The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax vs AZ - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax vs AZ (/showthread.php?tid=3177) |
Ajax vs AZ - Vret Mien Gras - 12-01-2008 . Re: Ajax vs AZ - Mukkus - 12-01-2008 Vret Mien Gras Wrote:. Punt? Allebei een punt? Gelijkspelletje dus. Re: Ajax vs AZ - Fabian - 12-01-2008 3-1, uiteraard... Re: Ajax vs AZ - Voyou - 13-01-2008 AZ heeft Alves niet nodig, 0-1 Ari! Re: Ajax vs AZ - Ekslem - 13-01-2008 0-1 al Ari Re: Ajax vs AZ - Mukkus - 13-01-2008 Ekslem Wrote:al Ari Is dat braziliaanse tak van al Qaida? Re: Ajax vs AZ - Legion - 13-01-2008 Wissel: El Hamdaoui voor Al Ari Re: Ajax vs AZ - Riekki - 13-01-2008 Legion Wrote:Wissel: El Hamdaoui voor Al Ari Naar welke wedstrijd kijk jij? Re: Ajax vs AZ - Peter - 13-01-2008 2-1 Perez, AZ met 10 man. Re: Ajax vs AZ - Mukkus - 13-01-2008 De Zeeuw rood, maakt hands op de doellijn. Volgens de herhalingen, die de commentatoren van LdL te zien kregen, maakte hij hands toen de bal al over de doellijn was. 2-1 penalty El Perez. Re: Ajax vs AZ - Devlin - 13-01-2008 Mukkus Wrote:De Zeeuw rood, maakt hands op de doellijn. Volgens de herhalingen, die de commentatoren van LdL te zien kregen, maakte hij hands toen de bal al over de doellijn was. klopt helemaal, volg de wedstrijd via SopCast...Luinge gaf strafschop op aangeven van assistent voor de liefhebbers: http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=4476&part=sports Re: Ajax vs AZ - Overdune - 13-01-2008 Luinge is dan ook een smerige thuisfluiter, die er natuurlijk als de kippen bij was om dit faliekante onrecht met rood te bestraffen. Re: Ajax vs AZ - Mukkus - 13-01-2008 Overdune Wrote:Luinge is dan ook een smerige thuisfluiter, die er natuurlijk als de kippen bij was om dit faliekante onrecht met rood te bestraffen. Maar tegen 'Altijd Zielig' mag dat wel. Re: Ajax vs AZ - Overdune - 13-01-2008 AZ moet winnen natuurlijk. Ik zie het al helemaal voor me, heel AZ protesteert en Luinge staat met één arm omhoog en tikt er met de andere tegenaan, zodat ook de kijkers thuis weten dat meneer Luinge de handsbal gezien heeft. Re: Ajax vs AZ - Mukkus - 13-01-2008 Overdune Wrote:AZ moet winnen natuurlijk. Nee, natuurlijk niet. Heel AZ moet dood. 4-1 inmiddels. Huntelaar, Bakiersiogloe. Re: Ajax vs AZ - Peter - 13-01-2008 6-1. Knappe zege! Ajax heeft dus gedaan wat PSV gisteren naliet.. de geboden kansen ook gewoon afmaken. Na dit weekend zie ik Ajax duidelijk als een grotere concurrent dan Feyenoord. Re: Ajax vs AZ - Overdune - 13-01-2008 Peter Wrote:6-1. Knappe zege! Ajax heeft dus gedaan wat PSV gisteren naliet.. de geboden kansen ook gewoon afmaken. Na dit weekend zie ik Ajax duidelijk als een grotere concurrent dan Feyenoord. Als Luinge gewoon z'n werk had gedaan was het ook 2-1 bij rust, maar was AZ nog met 11 geweest. Dan had ik het nog moeten zien. Re: Ajax vs AZ - Depor - 13-01-2008 Overdune Wrote:Peter Wrote:6-1. Knappe zege! Ajax heeft dus gedaan wat PSV gisteren naliet.. de geboden kansen ook gewoon afmaken. Na dit weekend zie ik Ajax duidelijk als een grotere concurrent dan Feyenoord. Als de grens zijn werk had gedaan zal je bedoelen.... Luinge rent naar de grensrechter en baseert daarop zijn beslissing. Re: Ajax vs AZ - Lamme Lennie - 13-01-2008 Overdune Wrote:Peter Wrote:6-1. Knappe zege! Ajax heeft dus gedaan wat PSV gisteren naliet.. de geboden kansen ook gewoon afmaken. Na dit weekend zie ik Ajax duidelijk als een grotere concurrent dan Feyenoord. Of gewoon 2-0, aangezien de goal van AZ buitenspel was. Re: Ajax vs AZ - Ad Wim - 13-01-2008 Heerlijk dit! Konden we wel gebruiken na alle ellende van voor de winterstop ![]() Davids en Perez waren niet eens zo goed, maar het is wel erg fijn om hen er weer bij te hebben, net als Leonardo. Nu Vermaelen en Van der Wiel weer terug en er is weer een beetje een respectabele selectie. Vooral achterin is dat broodnodig. Ik val in herhaling, maar die Urby op linksback ](*,) Gewoon een back erbij halen en misschien nog een middenvelder en dan zit het wel goed. Luinge floot wederom slecht. Ik kon niet zien of de bal al over de lijn was, dat zullen we vanavond wel zien. Zo ja, dan komen we goed weg, want dan was het nog knap lastig geworden met hun beste man nog steeds in het veld. Al vond ik Ajax wel de betere in het tweede deel van de eerste helft. Re: Ajax vs AZ - Peter - 13-01-2008 Niet te euforisch Adje.. als je thuis niet eens meer van de nummer 11 kunt winnen ziet het eruit. ![]() Re: Ajax vs AZ - gittermaster - 13-01-2008 wat op zich wel grappig was om te zien is dat de AZ-spelers protesteerde bij de grensrechter dat de bal wel over hun eigen doellijn was en dat hij het doelpunt moest goedkeuren ![]() zal een grensrechter niet vaak meemaken Re: Ajax vs AZ - Mukkus - 13-01-2008 gittermaster Wrote:wat op zich wel grappig was om te zien is dat de AZ-spelers protesteerde bij de grensrechter dat de bal wel over hun eigen doellijn was en dat hij het doelpunt moest goedkeuren Da's inderdaad raar, dat je als assistent-scheidsrechter te horen krijgt van de 'benadeelde' partij: "He joh, blinde, die bal was al een meter over de lijn, het is gewoon een goal tegen ons. Achterlijke blinde homo!" Re: Ajax vs AZ - gittermaster - 13-01-2008 op de terugweg radio 1 aan en interview met van Gaal... "het was onterecht, want Az had veel meer kansen dan Ajax" ![]() ![]() ![]() ![]() Re: Ajax vs AZ - Depor - 13-01-2008 gittermaster Wrote:op de terugweg radio 1 aan en interview met van Gaal... Weet ik niet welke wedstrijd van Gaal heeft gezien. Dat het geen pingel was maar een goal was overduidelijk. Maar AZ heeft amper kansen gehad. Re: Ajax vs AZ - Ad Wim - 13-01-2008 Bij Suarez weten ze niet hoe snel ze kaarten moeten trekken voor schwalbes, ook Luinge. Maar Vormer krijgt hier niks #-o Re: Ajax vs AZ - Gerben Zonderland - 13-01-2008 Ehm, had die Colin alsjeblieft ook even een rode kaart kunnen krijgen? Van achteren iemand onderuit trappen is, normaal gesproken, rood waard. Re: Ajax vs AZ - Ad Wim - 13-01-2008 Eens. Maar de eerste goal was dus ook gewoon ongeldig. De Zeeuw gaat er gewoon bewust voor staan. Re: Ajax vs AZ - Vret Mien Gras - 13-01-2008 Het viel mij op dat Schwalbuarez in de gaten had dat hij op het veld stond met tien ploeggenoten. Als Schwalbuarez dit niveau kan vasthouden, dan kan Ajax nog wel eens hoge ogen gooien dit seizoen. Re: Ajax vs AZ - Ekslem - 13-01-2008 Lazovic had gister ook geel moeten hebben bij de niet gegeven pingel... |