The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Bocaloca - 08-04-2005

nog altijd 1 speler aproved!
en nog 9 andere boden uitstaan
iemand interesse in 19 of 18 jarige keepers (A)


- Kezmania - 08-04-2005

Ik heb wel interesse in G Newton


- Bocaloca - 08-04-2005

eerst kijken of mn andere keeper approved wordt :p

ow een LM is nu approved Big Grin


- Kezmania - 08-04-2005

bocaloca Wrote:eerst kijken of mn andere keeper approved wordt :p

ow een LM is nu approved Big Grin

Mijn RM is nog steeds approved... Ik snap die gozer niet, hij krijgt salarisverhoging en een auto, dus hup niet zeiken!


- Forever - 08-04-2005

Interesse in Keepers altijd. :wink:


- Matador! - 08-04-2005

Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Zo, vandaag weer gewonnen, de 4e overwinning op rij. Sta nu weer op de 1e plek! Het is echt een vreemd spelletje, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik. Vannacht toen ik thuis kwam heb ik met mijn dronken hoofd dus ff gewacht op de update en het wachten is beloond, ik heb een trainer van 90/100 kunnen aannemen. Het eerste deel van mijn stadion is ook klaar, volgende week vrijdag volgt de rest. Ben benieuwd wat het oplevert en hoe de verhouding is faciliteiten/stadiongrootte.

Heb nog steeds geen spelers kunnen kopen, maar heb ook een dikke lening (alle 3) en nog maar iets meer dan een miljoen in kas, moet dus oppassen wat ik uitgeef de komende tijd!

Je hebt 3 leningen genomen???
Hoeveel geld heb je geleend dan?

Ik geloof in totaal 4,5 M. Maar ik heb straks ook een stadion waar je U tegen zegt :wink:


- Bocaloca - 08-04-2005

zal melden als ie de tl op gaat!
Heb namelijk een bod uitstaan op een keeper met rating 30 :roll:


- Bocaloca - 08-04-2005

Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Zo, vandaag weer gewonnen, de 4e overwinning op rij. Sta nu weer op de 1e plek! Het is echt een vreemd spelletje, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik. Vannacht toen ik thuis kwam heb ik met mijn dronken hoofd dus ff gewacht op de update en het wachten is beloond, ik heb een trainer van 90/100 kunnen aannemen. Het eerste deel van mijn stadion is ook klaar, volgende week vrijdag volgt de rest. Ben benieuwd wat het oplevert en hoe de verhouding is faciliteiten/stadiongrootte.

Heb nog steeds geen spelers kunnen kopen, maar heb ook een dikke lening (alle 3) en nog maar iets meer dan een miljoen in kas, moet dus oppassen wat ik uitgeef de komende tijd!

Je hebt 3 leningen genomen???
Hoeveel geld heb je geleend dan?

Ik geloof in totaal 4,5 M. Maar ik heb straks ook een stadion waar je U tegen zegt :wink:

ga nu ook effe mn team versterken, de overbodige lozers dr uit rossen, en dan stadion uitbreiden
in ieder geval komt dr al nieuw scorebord


- Kezmania - 08-04-2005

Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Zo, vandaag weer gewonnen, de 4e overwinning op rij. Sta nu weer op de 1e plek! Het is echt een vreemd spelletje, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik. Vannacht toen ik thuis kwam heb ik met mijn dronken hoofd dus ff gewacht op de update en het wachten is beloond, ik heb een trainer van 90/100 kunnen aannemen. Het eerste deel van mijn stadion is ook klaar, volgende week vrijdag volgt de rest. Ben benieuwd wat het oplevert en hoe de verhouding is faciliteiten/stadiongrootte.

Heb nog steeds geen spelers kunnen kopen, maar heb ook een dikke lening (alle 3) en nog maar iets meer dan een miljoen in kas, moet dus oppassen wat ik uitgeef de komende tijd!

Je hebt 3 leningen genomen???
Hoeveel geld heb je geleend dan?

Ik geloof in totaal 4,5 M. Maar ik heb straks ook een stadion waar je U tegen zegt :wink:


Wat is een stadion waar je U tegen zegt????


- Matador! - 08-04-2005

Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Zo, vandaag weer gewonnen, de 4e overwinning op rij. Sta nu weer op de 1e plek! Het is echt een vreemd spelletje, maar dat maakt het ook wel leuk vind ik. Vannacht toen ik thuis kwam heb ik met mijn dronken hoofd dus ff gewacht op de update en het wachten is beloond, ik heb een trainer van 90/100 kunnen aannemen. Het eerste deel van mijn stadion is ook klaar, volgende week vrijdag volgt de rest. Ben benieuwd wat het oplevert en hoe de verhouding is faciliteiten/stadiongrootte.

Heb nog steeds geen spelers kunnen kopen, maar heb ook een dikke lening (alle 3) en nog maar iets meer dan een miljoen in kas, moet dus oppassen wat ik uitgeef de komende tijd!

Je hebt 3 leningen genomen???
Hoeveel geld heb je geleend dan?

Ik geloof in totaal 4,5 M. Maar ik heb straks ook een stadion waar je U tegen zegt :wink:


Wat is een stadion waar je U tegen zegt????

18000 zitplaatsen, 400 toiletten, medium scorebord, 1000000 KW lichten en 4500 parkeerplaatsen. Dit feest voor de toeschouwer is volgende week vrijdag klaar.


- Kezmania - 08-04-2005

Hmm ik heb maandag

12000 zitplaatsen
150 toiletten (al gereed)
smal scoreboard (al gereed)
500,000kw lichten (al gereed)
3000 parkeerplaatsen (al gereed)

De 300 extra toiletten zijn over 2 weken klaar!

Maar ik denk dat ik nog zo'n 10 miljoen ga lenen


- Matador! - 08-04-2005

Kezmania Wrote:Hmm ik heb maandag

12000 zitplaatsen
150 toiletten (al gereed)
smal scoreboard (al gereed)
500,000kw lichten (al gereed)
3000 parkeerplaatsen (al gereed)

De 300 extra toiletten zijn over 2 weken klaar!

Maar ik denk dat ik nog zo'n 10 miljoen ga lenen

Maximum is 6 miljoen toch?


- Kezmania - 08-04-2005

Matador! Wrote:
Kezmania Wrote:Hmm ik heb maandag

12000 zitplaatsen
150 toiletten (al gereed)
smal scoreboard (al gereed)
500,000kw lichten (al gereed)
3000 parkeerplaatsen (al gereed)

De 300 extra toiletten zijn over 2 weken klaar!

Maar ik denk dat ik nog zo'n 10 miljoen ga lenen

Maximum is 6 miljoen toch?

:eeeek: is dat zo??

Hmm ja ik zie het :cry:
Dat wordt dan maar rood staan..


- Fabian - 08-04-2005

Uitbreiding is hier ook klaar !
En ook eindelijk weer eens gewonnen, pfff....


- EB Sports - 08-04-2005

EB Sports Wrote:Vandaag een 1-2 winst geboekt tegen de nummer 1 en stijg hierdoor naar de 5e plaats en 3e plaats voor manager van de week. Morgen moet ik winnen om een grote kans te maken op de titel: "manager van de week".
Het was me gelukt om vandaag te winnen en op de eerste plaats van de week te staan, maar een andere team had dezelfde puntenaantal/doelsaldo/doelpunten als mij en kreeg het andere team de titiel. Wel sta ik dankzij mijn overwinning op de 3e plaats, het promotiegedeelte.


- Bocaloca - 09-04-2005

vannacht was ik toch nog wakker dus maar even een 9-/100 coach aangesteld
2 middenvelders aangetrokken, en er wordt druk jacht gemaakt op de nieuwe spits


- Gerben Zonderland - 09-04-2005

Hehe, t was een korte update (ongeveer 10 minuten), ik heb ook een 90/100-coach nu en dus slechts zo'n 20 minuten van mijn slaap gemist. :wink:


- Antidote - 09-04-2005

Eindelijk gaat het weer de goede kant op met mijn team. Met 2 overwinningen ben ik van plaats 17 gestegen naar plek 13. Ik merk ook meteen dat mijn 100/100 coach werkt en mijn spelers schieten omhoog in waarde.
Verder heb ik 2 overbodige oudere spelers verkocht en een bod op 4x een bod uitstaan. 2 CB, 1 CM en 1GK. Middenvelder is al geaccepteerd en die zal ik ook binnen halen. Had al eerder op hem geboden, allen toen had ik niet genoeg geld op hem binnen te halen.

Herinnering aan iedereen en aan mezelf. Vergeet niet advertising te zoeken als je stadion groter is geworden. Zijn toch weer extra inkomsten.


- Adder - 09-04-2005

Mijn dank is groot, Antidote. Hé, dat rijmt.
Ik was het vergeten, gisteren was het werk aan het stadion af. Kleine vergroting naar 8000. Ik heb nog geen leningen en ik sta rond de 6 ton positief.


- Forever - 09-04-2005

Wie van jullie heeft nog interesse voor een oefenwedstrijdje morgen? Ik moet wat talentjes en nieuwe aankopen laten spelen. Ze komen nog wat tekort voor mijn A-team. En wil graag hun moraal op niveau houden.


- Fabian - 09-04-2005

Nodig me maar uit forever !

Overigens, wanneer is die coach-update precies ?


- Bocaloca - 09-04-2005

4 uur snachts ongeveer


- Gerben Zonderland - 09-04-2005

Ja, update begint om 4 uur en duurt ongeveer 15-20 minuten. Vannacht was ie maar een minuut of 10, omdat er geen competitiewedstrijden verwerkt hoeven worden, waarschijnlijk. Van dinsdag op woensdag duurde hij echter 1,5 uur als ik de berichten op het forum daar mag geloven... :eeeek:


- Bocaloca - 09-04-2005

oeh oeeh mn 2 spelers hebben allebei rating 70 voor passen en de een heeft 50 voor strength en de ander 80 Big Grin


- Forever - 09-04-2005

Fabian Wrote:Nodig me maar uit forever !

Overigens, wanneer is die coach-update precies ?

Je hebt er één binnen.


- Antidote - 09-04-2005

Ik zie nu pas dat mijn 22 jarige left back zijn awarness helemaal vol heeft. Hij heeft nu al een waarde van 2.1M. Waar zal ik hem nu op trainen. Welke stats zijn belangrijk voor een back?

Hoeveel van 100 coach heb je forever?


- Bocaloca - 09-04-2005

tackle anti Big Grin


- Forever - 09-04-2005

Een 90 coach heb ik van het begin af aan. Zou het verschil tussen een 100 coach groot zijn? Ik heb nu 7 spelers die op 30 staan. Hadden er meer kunnen zijn, maar heb er 2 verkocht en er zijn er 3 geblesseerd geraakt.


- Gerben Zonderland - 09-04-2005

Volgens mij is het verschil tussen een 90 en 100-coach dat 90-coaches spelers tot maximaal 90 in een skill kunnen trainen en 100-coaches tot 100. Beide trainers laten hun spelers echter elke dag trainen.


- Forever - 09-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Volgens mij is het verschil tussen een 90 en 100-coach dat 90-coaches spelers tot maximaal 90 in een skill kunnen trainen en 100-coaches tot 100. Beide trainers laten hun spelers echter elke dag trainen.

Bedoel je 90 totaal of 9 per skill? want dat laatste klopt niet, want ik heb al een middenvelder die 10 in passen heeft.