The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Fabian - 07-05-2005

Net weer even gekeken, en gelukkig maar ! Eindelijk mijn coach kunnen upgraden! van 70/100 naar 90/100 nu! Is toch wel een duidelijke verbetering!

Volgend seizoen wordt mijn seizoen... :lol:


- Matador! - 07-05-2005

Fabian Wrote:Net weer even gekeken, en gelukkig maar ! Eindelijk mijn coach kunnen upgraden! van 70/100 naar 90/100 nu! Is toch wel een duidelijke verbetering!

Volgend seizoen wordt mijn seizoen... :lol:

Fab, je moet me nog steeds uitdagen voor de cup!!


- Antidote - 08-05-2005

Na een zeer lang weekend kon ik eindelijk mijn team checken en ik ben zeer positief gestemd. Met een 2-1 overwinning ben ik gestegen naar plek 3. Promotie plek!!! Met een zware schema gaat het nog lastig worden. Speel nog tegen nr. 7, 1 en 2. Grootste concurrenten staan 3pnt voor en 1pnt achter.

Helaas net geen manager v/d week op doelsaldo (2de) Sad

Board rating 77/100
Fan rating 80/100


- Bocaloca - 09-05-2005

joepie jeeee
alweer gewonnen :roll:
enne kezmania zet em op he, nog maar 2 puntjes :|


- Kezmania - 09-05-2005

Ja ik zag het net Big Grin 2-1 gewonnen!

Vannacht winnen en dan wordt het in een onderlinge confrontatie beslist. Mijn B-elftal speelt vannacht, zodat mijn A-elftal het misschien morgen kan afmaken.


- Matador! - 09-05-2005

Oei, het wordt nu wel erg moeilijk allemaal. Sta nog 2 punten voor op de nummer 4 en speel nog 2x thuis, waaronder morgen tegen de nummer 1. Ik moet deze wedstrijd dus winnen!

Overigens kreeg ik een berichtje dat mijn club overdrawn is, ik sta dan ook al een tijdje in de min (maar wel steeds minder dan een ton)


- Antidote - 09-05-2005

Mijn grootste overwinning heb ik gisteren behaald op de nr.7 (3-0). Hierdoor sta ik wat steviger op mijn plek (3). De nr. 2 en 4 hebben beide gelijk gespeeld zodat mijn achterstand nog maar 1pnt is en mijn voorsprong 3. Het zal nog spannend worden om plek 3 te behouden. Eerst uit bij nr.1 en dan thuis tegen nr.2.

Verder is een speler approved en zal morgen mijn 6de aankoop een feit zijn. Ik hoop nog één speler binnen te kunnen halen voor het end van het seizoen.


- Voyou - 09-05-2005

Bij mij is het stuivertje wisselen, sta nu weer eerste na een 2-0 overwinning en een gelijkspel van de vorige nummer 1. Nog 2 wedstrijden mijn ene puntje voorsprong weten te behouden en ik ben kampioen!


- Matador! - 09-05-2005

Heb net een bod op mijn spits geaccepteerd, hij gaat eventueel 12.4 M. opleveren! Hopen dat ik dan enkele goede jonge vervangers kan halen...


- Bocaloca - 09-05-2005

welke idioot gaat 12.4 miljoen uitgeven voor een speler :|

trouwens krijgt de topscoorder ook nog een bonus en krijg je nog een bonus als je kampioen wordt ofzow?


- Kezmania - 10-05-2005

Met 1-0 gewonnen. Het verschil met de nummer 3 blijft 2 punten (in zijn voordeel)
dus vannacht moet het gebeuren. In een onderling duel kunnen we gaan uitmaken wie promoveert!

12.4 miljoen voor een speler is echt sick..


- Gerben Zonderland - 10-05-2005

Nadat mijn broertje mijn team meer dan een week heeft waargenomen (en met succes mag ik wel zeggen :8: ), heb ik zelf met 2-0 gewonnen (14e winst op rij!) van een laagvlieger en sta ik nog steeds 3e met een voorsprong van 11 punten op de nummer 4, dus een promotie kan me niet meer ontlopen (als ze tenminste geen promodegraduels laten spelen). Ik ben inmiddels geswitched naar 4-3-3, omdat mijn spitsen met hun betere stamina al die potjes in de week wel aankunnen en er deze week toch maar 3 wedstrijden op het programma stonden.

Hee Kez, pas je de stand van de SD-cup nog even aan? :wink:


- Kezmania - 10-05-2005

Gerben Zonderland Wrote:Nadat mijn broertje mijn team meer dan een week heeft waargenomen (en met succes mag ik wel zeggen :8: ), heb ik zelf met 2-0 gewonnen (14e winst op rij!) van een laagvlieger en sta ik nog steeds 3e met een voorsprong van 11 punten op de nummer 4, dus een promotie kan me niet meer ontlopen (als ze tenminste geen promodegraduels laten spelen). Ik ben inmiddels geswitched naar 4-3-3, omdat mijn spitsen met hun betere stamina al die potjes in de week wel aankunnen en er deze week toch maar 3 wedstrijden op het programma stonden.

Hee Kez, pas je de stand van de SD-cup nog even aan? :wink:

Ja doe ik straks even, gisteren kon ik alleen 's ochtends even op het forum komen, de rest van de dag lukte het niet


- Matador! - 10-05-2005

1-0 gewonnen van de nummer 1!! Hierdoor sta ik nu op gelijke hoogte met hem en de nummer 4 staat op 3 punten. Morgen dus misschien campione! De deal is overigens niet doorgegaan helaas, hij kon 'm vast niet betalen...


- Antidote - 10-05-2005

Heb vandaag tegen de nr.1 gelijk gespeeld (1-1). Helaas wel 2 blessures en 2 schorsingen erbij. Hierdoor sta ik nog steeds 3de. De nr.4 staat al 4pnt achter. Promotie is bij deze al zeker. De nr.2 staat 3 pnt voor met een +3 betere doelsaldo. Morgen speel ik tegen hem en hopelijk win ik met 2-0 om zijn plek ook over te nemen.


- Voyou - 10-05-2005

En weer eens verloren waardoor ik weer 2de sta, zal moeten winnen vannacht en hopen op puntverlies van de nummer 1, speelt hij gelijk en win ik word ik op doelsaldo kampioen...


- Guest - 10-05-2005

Helaas zal ik het met de 4de plaats moeten doen. Forever gefeliciteerd met je promotie.


- Guest - 10-05-2005

Matador! Wrote:1-0 gewonnen van de nummer 1!! Hierdoor sta ik nu op gelijke hoogte met hem en de nummer 4 staat op 3 punten. Morgen dus misschien campione! De deal is overigens niet doorgegaan helaas, hij kon 'm vast niet betalen...

Bij transfers altijd kijken wat de club in kas heeft dan weet je zeker of hij genoeg geld heeft Wink


- Gerben Zonderland - 10-05-2005

Dre Wrote:Helaas zal ik het met de 4de plaats moeten doen. Forever gefeliciteerd met je promotie.

Volgend seizoen kom ik jouw divisie 'versterken', Dre.... :8:
(er vanuit gaande dat promotie betekent dat je 1 divisie naar boven opschuift).

Maar eigenlijk hoop ik op een reshuffle waarbij de totaal-ranglijst van morgen gebruikt wordt voor een nieuwe competitie-indeling. Dat zou mij namelijk in divisie 9 brengen met plaats 183..... :wink:


- Bocaloca - 10-05-2005

dan kom ik in divisie 1 :8:


- Kezmania - 10-05-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Dre Wrote:Helaas zal ik het met de 4de plaats moeten doen. Forever gefeliciteerd met je promotie.

Volgend seizoen kom ik jouw divisie 'versterken', Dre.... :8:
(er vanuit gaande dat promotie betekent dat je 1 divisie naar boven opschuift).

Maar eigenlijk hoop ik op een reshuffle waarbij de totaal-ranglijst van morgen gebruikt wordt voor een nieuwe competitie-indeling. Dat zou mij namelijk in divisie 9 brengen met plaats 183..... :wink:


Ik geloof er niks van dat iedereen 1 divisie opschuift. Dan ben namelijk je zo goed als kansloos om ooit in divisie 1 te komen als je nu begint met het spelletje.


- Gerben Zonderland - 10-05-2005

Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Dre Wrote:Helaas zal ik het met de 4de plaats moeten doen. Forever gefeliciteerd met je promotie.

Volgend seizoen kom ik jouw divisie 'versterken', Dre.... :8:
(er vanuit gaande dat promotie betekent dat je 1 divisie naar boven opschuift).

Maar eigenlijk hoop ik op een reshuffle waarbij de totaal-ranglijst van morgen gebruikt wordt voor een nieuwe competitie-indeling. Dat zou mij namelijk in divisie 9 brengen met plaats 183..... :wink:


Ik geloof er niks van dat iedereen 1 divisie opschuift. Dan ben namelijk je zo goed als kansloos om ooit in divisie 1 te komen als je nu begint met het spelletje.

Dat was voorheen wel zo. Maar ik ben ook voor een boom-model met 1 hoogste divisie en dan 3 eronder en dan weer 9 daaronder, daar weer 27 onder, enz.


- Matador! - 10-05-2005

Daar ben ik ook voor GZ, maar dan zullen ze ook de divisienummers moeten gaan aanpassen....


- Gerben Zonderland - 10-05-2005

Matador! Wrote:Daar ben ik ook voor GZ, maar dan zullen ze ook de divisienummers moeten gaan aanpassen....

Uiteraard, dan wordt het gewoon 1, 2-I 2-II en 2-III, enz...


- Antidote - 10-05-2005

Iedereen veel succes in de laatste wedstrijd. Laat gaarne weten waar jullie zijn geeindigd en met hoeveel punten.


- Gerben Zonderland - 10-05-2005

Ok, ik eindig als 3e met 77 punten. :8:

EDIT: correctie, de nummer 2 heeft in de allerlaatste wedstrijd gelijkgespeeld en dus eindig ik als 2e, met 77 punten. :lol:

Oh, en ik eindig als 155e overall...


- Adder - 11-05-2005

1 met 78 punten in div. 97.
Ik ben manager van het seizoen in mijn divisie en ik sta 93e overall


- Kezmania - 11-05-2005

4e met 63 punten Icon_evil Icon_evil Icon_evil


- Guest - 11-05-2005

ook 4de hier met 65 pnt. 649/8423


- Matador! - 11-05-2005

2e met evenveel punten als de nummer 1, beide 75. Op doelsaldo dus helaas...

297e overall, maar volgend seizoen ga ik het hopelijk beter doen!

Kan iemand mij vertellen hoe hoog het 'prizemoney' is?