The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- EB Sports - 31-03-2005

Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


- Dommel - 31-03-2005

EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?


- Bocaloca - 31-03-2005

dat blijkt maar weer
hij speelt wel in divisie 3 hoor Big Grin Wink


- EB Sports - 31-03-2005

Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.


- Gerben Zonderland - 31-03-2005

EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.

Relax even, EB. Tis een openbaar forum en je hebt liever dat Dommel het zegt dan iemand met zijn volle verstand, toch? :wink:


- Dommel - 31-03-2005

EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.


Oh sorry Eppie, ik heb me net ingeschreven en ga nu vroeg naar bed, want om 03.38 vannacht gaat de transfermarkt voor assistent-managers open. Wie weet haal ik Erwin Bakkenes van SDVB uit Barneveld wel binnen als assistent, wat een klapper zal dat zijn :!: :roll:


Tieft toch op dwaas, je bent gvd 30 jaar en je staat midden in de nacht op om zo'n kinderachtig spel te gaan spelen. Reageer daar eens op ipv meteen te gaan schelden :roll:


- EB Sports - 31-03-2005

Gerben Zonderland Wrote:
EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.

Relax even, EB. Tis een openbaar forum en je hebt liever dat Dommel het zegt dan iemand met zijn volle verstand, toch? :wink:
Nee dus.


- EB Sports - 31-03-2005

Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.


Oh sorry Eppie, ik heb me net ingeschreven en ga nu vroeg naar bed, want om 03.38 vannacht gaat de transfermarkt voor assistent-managers open. Wie weet haal ik Erwin Bakkenes van SDVB uit Barneveld wel binnen als assistent, wat een klapper zal dat zijn :!: :roll:


Tieft toch op dwaas, je bent gvd 30 jaar en je staat midden in de nacht op om zo'n kinderachtig spel te gaan spelen. Reageer daar eens op ipv meteen te gaan schelden :roll:
Rot zelf even op, dwaas! Dit valt vies van je tegen. Dit forum is bedoeld voor Itsagoal, jij zit dus duidelijk verkeerd.


- Kezmania - 01-04-2005

Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.


Oh sorry Eppie, ik heb me net ingeschreven en ga nu vroeg naar bed, want om 03.38 vannacht gaat de transfermarkt voor assistent-managers open. Wie weet haal ik Erwin Bakkenes van SDVB uit Barneveld wel binnen als assistent, wat een klapper zal dat zijn :!: :roll:


Tieft toch op dwaas, je bent gvd 30 jaar en je staat midden in de nacht op om zo'n kinderachtig spel te gaan spelen. Reageer daar eens op ipv meteen te gaan schelden :roll:

Hoe lang ken je EB nu al? Het heeft totaal geen zin om iets van zijn gedrag te zeggen.


- Kezmania - 01-04-2005

Ik heb nu een 90/100 coach...

En niet eens om 4 uur mijn bed uitgestapt!


- Gerben Zonderland - 01-04-2005

Ja, ik was net weer te laat zag ik wel. Overigens heb ik voor het eerst in 6 potjes weer verloren. Nu uit bij de nummer 3, dus zo'n schande is dat niet. Ik sta nu 14e met 12 punten. Mijn verlichting en scoreboards zijn nu ook klaar en na volgende week heeft mijn stadion 12000 plaatsen...


- Kezmania - 01-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Ja, ik was net weer te laat zag ik wel. Overigens heb ik voor het eerst in 6 potjes weer verloren. Nu uit bij de nummer 3, dus zo'n schande is dat niet. Ik sta nu 14e met 12 punten. Mijn verlichting en scoreboards zijn nu ook klaar en na volgende week heeft mijn stadion 12000 plaatsen...

Ik heb weer gelijk gespeeld, en was net op tijd voor een 90/100 coach.

Ik heb nu een nieuw scorebord, 150 wc's, en nieuwe lampjes.
Mijn parkeerplaatsen zijn volgende week donderdag klaar, en de uitbreiding van zitplaatsen is volgende week vrijdag gereed.

De 2e uitbreiding van de wc (naar 450) laat nog 3 weken op zich wachten.


- Forever - 01-04-2005

450 WC's dat zijn er wel een heleboel. Ze komen toch om de wedstrijd te bekijken? En niet het sanitair? :wink:

Hier gelukkig ook weer een winst. Weer een 1-0. Hte lukt me nog niet om meer dan 1 keer per wedstrijd te scoren. We staan nu 10de met 15 punten.


- Kezmania - 01-04-2005

Forever Wrote:450 WC's dat zijn er wel een heleboel. Ze komen toch om de wedstrijd te bekijken? En niet het sanitair? :wink:

Hier gelukkig ook weer een winst. Weer een 1-0. Hte lukt me nog niet om meer dan 1 keer per wedstrijd te scoren. We staan nu 10de met 15 punten.

150 is wat weinig voor 12.000 supporters
450 waarschijnlijk wat te veel, maar je kan er beter te veel dan te weinig hebben Wink


- Bocaloca - 01-04-2005

zoo weer de eerste positie ingenomen in mijn divisie Big Grin


- Matador! - 01-04-2005

Tjongejonge, nu uit bij de nummer laatst een bloedeloze 0-0. De eerste week won ik alles, deze week zit alles tegen.... Bij mij is het eerste deel van de stadionuitbreiding ook voltooid...


