The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Transfers - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18)
+---- Thread: Transfers (/showthread.php?tid=317)



Re: Transfers - Mukkus - 02-04-2008

Jij begon. [baby]


Re: Transfers - Forever - 02-04-2008

Mukkus Wrote:Jij begon. [baby]

ahum....


Re: Transfers - Mukkus - 03-04-2008

Forever Wrote:
Mukkus Wrote:Jij begon. [baby]

ahum....

Ja, en jij ook.


Re: Transfers - Box Brother - 08-04-2008

Anticiperend op het vertrek van mijn 2e keepert (zal deze week uitmuntend bereiken) of mijn 1e keepert (2 weken wonderbaarlijk) heb ik de volgende speler aangetrokken voor 87.000 Wellicht dat deze er bij goed direct uitgaat... ff kijken hoe ver hij ervandaan is

Quote:Björn Svensson
TSI = 2 570, 17 jaar en 105 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider

Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig



Re: Transfers - Box Brother - 06-05-2008

Onder het motto 'Geld moet rollen' heb ik van de 3 miljoen die mijn wonderbaarlijk keepert heeft opgeleverd de volgende speler gekocht voor 995.000.

Quote:Marnix Wolfs
TSI = 4 430, 25 jaar en 10 dagen, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Technisch]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht

Het idee is om hiermee zowel gewoon aanvallend als FTW mee te gaan spelen. Heb nog 1,4 miljoen in kas om op zoek te gaan naar een formidabel spits en en een formidabel wingert... is dat mogelijk ? Zit niet zo in die prijzen namelijk...


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Jij zit toch in divisie IX? Dan heb je zulk soort speler echt nog niet nodig. Ik zou eerder investeren in trainees of een betere coach...


Re: Transfers - Bocaloca - 06-05-2008

ach promotie volgens seizoen ook weer bijna vestgesteld dan en hoef je niet mega te investeren als je een keer hogerop komt


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Klopt, maar zie net dat hij 'slechts' een redelijk coach heeft, dan zou ik daar toch eerst in investeren. En met geld moet je meer geld maken, en dat doe je niet door zulke spelers aan te schaffen die je eigenlijk in de VIII niet eens nodig hebt...


Re: Transfers - Box Brother - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:Klopt, maar zie net dat hij 'slechts' een redelijk coach heeft, dan zou ik daar toch eerst in investeren. En met geld moet je meer geld maken, en dat doe je niet door zulke spelers aan te schaffen die je eigenlijk in de VIII niet eens nodig hebt...

En hier hebben we dus het verschil te pakken tussen de korte termijn en de lange termijn visie. Nee, dit soort spelers heb je niet nodig voor de VIIIe (je zal maar in de zwaarste VIII komen....) maar in de VIIe draai je met dit soort spelers nog leuk mee. Ik ben dus ook al aan het inkopen voor die competitie om zo te voorkomen dat je stuivertje gaat wisselen. En met het geld dat ik dan heb kan je weer op andere plekken investeren.

Trainees heb ik al, en het verschil tussen de 18-jaar goed en 17-jaar goed is in geld teveel wat ik nu niet wil missen. Goed coach kan je het beste intern aannemen, kandidaat is aanwezig maar zit nog niet 16 weken in mijn team en kan ik dus niet aannemen. Kan ik nu beter het seizoen uitzingen met deze coach en het leiderschap van de goed coach nog even laten zitten. Onzin om nu redelijk leider aan het werk te zetten terwijl het niet nodig is.

Al met al zit er zeker wel een gedachte achter (een die mij in voorbije jaren in de Ve heeft gebracht totdat mijn team gelocked werd) dus zo kort door de bocht als jij het stelt is zeker niet aan de orde.


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Verwijt je mij nou gebrek aan lange termijnvisie?! :eeeek:
Ik heb het toch over coach en trainees aanschaffen, dat is lange termijnvisie ten voeten uit maar dat noem jij korte termijnvisie :roll:
En je zegt dat je vast vooruit denkt door zo'n speler aan te schaffen. Lijkt me ook vrij onzinnig, want ten eerste moet je nog maar eens kampioen zien te worden in de VIII en ten tweede betaal je tot die tijd onnodig veel loon. Ik ben kampioen van de VIII geworden met twee spitsen met goed scoren en matig passen, dus formidabel lijkt me echt bij lange na niet nodig.
Je kunt nu toch veel beter van dat kapitaal dat je hebt meer geld maken zodat je dan, als je dan volgend seizoen promoveert naar de VII, kunt investeren in versterkingen? En dat doe je dus door te investeren in trainees, een coach en bijvoorbeeld stadion.

Echt onzin in mijn ogen, dat je het aanschaffen van zo'n speler doet voor de lange termijnvisie...


Re: Transfers - Mukkus - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:Verwijt je mij nou gebrek aan lange termijnvisie?! :eeeek:

Ja, heb jij een toekomstig coach in je elftal? Eentje die nu redelijk ervaring heeft en coach maakt alstie goed heeft?
Box wel, da's lange termijn planning.

bovenin de VII zorgt voor meer inkomsten, betere trainees / spelers, stadionuitbreding wat hij net gedaan heeft, etc.etc.

Nooit al je geld in trainees, maar verspreiden.


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Ik zeg ook niet dat je al je geld in je trainees moet stoppen, ik heb het toch ook over coach en stadion? Ik zeg alleen dat het me verspilling lijkt om zo'n dure spits aan te schaffen. Daarmee maak je niet van geld meer geld, iets dat in Hattrick heel belangrijk is.

En je hebt het over spreiding, dan ben je het toch met me eens dat hij niet die 3 miljoen in louter versterkingen moeten investeren, maar daar hoor ik je niet over...

En ik heb inderdaad een toekomstig coach in mijn elftal met uitstekend ervaring...


Re: Transfers - Mukkus - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:Daarmee maak je niet van geld meer geld, iets dat in Hattrick heel belangrijk is.

Ook heel belangrijk is in de bovenste regionen spelen in een divisie, zorgt voor veel recette. Ook belangrijk, want dat zijn je vaste baten. Als je zorgt dat je door een goed team goed presteert, heb je wekelijks hogere inkomsten, waardoor je enerzijds kan sparen of anderszijds (als je hoger komt te spelen) de lonen kunt blijven betalen.

De dure spits van Box zal er maar voor zorgen, dattie een rondje verder komt in de beker met bijbehorende recette. Dan maak je van geld toch ook meer geld?


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Het klopt allemaal wat je zegt, maar het lijkt me wat vergezocht. En het wil nog niet zeggen dat hij zijn hele 3 miljoen moet steken in nieuwe spelers. Dat is de investering absoluut niet waard.
En uberhaupt denk ik ook dat je het verschil dat 1 zo'n speler maakt in de inkomsten wat overschat. Een bekerronde verder levert je bijv. ca. 150K extra op en dan nog is het maar de vraag of je dit dan aan die ene speler kunt wijten...

En bovendien lijkt het me dan helemaal onnodig om die speler nu al aan te schaffen, 4 wedstrijden voor het einde van een seizoen waarin je toch al kampioen wordt...


Re: Transfers - Bocaloca - 06-05-2008

Juist nu, de TS hits maken toch geen klap meer uit


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Maar het loon dat je onnodig betaalt wel...


Re: Transfers - Box Brother - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:Het klopt allemaal wat je zegt, maar het lijkt me wat vergezocht. En het wil nog niet zeggen dat hij zijn hele 3 miljoen moet steken in nieuwe spelers. Dat is de investering absoluut niet waard.
En uberhaupt denk ik ook dat je het verschil dat 1 zo'n speler maakt in de inkomsten wat overschat. Een bekerronde verder levert je bijv. ca. 150K extra op en dan nog is het maar de vraag of je dit dan aan die ene speler kunt wijten...

En bovendien lijkt het me dan helemaal onnodig om die speler nu al aan te schaffen, 4 wedstrijden voor het einde van een seizoen waarin je toch al kampioen wordt...

Gelet op de stats van mijn team is mijn aanval ondergewaardeerd aan de rest van het team. Aangezien ik keepers train heb ik aan 2 trainees genoeg. Keepers train je op van goed naar wonderbaarlijk waarna je 3 miljoen oogst, nieuwe trainees haal je uit je jeugd (of wanneer je er 1 met stom toeval tegenkomt, zoals ik en goedkoop op de kop tikt). Nu heb ik dus geld te besteden. Kijkend naar mijn team heb ik een sterkere aanval nodig (zowel nu als in de VIII als in de VII). Ik heb ervaring in 3-5-2 en 3-4-3. Aangezien je met 3-4-3 nog wel een sterk middenveld wilt hebben, lees 3 IM en een WTM, heb je geen reet aan een vleugelaanval dus heb je 3 sterke aanvallers nodig. Dus formidabel. Aangezien ik voor de beker en voor de VIII niet voorspelbaar wil zijn moet ik, als ik 3-5-2 speel, zowel met 2 FTW en 2 wingers aanvallend kunnen spelen als gewoon met 2 centrale aanvallers en een ubersterk middenveld. Echter om hiervoor spelers nodig te hebben die ook op de middenlange termijn meekunnen moet je nu investeren, vandaar een 25-jarige die nog makkelijk 3 seizoenen mee kan (wellicht het laatste seizoen als invaller)

Ad Wim Wrote:Maar het loon dat je onnodig betaalt wel...

Die 1800 per week zal het hem idd doen Wink


Re: Transfers - Ad Wim - 06-05-2008

Oke, dat verhaal klinkt goed. Ik wist ook niet dat je keepers trainde en dat verandert de zaak wel...

En het was ook als advies bedoeld hoor, dat het me niet slim leek om die 3 miljoen louter in versterkingen te investeren, aangezien ik weet dat je dat in de VIII echt niet nodig hebt...


Re: Transfers - Mukkus - 06-05-2008

Ad Wim Wrote:Oke, dat verhaal klinkt goed. Ik wist ook niet dat je keepers trainde en dat verandert de zaak wel...

En het was ook als advies bedoeld hoor, dat het me niet slim leek om die 3 miljoen louter in versterkingen te investeren, aangezien ik weet dat je dat in de VIII echt niet nodig hebt...

Zijn stadion had ie al uitgebreid naar 25.000 euro. Waar moet je dan de rest in investeren? Dokters?


Re: Transfers - gittermaster - 06-05-2008

:lol: :lol:


Re: Transfers - Box Brother - 06-05-2008

Ad zal het wel niet met mij eens zijn ... maar de volgende spits is ook maar aangeschaft. Iets duurder dan geplanned maar dan moet de winger maar even wachten. Kosten 1,4 miljoen.

Quote:Bruno Kransse
TSI = 5 030, 25 jaar en 52 dagen, zwak in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Technisch]

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: zwak



Re: Transfers - kooltje - 06-05-2008

1.4 is inderdaad wel erg veel hoor box...maar ja geld moet rollen


Re: Transfers - Box Brother - 07-05-2008

kooltje Wrote:1.4 is inderdaad wel erg veel hoor box...maar ja geld moet rollen

mwoah... TV geeft zo'n 1,5 - 1,7 miljoen voor dit soort spelers... als ik eenmaal in een bidwar zit wil ik mij niet laten kennen en wil ik de speler hebben :lol:


Re: Transfers - Mukkus - 07-05-2008

Ik betaal liever ook iets teveel voor een speler die ik absoluut wil hebben, dan dat ik een normale prijs betaal voor een speler, die het eigenlijk net niet is.

Als ik hem wil hebben, zal ik bieden ook.

Mooie speler, Box. succes in de VII!


Re: Transfers - Birger - 07-05-2008

wat me wel opvalt aan beide spelers is dat ze relatief oud zijn (25), en nog steeds maar waardeloos ervaring..kan je imo beter voor krijgen voor dat geld..


Re: Transfers - Aragorn - 07-05-2008

Wat zou ik voor deze jongen kunnen vangen of zou ik hem nog even moeten doortrainen.

Tygo van Wonderen (155868121)
21 jaar en 22 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.

Specialiteit: Snel

Volgende verjaardag: 05-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 9 440
Loon: 2 177 €/week
Eigenaar: Holbytlan
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit


Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: uitmuntend Spelhervatting: matig

Doelpunten in carrière: 4
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 2
Bekerdoelpunten dit seizoen: 1


Re: Transfers - kooltje - 07-05-2008

rond de 2 miljoen denk ik...zou hem nu verkopen...verschil in uitmuntend en briljant niet echt groot qua geld.


Re: Transfers - Mukkus - 20-05-2008

Mukkus is, op een redelijk reservekeepert na, al klaar voor het volgende seizoen na de aankoop vanmorgen met deze trainee. Volgens PSICO dicht tegen wereldklasse positiespel:

Quote:Jesse Reijerse (147728194)
22 jaar en 59 dagen, waardeloos in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een matig leider.

Volgende verjaardag: 12-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 16 370
Loon: 11 758 €/week
Eigenaar: Verantwoord Frituren
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit

Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: matig

Kosten: Bijna 2,9 Mio. Komende weken alleen nog proberen zijn vorm wat omhoog te krijgen en zijn positiespel naar wereldklasse.


Re: Transfers - Box Brother - 20-05-2008

Mooie speler muk maar is deze niet wat oud voor een PM-trainee ? Of verkoop je hem meteen bij wereldklasse in de hoop er binnen 3 weken een ton of 5 winst op te maken ?


Re: Transfers - Mukkus - 20-05-2008

Als je ze jonger zoekt, zijn niet meer betaalbaar of niet te vinden, aangezien ik graag een nederlander heb met het oog op de salarissen en op de eventuele latere overstap naar passen-training. 22 en een half jaar is voor mij wel de max, en aangezien deze dicht tegen wereldklasse aanzit, is het een goede optie. Ik train hem sowieso door naar bovennatuurlijk positiespel, misschien dat ik hem na een pop even een keer te koop zet voor de hoofdprijs, 4 Mio ofzo.