The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Kezmania - 12-04-2005

bocaloca Wrote:ik heb idd het maximum geboden
en ach jah betaal die gasten maar lekker schandalig veel interresseert mij geen zier TongueTongue

Inmiddels begint de training ook eindelijk zijn vruchten af te werpen

Trouwens kezmania, wat is jou rating over de linies heen? dat zal toch niet minder, of zo niet zelfs beter zijn dan die van mij, daar ik in et begin trainingskneus was :p

Hmm mijn middenveld is wel aardig, mijn verdediging gaat als mijn 'topspelers' fit zijn, en mijn aanval is gewoon kut met peren. Ik geloof dat ik nu eindelijk een aanvaller gekocht heb, tenminste als hij zijn contract accepteert. Het is niet veel soeps, maar hij is in elk geval fit. En nu kan ik tenminste rouleren.

Defence (42) Midfield (45) Attack (40) Overall (43)

Daar moet bij gezegd worden dat er 2 spelers geschorst zijn (een LB en een CM), en 1 middenvelder niet speelt omdat hij niet topfit is. Op het middenveld kan ik de klappen goed opvangen, maar achterin is het al iets minder. Voorin is het zoals ik al zei bagger. Mijn aanvallers zijn beide niet fit (46 en 48) maar moeten gewoon spelen Icon_evil


- Bocaloca - 12-04-2005

hier je scoort beter dan mijjn team op alle linies, hahahaha


- Kezmania - 12-04-2005

bocaloca Wrote:hier je scoort beter dan mijjn team op alle linies, hahahaha

Ja en het trieste aan dit spel is dus dat het weinig uitmaakt.
Ik afgelopen nacht 1-1 gespeeld (in de 91e minuut een doelpunt tegen krijgen), en ik weet gewoon zeker dat ik op elke linie minstens 5 punten hoger scoor.

Het lijkt op dit moment op de spaanse competitie, iedereen kan van iedereen winnen.

Met Managerzone weet je gewoon dat als je team veel beter is je altijd zult winnen, tenzij je tegen een manager als EB speelt die elke keer weer met een andere tactische variant komt.


- Gerben Zonderland - 12-04-2005

Hehe, het middenveld is ook mijn beste linie (43), maar ondanks dat mijn aanvallers wel redelijk scoren is dat ook ronduit dramatisch qua rating (max. 36). De verdediging zit daar wat tussenin, maar ik heb dan ook pas sinds vrijdag een 90/100-trainer, dus ik verwacht dat het na deze week behoorlijk bijgetrokken is.

Ik heb trouwens meteen maar weer de noord-tribune op uitbreiden gezet (+4000) en heb geboden op 2 LB's en 2 CF's. (GZ keeps fingers crossed). [-o<


- Bocaloca - 12-04-2005

mijn defensie scoort maar iets van 33 ofzow, mn midenveld 42 en mn aanval ook 42 :S

gaat helemaal nergens over dit


- Kezmania - 12-04-2005

bocaloca Wrote:mijn defensie scoort maar iets van 33 ofzow, mn midenveld 42 en mn aanval ook 42 :S

gaat helemaal nergens over dit

Ik denk dus dat het voor dit spel weinig uitmaakt of het nu 33 is of 43. Het gaat pas tellen als de verschillen groter worden vermoed ik.


- Forever - 12-04-2005

Dus je kan je stadion zo groot mogelijk maken? Of krijg je dan gezeik over te weinig parkeerplaatsen en toiletten? Of zou er toch een absoluut maximum aantal toeschouwers zijn.

Vandaag met 2-1 gewonnen en gestegen naar de 2de plaats. Vannacht staat de kraker tegen de nummer 1 op het programma. Hij heeft een iet betere ploeg dan ik, maar ook zijn aanval is het zwakst.

Dit zijn de maximumratings, die mijn team nu kan halen.

Defence (53) Midfield (54) Attack (39) Overall (51)


- Kezmania - 12-04-2005

Forever Wrote:Dus je kan je stadion zo groot mogelijk maken? Of krijg je dan gezeik over te weinig parkeerplaatsen en toiletten? Of zou er toch een absoluut maximum aantal toeschouwers zijn.

Vandaag met 2-1 gewonnen en gestegen naar de 2de plaats. Vannacht staat de kraker tegen de nummer 1 op het programma. Hij heeft een iet betere ploeg dan ik, maar ook zijn aanval is het zwakst.

Dit zijn de maximumratings, die mijn team nu kan halen.

Defence (53) Midfield (54) Attack (39) Overall (51)

Ik denk dat er een max of je toeschouwers zit, en ik denk ook dat het te maken heeft met het aantal wc's parkeerplaatsen, kwaliteit van je lichten, scorebord enz


- Antidote - 12-04-2005

De laatste tijd ben ik wat actiever met IAG, maar ik kan al meteen zien dat ik een flinke achterstand heb op jullie. Als ik naar mijn rating kijk dan zit ik rond de 35 op elk linie.

Gisteren heb ik alweer gelijk gespeeld. Voor de 7de keer alweer. Hierdoor sta ik nog steeds 11de, maar gek genoeg sta in bij de divisional rating op een 5de plek. Morgen ontvang ik nr.1 en de dag erop ga ik op bezoek bij nr.2. Hopelijk kan ik wat punten bij in pikken.

Verder heb ik op 8 spelers een bod staan. Hopelijk zal iemand ze snel accepteren, want tot nu toe schiet het nog niet op. In totaal op zo'n stuk of 30 spelers geboden en maar één binnen gehaald.


- Voyou - 12-04-2005

Ook mijn ratings zijn dramatisch, maar ik heb nog maar een 70/100 coach, geen zin om vroeg op te staan..
Mijn B-selectie heeft met 0-0 gelijkgespeeld tegen een laagvlieger, sta nu 2de met 4 punten achterstand..

Eindelijk een speler approved, een CM van 25, hopelijk wordt het mijn eerste aankoop!


- Bocaloca - 12-04-2005

pffffffffffffffft k ben gewoon 7e van de wereld :S
en dat is alleen gebasserd op je punten aantal :S heel debiel concept trouwens :S


- Gerben Zonderland - 12-04-2005

Forever Wrote:Dus je kan je stadion zo groot mogelijk maken? Of krijg je dan gezeik over te weinig parkeerplaatsen en toiletten? Of zou er toch een absoluut maximum aantal toeschouwers zijn.

Nee, voorheen was het zo dat je maximaal 100.000 plaatsen in je stadion kan hebben, dus ik neem aan dat dat nog steeds zo is. En The Board begint inderdaad te zeuren dat je meer parkeerplaatsen enzo moet aanleggen als je stadion uitverkocht is en er te weinig parkeerplaatsen zijn.

Ehm: waarom wordt het woord b o a r d afgedrukt als s t r a a t?


- Matador! - 12-04-2005

Ik heb echt een veel mindere rating dan jullie, 32-30-36, maar ook dat komt doordat ik pas sinds kort een 90/100 trainer heb. Sindsdien krijgt elke speler er bijna elke dag een puntje bij.


- Bocaloca - 12-04-2005

dat heb ik ook matador Big Grin


- Bocaloca - 13-04-2005

hmm apart, heb mn allereerste match verloren met dit spelletje
k moet er gelijk van huilen :cry: :S

Ik snap echt niet waarop een overwinning en nederalag nou in godsnaam gebasseerd zijn.
Als een team veel sterker is alla, maar veel zwakker, :S


- Kezmania - 13-04-2005

bocaloca Wrote:hmm apart, heb mn allereerste match verloren met dit spelletje
k moet er gelijk van huilen :cry: :S

Ik snap echt niet waarop een overwinning en nederalag nou in godsnaam gebasseerd zijn.
Als een team veel sterker is alla, maar veel zwakker, :S


Weer gelijkgespeeld.

Ik geen nu beide aanvallers rust en schakel maar weer over op 4-5-1
Er staat nu een linksback in de spits :|


- Kezmania - 13-04-2005

Heeft er iemand nog een aanvaller te koop :roll:


- Bocaloca - 13-04-2005

ik ga nu ook maar eens over stappen op 451 en een spits rust geven ofzow
is dat een tactiek die vaker gebruikt word?


- Kezmania - 13-04-2005

Ik speelde eerst altijd 4-5-1 daarna ben ik overgestapt op 3-5-2
Dat kwam mijn aanval wel ten goede. Maar mijn aanvallers zijn nu niet fit meer, dus je moet wat he


- Gerben Zonderland - 13-04-2005

0-0 in een uitwedstrijd, dus wederom niet verloren, maar wel weer gezakt naar plaats 7. :| Morgen tegen de nummer laatst die in de laatste 5 wedstrijden 1 puntje heeft gepakt, maar niet een verschrikkelijk slechte selectie heeft en blijkbaar ook nog actief is, want al zijn spelers staan op 100%. :roll:

Ik heb een nieuw linksback aangetrokken van 19 jaar met rating 17 voor het luttele bedrag van 250K, 500 per wedstrijd, een auto en de bonus (geen huis), dus ik weet niet wat jullie allemaal doen, maar het kopen van spelers gaat mij tot nu toe goed af. :8:
Ik had overigens ook nog een andere LB op approved staan, maar die heb ik maar gecancelled.

Ik heb nu in de aanbieding: een RB van 30 met rating 21 (E. Summer), een LB van 33 met rating 21 (D. Higginbottham) en een LM van 33 met rating 21(G. Adams). Ze gaan weg voor de catalogusprijs en die is al vrij laag.
Get them while they're fresh!

