The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Antidote - 11-05-2005

In mijn laatste wedstrijd moest ik tegen de nr.2 spelen en dan met minstens 2 doelpunten verschil winnen om zijn plek over te nemen en zo te merken hebben mijn mannen geluisted. 2-0 gewonnen en ik eindig op de 2de plek met 70 pnt. 355 overall.


- Voyou - 11-05-2005

Uiteindelijk 2de geworden met 67 punten, ik heb me iets later aangemeld dus 'slechts' 34 wedstrijden gespeeld. Overall rating is 436


- Forever - 11-05-2005

Haastige Spoed is uiteindelijk 3de geworden in divisie 57 met 70 punten. Met 3 puntjes achterstand op de nummer 1 en de nummer 2. Dit levert overall gezien een 345ste plaats op.


- Antidote - 11-05-2005

Je staat 10 plaatsen boven mij Forever. Hopen dat we in dezelfde divisie terecht komen.

In de announcement staat er dat vrijdag/zaterdag het prijsgeld vergeven wordt en alle schorsingen en blessures worden gereset.

Mijn advies aan iedereen bied op een geblesseerde speler als je nog opzoek ben. Heb er gisteren ook één binnen gehaald. Over het algemeen wordt op zulke spelers minder snel geboden. Nu zal hij voor de komende wedstrijd meteen fit zijn en training kunnen krijgen.


- Matador! - 11-05-2005

Is de site bij jullie ook zo ontzettend traag?


- Antidote - 11-05-2005

Yep, echt super traag. Heb net 3 rondjes rond mijn huis gerend en toen ik weer achter mijn pc zat zag ik hem net switchen naar de volgende pagina.

Trouwens ik zie nu dat er veel speler voor free op de TL staan. Aflopend contract waarschijnlijk, maar kan je ze nu voor niks halen of gaat het om wie de beste contract aanbied?


- cruijff - 11-05-2005

wie wil er ff een vriendschappelijk wedstrijd spelen met me Wink


- Bocaloca - 11-05-2005

CAMPIOOOONEEE CAMPIOOOONEEEEE
en 17 van heel IAG land Big Grin


- cruijff - 11-05-2005

zullen we ff oefenen Smile


- Bocaloca - 11-05-2005

ik vind et best Big Grin
daag me maar uit


- cruijff - 11-05-2005

ok gedaan, doe je een beetje rustig met me Smile


- Bocaloca - 11-05-2005

ik zal mn b elftal laten pruttten


- cruijff - 12-05-2005

Ik heb besloten om mijn spelers maar ffrust te geven voor de start van de nieuwe comp Wink


- Bocaloca - 12-05-2005

eeem dat wordt allemaal hersteld aan het begin van het seizoen hoor


- Gerben Zonderland - 12-05-2005

Is al hersteld. Alle schorsingen en blessures zijn weg.


- Bocaloca - 12-05-2005

zooo dan gaan we eens effe met leuke ratings het nieuwe seizoen in zeg :|


- cruijff - 12-05-2005

jaja ben benieuwd of ik gezellig bij een van jullie in de competitie kom, maar dat zal wel niet Sad


- Gerben Zonderland - 12-05-2005

cruijff Wrote:jaja ben benieuwd of ik gezellig bij een van jullie in de competitie kom, maar dat zal wel niet Sad

Er zijn soms wel vacatures. In de poule van Mac en mij zijn dit seizoen sowieso 3 teams van eigenaar veranderd.


- cruijff - 12-05-2005

ohw maar eens opletten dan, maar ik ben nu 3e geworden stijg ik dan gewoon 1 divisie?


- Gerben Zonderland - 12-05-2005

Daar gaan we gemakshalve wel vanuit. Dat was namelijk voorheen ook zo, maar vrijdag/zaterdag wordt dat duidelijker als ik de Announcements mag geloven.


- Antidote - 12-05-2005

Ik ben ook zeer benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Welke divisie je nou terecht komt en hoe het zit met de bonussen, maar zoals al eerder gezegd is. We wachten wel af tot vrijdag/zaterdag.

Iemand nog behoefte aan een friendly voor de eerste wedstrijd. Liefst op zaterdag.


- Bocaloca - 12-05-2005

doe maar een bonus voor het kampioenschap van 5 miljoen ofzow, en dan topscoorders bonus mag ook nog wel een miljoen extra, divisie manager van het seizoen een miljoen extra en ik ben gelukkig :p


- Kezmania - 12-05-2005

bocaloca Wrote:doe maar een bonus voor het kampioenschap van 5 miljoen ofzow, en dan topscoorders bonus mag ook nog wel een miljoen extra, divisie manager van het seizoen een miljoen extra en ik ben gelukkig :p




Quote:From bluecap
Club Tonley Orient
Sent 11th May 2005 14:53
Subject RE:
Message

I do apologise for playing five across the back, defencive and long ball against you, but we needed the point

all the best for the next season as you have the best squad in the league

geoff

Er zijn mensen die het WEL snappen :wink:

Bovendien is het rendement van mijn spits het hoogst!!!


- Bocaloca - 12-05-2005

1 simpel iets: ik ben kampioen en jij niet Tongue :wink:


- Kezmania - 12-05-2005

bocaloca Wrote:1 simpel iets: ik ben kampioen en jij niet Tongue :wink:

Komt nog wel, overigens blijf ik het een vaag spel vinden.


- Bocaloca - 12-05-2005

maar volgens mij bedoelt ie ook dat je volgend seizoen het beste team in de divisie heb Tongue


- Mac - 12-05-2005

mja ik zat vandeweek te kijken en moest tegen een team dat allemaal waardes van onder de miljoen had en die van mij zitten bijna allemaal boven de miljoen. Bijna sterkste opstelling gebruikt maar toch verlies ik gewoon...volgens mij is de random hier nog ietsje groter als bij ht


- Kezmania - 12-05-2005

Mac Wrote:mja ik zat vandeweek te kijken en moest tegen een team dat allemaal waardes van onder de miljoen had en die van mij zitten bijna allemaal boven de miljoen. Bijna sterkste opstelling gebruikt maar toch verlies ik gewoon...volgens mij is de random hier nog ietsje groter als bij ht

Het is een combinatie..

De waarde van een speler is afhankelijk van zijn skills.
Iemand die op elke skill 50 heeft, is lang niet zo veel waard als een speler die op zijn 2 hoofdskills 80 heeft.

Speler 2 is dus beter op zijn hoofdskills, maar speler 1 is overall weer beter. Wat de doorslag geeft weet ik niet. Wat op de transferlijst de doorslag geeft weet ik wel :wink:


- Mac - 12-05-2005

hehe ja ok maar ik had btje bij zn spelers gekeken en die waren lang niet zo ver als die van mij


- Antidote - 12-05-2005

Vraag: Hoe was de verhouding van stadiongrootte - parkeerplaatsen en tioletten? Was het 4000 - 1000 en 50?