- Dommel - 01-04-2005

EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:
Dommel Wrote:
EB Sports Wrote:Om 3.55 ben ik opgestaan. Om 4 uur kwam de update en was ongeveer om kwart over 4 klaar.


Tis wel een belangrijk spelletje voor je hè?
Je speelt dit niet eens, dus oprotten.


Oh sorry Eppie, ik heb me net ingeschreven en ga nu vroeg naar bed, want om 03.38 vannacht gaat de transfermarkt voor assistent-managers open. Wie weet haal ik Erwin Bakkenes van SDVB uit Barneveld wel binnen als assistent, wat een klapper zal dat zijn :!: :roll:


Tieft toch op dwaas, je bent gvd 30 jaar en je staat midden in de nacht op om zo'n kinderachtig spel te gaan spelen. Reageer daar eens op ipv meteen te gaan schelden :roll:
Rot zelf even op, dwaas! Dit valt vies van je tegen. Dit forum is bedoeld voor Itsagoal, jij zit dus duidelijk verkeerd.

:razz:

Waar moet ik dan heen Eppie? Ik vind fora waar jij je doet gelden juist zo gezellig :roll:


- Voyou - 01-04-2005

Ik moet mijn vermoeide spelers ook maar wat vaker wisselen denk ik, heb nu voor de 2de keer op rij gelijk gespeeld en in 3 dagen gezakt van de 1ste naar de 4de plek...


- EB Sports - 01-04-2005

Probeer op stamina te trainen, dat doet wonderen in jouw geval.


- Kezmania - 02-04-2005

EB Sports Wrote:Probeer op stamina te trainen, dat doet wonderen in jouw geval.

Ik heb hetzelfde probleem, ik zal over enkele weken ook flink op stamina gaan trainen.


- Voyou - 02-04-2005

EB Sports Wrote:Probeer op stamina te trainen, dat doet wonderen in jouw geval.

hmm, dat moet ik maar eens een weekje gaan proberen dan


- Gerben Zonderland - 04-04-2005

Wederom een winstpartij. 3-0 ditmaal, waarbij mijn spits ze alledrie in het netje legt, dus topper in de dop.


- Kezmania - 04-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Wederom een winstpartij. 3-0 ditmaal, waarbij mijn spits ze alledrie in het netje legt, dus topper in de dop.

Mag ik vragen welk systeem je speelt?

voor de 4e keer op rij gelijkgespeeld :S


- Bocaloca - 04-04-2005

wederom een overwinning voor boca Big Grin
en 3 punten los van de nummer 2 nu Big Grin


- Forever - 04-04-2005

Hier weer een 1-0 overwinning. We gaan komende wedstrijd maar eens vol op de aanval spelen. Eens kijken of we er dan 2 in het netje krijgen.


- Matador! - 04-04-2005

Weer verloren en na een sublieme eerste week nu in de middenmoot...


- Voyou - 04-04-2005

0-0 tegen de koploper, sta nog steeds 4de..


- Gerben Zonderland - 04-04-2005

Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wederom een winstpartij. 3-0 ditmaal, waarbij mijn spits ze alledrie in het netje legt, dus topper in de dop.

Mag ik vragen welk systeem je speelt?

voor de 4e keer op rij gelijkgespeeld :S

Ik speel thuis altijd 3-5-2, aanvallend, passing, aggression op 6 of 7 en daar heb ik de laatste 4 thuisduels mee gewonnen zonder tegengoals te incasseren. In uitwedstrijden speelde ik altijd 4-5-1, maar ben nu overgestapt op 4-4-2. De rest van de tactics laat ik hetzelfde staan, es zien hoe dat uitpakt. De uitwedstrijden speel ik overigens wel met mijn B-selectie, dus dat is sowieso minder. Maar als ik de hele meute straks op stamina getraind heb laat ik de A-selectie vaker spelen...


- Kezmania - 04-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wederom een winstpartij. 3-0 ditmaal, waarbij mijn spits ze alledrie in het netje legt, dus topper in de dop.

Mag ik vragen welk systeem je speelt?

voor de 4e keer op rij gelijkgespeeld :S

Ik speel thuis altijd 3-5-2, aanvallend, passing, aggression op 6 of 7 en daar heb ik de laatste 4 thuisduels mee gewonnen zonder tegengoals te incasseren. In uitwedstrijden speelde ik altijd 4-5-1, maar ben nu overgestapt op 4-4-2. De rest van de tactics laat ik hetzelfde staan, es zien hoe dat uitpakt. De uitwedstrijden speel ik overigens wel met mijn B-selectie, dus dat is sowieso minder. Maar als ik de hele meute straks op stamina getraind heb laat ik de A-selectie vaker spelen...

Ik had mijn opstelling al in 3-5-2 gewijzigd, mijn aggressie nu maar eens omhooggegooid naar 7.


- Fabian - 04-04-2005

Ongeveer m'n 6e gelijkspel op rij behaald...
Gaat lekker zo... :roll: