The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Kezmania - 14-04-2005

Antidote Wrote:
Voyou Wrote:De vriendschappelijke Lelystadse derby tussen Antidote en mijzelf is geeindigd in 2-2. Rode kaart voor mijn keeper maar verder veel kansen over en weer!

In de competitie met 1-0 gewonnen, er tekent zich nu enigszins een top-3 af, waarbij ik 2de sta

Oooh ja, dat was een Lelystadse derby (soort van SVL - Unicum?).

Helaas heb ik niet kunnen overtuigen tegen de nr.2 en heb met 1-0 verloren. Hierdoor ben ik weer gezakt naar plek 10. Om nog aansluiting te hebben met de top moet ik vanavond winnen van de nr. 7. Naar ratings kijkende moet het niet moeilijk zijn. Zijn beste speler heeft 15. Als nog had hij gisteren van iemand met gemiddeld 21 per speler 3-0 van gewonnen.

Transfers lukken bij mij helaas ook niet. Gelukkig de enige speler die ik gekocht heb voor 850k is nu gestegen boven de 2M binnen een week.

Wat bieden jullie trouwens aan een speler. salaris, bonus, auto, huis en x aantal jaren contract?

Je moet kijken wat zijn huidige contract is.
Ik ga daar altijd net boven zitten. Het aantal jaar zet ik standaard op 3.


- Gerben Zonderland - 14-04-2005

Jaaaaaa, weer es gewonnen (2-0), van de nummer laatst deze keer en weer teruggejojoëd naar plaats 5, maar nu sta ik slechts 2 punten achter de nummer 2 en ik moet vannacht uit tegen een andere laagvlieger, dus minimaal een puntje, verwacht ik. Het stadion was weer voor 90% gevuld en dat tegen de nummer 20, dus ook dat gaat mooi.

In de totale ranking ben ik gestegen naar plaats 486, dus ook daar weer een dikke 100 plaatsen winst. Mijn 3 tribuneklanten staan op het punt verkocht te worden, dus daar komt ongeveer 270k voor binnen en das altijd prettig.


- Matador! - 14-04-2005

Sta nog steeds 1e na een 1-0 nederlaag. Zie hier de logica van dit spel: de club waartegen ik verloor heeft qua rating gewoon een veel beter team, maar staat toch pas op plaats 9. Zou het dan ook uitmaken hoe frequent je met dit spel bezig bent?


- Bocaloca - 14-04-2005

joepie gewonnen :roll:


- Kezmania - 14-04-2005

Matador! Wrote:Sta nog steeds 1e na een 1-0 nederlaag. Zie hier de logica van dit spel: de club waartegen ik verloor heeft qua rating gewoon een veel beter team, maar staat toch pas op plaats 9. Zou het dan ook
uitmaken hoe frequent je met dit spel bezig bent?

Dan zouden wij toch allemaal bovenaan moeten staan :lol:


- Bocaloca - 14-04-2005

sta ik toch ook Tongue


- Matador! - 14-04-2005

Kezmania Wrote:
Matador! Wrote:Sta nog steeds 1e na een 1-0 nederlaag. Zie hier de logica van dit spel: de club waartegen ik verloor heeft qua rating gewoon een veel beter team, maar staat toch pas op plaats 9. Zou het dan ook
uitmaken hoe frequent je met dit spel bezig bent?

Dan zouden wij toch allemaal bovenaan moeten staan :lol:

Tja ik sta ook bovenaan :wink:


- Gerben Zonderland - 14-04-2005

Ik ben er, vind ik, redelijk veel mee bezig, maar ik sta slechts 5e. Maar een belangrijke oorzaak daarvan is dat ik pas sinds vorige week vrijdag een 90/100-coach heb. Nu trekt mijn rating behoorlijk bij en heb ik dus in de laatste 15 wedstrijden slechts 1 keer verloren.


- Kezmania - 15-04-2005

2-2 gespeeld..ik blijf 5e staan


- Bocaloca - 15-04-2005

joepie weer gewonnen :roll: :roll:


- Gerben Zonderland - 15-04-2005

Voor het eerst in lange tijd verloren (2-1) bij de nummer 11 en ik sta nu weer 6e. Wel een overbodige speler verkocht en dat levert me 50K op, dus dat is dan weer prettig. En de extra toiletten zijn ook weer klaar.


- Guest - 15-04-2005

vandaag gelijk gespeeld.. natuurlijk forever nog gefeliciteerd met zijn overwinning...wacht maar als je bij mij op bezoek moeten komen Tongue

Beste aanvaller eruit voor 10 wedstrijden :letitallout:

Stadion is vandaag vergroot naar 8000. Ben nog steeds opzoek naar een goed mid maar helaas zijn deze er op het moment niet.


- Bocaloca - 15-04-2005

wat voor mids zoek je dre?
ik heb er namelijk 10 in mijn selectie huppelen ofzow


- Forever - 15-04-2005

Hier hebben we jammer genoeg de stijgende lijn niet weten vast te houden. Uit de laatste 2 wedstrijden hebben we maar 1 puntje gepakt. We staan hierdoor weer 3de. Gelukkig nog wel boven Dre. :wink:

Stadion is nu ook 8000, dit leverde jammergenoeg maar één sponsorplek extra op. Ook weer 100 toiletten extra erbij.


- Bocaloca - 15-04-2005

sponsors, die heb ik nie eens :S
hoe kom ik daaraan :p


- Forever - 15-04-2005

bocaloca Wrote:sponsors, die heb ik nie eens :S
hoe kom ik daaraan :p

Ik bedoel stadium advertising, of terwijl de reclameborden voor de plaatselijke slager. :wink:


- Bocaloca - 15-04-2005

heb ik volgens mij ook nog nooit ingesteld?
kan dat Tongue

deze wedstrijd van de Bocaloca wordt u aangeboden door kees' Schoenpaleis :8:


- Forever - 15-04-2005

Bij Club -> Ground/Stadium -> Stadium Advertising -> En daar kan je, als er op dit moment adverteerders beschikbaar zijn, ze selecteren.


- Bocaloca - 15-04-2005

zijn op dit moment niet beschikbaar Sad


- Forever - 15-04-2005

bocaloca Wrote:zijn op dit moment niet beschikbaar Sad

Als ze er wel zijn, moet je in ieder geval niet gaan voor aanbiedingen onder de 4500 euro per wedstrijd. Heb op dit moment door advertising 317400 euro binnen gehengeld


- Guest - 15-04-2005

Yep gewoon elke dag kijken..soms zijn er wel aanbiedingen van 7000-7400 aanwezig.

Ja qua mid zoek ik leeftijd 20-24 en natuurlijk met goed stats minstens 80 op passing en strengt. Ben bereidt het max. te betalen.


- Matador! - 15-04-2005

Mijn stadion heeft nu 18000 plaatsen. Ben benieuwd of het een beetje vol zit de komende wedstrijden, aangezien ik gezakt ben naar plaats 2 door een 2-1 nederlaag tegen de nummer 4.


- Voyou - 15-04-2005

En de derde wedstrijd op rij gewonnen, nu met 2-1! Doordat de nummer 1 2x op rij verloor ben ik nu weer eerste, 2 punten los!

Mijn stadion (12.000 plekken) was helemaal uitverkocht en van the board mag ik uitbreiden, dus een leninkje genomen en nu bezig met uitbreiden naar 20.000 plaatsen..

EDIT: oh ja hij verandert b o a r d automatisch in straat, vaag..


- Mac - 15-04-2005

whehe serieus? raar iets...misschien grapje van jazz


- Gerben Zonderland - 16-04-2005

Vandaag mijn 2e overbodige speler verkocht, wat me weer 100k oplevert, maar the b o a r d lijkt nog niet echt onder de indruk.

Edit: In mij sterkste opstelling (bij 3-5-2) kan ik nu een rating van 44-54-48 opstellen, al is er een andere CB geschorst, dus misschien kan er nog een puntje bij, maar het ziet er toch aardig uit. :8:


- Bocaloca - 16-04-2005

ik heb in mn prut opstelling voor aanstaande maanadg
k ga maar eens 4-5-1 proberen in een uit wedstrijd
om spelers rust te geven

39-48-57 :|


- Antidote - 16-04-2005

Redelijk veel nieuws van het front van Xyon United.

In de friendly's gaat het mij nu beter af dan in de competitie. Heb zowat al mijn friendlies gewonnen. Boca, Forever, EB, kezmania en gelijk tegen voyou. Wie durft het om volgende week tegen mij op te nemen.

Competitie gaat langzaam de goede kant op. Ik sta nu 9de, maar wel met een lastige programma komende week. Ik speel tegn 3 ploegen uit de top 5. Een zeer belangrijke week dus.

Helaas is mijn eerste echte blessure gekomen. Mijn 19jarige LM talent is er voor 15 wed. eruit. Verder heb ik een 27 en 29 jarige speler verkocht voor een gezamelijke bedrag van 1.960.000. Er gaat nog een keeper, en een linker verdediger eruit. Daarvoor moeten er jonge spelers voor terug komen 18-25. Een keeper, CV, LM, RM, CM en CF.

Mijn stadion is nu uitgebreid naar 16000 plaatsen. Ook zal er komende week een medium score bord en verlichting komen. Verder heb ik 3000 parkeer plaatsen en 150 toiletten. Na de transfers wordt dit nog verder uitgebreid.


- Voyou - 16-04-2005

Hoe lukt het jullie om spelers te kopen?? Ik bied bijna altijd het maximum, flink salaris en een bonus, en toch wordt het bod afgewezen of is er een andere club die meer biedt. Ook worden de spelers waarop ik heb geboden 'opeens' van de transferlijst gehaald, echt heel frustrerend.

Ik heb een paar 30-jarige spelers waar ik vanaf wil maar eerst wil ik versterkingen wat dus maar niet lukt... Iemand tips??


- Gerben Zonderland - 16-04-2005

Voyou Wrote:Hoe lukt het jullie om spelers te kopen?? Ik bied bijna altijd het maximum, flink salaris en een bonus, en toch wordt het bod afgewezen of is er een andere club die meer biedt. Ook worden de spelers waarop ik heb geboden 'opeens' van de transferlijst gehaald, echt heel frustrerend.

Ik heb een paar 30-jarige spelers waar ik vanaf wil maar eerst wil ik versterkingen wat dus maar niet lukt... Iemand tips??

Ik snap er niks van. Bij mij gaat het bijna altijd goed. Alleen de speler die ik van Jazz gekocht heb deed wat vervelend over het salaris dat ik hem bood, maar de andere 3 spelers die ik gekocht heb kwamen alledrie meteen, zonder morren. :|

Alleen wilde ik nu nog een spits halen en de twee waar ik een bod op had bleven maar zonder toestemming van het bestuur, dus die heb ik zelf maar afgekapt.


- Fabian - 16-04-2005

Voyou Wrote:Hoe lukt het jullie om spelers te kopen?? Ik bied bijna altijd het maximum, flink salaris en een bonus, en toch wordt het bod afgewezen of is er een andere club die meer biedt. Ook worden de spelers waarop ik heb geboden 'opeens' van de transferlijst gehaald, echt heel frustrerend.

Ik heb een paar 30-jarige spelers waar ik vanaf wil maar eerst wil ik versterkingen wat dus maar niet lukt... Iemand tips??

Hier precies hetzelfde probleem.... :roll: