The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Gerben Zonderland - 18-04-2005

Alweer verloren (1-2 van de nummer 2) en gezakt naar de 7e plaats. Wel winst gemaakt vandaag omdat de toko weer bijna helemaal vol zat en de wedstrijd ook nog op tv werd uitgezonden. Ik moet deze week ook nog tegen de nummer 1 en de nummer 4, maar ook nog tegen de nummer 19 en 11, dus ik vermoed dat het een wisselvallig weekje gaat worden. Wel zijn mijn lichten van het 2e niveau nu klaar, dus hopelijk zien mijn spelers het allemaal iets helderder en schieten ze de bal erin en niet op de paal of naast. :8:


- Kezmania - 18-04-2005

0-0 gespeeld..

over 2 dagen moet ik tegen de nr 1...Boca dus.
Morgen moet ik tegen een middenmotor.


- Matador! - 18-04-2005

2-2 gelijk gespeeld, blijf op de 2e plaats en ook hier winst gemaakt aangezien er meer dan 16000 toeschouwers waren, dat tikt toch lekker aan! Morgen speel ik tegen een team dat te doen moet zijn.


- Mac - 18-04-2005

verrassend genoeg gelijk gespeeld


- EB Sports - 18-04-2005

2-2 gelijk gespeeld tegen een team die ook een 90/100 of 100/1000 coach heeft.


- Antidote - 18-04-2005

Heb weer een overwinning op zak. Van de nr.5 gewonnen met 1-0. Hierdoor ben ik naar plek 8 gestegen. Morgen mag ik het opnemen egen nr.4 Wordt een lastige wedstrijd maar niet onmogelijk.
Verder wilt de transfers nog steeds niet lukken. In het weekend al 14 afwijzingen gehad. Heb er nog steeds 10 staan. Hopelijk wordt er binnenkort wel 1 geaccepteerd.


- Bocaloca - 18-04-2005

joepie weer gewonnen :roll:


- Voyou - 18-04-2005

Ook ik heb gewonnen, met 2-0. Morgen thuis de kraker tegen de nummer 2, sta 2 punten voor op hem dus bij een overwinning doe ik zeer goede zaken! Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij 2de staat, zijn beste speler heeft een rating van 18/100 :eeeek:


- Matador! - 18-04-2005

Voyou Wrote:Ook ik heb gewonnen, met 2-0. Morgen thuis de kraker tegen de nummer 2, sta 2 punten voor op hem dus bij een overwinning doe ik zeer goede zaken! Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij 2de staat, zijn beste speler heeft een rating van 18/100 :eeeek:

Je zit gewoon in een makkelijke competitie gok ik zo...


- Bocaloca - 18-04-2005

hmmm ik sta nu 7 punten voor op de nummer 2


- Kezmania - 18-04-2005

bocaloca Wrote:hmmm ik sta nu 7 punten voor op de nummer 2

overmorgen verlies je voor de 2e keer :wink:


- Bocaloca - 18-04-2005

ik vind et allemaal best Big Grin :lol:


- Voyou - 18-04-2005

Matador! Wrote:
Voyou Wrote:Ook ik heb gewonnen, met 2-0. Morgen thuis de kraker tegen de nummer 2, sta 2 punten voor op hem dus bij een overwinning doe ik zeer goede zaken! Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij 2de staat, zijn beste speler heeft een rating van 18/100 :eeeek:

Je zit gewoon in een makkelijke competitie gok ik zo...

Ja das wel waar.. Ik ben zo'n beetje de enige die regelmatig traint, spelers wisselt enz.. Ik heb ook nog maar een 80/100 trainer...


- Kezmania - 19-04-2005

3-1 verloren. Het blijft onbegrijpelijk verliezen van iemand die veel slechter is.
Vannacht tegen Boca (die ook veel slechter is :wink: ).


- Antidote - 19-04-2005

Hier een punt binnen gesleept tegen de nr. 5 (1-1). Ben daardoor één plek gestegen naar plaats 7. Kampioen worden zal niet meer lukken en tweede plek kan ik ook wel vergeten. Alleen plek 3 is nog mogelijk. Daar heb ik maar 6 pnt achterstand op. Morgen moet ik tegen de nr. laatst.

Verder heb ik eindelijk weer een speler binnen gehaald. Een LM...om verder te kunnen shoppen is er een 26 jarige LB genaamd Marin met 100 speed en 90 awareness op de TL geplaats. Vraagprijs: 1.7M


- Gerben Zonderland - 19-04-2005

Weer verloren (2-0), nu van de nieuwe nummer 2. Ik sta nog steeds 7e, maar de afstand tot de subtop (die dus wel wint) is inmiddels 6 punten en de nummer 14 heeft maar 3 punten minder dan ik. De komende twee wedstrijden zijn weer tegen slechtere teams, dus die MOET ik winnen om in de top-10 te blijven. :|


- Bocaloca - 19-04-2005

joepie weer gewonnen :roll: :roll:


- Kezmania - 19-04-2005

Antidote Wrote:Hier een punt binnen gesleept tegen de nr. 5 (1-1). Ben daardoor één plek gestegen naar plaats 7. Kampioen worden zal niet meer lukken en tweede plek kan ik ook wel vergeten. Alleen plek 3 is nog mogelijk. Daar heb ik maar 6 pnt achterstand op. Morgen moet ik tegen de nr. laatst.

Verder heb ik eindelijk weer een speler binnen gehaald. Een LM...om verder te kunnen shoppen is er een 26 jarige LB genaamd Marin met 100 speed en 90 awareness op de TL geplaats. Vraagprijs: 1.7M

Ik heb interesse...

Ik betaal je 1.7 M
Je kan er ook een middenvelder voor terug krijgen..


- Bocaloca - 19-04-2005

speed waarom train je in godsnaam een speler op speed, max eerst zn stats vol en ga dan pas andere stats vol pompen


- Kezmania - 19-04-2005

bocaloca Wrote:speed waarom train je in godsnaam een speler op speed, max eerst zn stats vol en ga dan pas andere stats vol pompen

En ik dacht nog wel dat jij dat niet deed :eeeek:]

bocaloca Wrote:het is niet alleen maar feest in trainen op de hoofdstat Wink
en ja misschien moet je eens een leuke tactiek proberen Wink



- Bocaloca - 19-04-2005

ik heb trouwens een rechtsback met op dit moment 70 tackle en 60 awareness op de TL gezet


- Kezmania - 19-04-2005

bocaloca Wrote:ik heb trouwens een rechtsback met op dit moment 70 tackle en 60 awareness op de TL gezet

ik heb interesse..
Hoeveel moet je voor Guppy hebben?


- Bocaloca - 19-04-2005

:lol: :lol: :lol:
Trouwens echt apart, dat bijna al mn verdedigers en middenvelder meer dan een miljoen waard zijn

en die achterlijke spits al 4.3 :S


- Antidote - 19-04-2005

bocaloca Wrote:speed waarom train je in godsnaam een speler op speed, max eerst zn stats vol en ga dan pas andere stats vol pompen

Ik heb 3 DL en hij is de minste van die 3. Verder had hij bij aanvang al 40 op speed. In het begin had ik hem 2x daarop getraind en toen ben ik pas awareness gaan trainen. Toen awarness op max kwam, heb ik gekozen om speed vol te krijgen i.v.m. tackle duurde dat niet zo lang. Hierdoor heb ik snel een meerwaarde op mijn speler.


- Kezmania - 19-04-2005

Antidote Wrote:
bocaloca Wrote:speed waarom train je in godsnaam een speler op speed, max eerst zn stats vol en ga dan pas andere stats vol pompen

Ik heb 3 DL en hij is de minste van die 3. Verder had hij bij aanvang al 40 op speed. In het begin had ik hem 2x daarop getraind en toen ben ik pas awareness gaan trainen. Toen awarness op max kwam, heb ik gekozen om speed vol te krijgen i.v.m. tackle duurde dat niet zo lang. Hierdoor heb ik snel een meerwaarde op mijn speler.

En kunnen we zaken doen? :Big Grin


- Bocaloca - 19-04-2005

dat is ook een mogelijkheid

mn gehele verdediging is nu zowat gemaxt op tackling, mn middenveld op passing, en mn aanval op scoring

Nu krijgt de verdediging awareness erbij, de midds strengt, en sommige gaan over op stamina omdat die al zwaar gemaxt zijn, en de spitsen krijgen control en mijn sterkste spits krijgt van alles :p


- Forever - 19-04-2005

Vandaag met 1-0 uit gewonnen en gisteren was het 1-1. Hierdoor is de 3de plaats behouden. Maar de achterstand op de nummer 1 is groter geworden.
Afgelopen maandag is mijn talentvolle 18-jarige spits eraf geschopt. Hij mag 3 weken aan de kant zitten. Ben al 2 weken op zoek naar nieuwe spitsen en opeens zijn 2 van mijn aanbiedingen geaccepteerd. En heb ze beide kunnen binnenhalen. Ze mogen de komende tijd hard gaan trainen en mijn dertigers het vuur aan de schenen leggen.
Alleen ik heb nu dus 8 transfers gedaan ipv de maximale 7. Niet dat ik het erg vind, maar het is wel dubieus.


- Kezmania - 19-04-2005

Forever Wrote:Alleen ik heb nu dus 8 transfers gedaan ipv de maximale 7. Niet dat ik het erg vind, maar het is wel dubieus.

hahaha dat is toch mooi..

ja mag 7 spelers kopen en er 5 verkopen. Ik weet niet of je 8 spelers gekocht hebt??


- JAZZ - 19-04-2005

Yo wie wil spelers ruilen!!!

:lol:


- Fabian - 19-04-2005

Pfff, EINDELIJK weer eens een overwinning....