The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Gerben Zonderland - 09-04-2005

Oh, dan klopt het inderdaad niet, want dat meende ik mij te herinneren. 9 per skill inderdaad. Maar misschien is dan de potentiële max van de totale skills van een 90-trainer wel 90 en van een 100 wel 100, maar spelers die alle skills op 100 hebben, heb ik nog nooit gezien, ook de vorige keer met IAG niet.


- Forever - 09-04-2005

Jup 90 was toen al erg bijzonder.


- Bocaloca - 09-04-2005

en ook een nieuwe spits komt Bocaloca FC versterken


- Forever - 09-04-2005

Ook hier nog 2 spelers erbij (centrale verdediger en een spits). Als het goed is, komen ze morgen binnen lopen Het zijn geen toppers, maar ze moeten aan het einde van het seizoen beter kunnen zijn dan mijn dertigers. Mag dit seizoen nog één speler kopen. Wil eigenlijk nog een goede spits halen. Maar dan heb ik natuurlijk geen mogelijkheden om bijvoorbeeld een blessure van mijn keeper op te vangen. Lastig dillema


- Bocaloca - 10-04-2005

zo ook een 24/100 rechtsback aangetrokken van 21 Big Grin
en de spits is ook binnen komen wandelen

Op naar de titel Wink


- Antidote - 10-04-2005

Mijn eerste aankoop is ook eindelijk binnen. Een CM van 22 jaar oud. Heb nog een bod op 3 spelers uitstaan. 2 Centrale verdedigers en een keeper. Verder ben ik nog opzoek naar een jonge aanvaller en nog een CM. Dan moet mijn team helemaal rond zijn. Dan gaat er nog wel een keeper en een aanvaller eruit.


- JAZZ - 10-04-2005

Ik vind het een bijzonder simpel spel. Qua tactieken stelt het eigenlijk niets voor. Ik heb op IAG forum ergens wat gepost en kreeg de volgende PM.

Quote:Hallo,

Ik zag je bericht op het forum dat je meer info wil krijgen over het effect van tactische keuzes. IAG1 is een vrij simpel spel, waarbij idd vrij weinig in de match reports staat. Het is het beste één tactisch concept aan te hangen en dit zoveel mogelijk te spelen. Als je dan veel wint, heb je waarschijnlijk een goed concept.

Wil je meer dan dat, dan kun je of wachten op IAG2 (maar ik weet niet hoe het er daar precies uit gaat zien). Of je kunt freekick.org proberen. Daar staat in de match reports in detail beschreven welke acties je spelers hebben gemaakt. Ook in z'n algemeenheid komt er meer bij kijken dan bij IAG1, maar gezien je post is het misschien wat voor je.

groet,
Pieter

Het is dus niet mijn onwetendheid Wink

btw wel al 40 overall Tongue


- Mac - 10-04-2005

whahaha freekick.org Big Grin wat heb je teruggeschreven? je moet eens bij hattrick.org kijken Wink


- JAZZ - 10-04-2005

idd ff berichtje gestuurd over HT en dit forum. Freekick is btw misschien wel ingewikkelder dan HT. Hattrick is namelijk ook niet zo moeilijk, het is wel moeilijk bepaalde ratings te halen. Wink


- Bocaloca - 11-04-2005

hoppaaaaaaa en weer gewonnen

Divisional rank 1 **No.1 Rank**
Overall IFA rank 9/5,180


ik ben blijkbaar de nummer negen van IEDEREEN :lol:


- Kezmania - 11-04-2005

Ik ook gewonnen Big Grin 2-0...
Stadion is uitgebreid, dus de tickets maar omlaag gegooid, en eens kijken hoeveel toeschouwers er vannacht komen.


- Voyou - 11-04-2005

Verloren met 1-0, thuis nog wel... Mijn stadion was uitverkocht en ik kreeg bericht dat mijn stadion dringend uitgebreid moest worden, nog 2 dagen en dan hoop ik 12.000 man te verwelkomen!


- Forever - 11-04-2005

Hier ook een volle bak. En Dre thuis met 2-1 verslagen. Dat geeft een lekker gevoel. :8:
Komende wedstrijd mag mijn B-ploeg spelen. Hopelijk kunnen zij mijn 3de plaats verdedigen.

En voor het eerst heeft er één zijn 5de gele kaart behaald. Hij mag gelijk 2 wedstrijden zitten. En hij zal heus niet de laatste zijn.


- Kezmania - 11-04-2005

Forever Wrote:Hier ook een volle bak. En Dre thuis met 2-1 verslagen. Dat geeft een lekker gevoel. :8:
Komende wedstrijd mag mijn B-ploeg spelen. Hopelijk kunnen zij mijn 3de plaats verdedigen.

En voor het eerst heeft er één zijn 5de gele kaart behaald. Hij mag gelijk 2 wedstrijden zitten. En hij zal heus niet de laatste zijn.

Bij mij ook.


- Mac - 11-04-2005

log in zie iemand met een blessure...kijk ff dus bij fysio blijk ie een gebroken teen te hebben dus ik denk ooooh dat valt mee 2 of 3 wedstrijdjes maar nee 18 wedstrijden!!! voor een gebroken teen...wat een mietjes!


- Matador! - 11-04-2005

Ik sta nu 251e overall in de ranking. Ik blijf op de 1e plaats in de league na een 0-2 overwinning. Morgen speel ik mijn enige (!!) thuiswedstrijd van deze week en zal eens kijken hoeveel man er in mijn 6000 plaatsen tellende stadion komen kijken. Ben benieuwd! Vanaf volgende week maandag kunnen er namelijk 18000 in....


- Bocaloca - 11-04-2005

Mac Wrote:log in zie iemand met een blessure...kijk ff dus bij fysio blijk ie een gebroken teen te hebben dus ik denk ooooh dat valt mee 2 of 3 wedstrijdjes maar nee 18 wedstrijden!!! voor een gebroken teen...wat een mietjes!

het zal zn grote teen maar zijn geweest


- cruijff - 11-04-2005

ik heb weer met 1-0 verloren Sad


- Antidote - 11-04-2005

Na een verrotte eerste 2 wkn gaat het eindelijk de goede kant op. Heb degradatie plek verlaten en mezelf gepositioneerd op plek 11.
De komende wedstrijden wordt het lastig, omdat ik tegen nr 1, 3 en 4 moet. Als ik van hun win dan sta ik in de top van het klassement. Achterstand op nr.1 is 8pnt.


- Fabian - 11-04-2005

Gewonnen, sta nu weer 6e...
Een speler aantrekken is nog steeds niet gelukt, hengel elke dag naar zo'n speler of 10, maar nog geen enkele die geaccepteerd is...
(bied het maximale..)

Mjah....

Hier ook 2 zeer langdurig geblesseerden, maar die zijn ook al een tijdje out, had ook 2 schorsingen...
Alle 4 waren verdedigers, waardoor er 1 middenvelder in de verdediging stond...
Heeft dus niet slecht uitgepakt, gezien de 2-0 overwinning...


- Bocaloca - 11-04-2005

inmiddels 4 nieuwe spelers in de selectie van Bocaloca FC en er zijn dr inmiddels 3 vertrokken


- Gerben Zonderland - 11-04-2005

Wederom een 1-1 gelijkspel, wederom in een uitwedstrijd, wederom tegen een medesubtopper en gezakt van 6 naar 7, maar inmiddels dus in 12 wedstrijden slechts 1 keer verloren.
Morgen de eerste thuiswedstrijd in het 12.000-zitplaatsen-stadion, dus ik ben benieuwd of de toko een beetje vol zit. Ik speel tegen de nummer 5, dus voor 'Europees voetbal' :Big Grin


- Kezmania - 12-04-2005

1-1 gespeeld..heel jammer maar goed niets aan te doen.
Overigens wel weer een schorsing erbij :S


- Gerben Zonderland - 12-04-2005

Bwahahaha....2-0 gewonnen thuis van de nummer 3 (die nu op 7 staat) en ik ben zelf weer gestegen naar plaats 5. Het stadion van 12000 was alweer bijna helemaal vol (11.642 toeschouwers = 100.000 foepies) en het veld ligt er nog als een biljartlaken bij. Ik heb overigens nog maar 1 blessure gehad van 9 wedstrijden en 2 korte schorsingen (waarvan 1 helemaal een het begin vanwege een rode kaart en ik krijg volgens mij ook relatief weinig gele kaarten. :|


- Kezmania - 12-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Bwahahaha....2-0 gewonnen thuis van de nummer 3 (die nu op 7 staat) en ik ben zelf weer gestegen naar plaats 5. Het stadion van 12000 was alweer bijna helemaal vol (11.642 toeschouwers = 100.000 foepies) en het veld ligt er nog als een biljartlaken bij. Ik heb overigens nog maar 1 blessure gehad van 9 wedstrijden en 2 korte schorsingen (waarvan 1 helemaal een het begin vanwege een rode kaart en ik krijg volgens mij ook relatief weinig gele kaarten. :|


Mijn stadion was ook lekker vol trouwens (11,359) . Dat valt me in elk geval niet tegen


- Bocaloca - 12-04-2005

Hoppaateeeeeee
en een 2-0 overwinning dr bij voor Bocaloca FC
de nieuwe spits van mijn team loopt nu 1 op 1

en we zijn weer gestegen in iag land

Overall IFA rank 7/5,220 Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin


- Matador! - 12-04-2005

Ik win weer met 2-1 en mijn stadion van 6000 zat tot de nok toe vol. Vrijdag kunnen er 18000 man in. Overigens sta ik nu 4 punten los op plaats 1! =D>


- Kezmania - 12-04-2005

bocaloca Wrote:Hoppaateeeeeee
en een 2-0 overwinning dr bij voor Bocaloca FC
de nieuwe spits van mijn team loopt nu 1 op 1

en we zijn weer gestegen in iag land

Overall IFA rank 7/5,220 Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin

Kampioen wordt je toch wel Big Grin, maar ik zag net dat je je aankopen echt schandalig veel betaald voor het spelen van een wedstrijdje.
Heb je overigens het maximum geboden voor je aankopen? Bij jou schijnt de transferlijst namelijk wel goed te werken Big Grin


- Kezmania - 12-04-2005

Is het trouwens mogelijk om met een 90/100 trainer bij je spelers wel de maximum waarde van 100 door trainen te halen?? Of kom je niet verder dan 90?


- Bocaloca - 12-04-2005

ik heb idd het maximum geboden
en ach jah betaal die gasten maar lekker schandalig veel interresseert mij geen zier TongueTongue

Inmiddels begint de training ook eindelijk zijn vruchten af te werpen

Trouwens kezmania, wat is jou rating over de linies heen? dat zal toch niet minder, of zo niet zelfs beter zijn dan die van mij, daar ik in et begin trainingskneus was :p