The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Bocaloca - 08-04-2005

jaajaaaa een spits is approved, hopelijk accepteert die gladjanus zijn nieuwe wage en dan heeft Bocaloca FC zijn eerste aankoop binnen


- Guest - 08-04-2005

bocaloca Wrote:jaajaaaa een spits is approved, hopelijk accepteert die gladjanus zijn nieuwe wage en dan heeft Bocaloca FC zijn eerste aankoop binnen

Zo netjes. Zie je wel geduld is een schone zaak Wink


- Bocaloca - 08-04-2005

eens pitsje van 1.7 miljoen maar (A)


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

bocaloca Wrote:eens pitsje van 1.7 miljoen maar (A)

Quote:U hebt gezocht op pits:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

pits (de ~ (m.), ~)
1 post langs de racebaan waar de auto's tijdens de race stoppen om te tanken en voor kleine reparaties

pits·poes (de ~ (v.))
1 [pej.] mooie vrouw die zich bij motor- en autoraces ophoudt in de omgeving van het rennerskwartier of de pits

pits·stop (de ~ (m.))
1 het stoppen tijdens een autorace bij de pits

:8:


- Bocaloca - 08-04-2005

bijdehand Tongue


- Gerben Zonderland - 08-04-2005

bocaloca Wrote:bijdehand Tongue
Bij de linker- of rechterhand? :wink:


- Bocaloca - 08-04-2005

als je rechts bent bij je linkerhand
en als je links bent bij je rechterhand


- Bocaloca - 08-04-2005

en dan heb je ook ineens nog een approved, nou schiet op met je besluit anders koop ik die van 1.8 mi


- Voyou - 08-04-2005

met 3-0 gewonnen, mijn vierde overwinning deze week, daardoor ben ik ook Manager of the Week geworden! Sta 1 punt voor op nummer 2 en 5 punten op de nummer 3.

Mijn transfers willen nog steeds niet echt lukken...


- cruijff - 08-04-2005

2e wedstrijd verloren met 1-2 Sad


- Bocaloca - 08-04-2005

k ben nog altijd geen manager van de week geweest Sad


- Kezmania - 08-04-2005

Zo waar er is een bod geaccepteerd, nu de speler zelf nog


- Bocaloca - 08-04-2005

het is een mooie ochtend
hoe heet die speler van je Tongue


- Kezmania - 08-04-2005

bocaloca Wrote:het is een mooie ochtend
hoe heet die speler van je Tongue

Damien Standing

22 jaar waarde 2.6 miljoen

Waarschijnlijk gemaxed op strength 80 en passing 70....


- Bocaloca - 08-04-2005

oeeh daar heb ik een nieuwe midd en een nieuwe spitzzzz voor :p


- Kezmania - 08-04-2005

bocaloca Wrote:oeeh daar heb ik een nieuwe midd en een nieuwe spitzzzz voor :p

Ik heb ook geboden op 3 goedkopere RM, maar die staan nog steeds op Pending...

Het is geloof ik de 17e RM waar ik op geboden heb, dus ik ben al lang blij dat het bod geaccepteerd is


- Bocaloca - 08-04-2005

effe kijken wat voor spelers ik krijg ( als et geaccepteerd wordt dan)


HAHAHAAH een RM zie ik net Tongue LOLZZZ
de eerste keer dat ik daar op bied


- Kezmania - 08-04-2005

Om welke spelers gaat het?


- Bocaloca - 08-04-2005

nick thomas en shaun thomas


- Kezmania - 08-04-2005

broers??

Overigens heb ik toch niks aan alleen namen?? ze staan nu niet meer op de transferlijst!

EDIT 1000ste post!


- Bocaloca - 08-04-2005

neuh de ene is een ier en de ander komt uit wales, denk verre familie Wink


- Guest - 08-04-2005

Kezmania Wrote:broers??

Overigens heb ik toch niks aan alleen namen?? ze staan nu niet meer op de transferlijst!

EDIT 1000ste post!

