn carriere tot zijn 25ste. Spanje is het beste land voor hem om heen te gaan, in Italie en Engeland zou hij teveel tikken krijgen. Dzsudzsak eerst wat twijfelend, maar een prima debuut gemaakt. Nu nog kansen afmaken (af en toe overspelen).

Wat PSV goed deed was druk op de bal zetten en naar voren durven spelen, daardoor kwam Feyenoord niet verder dan veel lange ballen spelen. Feyenoord een complete off-day als je het mij vraagt, waar is de Danny Buys van Groningen?

Vink floot vrij aardig, maar had een paar rare momenten. Penalty natuurlijk, tweede geel van Hofs op zijn minst merkwaardig.

Re: Feyenoord - PSV - Peter - 13-01-2008

Bedankt voor de felicitatie waf. Na de grote kans voor PSV in de 1e minuut hadden 'we' 25 minuten lang niks in te brengen, veel te afwachtend, bang en net als in Groningen continu afgetroefd in de duels, gewoon niet fel genoeg. Daarna opeens veel beter, een PSV dat ik dit seizoen nog zelden gezien heb. Eindelijk de rust in de ploeg om gewoon rond te tikken. Positieve uitschieters vond ik Dzudszak (komt over als een schuchter mannetje maar durft meteen vrije trappen en corners te nemen en lijkt over een heel behoorlijk afstandsschot te beschikken, gaf bovendien zo ongeveer de 1e voorzet van links op maat van dit seizoen), Lazovic (die maar weer eens heeft bewezen voetballend veel meer toe te voegen aan PSV dan Koevermans en van mij dan ook om die reden nog steeds mag blijven staan, ook al miste hij weer 2 grote kansen) en de backs Alcides en Kromkamp (er was weer rust achterin en opbouwend deden ze het alleraardigst). Verder was Afellay natuurlijk man of the match.

Dingen die ik niet zo goed kon begrijpen zijn de strijkers tijdens de minuut stilte, de niet gegeven penalty voor Lazovic, de 2e gele kaart voor Hofs, het 2x zomaar zonder contact vallen van Bruins (in de hoop iemand rood aan te smeren ofzo?) en het feit dat Hofland ondanks 5 felle overtredingen geen geel heeft gezien. Maar goed al met al gewoon een terechte zege natuurlijk, maar als Makaay de (enige?) kans van Feyenoord op doel afmaakt krijg je opeens een heel ander duel en had PSV net zo goed weer weg kunnen zakken naar het niveau van voor de winterstop. Nu VVV, Excelsior en Sparta verslaan en we staan er goed ondanks alles heel goed op. Ik heb Feyenoord nu in korte tijd 2x 90 minuten lang zien spelen (NEC-Feyenoord en gisteren) en in beide duels creerden ze 3 kansen of minder. Tegen NEC gingen ze er nog in, gisteren niet maar het moet echt beter kunnen voor Feyenoord gezien de namen die ze toch in het veld kunnen brengen.

Die strijkers kwamen van Theo!

Ik begrijp trouwens wel waarom al dat bier (en koffie) van het Fey naar PSV vak (en terug) vloog. Amstel lite Dead.

Ik blijf het toch wel treurig vinden om te zien dat sommige 'supporters' werkelijk waar niets van de wedstrijd zien en alleen maar met elkaar bezig zijn.

Re: Feyenoord - PSV - centre court - 13-01-2008

Ekslem Wrote:Die strijkers kwamen van Theo!

Ik begrijp trouwens wel waarom al dat bier (en koffie) van het Fey naar PSV vak (en terug) vloog. Amstel lite Dead.

Ik blijf het toch wel treurig vinden om te zien dat sommige 'supporters' werkelijk waar niets van de wedstrijd zien en alleen maar met elkaar bezig zijn.

was idd vrij opvallend dat de meegereisde boertjes(waar was die 2e trein?) niet alleen in VakG zaten maar ook op de parterre eronder. daarnaast, met slechts 1 plexiglaswandje, zaten gewoon Feyenoord-supporters dus dit kon je wel verwachten. zeker aan de rechterkant van 't psv vak ging 't een aantal keren er flink heet aan toe al bleef 't bij bier gooien. triest.

Re: Feyenoord - PSV - Legion - 13-01-2008

Ik vond die Dzsudzsak slim spelen. Constant kleine duwtjes en even shirtje trekken. Die had na 5 minuten al geel moeten hebben.

centre court Wrote:
Ekslem Wrote:Die strijkers kwamen van Theo!

was idd vrij opvallend dat de meegereisde boertjes(waar was die 2e trein?) niet alleen in VakG zaten maar ook op de parterre eronder. daarnaast, met slechts 1 plexiglaswandje, zaten gewoon Feyenoord-supporters dus dit kon je wel verwachten. zeker aan de rechterkant van 't psv vak ging 't een aantal keren er flink heet aan toe al bleef 't bij bier gooien. triest.

Waren met bussen. Volgens mij was daar vooraf op te stemmen. Ik snap ook niet dat we niet met de trein zijn gegaan. Volgens mij konden er niet meer 'boertjes' mee dan dat er nu waren (met bussen)