The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Fabian - 28-04-2005

Eindelijk weer eens winst, van de nummer 5 nog wel !
0-1, een uitwedstrijd...hehe!


- Matador! - 28-04-2005

2-1 winst, maar het kopen van een speler zit er nog steeds niet in. Ben wel weer terug op de 1e plaats.


- Antidote - 28-04-2005

Hier een 2-0 winst. Hierdoor sta ik nu 6de en de top3 is inzicht. Na 10 wedstrijden verkeerde ik op de 18 plek en na een indrukwekkende reeks gaan we voor promotie. Van de 8 wedstrijden nog te gaan zijn de eerste 6 van ploegen die bij de onderste 10 staan en de laatste 2 wedstrijden zijn tegen de nr.1 en 2.


- Voyou - 28-04-2005

Ook een 2-0 winst hier, mijn 4de overwinning deze week! Morgen speel ik tegen de nummer 3 dus dat wordt belangrijk.. Heb alleen 2 schorsingen en 2 blessures opgelopen, dus ik mis morgen 4 spelers waaronder 3 middenvelders.. Switch dus maar naar een 5-3-2 voor morgen..


- Kezmania - 29-04-2005

1-0 gewonnen van de nummer 20

Alleen mijn keeper is WEER geschorst, dit keer omdat hij voor de 8ste keer geel heeft gekregen. Hij ligt er nu 2 wedstrijden uit


- Bocaloca - 29-04-2005

hiehaa een 1-2 overwinning


- Gerben Zonderland - 29-04-2005

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 0-1 gewonnen EN Manager van de week geworden EN gestegen naar de 3e plaats met nu 2 punten voorsprong op de nummer 4. Dit was echt een topweek met toch nog een klein dompertje, want een goede spits van mij is voor 2 wedstrijden geschorst omdat ie (net als die keeper van Kez) 8 gele kaarten heeft gekregen. :eeeek: Wat voor 'Alan Smith' is dat, for crying out loud?


- Kezmania - 29-04-2005

bocaloca Wrote:hiehaa een 1-2 overwinning

Je hebt weer gezwijnd zag ik!


- Kezmania - 29-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 0-1 gewonnen EN Manager van de week geworden EN gestegen naar de 3e plaats met nu 2 punten voorsprong op de nummer 4. Dit was echt een topweek met toch nog een klein dompertje, want een goede spits van mij is voor 2 wedstrijden geschorst omdat ie (net als die keeper van Kez) 8 gele kaarten heeft gekregen. :eeeek: Wat voor 'Alan Smith' is dat, for crying out loud?

- Gefeliciteerd - =D>


- Bocaloca - 29-04-2005

Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:hiehaa een 1-2 overwinning

Je hebt weer gezwijnd zag ik!

lol altijd leuk spelen met je halve b elftal en dan winnen (A)


- Guest - 29-04-2005

tssss voor de zoveelste keer gelijk gespeeld tegen een 1 ster!! :letitallout:

Eindelijk is mijn beste spits weer blessurevrij na 15 dagen! Hopelijk gaat het nu beter.


- Bocaloca - 29-04-2005

joepie ik ben inmiddels 3 ster zie ik nu :|


- Kezmania - 29-04-2005

bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
bocaloca Wrote:hiehaa een 1-2 overwinning

Je hebt weer gezwijnd zag ik!

lol altijd leuk spelen met je halve b elftal en dan winnen (A)

Gelijk maken door een makkelijk gegeven penaltie, en geluk hebben dat je geel i.p.v. rood krijgt :wink:


- Gerben Zonderland - 29-04-2005

bocaloca Wrote:joepie ik ben inmiddels 3 ster zie ik nu :|

Tssssssss....dat ben ik al minimaal 1,5 week. :8:

Thnx Kez. Vooral die 3 uitoverwinningen maakten het verschil. En allemaal behaald met 4-4-2, aanvallend spel, agressiviteit op laag/midden en passing. Zelfs de tweede plaats is weer in zicht nu, al zal het met 1 goede en 2 matige spitsen in de eerste 2 wedstrijden volgende week lastig worden.


- Kezmania - 29-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
bocaloca Wrote:joepie ik ben inmiddels 3 ster zie ik nu :|

Tssssssss....dat ben ik al minimaal 1,5 week. :8:

Thnx Kez. Vooral die 3 uitoverwinningen maakten het verschil. En allemaal behaald met 4-4-2, aanvallend spel, agressiviteit op laag/midden en passing. Zelfs de tweede plaats is weer in zicht nu, al zal het met 1 goede en 2 matige spitsen in de eerste 2 wedstrijden volgende week lastig worden.

Ik speel sinds 3 dagen ook 4-4-2, normaal, agressiviteit op 5, en passing
Het resultaat is 3 overwinningen.
Ik las dat het systeem niet belangrijk is, maar de tacktiek wel. Een 3-5-2 met lange bal schijnt nooit te werken. Speelt je tegenstander met 4-5-1 en jij speelt zelf 4-3-3 dan schijnt het wel weer te werken.

Verder ben ik ook al 2 weken 3 ster. Boca was ook al 3 ster, waarom hij maandag ineens 2 ster werd weet ik niet...misschien een speler gekocht, of er 1 verkocht?


- Bocaloca - 29-04-2005

ik was inderdaad ook al een euwigheid een driester
waarom ik ineens een twee ster werd mag joost weten!

Trouwens heb ik bijna geen hoofdstats meer om op te trainen lol

heb morgen wel een verdediger met 100 awareness en 100 takcling :8:


- Gerben Zonderland - 29-04-2005

Kezmania Wrote:Ik speel sinds 3 dagen ook 4-4-2, normaal, agressiviteit op 5, en passing
Het resultaat is 3 overwinningen.
Ik las dat het systeem niet belangrijk is, maar de tacktiek wel. Een 3-5-2 met lange bal schijnt nooit te werken. Speelt je tegenstander met 4-5-1 en jij speelt zelf 4-3-3 dan schijnt het wel weer te werken.

Ik ga altijd voor passing, want dat vind ik het leukste. Thuis 3-5-2 en uit 4-4-2, met agressiviteit inderdaad op 4 of 5. Ook al schijnt de striktheid van de scheidsrechter mede uit te maken hoeveel kaarten je krijgt, ik heb er nog nooit wat van gemerkt.
Ik las ook dat als je 4-5-1 defensive-counterattack-aggro 9 of 10 en je hebt een relatief sterke defensie, dat je dan niet kan verliezen, maar ook dat heb ik nog nergens bewezen gezien.

Ik denk wel zeker te weten dat je je speelstijl inderdaad moet kiezen in combinatie met je opstelling. Dus voor wingbacks moet je bijvoorbeeld 5-4-1 of 5-3-2 spelen, Longball kan met o.a. 4-2-4 en (maar wie speelt dat?) en voor counter-attack zou ik ook 4-5-1 of 5-4-1 doen.

Maar je selectie bepaalt voor een groot gedeelte welke opstelling je gaat kiezen, aangezien je beperkt wordt door de kwaliteit en kwantiteit binnen je linies. Met 2 goede en 2 matige spitsen moet ik wel een opstelling kiezen met maximaal 2 spitsen. En omdat mijn middenveld het beste is, kies ik dus een opstelling met veel middenvelders (4 of 5), dus dan wordt het automatisch 4-4-2, 3-5-2, 4-5-1 of 5-4-1.


- Kezmania - 29-04-2005

bocaloca Wrote:ik was inderdaad ook al een euwigheid een driester
waarom ik ineens een twee ster werd mag joost weten!

Trouwens heb ik bijna geen hoofdstats meer om op te trainen lol

heb morgen wel een verdediger met 100 awareness en 100 takcling :8:

Maandag ja, morgen trainen ze niet Big Grin

Ik heb een middenvelder die maandag stamina, strength en passing op 100 heeft staan.

R Yorke die ik van je gekocht heb, ontwikkeld zich trouwens ook goed, zijn tackelen staat al op 100.


- Bocaloca - 29-04-2005

brave jongen die yorke Big Grin


- Forever - 29-04-2005

Vandaag ook voor het eerst manager van de week geworden. Een 1-0 thuis tegen de nummer 10 was voldoende. de wedstrijd daarvoor zelfs met 4-1 gewonnen. Heb deze week daardoor ook de koppositie ingenomen. Sta nu 8 punten voor op de nummer 4 en dat is Dre. :wink:

Ik loop per wedstrijd nu ongeveer 2 schorsingen op. Vindt het een beetje jammer, dat geschorsde spelers ook niet in de oefenwedstrijden kunnen spelen.


- Voyou - 29-04-2005

Ik heb een 1-0 thuisnederlaag opgelopen tegen de nr.3, mijn voorsprong is nu nog maar 3 punten.. Door deze nederlaag geen manager van de week geworden, ondanks 4 overwinningen deze week :eeeek:


- Matador! - 29-04-2005

Gewonnen met 0-1 door een doelpunt in de 91e minuut (over zwijnen gesproken :wink: ). Sta nu 4 punten los op de nummer 4 en blijf nog steeds op de 1e plaats. Heb door blessures en schorsingen echter nog maar 15 beschikbare spelers over, dus een nieuwe speler zou wel van pas komen...

Mijn spits is overigens 11,1 Miljoen waard, en dat terwijl hij 100 schieten en 80 control heeft (maxed). Verder heeft ie alleen stamina boven de 30.... Jullie ook zulke dure spelers? :wink:


- Bocaloca - 29-04-2005

staat nog een middenvelder van me te koop matador


- Matador! - 29-04-2005

bocaloca Wrote:staat nog een middenvelder van me te koop matador

Ja ik heb alleen slechts 750000, dus kan alleen (jonge) bankvulling gebruiken...


- Bocaloca - 29-04-2005

hijs geloof ik nie zo duur


- Fabian - 29-04-2005

Godskolere ! Dan win je van nr 5 en speel je thuis weer gelijk tegen nr 18....
Kutspel :wink: !

De 100/100 trainer kan ik ook niet 'vinden' en aankopen doen zit er nog niet in ! Doe elke dag zo'n 7 biedingen, 'gewoon' de 130%, maar alleen afgewezen!


- Antidote - 30-04-2005

Gisteren wederom een overwinning behaald en weer gestegen verder gestegen naar plek 5. Om de eerste plek over te nemen wordt lastig. Sta 10pnt achter hem. Nr.3 is nog wel mogelijk op 5pnt achterstand. Schema voor de komende week ziet er goed uit. 12, 16, 11, 14 en 15. Moeten allen zekere overwinningen zijn.
Deze week 2de geworden in de race om manager v/d week.


- Kezmania - 02-05-2005

2-1 gewonnen.. De 3e plaats komt weer enigzins in zicht


- Antidote - 02-05-2005

Wegens onverwachtse dingen heb ik helaas mijn b-team die ik voor mijn friendly had niet kunnen aanpassen en heb daardoor 0-0 gelijk gespeeld. Gelukkig valt de schade mee, omdat 3 v/d 5 ploegen boven mij ook punten hebben verloren.

Verder een waarschuwing van mijn street posse gekregen dat ik wat moet doen voordat hun actie gaan ondernemen.


- Bocaloca - 02-05-2005

vamooooos 2-1 Big Grin