Zo tijd om te stoppen Wink


- Bocaloca - 08-04-2005

waarom is die tranfer nou weer gecancelled Angry


- Kezmania - 08-04-2005

bocaloca Wrote:waarom is die tranfer nou weer gecancelled Angry

Lullig voor je


- Forever - 08-04-2005

Hier eindelijk een winst waarbij ik meer dan 1 goal gescoord heb. Zelfs een 3-1. :eeeek:

Ben nu over Dre heen naar de 3de plaats gewipt. Komende wedstrijd staat de kraker tegen Dre gepland. Komt allen.

Gisteren een centrale verdediger en een centrale middenvelder verkocht. Ze waren beiden op hun hoofdskills gemaxed. Dat bracht een 4,3 miljoen in het laatje. En ben fanatiek aan het bieden op jonge spelers. Heb nu 2 linksbacks erbij (19 en 23 jaar). Maar ben vooral hard op zoek naar spitsen (Huidige zijn respectievelijk 18, 31, 33 en 33 jaar) Dus niet echt trainbaar. Heb nog de ruimte om 4 spelers binnen te halen. hopelijk 2 spitsen en 2 centrale verdedigers. maar eigenlijk ook nog een linkermiddenvelder een centrale middenvelder en een jonge keeper (Heb jij er al één gezien).


- Bocaloca - 08-04-2005

Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:waarom is die tranfer nou weer gecancelled Angry

Lullig voor je
stom spelletje is et ook Tongue


- Kezmania - 08-04-2005

Forever Wrote:Hier eindelijk een winst waarbij ik meer dan 1 goal gescoord heb. Zelfs een 3-1. :eeeek:

Ben nu over Dre heen naar de 3de plaats gewipt. Komende wedstrijd staat de kraker tegen Dre gepland. Komt allen.

Gisteren een centrale verdediger en een centrale middenvelder verkocht. Ze waren beiden op hun hoofdskills gemaxed. Dat bracht een 4,3 miljoen in het laatje. En ben fanatiek aan het bieden op jonge spelers. Heb nu 2 linksbacks erbij (19 en 23 jaar). Maar ben vooral hard op zoek naar spitsen (Huidige zijn respectievelijk 18, 31, 33 en 33 jaar) Dus niet echt trainbaar. Heb nog de ruimte om 4 spelers binnen te halen. hopelijk 2 spitsen en 2 centrale verdedigers. maar eigenlijk ook nog een linkermiddenvelder een centrale middenvelder en een jonge keeper (Heb jij er al één gezien).

Jonge keepers zijn kansloos, ik heb ze ook nog niet gezien.
Gelukkig is die van mij 21


- Bocaloca - 08-04-2005

boca heeft 2 keepertjes 1 van 18 en 1 van 19 Tongue


- Matador! - 08-04-2005

Zo, vandaag weer gewonnen, de 4e overwinning op rij. Sta nu weer op de 1e plek! Het is echt een vreemd spelletje, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik. Vannacht toen ik thuis kwam heb ik met mijn dronken hoofd dus ff gewacht op de update en het wachten is beloond, ik heb een trainer van 90/100 kunnen aannemen. Het eerste deel van mijn stadion is ook klaar, volgende week vrijdag volgt de rest. Ben benieuwd wat het oplevert en hoe de verhouding is faciliteiten/stadiongrootte.

Heb nog steeds geen spelers kunnen kopen, maar heb ook een dikke lening (alle 3) en nog maar iets meer dan een miljoen in kas, moet dus oppassen wat ik uitgeef de komende tijd!


- Kezmania - 08-04-2005

Matador! Wrote:Zo, vandaag weer gewonnen, de 4e overwinning op rij. Sta nu weer op de 1e plek! Het is echt een vreemd spelletje, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik. Vannacht toen ik thuis kwam heb ik met mijn dronken hoofd dus ff gewacht op de update en het wachten is beloond, ik heb een trainer van 90/100 kunnen aannemen. Het eerste deel van mijn stadion is ook klaar, volgende week vrijdag volgt de rest. Ben benieuwd wat het oplevert en hoe de verhouding is faciliteiten/stadiongrootte.

Heb nog steeds geen spelers kunnen kopen, maar heb ook een dikke lening (alle 3) en nog maar iets meer dan een miljoen in kas, moet dus oppassen wat ik uitgeef de komende tijd!

Je hebt 3 leningen genomen???
Hoeveel geld heb je geleend dan?