The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Antidote - 26-04-2005

Thuis speel ik altijd 3-5-2 passing en uit is afhankelijk van mijn tegenstander. 5-4-1 counter of 4-4-2 passing. Dan hangt het ook een beetje af hoe fit mijn spelers zijn. Gisteren had ik 3 blessures en 2 schorsingen, dus heb ik 4-4-2 thuis gespeeld.


- Matador! - 26-04-2005

1-2 nederlaag en hierdoor sta ik nu nog maar 2 punten los op de 1e plaats, achtervolgd door 3 teams met hetzelfde puntenaantal.

Opdracht gegeven om het stadion uit te breiden naar 20000, aangezien er gister 17790 toeschouwers waren... Verder eindigen over 2 weken de overige verbouwingen aan het stadion!


- cruijff - 26-04-2005

ik 1-1 , sta 2 punten los van nr. 2...en 3 punten van nr. 3 +4


- Voyou - 26-04-2005

weer 2-1 gewonnen, de nr. 2 en 3 speelden gelijk dus sta nu 3 punten los van nr. 2 en 4 van nr.3

Ik moet nog tot 8 mei wachten voor mijn stadion is uitgebreid naar 20.000 plaatsen, nu kunnen er 12.000 man in


- Antidote - 26-04-2005

Je moet wel snel bij blijven met je stadion uitbreiding. Heb net 3 wedstrijden in mijn nieuwe stadion gespeeld (laatste wedstrijd helemaal vol 16000) en krijg nu al het verzoek om nog groter te maken. Als ik meer geld krijg dan wil ik het best doen, maar helaas gaat het allemaal niet zo.


- Voyou - 26-04-2005

Antidote Wrote:Je moet wel snel bij blijven met je stadion uitbreiding. Heb net 3 wedstrijden in mijn nieuwe stadion gespeeld (laatste wedstrijd helemaal vol 16000) en krijg nu al het verzoek om nog groter te maken. Als ik meer geld krijg dan wil ik het best doen, maar helaas gaat het allemaal niet zo.

Dat klopt idd, ik kreeg na mijn eerste uitbreiding ook gelijk al het verzoek het nog meer uit te breiden dus heb ik toen maar een lening afgesloten...


- cruijff - 27-04-2005

yeah 0-3 gewonen vannacht..


- cruijff - 27-04-2005

Hey mensen,

\Hoe doen jullie dat met bieden op spelers ? er zijn er vannacht weer 8 afgwewezen.
Je board geeft maar toesteming voor een bepaald bedrag toch ?
Hoe kan ik ze overhalen dan ? Door gewoon auto, huis etc te geven :roll:


- Kezmania - 27-04-2005

cruijff Wrote:Hey mensen,

\Hoe doen jullie dat met bieden op spelers ? er zijn er vannacht weer 8 afgwewezen.
Je board geeft maar toesteming voor een bepaald bedrag toch ?
Hoe kan ik ze overhalen dan ? Door gewoon auto, huis etc te geven :roll:


- Bied altijd het maximum bedrag (130% van zijn clubfee)

Als je zelf wel eens een speler op de transferlijst hebt gezet weet je dat je soms binnen een half uur 6 of 7 aanbiedingen krijgt. Ze bieden bijna allemaal ook het maximum. Het is dus ook een kwestie van geluk hebben.

- Kijk naar het contract van de speler, wat heeft hij nu? heeft hij een auto en een huis? Bied hem dan sowieso weer een huis en een auto. De lengte van zijn contract? Zijn salaris. Geef hem altijd salaris verhoging, het hoeft niet veel te zijn, en zorg er voor dat hij niet van een 4 jarig contract ineens naar 2 jaar gaat.



Overigens vannacht met 0-2 gewonnen


- Kezmania - 27-04-2005

Antidote Wrote:Je moet wel snel bij blijven met je stadion uitbreiding. Heb net 3 wedstrijden in mijn nieuwe stadion gespeeld (laatste wedstrijd helemaal vol 16000) en krijg nu al het verzoek om nog groter te maken. Als ik meer geld krijg dan wil ik het best doen, maar helaas gaat het allemaal niet zo.

in mijn stadion kunnen nu maar 12.000 toeschouwers.
Omdat ik op de ranglijst gezakt ben, en de tickets verhoogt heb, heb ik de laatste 2 wedstrijden maar iets meer dan 10.000 toeschouwers gehad. Terwijl het de wedstrijden daarvoor bijna uitverkocht was.

Toch heb ik er voor gekozen om mijn stadion uit te breiden. De tribunes aan de korte zijde gaan naar 5000. En de tribunes aan de lange zijde naar 7000. Ik moet nog 1,5 week wachten tot de tribunes aan de korte zijde gereed zijn. De tribunes aan de lange zijde laten een week langer op zich wachten.

Verder heb ik gewoon 6 miljoen geleend. Het geld verdien je wel terug
door de extra sponsors, bezoekers, en desnoods door de verkoop van een speler.

De 6 miljoen heb ik besteed aan het uitbreiden van mijn stadion, en het compleet maken van mijn selectie. Het enige wat ik misschien nog zou willen is een jonge keeper.


- Antidote - 27-04-2005

Vandaag onverwacht verloren met 1-0 van de nr. 13 Gelukkig niet veel gevolgen. Ranglijst niet gezakt en mijn achterstand op de koplopers is zo goed als gelijk gebleven. De komende 2 wedstrijden moeten kat in het bakkie zijn. Nr. 18 en 19.

Verder 2 spelers gekocht. Een RM en CF van 23 jaar. Helaas sta ik hierdoor wel in de min. Had een speler op de TL staan en een bod geaccepteerd, maar blijkbaar heeft de speler zijn salaris aanbod geweigerd. Hierdoor loop ik wel 2.8M mis.


- Kezmania - 27-04-2005

Antidote Wrote:Vandaag onverwacht verloren met 1-0 van de nr. 13 Gelukkig niet veel gevolgen. Ranglijst niet gezakt en mijn achterstand op de koplopers is zo goed als gelijk gebleven. De komende 2 wedstrijden moeten kat in het bakkie zijn. Nr. 18 en 19.

Verder 2 spelers gekocht. Een RM en CF van 23 jaar. Helaas sta ik hierdoor wel in de min. Had een speler op de TL staan en een bod geaccepteerd, maar blijkbaar heeft de speler zijn salaris aanbod geweigerd. Hierdoor loop ik wel 2.8M mis.

Vreemd. Ik kon 2 weken geleden een speler NIET kopen omdat ik dan in de min zou komen te staan.


- Gerben Zonderland - 27-04-2005

Wederom gewonnen (1-2) en wederom in het laatste kwartier 2 keer gescoord, waardoor ik nu gedeeld 4e sta (5e op doelsaldo) en 1 punt achter de nummer 3.
Met nog 2 relatief makkelijke potjes in het vooruitzicht zou er zomaar een MVDW-prijs in zitten. Ik sta nu in ieder geval bovenaan met 1 doelpunt voor op de nummer 2.
Ik denk er trouwens ook over na om de laatste 2 miljoen te gaan lenen en deze te gebruiken voor de 3 resterende tribunes (1 lange zijde wordt al vergroot van 3000 naar 7000 (totaal dan 16.000), maar misschien verkoop ik ook wel een goede speler zodat ik die opbrengst daarvoor ga gebruiken. Het hangt er even vanaf hoe mijn promotiekansen blijven. Als ik nu een paar potjes verlies, dan kies ik voor B, maar blijf ik winnen, dan kies ik voor A.


- cruijff - 27-04-2005

Thx kezmania voor de uitleg!


- Matador! - 27-04-2005

1-2 verloren en gezakt naar plaats 3. Heb nu wel iets makkelijkere potjes voor de boeg, maar ook nog maar 19 spelers over en dus problemen met de condition...


- Voyou - 27-04-2005

1-0 gewonnen en uitgelopen op de concurrentie, sta nu 4 punten voor op nr. 2 en 6 op nr.3.

Ik heb trouwens mijn eerste geblesseerde speler dit seizoen, slechts voor 4 wedstrijden, hij was tegen de paal geknald :roll:


- Fabian - 27-04-2005

Pfff momenteel dus 6 (!!!!) geblesseerden... Icon_twisted


- Gerben Zonderland - 27-04-2005

Fabian Wrote:Pfff momenteel dus 6 (!!!!) geblesseerden... Icon_twisted

Apart zeg. Ik heb 1 keer een geblesseerde gehad, helemaal in het begin, toen een spits 8 wedstrijden ofzo geblesseerd was, maar daarna nooit weer iets. :|
Tot hoeveel % conditie laat jij ze spelen, Fabian? Ik wissel vaak het hele zwikkie elke dag, en laat ze sowieso niet spelen als ze onder de 75% zijn, dus misschien ligt het daar aan.


- EB Sports - 27-04-2005

2/1 verloren vandaag, maar nog steeds 3 punten achter op de nummer 1. Wel sta ik nu 4e.


- Kezmania - 27-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:Pfff momenteel dus 6 (!!!!) geblesseerden... Icon_twisted

Apart zeg. Ik heb 1 keer een geblesseerde gehad, helemaal in het begin, toen een spits 8 wedstrijden ofzo geblesseerd was, maar daarna nooit weer iets. :|
Tot hoeveel % conditie laat jij ze spelen, Fabian? Ik wissel vaak het hele zwikkie elke dag, en laat ze sowieso niet spelen als ze onder de 75% zijn, dus misschien ligt het daar aan.

Ze kunnen ook geblesseerd raken als ze niet spelen, mijn keeper was 93% fit, dus ik had hem er naast gezet. Breekt hij een dag later op de training zijn vinger :x


- Fabian - 27-04-2005

6 geblesseerden, waarvan er 4 op de training geblesseerd zijn geraakt. Nu geen verdedigers meer een veel spelers die met 'rode' cijfers moeten spelen....
Werkt ook niet echt....Zak dieper en dieper, nu al 14e....

En ik stond eerste, haha


- Gerben Zonderland - 27-04-2005

Fabian Wrote:6 geblesseerden, waarvan er 4 op de training geblesseerd zijn geraakt. Nu geen verdedigers meer een veel spelers die met 'rode' cijfers moeten spelen....
Werkt ook niet echt....Zak dieper en dieper, nu al 14e....

En ik stond eerste, haha

Op de training?? :roll: Hoe krijg je dat in hemelsnaam voor elkaar?


- Fabian - 27-04-2005

Tsja, dat weet ik dus niet ! Ik geef immers die trainingen niet... :wink:


- Forever - 27-04-2005

Fabian Wrote:Tsja, dat weet ik dus niet ! Ik geef immers die trainingen niet... :wink:

Heb je geen fysio of zo?


- EB Sports - 28-04-2005

Heb voor de 3e keer de nummer 1 verslagen en is de nummer 1 weer gezakt, deze keer naar de 4e plaats. Ik sta met mijn club op de 3e plaats met 2 punten achter de nummer 1.


- cruijff - 28-04-2005

heb 0-1 verloren.... sta nu weer 2e Sad


- Gerben Zonderland - 28-04-2005

En nog maar weer es met gewonnen (1-0 weer) en ik sta nu 4e op 1 punt achter de nummer 3. Morgen tegen de nummer 19, dus ook dat moet makkelijk lukken, aangezien zijn 'beste' speler (rating 25) geblesseerd is. Dat zou zo'n beetje mijn slechtste speler zijn. :lol:


- Kezmania - 28-04-2005

2-0 gewonnen van de nummer 5. Vannacht een wedstrijd tegen de nummer 20.
Eens kijken of we de week die zo slecht begon, dan goed kunnen afsluiten.

Ik zie net dat de nummer 20 maar met 7 spelers speelt :eeeek:


- Bocaloca - 28-04-2005

jeej winst Big Grin


- Bocaloca - 28-04-2005

ooow yeaaah een 19 jarige keeper met 100/100 handling Big Grin