The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Bocaloca - 01-11-2006

Jij staat hoooogeeeeer Tongue


- gittermaster - 01-11-2006

T00L Wrote:reserve match moet je dan doen he Gitter, friendly (geen idee wat het verschil is) is alleen voor betalende gebruikers

hmm, oke... Is het overigens net als bij hattrick belangrijk voor je training?


- Gerben Zonderland - 01-11-2006

Ja, ik heb me ook aangemeld om te zien of het wat is. Ik zit in League Copper, Divisie 7 (CC Zonderbanden). Ik heb mijn eerste league-wedstrijd gewonnen met 2-0 gewonnen, maar de bekerwedstrijd, uit, met 1-0 verloren. #-o
Er is nog niks te kopen/verkopen, dus tot nu toe is het wat prutsen met opstellingen, trainen en wat schuiven met geld. Ik heb 1 hoektribune op uitbreiden gezet.


- Gerben Zonderland - 01-11-2006

gittermaster Wrote:
T00L Wrote:reserve match moet je dan doen he Gitter, friendly (geen idee wat het verschil is) is alleen voor betalende gebruikers

hmm, oke... Is het overigens net als bij hattrick belangrijk voor je training?

Ik vermoed idd dat friendly niet zorgt voor 'fatigue' bij je spelers en dat het wel je morale opkrikt ofzo...


- gittermaster - 01-11-2006

heb jij al een friendly gerben?


- T00L - 01-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:Ja, ik heb me ook aangemeld om te zien of het wat is. Ik zit in League Copper, Divisie 7 (CC Zonderbanden). Ik heb mijn eerste league-wedstrijd gewonnen met 2-0 gewonnen, maar de bekerwedstrijd, uit, met 1-0 verloren. #-o
Er is nog niks te kopen/verkopen, dus tot nu toe is het wat prutsen met opstellingen, trainen en wat schuiven met geld. Ik heb 1 hoektribune op uitbreiden gezet.

niet slim, er wordt op het forum geadviseerd om in het begin heeeeeeeel voorzichtig om te gaan met je geld. voorlopig dus ff de echte hollander uithangen Wink
volgens mij zou er vanaf vrijdag gekocht en verkocht kunnen worden.

overigens is het wel 'vreemd', dat bij een reserve match/friendly alleen het thuisspelende team geld krijgt.
binnenkort dus maar een re-match in jouw stadion boca?


- Voyou - 01-11-2006

gittermaster Wrote:heb jij al een friendly gerben?

Gitter ik wil eventueel wel een friendly spelen!


- Bocaloca - 01-11-2006

T00L Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ja, ik heb me ook aangemeld om te zien of het wat is. Ik zit in League Copper, Divisie 7 (CC Zonderbanden). Ik heb mijn eerste league-wedstrijd gewonnen met 2-0 gewonnen, maar de bekerwedstrijd, uit, met 1-0 verloren. #-o
Er is nog niks te kopen/verkopen, dus tot nu toe is het wat prutsen met opstellingen, trainen en wat schuiven met geld. Ik heb 1 hoektribune op uitbreiden gezet.

niet slim, er wordt op het forum geadviseerd om in het begin heeeeeeeel voorzichtig om te gaan met je geld. voorlopig dus ff de echte hollander uithangen Wink
volgens mij zou er vanaf vrijdag gekocht en verkocht kunnen worden.

overigens is het wel 'vreemd', dat bij een reserve match/friendly alleen het thuisspelende team geld krijgt.
binnenkort dus maar een re-match in jouw stadion boca?

goed plan wel zo eerlijk he Smile


- Box Brother - 01-11-2006

Ik speel in Divisie 6, League Tornado

snap er nog de ballen van maar ik kijk eens rustig rond


- gittermaster - 01-11-2006

Voyou Wrote:
gittermaster Wrote:heb jij al een friendly gerben?

Gitter ik wil eventueel wel een friendly spelen!
oke top.. Ik zal je proberen uit te dagen.. Nog ff kijken hoe dat werkt Smile
2 keer? 1 keer uit en 1 keer thuis?


- Bocaloca - 01-11-2006

eeeeeeeeeeeeeeeeeeehm tool onze wedstrijd is pas volgende week hahaha


- Voyou - 01-11-2006

@Gitter: Ok is goed, zie je berichten!

Kun je trouwens maar 1x per week een reserve match plannen, ik zie nu dat ik hem voor volgende week woensdag heb ingepland..


- T00L - 01-11-2006

zo te zien wel Voyou.

Ma, di, do en vr competitie
wo beker
en volgens mij zou er zaterdags ook nog gespeeld gaan worden, maar 100% zeker weet ik dat niet.


- Bocaloca - 01-11-2006

Die trainingen moet je volgens mij wel echt enorm afwisselen of niet?
Lijkt me nu al dat zondag een mooie echte rustdag is.

Ben ook benieuwd wat voor invloed die trainingen gaan hebben, of spelers echt sneller stijgen enzo


- T00L - 01-11-2006

trainingsupdate is dagelijks. itt tot HT zijn de spelers alleen niet oneindig trainbaar, t kan goed zijn dat je spits maximaal 17 heeft voor schieten, dan ben je dus flink genaaid.

ik train voorlopig:

keepers: keepen (duh)
verdedigers: defensive overloading
verdedigende middenvelders: idem
playmaker: techniek
centrale middenvelder: five-a-side
spitsen: schieten

alles op medium intensity.


- Bocaloca - 01-11-2006

Zelfde hier trouwens :|


- Gerben Zonderland - 01-11-2006

T00L Wrote:trainingsupdate is dagelijks. itt tot HT zijn de spelers alleen niet oneindig trainbaar, t kan goed zijn dat je spits maximaal 17 heeft voor schieten, dan ben je dus flink genaaid.

ik train voorlopig:

keepers: keepen (duh)
verdedigers: defensive overloading
verdedigende middenvelders: idem
playmaker: techniek
centrale middenvelder: five-a-side
spitsen: schieten

alles op medium intensity.

Ik kijk per speler wat ik ze laat trainen. Keepers uiteraard goalkeeping, maar ik heb ook een aantal op technique staan en wat Wingers op Longe-range-passing, aangezien ik een vieze counterploeg wil maken. :wink:


- T00L - 01-11-2006

mijn team is trouwens lekker verdeeld.. wel 2 linkspoten en een stuk of 6 verdedigende middenvelders :S


- Gerben Zonderland - 01-11-2006

T00L Wrote:mijn team is trouwens lekker verdeeld.. wel 2 linkspoten en een stuk of 6 verdedigende middenvelders :S

Qua 'rollen' is het bij mij prima (middenvelders: 2x wng, 2xdmf, 2xcmf, 1xpmk; verdedigers: 3xwbk,3xfbk,2xcbk; 3 keepers en 5 spitsen) , maar ik heb slechts 1 linksbenige middenvelder, geen linksbenige spitsen maar wel 4 linksbenige verdedigers. :|


- Guest - 01-11-2006

Hmm ik zit trouwens in de championship. Even kijken wat het allemaal inhoudt.


- T00L - 02-11-2006

eerste wedstrijd gespeeld, 0-0. was een uitwedstrijd, dus geen idee of ik er tevreden mee moet zijn of niet.

waar ik in ieder geval niet tevreden mee ben, is m'n CB die 114 dagen geblesseerd is...


- Bocaloca - 02-11-2006

ik ook nullll nulll gespeeld in mn eerste wedstrijd.

Hoe hoog staan iedereen zijn spelers al trouwens?


- Bocaloca - 02-11-2006

Left footed players
Have you been lucky !

We identified that there was an error with the original club creation, that effected a number of left footed players, and incorrectly stated that they were in fact right footed. This has now been corrected for those players.

Cheers Ronmanager


- T00L - 02-11-2006

wauw.. heb ik er toch mooi 1 linkspoot bij en nu dus wel 3... :roll:


- Gerben Zonderland - 02-11-2006

Ook de 2e competitiewedstrijd met 0-2 gewonnen en 'dus' koploper (op doelsaldo). \Big Grin/

@boca: ik heb al een aantal spelers met rating 13, er zijn 2 die al 4 punten gestegen zijn en een stuk of 8 die 3 punten omhoog zijn gegaan.


- Bocaloca - 02-11-2006

eergister pas begonnen ben al blij dat ik enkele 12 en 11 spelers heb inmiddels hahaha


- Voyou - 02-11-2006

Zo eerste wedstrijd gewonnen met 1-0, uit nog wel.

Dat trainen gaat stukken beter dan bij IAG 1, ik heb nu al een paar spelers van 12, en een speler is zelfs al 3 punten gestegen (van 6 naar 9..... :roll: )


- Gerben Zonderland - 03-11-2006

Thuis een gelijkspelletje gepakt (2-2 in de 91e minuut :8: ), maar nog steeds bovenaan met 7 uit 3.
Heb nu 1 speler die 5 punten gestegen is (van 7 naar 12) en het lijkt erop dat dat ook komt doordat hij als 19-jarige een basisplaats heeft gehad, want het is de klapper van de week, maar dat weet ik uiteraard niet zeker. Verder nog een heleboel 4- en 3-puntsstijgingen en de financiën gaan hard achteruit (los van de stadionuitbreiding), dus dat is minder...


- Bocaloca - 03-11-2006

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 16e met 1 punt :8:


- T00L - 03-11-2006

heb pas geleden alle contracten verlengd tot 4 a 5 seizoenen, hopelijk scheelt me dat later in het seizoen hogere salariskosten als ik dan de contracten zou moeten verlengen.
1-0 gewonnen overigens, sta nu 7e ofzo