The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Guest - 07-04-2005

Forever Wrote:
Dre Wrote:Snap er ook niks van...gisteren 3-0 verloren van een zwakke tegenstander en nu weer 2-0 verloren van ook een zwakkere tegenstander...

Maar je hebt wel lekker veel poen op de bank. :wink:

Ja dat is ieder geval 1 ding maar helaas zijn er weinig goede spelers waar ik het aan uit kan geven. Maar ja das dus afwachten. Of iemand moet een leuke CM of CBL te koop hebben Wink
Hey is die CM van je gemaxed op passen?


- Forever - 07-04-2005

Dre Wrote:
Forever Wrote:
Dre Wrote:Snap er ook niks van...gisteren 3-0 verloren van een zwakke tegenstander en nu weer 2-0 verloren van ook een zwakkere tegenstander...

Maar je hebt wel lekker veel poen op de bank. :wink:

Ja dat is ieder geval 1 ding maar helaas zijn er weinig goede spelers waar ik het aan uit kan geven. Maar ja das dus afwachten. Of iemand moet een leuke CM of CBL te koop hebben Wink
Hey is die CM van je gemaxed op passen?

jup, daarom staat hij ook in de verkoop. hij is op passing en strength gemaxed..


- cruijff - 07-04-2005

yeah 1e competitiewedstrijd 0-2 gewonnen =D>


- Antidote - 07-04-2005

Nu ik van 80 naar 100 coach ben gegaan, merk je wel meteen in hoe snel je spelers stijgen zeg. Eindelijk heb ik mijn eerste speler met een waarde van boven een milj.

Net als de meeste zeggen vind ik de transfersysteem hier waardeloos. Elke keer wordt ik overboden, ook al heb ik mijn max gegeven. Heb in totaal op 20 spelers geboden en verder niks binnen gehaald.

Ook kloppen de wedstrijden niet helemaal. Zo vaak ben ik op meerdere linies sterker dan mijn tegenstander en is de conditie veel hoger en alsnog verlies ik de wedstrijden. Blijft een vaag spel.


- Matador! - 07-04-2005

0-1 gewonnen en blijf op de 2e plek. Ik moet gauw een trainer van 100/100 hebben anders loop ik te ver achter op de rest.


- Mac - 07-04-2005

ik ook alleen ga ik dus echt niet om 4 uur opstaan om er 1 te halen..


- Kezmania - 07-04-2005

Mac Wrote:ik ook alleen ga ik dus echt niet om 4 uur opstaan om er 1 te halen..

Ik ook niet, ik heb een 90/100 trainer die ik toevallig aan kon nemen omdat de site plat gelegen had, en de update daarom flink vertraagd was.


- Antidote - 07-04-2005

Mac Wrote:ik ook alleen ga ik dus echt niet om 4 uur opstaan om er 1 te halen..

Je moet er ook niet voor gaan opstaan of wakker blijven. Doe het wanneer je terug komt van stappen o.i.d. Inloggen en snel een nieuwe coach halen en dan je bed induiken.


- EB Sports - 07-04-2005

Vandaag een 1-2 winst geboekt tegen de nummer 1 en stijg hierdoor naar de 5e plaats en 3e plaats voor manager van de week. Morgen moet ik winnen om een grote kans te maken op de titel: "manager van de week".


- Matador! - 07-04-2005

Antidote Wrote:
Mac Wrote:ik ook alleen ga ik dus echt niet om 4 uur opstaan om er 1 te halen..

Je moet er ook niet voor gaan opstaan of wakker blijven. Doe het wanneer je terug komt van stappen o.i.d. Inloggen en snel een nieuwe coach halen en dan je bed induiken.

Heb ik vorige week ook geprobeerd, alleen toen duurde het me te lang met m'n dronken hoofd. Vanavond maar weer proberen!

EB Sports Wrote:Vandaag een 1-2 winst geboekt tegen de nummer 1 en stijg hierdoor naar de 5e plaats en 3e plaats voor manager van de week. Morgen moet ik winnen om een grote kans te maken op de titel: "manager van de week".

Dat ben ik al geweest... :Big Grin Als 1e SD'er \Big Grin/


- Adder - 08-04-2005

Wat een leuk spel! Ik ben manager van de week. :lol:
Ik heb al vanaf dag 2 een 90 trainer en dat gaat uitstekend. Veel stijgingen en al een paar spelers die miljoenen waard zijn. Tot nu toe heb ik alleen vullist verkocht en nog niets gekocht. Ik speel 442, vaak defensief en op de counter. Maandag moet ik tegen de koploper, waar ik een straatlengte op achter sta.


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

Ik ben, na wederom een 1-1 gelijkspel tegen een medesubtopper, 2e geworden in de Manager v/d week-ranking. :cry: Maar de nummer 1 had ook alle potjes gewonnen, dus dat zat er sowieso niet in. Ik ben weer gestegen van 7 naar 6 en mijn stadionuitbreidingen zijn nu klaar. Ik kijk even een paar wedstrijden aan hoeveel dat oplevert en dan begin ik met de volgende uitbreidingen, want stilstand is achteruitgang.

Ik heb overigens in de afgelopen 11 wedstrijden slechts 1 keer verloren (uit met 2-0 bij de huidige nummer 2), dus dat vind ik niet heel slecht.


- Kezmania - 08-04-2005

Weer gelijk gespeeld...
Mijn stadionuitbreidingen zijn maandag klaar. Ik ben ook benieuwd wat dat gaat opleveren Big Grin


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

Hee bocaloca, anders sta jij even 14e in de manager-ranking.... =D>
Hoogste SD-er, schat ik zo. Daarboven zag ik geen bekende namen staan..


- Bocaloca - 08-04-2005

:oops: :oops:
en weer overwinning voor mij Big Grin
heb 31 puncties en weer eerste op de ranglijst Big Grin


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

bocaloca Wrote::oops: :oops:
en weer overwinning voor mij Big Grin
heb 31 puncties en weer eerste op de ranglijst Big Grin

Doet dat nou pijn, 31 puncties? En 14e in totaal is toch prachtig? Icon_question
Ik sta 800-nogwat. Ook niet slecht, maar het kan stukken beter.


- Bocaloca - 08-04-2005

neej pijn doet et niet echt hoor Big Grin
zit nog altijd te wachten op mn eerste aankoop


- Kezmania - 08-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
bocaloca Wrote::oops: :oops:
en weer overwinning voor mij Big Grin
heb 31 puncties en weer eerste op de ranglijst Big Grin

Doet dat nou pijn, 31 puncties? En 14e in totaal is toch prachtig? Icon_question
Ik sta 800-nogwat. Ook niet slecht, maar het kan stukken beter.

Als je dan naar zijn selectie kijkt :eeeek:
Ik snap werkelijk waar niets van het spel. Het is toch niet te geloven dat als je op elke positie beter bent, en minstens zo fit bent, je toch verliest??


- Bocaloca - 08-04-2005

het is niet alleen maar feest in trainen op de hoofdstat Wink
en ja misschien moet je eens een leuke tactiek proberen Wink


- Kezmania - 08-04-2005

bocaloca Wrote:het is niet alleen maar feest in trainen op de hoofdstat Wink
en ja misschien moet je eens een leuke tactiek proberen Wink


Ik heb weinig keus met mijn tacktiek. Als je maar 2 aanvallers tot je beschikking hebt, dan ben je vaak genoodzaakt tot het spelen met 1 spits, of je moet spelen met half fitte aanvallers.
Ik heb nu weer geboden op 2 aanvallers, want een extra aanvaller is gewoon noodzaak.


- Bocaloca - 08-04-2005

ik heb inderdaad ook geboden op aanvallers, daar heb ik er ook nog maar 2 van Sad


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

Tsja, misschien moeten jullie de eisen wat bijstellen naar beneden. Ik heb 3 keer op een spits geboden en 2 keer bingo. En als ze 27, 28 zijn kunnen ze nog minimaal 2 seizoenen mee, al is het alleen maar voor potjes met de B-selectie, maar dan heb je tenminste een spits als er 1 wegvalt...


- Bocaloca - 08-04-2005

gister had ik bingo, accepteert die L*L et salaris niet
enne heb nu 5 keer geboden op spitsen en 5 keer geboden op een middenvelder

whehe zie net dat mn keeper geschorst is. LOLZ


- Kezmania - 08-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Tsja, misschien moeten jullie de eisen wat bijstellen naar beneden. Ik heb 3 keer op een spits geboden en 2 keer bingo. En als ze 27, 28 zijn kunnen ze nog minimaal 2 seizoenen mee, al is het alleen maar voor potjes met de B-selectie, maar dan heb je tenminste een spits als er 1 wegvalt...

Ik kan je vertellen ik heb inmiddels 11 x op een aanvaller geboden, 13 x op een rechtermiddenvelder en 7x op een rechtsback.

Leeftijd maakte niet veel uit, varieerde van 18 - 29. Kwaliteit maakte ook niet uit. Ik heb tot nu toe alleen een RB gekocht, dat kwam omdat hij toevallig van Boca was.


- Bocaloca - 08-04-2005

lief ben ik toch eigenlijk ook he Wink


- Kezmania - 08-04-2005

bocaloca Wrote:lief ben ik toch eigenlijk ook he Wink

Toppie...

ik heb nu geboden op 4 RM, 3 CF en 1 RB


- Bocaloca - 08-04-2005

ik heb dr 9 uitstaan


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Tsja, misschien moeten jullie de eisen wat bijstellen naar beneden. Ik heb 3 keer op een spits geboden en 2 keer bingo. En als ze 27, 28 zijn kunnen ze nog minimaal 2 seizoenen mee, al is het alleen maar voor potjes met de B-selectie, maar dan heb je tenminste een spits als er 1 wegvalt...

Ik kan je vertellen ik heb inmiddels 11 x op een aanvaller geboden, 13 x op een rechtermiddenvelder en 7x op een rechtsback.

Leeftijd maakte niet veel uit, varieerde van 18 - 29. Kwaliteit maakte ook niet uit. Ik heb tot nu toe alleen een RB gekocht, dat kwam omdat hij toevallig van Boca was.

Hmmm...heb ik mazzel gehad dus. Maar SD-deals zijn natuurlijk de oplossing voor dit TL-probleem. Ik heb ook allang een middenvelder 'geruild' voor een verdediger van Jazz.... :wink:
Maar die spitsen had ik gewoon van de TL. Allebei zo rond de ton en voor een acceptabel salaris.


- Kezmania - 08-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Tsja, misschien moeten jullie de eisen wat bijstellen naar beneden. Ik heb 3 keer op een spits geboden en 2 keer bingo. En als ze 27, 28 zijn kunnen ze nog minimaal 2 seizoenen mee, al is het alleen maar voor potjes met de B-selectie, maar dan heb je tenminste een spits als er 1 wegvalt...

Ik kan je vertellen ik heb inmiddels 11 x op een aanvaller geboden, 13 x op een rechtermiddenvelder en 7x op een rechtsback.

Leeftijd maakte niet veel uit, varieerde van 18 - 29. Kwaliteit maakte ook niet uit. Ik heb tot nu toe alleen een RB gekocht, dat kwam omdat hij toevallig van Boca was.

Hmmm...heb ik mazzel gehad dus. Maar SD-deals zijn natuurlijk de oplossing voor dit TL-probleem. Ik heb ook allang een middenvelder 'geruild' voor een verdediger van Jazz.... :wink:
Maar die spitsen had ik gewoon van de TL. Allebei zo rond de ton en voor een acceptabel salaris.

Het is idd mazzel hebben, verder denk ik ook dat het scheelt of de manager van de club vaak online is. Sommige managers komen namelijk 1x in de 3 dagen online. Dan heb je natuurlijk veel meer kans dat er wat meer aanbiedingen zijn op je spelers. Is zo'n manager vaak online, en ben je de eerste met een bod, dan lukt het waarschijnlijk veel eerder.


- Guest - 08-04-2005

Vandaag 1-1 gespeeld. Hopelijk gaat het na mijn nieuwe aankoop (een middenvelder met een rating van 30 ) een stuk beter. Kostte me 3,7 M , maar dan heb je ook wat Wink

Qua transfers zit ik al bijna op mijn max. Heb dit seizoen al 6 aankopen gedaan:
1 aanvaller
2 Verdedigers
3 mids

Heb trouwens een 30 jarige RB op de TL gezet is gemaxed op tackling op 90.