Als ik 1 van de twee spitsen waar ik op geboden heb ook daadwerkelijk krijg is er nog een spits van 30 te koop met rating 19 (vanwege een blessure), maar dat laat ik a.s.a.p wel weten.

EDIT: Overigens speel ik thuis altijd 3-5-2 en in uitwedstrijden 4-5-1 of 4-4-2 (afhankelijk van de sterkte van de tegenstander)

EDIT2: ik kan overigens nu een rating van 38-48-42 op het veld krijgen en dus trekt vooral mijn aanval erg bij en laat mijn verdediging het wat afweten (maar dit is bij 3-5-2, bij 4-4-2 moet het iets beter kunnen in de verdediging).


- Matador! - 13-04-2005

1-1 gelijkspel, maar toch gestegen in de IAG ranking naar 181. Sta nog steeds aan kop. Verder geen nieuws...


- Forever - 13-04-2005

Hier winst op de koploper (1-0) en heb de eerste plaats van hem overgenomen.

Een 2de speler van mij liep tegen zijn 5de gele kaart op, maar hij kreeg maar 1 wedstrijd schorsing. Hoe logisch. :roll: Beide spelers hebben daarnaast nog nooit rood gehad. Dus daar kan het verschil niet inzitten.

2de keer rood, levert een speler 2 wedstrijden schorsing op.

EDIT: Ik zoek ook nog 2 tegenstanders vor een oefenwedstrijd van het weekend. dus daag me maar uit. (Haastige Spoed)


- Antidote - 13-04-2005

Vandaag tegen de koploper gespeeld en tot mijn eigen verrassing nog gewonnen ook met 2-1. Had gegokt op counter en dat is nog gelukt ook met een 4-3-3 opstelling. Mijn volgende tegenstander is de nr.2. Mijn goede reeks zet voort en momenteel sta ik op de 8ste plek. Helaas is de middenmoot vrij groot.

@ Forever ik heb je uitgedaagd voor zondag. Dacht misschien wil je wel een rematch na je 3-1 nederlaag.


- Forever - 13-04-2005

@Antidote. Nederlagen onthoud ik nooit. Overwinningen natuurlijk wel. :wink:


- Voyou - 14-04-2005

De vriendschappelijke Lelystadse derby tussen Antidote en mijzelf is geeindigd in 2-2. Rode kaart voor mijn keeper maar verder veel kansen over en weer!

In de competitie met 1-0 gewonnen, er tekent zich nu enigszins een top-3 af, waarbij ik 2de sta


- EB Sports - 14-04-2005

1-1 gelijkspel tegen de nummer 2 en sta nu op plaats 6.


- Kezmania - 14-04-2005

1-0 Gewonnen met een linksback in de spits. Hij is nog matchwinner geworden ook Big Grin

Ik heb er overigens een spits bij. Het stelt niet veel voor, maar het is in elk geval iets =P~


- Kezmania - 14-04-2005

Zo er staat nu weer een aanvaller op approved.

Hij kost geen stuiver (3 ton) en heeft maar een rating van 15/100
Hij komt bij een team vandaan dat waarschijnlijk een kut trainer heeft, hij is namelijk een van de meest waardevolle spelers daar :eeeek:
Dat zegt dus genoeg over de rest van zijn team.

Ik moet hem dus ook eerst flink moet trainen...


- Voyou - 14-04-2005

Weer met 1-0 gewonnen thuis! De nummer 1 verloor dus sta nu op 1 punt van hem.. Transfers willen nog steeds niet lukken, als er een wordt approved vindt de speler het bod weer niet goed genoeg...


- Antidote - 14-04-2005

Voyou Wrote:De vriendschappelijke Lelystadse derby tussen Antidote en mijzelf is geeindigd in 2-2. Rode kaart voor mijn keeper maar verder veel kansen over en weer!

In de competitie met 1-0 gewonnen, er tekent zich nu enigszins een top-3 af, waarbij ik 2de sta

Oooh ja, dat was een Lelystadse derby (soort van SVL - Unicum?).

Helaas heb ik niet kunnen overtuigen tegen de nr.2 en heb met 1-0 verloren. Hierdoor ben ik weer gezakt naar plek 10. Om nog aansluiting te hebben met de top moet ik vanavond winnen van de nr. 7. Naar ratings kijkende moet het niet moeilijk zijn. Zijn beste speler heeft 15. Als nog had hij gisteren van iemand met gemiddeld 21 per speler 3-0 van gewonnen.

Transfers lukken bij mij helaas ook niet. Gelukkig de enige speler die ik gekocht heb voor 850k is nu gestegen boven de 2M binnen een week.

Wat bieden jullie trouwens aan een speler. salaris, bonus, auto, huis en x aantal jaren contract?