The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Adder - 28-03-2005

GZ, het is voor mij heel lang geleden dat ik op school heb gezeten en ik wil er geen discussie van maken, maar volgens mij heb jij toch echt een foutieve, beknopte bijziin gemaakt.
Daar had ik vroeger nl. ook een handje van om die fout te maken.


- Gerben Zonderland - 29-03-2005

Adder Wrote:GZ, het is voor mij heel lang geleden dat ik op school heb gezeten en ik wil er geen discussie van maken, maar volgens mij heb jij toch echt een foutieve, beknopte bijziin gemaakt.
Daar had ik vroeger nl. ook een handje van om die fout te maken.

Ja, maar in spreektaal laat je vaak dingen weg, vooral het persoonlijk voornaamwoord Ik. Natuurlijk weet ik wel dat het er eigenlijk wel hoort te staan, maar dat is iets anders dan DE forum of HET Forum.
Iedereen zegt wel eens:"Heb vandaag de auto gewassen.", terwijl daar natuurlijk 'Ik' voor moet staan.


- Gerben Zonderland - 29-03-2005

Maar wederom on-topic: Vandaag met 2-0 van Mac gewonnen en ik sta nu 12e met 8 uit 7 en stijg steeds verder, weg van de degradatiezone.
Wel weer een rode kaart gepakt, kansenverhouding 5:3 en verder weinig problemen... :8:

Mijn toiletten en parkeerplaatsen zijn klaar, dus ik hoop dat er meer mensen komen, de volgende thuiswedstrijd.


- Matador! - 29-03-2005

Ik vandaag 1-1 en sta met 16 punten 3 punten los op de 1e plaats. Wederom werd mijn wedstrijd op tv uitgezonden. Ook mocht ik vandaag een nieuwe sponsor verwelkomen voor 3000 per wedstrijd.

Binnenkort zijn mijn stadionaanpassingen klaar en ben benieuwd of ik slimme aanpassingen heb gedaan, want anders zal ik verlies blijven lijden.


- EB Sports - 29-03-2005

Vandaag 2-1 gewonnen en gestegen naar de 4e plaats. Mijn wedstrijd werd op de televisie (bij Itsagoal) uitgezonden.


- Voyou - 29-03-2005

Met 2-1 gewonnen en heb nu het maximale aantal punten: 9 uit 3!! Voor de 2de keer achter elkaar werd mijn wedstrijd live uitgezonden op tv!
Mijn stadionaanpassingen duren nog even, voorlopig draai ik alleen maar verlies..


- Guest - 29-03-2005

Zo mijn eerste aankoop is een feit. Een 19jarige mid. Heb nog 5 andere op het oog. Daarna morgen er een paar oudjes de club gaan verlaten.

De wedstrijd heb ik overigens met 2-0 gewonnen, maar heb nog een lange weg te gaan.


- Fabian - 29-03-2005

Hier een achterstand na 5 dagen geen training ivm weekend weg...
Mjah, we staan mooi nog wel derde met 15 punten!


- Antidote - 29-03-2005

Voor de zoveelste keer heb ik gelijk gespeeld. Daardoor blijf ik op de ranglijst zakken en sta momenteel 16de met 7pnt. Gelukkig wordt er over het algemeen veel gelijk gespeeld in mijn divisie.
Tot nu toe bevalt het spel me nog niet helemaal. Haal nog niet echt de voldoening uit als bij HT. Net als wat Fabian zegt met trainen is irritant om dat zowat dagelijks te checken om te controleren of alles wel up to date is.
Zoals eerder gezegd, maak ik aan het eind van dit seizoen een oordeel of ik er wel in verder ga.


- Gerben Zonderland - 30-03-2005

Weer een puntje gepakt in een uitwedstrijd (1-1), maar wel 1 plaatsje gedaald. Ik sta nu 13e met 9 uit 8. Maar zolang ik niet verlies ben ik redelijk tevreden.
Jammer alleen dat ik een helft tegen 10 man speelde, maar daar niet gebruik van kon maken. Wederom een grote adverteerder binnengehaald en nog 2 potjes en dan zijn mijn scorebord en verlichting klaar. :8:


- Mac - 30-03-2005

woei eindelijk mn 1e overwinning! sta nog altijd laatste maar t gat is minder groot. kwam er gister ook achter dat mn spelers niet meer trainden (iedereen op none) btje vaag allemaal maar je moet blijkbaar dus echt elke dag inloggen.


- Bocaloca - 30-03-2005

mijn spelertjes staan grotendeels op 18, joepie, kan nog steeds niets of niemand kopen, joepie :S


- Matador! - 30-03-2005

2-0 verloren, maar sta nog wel steeds eerste. Het begint er op te lijken dat het geluk wat weg is. Ik begin in alle rankings te zakken en ook mijn spelers krijg ik nog niet allemaal op 18. Heb wel een optie lopen op een versterking...


- Guest - 30-03-2005

1-1 gelijkspel. Ben op dit moment echt een middenmot. Eeen aantal spelers hebben al een rating van 23. Ik heb nu al een spits die een waarde heeft van 3.9 M en zijn shooting is nog niet eens gemaxed Smile


- Fabian - 30-03-2005

Zozo Dre !

Hier loopt het ineens wat minder, WEER een gelijkspel en geen training vandaag...
bah!

Sta nog wel derde, dus dat is wel goed !

Ben bezig om wat jongere, mindere spelers aan te trekken om op te trainen...
Kunnen de oudjes er dadelijk uit.


- Antidote - 30-03-2005

Sinds mijn eerste wedstrijd heb ik nu eindelijk weer eens gewonnen. Uit tegen de nr.3 in mijn divisie. Hierdoor ben ik maar enkele plaatsen gestegen en sta nu 12de met 10pnt. Mijn achterstand op de nr.1 is maar 4pnt. Hoe bedoel je spanning in mijn divisie.

Dat doe je zeer netjes Dre! Ik kom niet verder dan 18. Heb de eerste week dan ook maar 1x gecontrolleerd of mijn spelers wel training kregen.


- Gerben Zonderland - 30-03-2005

Dre Wrote:1-1 gelijkspel. Ben op dit moment echt een middenmot. Eeen aantal spelers hebben al een rating van 23. Ik heb nu al een spits die een waarde heeft van 3.9 M en zijn shooting is nog niet eens gemaxed Smile

Maar Dre heeft een 90/100 of 100/100 trainer en dat scheelt een slok op een borrel. Dan kan je elke dag trainen. Mijn spelers zijn niet hoger dan 19 met mijn 70/100-trainer.... Sad


- Guest - 30-03-2005

yep dacht dat ik een 100-100 had maar dat bleek een 90-100 te zijn. Het klopt idd. dat ik elke dag kan trainen. Om met itsagoal een beetje met de top mee te kunnen draaien heb je wel minstens een 90-100 nodig.


- Antidote - 30-03-2005

Momenteel heb ik een 80/100 coach.. ben steeds aan de late kant om een 90 of 100 coach aan te nemen.

Dat is wel beter dan. Het duurt bij mij nu 2 dgn voor een stijging.


- Voyou - 30-03-2005

Mijn eerste nederlaag is een feit, thuis nog wel, 1-2... Ben gezakt naar de 2de plaats


- Forever - 31-03-2005

Een beetje een vaag spel.

Als ik met 3 spitsen speel dan is mijn aanvalsrating slechter dan als ik er met 2 speel.
Als ik met 4 verdedigers speel dan is mijn verdedigingsrating slechter dan als ik er met 3 speel.
Als ik met 5 middenvelders speel dan is mijn middenveldrating slechter dan als ik er met 4 speel.
:roll:

Ik zou dus graag in een 3-4-2 opstelling willen spelen.


- Jansoe - 31-03-2005

dan doe je dat toch ? :wink:


- Bocaloca - 31-03-2005

4-4-2 dus Wink


- Kezmania - 31-03-2005

Forever Wrote:Een beetje een vaag spel.

Als ik met 3 spitsen speel dan is mijn aanvalsrating slechter dan als ik er met 2 speel.
Als ik met 4 verdedigers speel dan is mijn verdedigingsrating slechter dan als ik er met 3 speel.
Als ik met 5 middenvelders speel dan is mijn middenveldrating slechter dan als ik er met 4 speel.
:roll:

Ik zou dus graag in een 3-4-2 opstelling willen spelen.

Nogal logisch. Hij pakt de rating van je spelers en pakt daar het gemiddelde van. Het moraal speelt volgens mij ook mee.


- Forever - 31-03-2005

Kezmania Wrote:
Forever Wrote:Een beetje een vaag spel.

Als ik met 3 spitsen speel dan is mijn aanvalsrating slechter dan als ik er met 2 speel.
Als ik met 4 verdedigers speel dan is mijn verdedigingsrating slechter dan als ik er met 3 speel.
Als ik met 5 middenvelders speel dan is mijn middenveldrating slechter dan als ik er met 4 speel.
:roll:

Ik zou dus graag in een 3-4-2 opstelling willen spelen.

Nogal logisch. Hij pakt de rating van je spelers en pakt daar het gemiddelde van. Het moraal speelt volgens mij ook mee.

Dat snap ik. Maar vindt het niet logisch. Vooral als op basis van deze ratings (getallen) de uitslagen worden beïnvloed. Want dan heeft een extra spits er bij zetten om je aanval te verbeteren een averechts effect.


- Bocaloca - 31-03-2005

op zich best wel vreemd inderdaad!


- Mac - 31-03-2005

yeah weer gewonnen waardoor ik van die hatelijke laatste plaats af ben!! in 1x naar de 15e plaats zelfs dus t begint wat beter te gaan nu ik elke wedstrijd de vermoeide spelers wissel Wink


- Matador! - 31-03-2005

Ik verlies opnieuw en sta nu op de 2e plaats. Uit de laatste 3 wedstrijden heb ik maar 1 punt weten te halen en in alle rankings kelder ik. Ik denk er hard over na om nog een lening te nemen en daar een nieuwe speler voor te halen. Overigens is mijn stadion nu ook bijna klaar en daar hoop ik ook veel inkomsten door te kunnen genereren.


- EB Sports - 31-03-2005

Voor de zoveeste keer gelijkgespeeld en sta op de 8e plaats. Vannacht ben ik vroeg opgestaan om de beste stafleden aan te nemen en het is gelukt. Er stond nog maar 1 coach met 100/100 en die had ik snel gepakt.


- Matador! - 31-03-2005

EB Sports Wrote:Voor de zoveeste keer gelijkgespeeld en sta op de 8e plaats. Vannacht ben ik vroeg opgestaan om de beste stafleden aan te nemen en het is gelukt. Er stond nog maar 1 coach met 100/100 en die had ik snel gepakt.

En hoe laat was dat? Als ik vannacht uit de stad kom rollen hoe laat moet ik er dan bij zijn? :wink: