The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Kezmania - 20-04-2005

Matador! Wrote:Weet iemand hier het antwoord op? Ik heb een 90/100 trainer en een spits met 90/100 shooting. Kan ik deze doortrainen naar 100/100 onder deze trainer? (hij is uiteraard niet gemaxed)

Ja je kan lekker doortrainen, ik heb ook een 90/100 coach en sommige spelers hebben al 100/100 bereikt


Overigens 0-0 gespeeld tegen Boca.


- Kezmania - 20-04-2005

Antidote Wrote:Matador, ik kan niet met 100% zeker antwoorden, maar volgens mij kan je een speler trainen totdat hij in het rood staat. Zelf had ik ook een speler die net op 90/100 stond en toen had ik nog een 80/100 coach.
Nu zijn er ook spelers die gemaxed zijn met mijn 100/100 coach, maar ze zijn bij 70 of 80 blijven steken. Dan zou het omgekeerde ook wel kunnen.

Zelf had ik ook een vraag. Letten jullie bij het aankopen, bieden op een speler ook op lengte en gewicht? Zal dat wat uitmaken. Zelf ben ik opzoek naar een CB en had er wel één gezien, maar die was maar 5'6" (1.65m) en 64 kilo. Die zullen tegen grote kop sterke spitsen het onderspit moeten delven toch?

Ik let er tot op heden niet op.
Ik ben vooral bezig met samenstellen van een lijst met redelijk gelijkwaardige reserves die in de toekomst misschien beter kunnen worden dan mijn huidige spelers.


- cruijff - 20-04-2005

mijn spelers zijn allemaal 20/100 ofzo. Word een spannende competitie voor mij Smile


- Kezmania - 20-04-2005

cruijff Wrote:mijn spelers zijn allemaal 20/100 ofzo. Word een spannende competitie voor mij Smile

We hebben het over de waardes per onderdeel (Schieten, Balcontrole, Koppen, enz).


- Matador! - 20-04-2005

3-0 gewonnen en mijn stadion is weer uitgebreid! :Big Grin

Sta nu 2 punten los. Morgen een lastige wedstrijd en vrijdag een makkie.

Die gast waar ik vrijdag tegen speel heeft spelers met een rating van 11/100 enz. :eeeek:


- Gerben Zonderland - 20-04-2005

2-1 gewonnen van de nummer laatst, maar ondanks een normaal agressie-niveau 4 gele en een rode kaart :!: , waardoor ik nu tegen de nummer 1 mijn 2 beste spitsen en beste middenvelder mis, dus dat wordt he-le-maal niks. Ik ben wel gestegen van 7 naar 6, maar dat wordt morgen dus weer 7 of nog lager....

Ik heb wel mijn 3e overbodige speler verkocht, dus dat levert wel een mooi zakcentje op en de toko zat ook weer bijna vol.


- cruijff - 20-04-2005

Kezmania Wrote:
cruijff Wrote:mijn spelers zijn allemaal 20/100 ofzo. Word een spannende competitie voor mij Smile

We hebben het over de waardes per onderdeel (Schieten, Balcontrole, Koppen, enz).

Waar kun je deze vinden dan ?


- Mac - 20-04-2005

op t groene balkje klikken


- Voyou - 20-04-2005

Met 1-0 verloren vandaag, en drie spelers geschorst voor komende wedstrijd... Ik sta nu weer 2de met 1 punt achterstand.

The board is steeds minder tevreden over me, nog maar 55/100.. Het zal door mijn financien komen, misschien moet ik maar een lening nemen om mijn andere 2 leningen af te betalen.... :roll:


- Antidote - 20-04-2005

Haha, hoe is je financiele status op dit moment Voyou?

Heb vandaag met 2-0 gewonnen. Ik sta nog onveranderd op plek 7. Het goede nieuws is dat 5 van de 6 ploegen die boven me staan puntverlies hebben geleden. De komende wedstrijden speel ik tegen nr. 9 en 2. Als ik beide win dan doe ik hele goede zaken.

Verder heb ik eindelijk een Centrale verdediger (22 jr.) binnen gehaald. Nu nog verder opzoek gaan naar nog een CD, CF, RM en een GK. Als ik hun binnen heb, dan is mijn selectie voorlopig rond.

Mijn board is zowaar ook gedaald van 64 naar 53 ondanks dat ik gewonnen heb en door een verkoop 1M meer in kas ligt.


- cruijff - 20-04-2005

Mac Wrote:op t groene balkje klikken

Hey top , dat wist ik niet, kan ik ze tenminste ook wat gerichter gaan trainen.. Thx!


- Bocaloca - 20-04-2005

Quote:Geniet er maar van..vannacht ga je er aan

Quote:Overigens 0-0 gespeeld tegen Boca
:^o :^o =P~ =P~


- Voyou - 20-04-2005

Antidote Wrote:Haha, hoe is je financiele status op dit moment Voyou?

Tja heb nog zo'n 880.000, heb misschien iets teveel mijn stadion willen aanpassen en iets te snel mijn leningen willen afbetalen, door die afbetalingen ben ik per wedstrijd zo'n 100.000 kwijt... Alleen als ik thuis speel (12.000 man) kan ik dat compenseren met inkomsten...


- cruijff - 20-04-2005

ik heb nog 440.000 maar nog geen leningen afgesloten ...


- Kezmania - 20-04-2005

Voyou Wrote:
Antidote Wrote:Haha, hoe is je financiele status op dit moment Voyou?

Tja heb nog zo'n 880.000, heb misschien iets teveel mijn stadion willen aanpassen en iets te snel mijn leningen willen afbetalen, door die afbetalingen ben ik per wedstrijd zo'n 100.000 kwijt... Alleen als ik thuis speel (12.000 man) kan ik dat compenseren met inkomsten...

Heb ik ook. Ik maak me er niet echt druk om, 1 speler verkopen en je hebt weer centen genoeg Big Grin


- Bocaloca - 20-04-2005

trouwens 1.5 miljoen geboden voor guppy Big Grin


- EB Sports - 20-04-2005

Vandaag gewonnen tegen een oud-manager van de week en ben gestegen naar de 3e plaats, dus terug in de promotiezone.


- Adder - 21-04-2005

Kleine update van mijn kant. Ze trainen als een tierelier, mijn 2 spitsen zijn elk 6 miljoen waard, ik sta 2e in de competitie, heb bijna 500 in de plus, geen leningen, stadion van 8000 en speel nog steeds 442, defensief en counter.


- Bocaloca - 21-04-2005

en wederom een overwinning voor Bocaloca FC
Imiddels is de voorsprong op de nummer 2 8 punten geworden en de nummer 3 volgt inmiddels al op 17 punten!

Woepiee Big Grin


- Gerben Zonderland - 21-04-2005

2-2 in de lastige uitwedstrijd tegen de koploper die mijlenver boven de nummer 2 staat, en dat met een 4-5-1-attacking-tacktiek. Wel counter-attack, maar aggro op 6, dus niet heel fel gespeeld. Weer opgeschoven naar plaats 6 en morgen tegen een team dat 5 wedstrijden op rij gelijk heeft gespeeld (en het is niet eens Mac's team :Big Grin ) en dat nu met 3 man minder in het veld schijnt te staan, al wordt dat willekeurig aangevuld door de computer, volgens mij.


- Kezmania - 21-04-2005

Verloren...
Maar dat zal wel komen omdat ik aan het kloten ben met mijn opstelling. Ik ben aan het zoeken naar de ideale opstelling. Daarvoor heb ik nog een spits nodig, dan kan ik ook met 3 spitsen experimenteren Big Grin


- Antidote - 21-04-2005

Vandaag verloren met 1-0 en een plaats gezakt naar plek 8. Hierdoor heb ik net de aansluiting met de top gemist. Morgen moet ik tegen de gedeelde nr.1 Deze wedstrijd moet ik eigenlijk winnen.


- Bocaloca - 21-04-2005

ik ben ook nog aan et jagen op een 4e spits inmiddels, zodat ik lekker kan gaan goochelen voorin Big Grin

Vannacht staat de thuis match tegen de nummer 12 op et program
bij winst ben ik manager van de week Big Grin
voor de eerste keer overigens


- Fabian - 21-04-2005

Gelijkgespeeld, het gaat niet echt de goede kant...
Daal als een gek!

Mjah, dit is ook een begin seizoen, trainen is belangrijk en daarvoor moet ik eigenlijk een andere coach nemen! die 70/100 is niet afdoende!

Ben ook nog steeds bezig met diverse spelers aan te trekken, nog geen eentje gelukt!


- Matador! - 21-04-2005

0-1 gewonnen bij een concurrent om promotie. We staan nu met 4 teams 6 punten los van de nummer 5, waarbij ik op 46 sta en de rest op 44.


- Guest - 21-04-2005

Zo mijn laatste aankoop is weliswaar een 27 jarige maar ja voor die stats kon ik hem niet laten gaan. 100 passing en 80 strength..rating overal 32

In het klassement stijg ik door mijn overwinning naar de 4 deplaats. De nr 1 heeft al 10 pnt voorsprong op mij. Dus dat zal moeilijk worden.


- Kezmania - 21-04-2005

Ik heb een speler op de transferlijst gezet

Marc Poom - Centre-midfield (34/100)
Speed 20
Awareness 40
Stamina 70 (max)
Skill 20
Strength 70 (max)
Shooting 10
Passing 80 (max)
Tackling 10
Heading 10
Control 10

Club fee 2.1M
Age 23
Weight 71kg
Height 5' 11


- Voyou - 21-04-2005

Heb vandaag weer met 2-0 gewonnen, sta nog steeds 2de, 1 punt achter op de nummer 1 en 1 punt voor op de nummer 3...

Heb een speler verkocht waardoor ik weer wat meer geld te besteden heb, ook zijn 2 van mijn advertisers klaar met adverteren dus zodra er weer advertisers beschikbaar zijn weer wat inkomsten!

Hoe zit dat trouwens aan het eind van een seizoen, begin je dan weer met een budget van 1,5M??


- Matador! - 21-04-2005

Voyou Wrote:Heb vandaag weer met 2-0 gewonnen, sta nog steeds 2de, 1 punt achter op de nummer 1 en 1 punt voor op de nummer 3...

Heb een speler verkocht waardoor ik weer wat meer geld te besteden heb, ook zijn 2 van mijn advertisers klaar met adverteren dus zodra er weer advertisers beschikbaar zijn weer wat inkomsten!

Hoe zit dat trouwens aan het eind van een seizoen, begin je dan weer met een budget van 1,5M??

Dat denk ik niet nee, anders hebben al je investeringen dit seizoen geen zin gehad en heeft het bovendien geen zin om nog spelers te verkopen dit seizoen :wink:


- Voyou - 21-04-2005

Matador! Wrote:
Voyou Wrote:Heb vandaag weer met 2-0 gewonnen, sta nog steeds 2de, 1 punt achter op de nummer 1 en 1 punt voor op de nummer 3...

Heb een speler verkocht waardoor ik weer wat meer geld te besteden heb, ook zijn 2 van mijn advertisers klaar met adverteren dus zodra er weer advertisers beschikbaar zijn weer wat inkomsten!

Hoe zit dat trouwens aan het eind van een seizoen, begin je dan weer met een budget van 1,5M??

Dat denk ik niet nee, anders hebben al je investeringen dit seizoen geen zin gehad en heeft het bovendien geen zin om nog spelers te verkopen dit seizoen :wink:

Tja, de wens was de vader van de gedachte :wink: