The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
It's a Goal - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9)
+--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Thread: It's a Goal (/showthread.php?tid=32)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32


- Kezmania - 05-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:
Kezmania Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Wederom een winstpartij. 3-0 ditmaal, waarbij mijn spits ze alledrie in het netje legt, dus topper in de dop.

Mag ik vragen welk systeem je speelt?

voor de 4e keer op rij gelijkgespeeld :S

Ik speel thuis altijd 3-5-2, aanvallend, passing, aggression op 6 of 7 en daar heb ik de laatste 4 thuisduels mee gewonnen zonder tegengoals te incasseren. In uitwedstrijden speelde ik altijd 4-5-1, maar ben nu overgestapt op 4-4-2. De rest van de tactics laat ik hetzelfde staan, es zien hoe dat uitpakt. De uitwedstrijden speel ik overigens wel met mijn B-selectie, dus dat is sowieso minder. Maar als ik de hele meute straks op stamina getraind heb laat ik de A-selectie vaker spelen...

In elk geval bedankt, na 4 x gelijk spel nu weer gewonnen 1-2


- Gerben Zonderland - 05-04-2005

Geen dank. :8: Ik heb wederom gewonnen (ook 1-2) en sta nu 7e met 18 uit 12. Als ik de komende dagen van mede-middenmoters kan winnen, ben ik wel redelijk veilig voor dit seizoen, dus dan wordt het een keer vroeg opstaan voor een 100/100 trainer... :roll:


- Kezmania - 05-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Geen dank. :8: Ik heb wederom gewonnen (ook 1-2) en sta nu 7e met 18 uit 12. Als ik de komende dagen van mede-middenmoters kan winnen, ben ik wel redelijk veilig voor dit seizoen, dus dan wordt het een keer vroeg opstaan voor een 100/100 trainer... :roll:

Ik sta 7e met 17 uit 12..heb een 90/100 trainer dus ik ga voorlopig niet vroeg mijn bed uit Big Grin.

Heeft er trouwens al iemand spelers gekocht??
Hoeveel moet je bieden? Ik heb inmiddels 3x op een speler geboden, en 2x was er door een andere club al meer geboden. Het is wel raar dat je niet kan zien hoeveel andere clubs bieden. Je moet er tenslotte toch over heen kunnen gaan.


- Guest - 05-04-2005

jaja eindelijk sta ik op de nr1 plaats met 23 punten, welleswaar gedeeld met 2 andere, maar toch. Ja en ook ik hoef mijn bed niet vroeg uit , heb trouwens mijn coach 90/100, gewoon in de middag gehaald.

Ik heb al 5 transfers gedaan..een aanvaller, 2 mids en 2 verdedigers. Kan nog maar 2 transfers doen. Ik bied gewoon het max.
Hoewel ik mijn oudjes boven de 30 allemaal wil vervangen door jongere spelers, zal het me dit seizoen nog niet lukken.


- Gerben Zonderland - 05-04-2005

Ik heb ook al 3 spelers gekocht (2 spitsen en een verdediger) en eentje verkocht (een middenvelder) en dat ging ook prima. Ze zijn al wel wat ouder, maar op dat moment had ik gewoon spelers nodig en de nieuwste spits scoorde 3 keer in 1 wedstrijd, dus voor zo'n 120.000 foepies is dat geen miskoop, ook al is ie al 28. Big Grin


- Matador! - 05-04-2005

Vandaag EIN-DE-LIJK weer eens gewonnen en stijg naar de 6e plek met 20 punten. De nummer 1 heeft 22 punten en laat dat nou de cruciale wedstrijd voor morgen zijn (thuis). Hij heeft trouwens wel een erg sterke selectie dus het wordt lastig!


- Voyou - 05-04-2005

Heb ook weer eens gewonnen, gestegen naar de 3de plek en ingelopen op de top 2 dus dat gaat weer goed. Helaas zijn al mijn spelers nu erg moe en moet ik volgende wedstrijd met B-selectie aantreden. Maar eens begonnen met op stamina trainen.


- cruijff - 05-04-2005

Heb me ook maar eens ingeschreven daarro.. Zit in divisie 229


- Matador! - 05-04-2005

We zijn nu allemaal een week of 3 bezig en misschien is het een ideetje om een SD cup op te starten die door middel van friendlies gespeeld gaat worden? Ik wil evt. wel schema's bijhouden etc. mocht dat nodig zijn.

Wat is jullie mening?


- cruijff - 05-04-2005

lijkt me gezellig...


- Gerben Zonderland - 05-04-2005

Enig!


- Matador! - 05-04-2005

Ook graag er even bij hoe vaak er gespeeld moet worden per week ivm conditie van spelers. Ik stel 2x per week voor.


- Voyou - 05-04-2005

Lijkt me een goed plan! 2x per week is echt het maximum dan, ik ben nu wel al mijn spelers op stamina aan het trainen maar ik heb nog maar een 70/100 coach dus erg hard gaat het nog niet...


- Matador! - 05-04-2005

Ok... Er zijn al 4 mensen positief en het lijkt me erg leuk dus ik open een inschrijftopic om alles overzichtelijk te houden.

(Ik lijk wel 1 van die hettrikkers, die maken ook voor elke scheet een nieuw topic aan) :wink:


- EB Sports - 05-04-2005

0-2 uit gewonnen en sta op de 8e plaats.


- Gerben Zonderland - 05-04-2005

Matador! Wrote:Ok... Er zijn al 4 mensen positief en het lijkt me erg leuk dus ik open een inschrijftopic om alles overzichtelijk te houden.

(Ik lijk wel 1 van die hettrikkers, die maken ook voor elke scheet een nieuw topic aan) :wink:

Jaaaaaaaaaaaaaa hooooooooooooooooooorrrrrrrrrrr....ontzettende trekpikker! Maar dat lijkt me inderdaad handiger; een nieuw topic. :8:


- Kezmania - 06-04-2005

Thuis met 1-0 gewonnen...


- Bocaloca - 06-04-2005

en weer een overwinning behaald
inmiddels al weer 27 punten in de tas


- Kezmania - 06-04-2005

bocaloca Wrote:en weer een overwinning behaald
inmiddels al weer 27 punten in de tas

Ik speel vannacht tegen de nummer 2...

Maar ik heb al weer gezien dat ik mijn opstelling moet aanpassen.
Ik heb maar 1 spits die fit is :S..Ik heb sowieso maar 2 spitsen


- Gerben Zonderland - 06-04-2005

Alweer gewonnen, nu met 2-1 tegen een andere middenmoter en gestegen naar plaats 6 met 21 uit 13. Ik sta maar 4 punten achter de nummer 2, dus er zit nog vanalles in. Mijn stadion was he-le-maal uitverkocht, dus het is mooi dat vanaf volgende week de toko 4 keer zo groot is. Dat wordt incasseren. Jammer alleen dat de wedstrijd niet op tv kwam. Dat had me nog iets meer foepies opgeleverd.

@Kezmania: ik had ook maar 2 spitsen, waarvan er eentje 8 wedstrijden geblesseerd was, maar ik heb er dus 2 bij gekocht en vooral die ene doet het erg goed (laatste 2 potjes 4 keer gescoord), dus een kleine investering kan geen kwaad. Je koopt gewoon eentje van een jaar of 28, 29 voor rond de ton.


- Bocaloca - 06-04-2005

al mijn wedstrijden worden op de televisie uitgezonden :roll:


- Gerben Zonderland - 06-04-2005

bocaloca Wrote:al mijn wedstrijden worden op de televisie uitgezonden :roll:

Als je bij de eerste 5 ofzo staat is dat inderdaad het geval.


- Bocaloca - 06-04-2005

ben de trotse koploper Big Grin


- Kezmania - 06-04-2005

Gerben Zonderland Wrote:Alweer gewonnen, nu met 2-1 tegen een andere middenmoter en gestegen naar plaats 6 met 21 uit 13. Ik sta maar 4 punten achter de nummer 2, dus er zit nog vanalles in. Mijn stadion was he-le-maal uitverkocht, dus het is mooi dat vanaf volgende week de toko 4 keer zo groot is. Dat wordt incasseren. Jammer alleen dat de wedstrijd niet op tv kwam. Dat had me nog iets meer foepies opgeleverd.

@Kezmania: ik had ook maar 2 spitsen, waarvan er eentje 8 wedstrijden geblesseerd was, maar ik heb er dus 2 bij gekocht en vooral die ene doet het erg goed (laatste 2 potjes 4 keer gescoord), dus een kleine investering kan geen kwaad. Je koopt gewoon eentje van een jaar of 28, 29 voor rond de ton.

Ik heb maar geboden op een RB, een RM en een spits.
Het kost wel wat, maar goed daar zijn die leningen voor. Het zijn wel allemaal jonge spelers, omdat ik denk dat het meer zin heeft te investeren in jongere spelers.

Ik heb gewoon allemaal linkspoten in mijn selectie. Overigens heb ik net de selectie van de NR 2 bekeken waar ik vannacht tegen speel. Als je zo naar de selecties kijkt moet dat geen probleem zijn.


- Bocaloca - 06-04-2005

current balance 2.3 miljoen :eeeek:


- Guest - 06-04-2005

Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Smile Nu kan ik opzoek naar leuke versterking voor het middenveld, aangezien dat mijn zwakste linie is.


- Kezmania - 06-04-2005

Dre Wrote:Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Smile Nu kan ik opzoek naar leuke versterking voor het middenveld, aangezien dat mijn zwakste linie is.

Hoeveel heb je geleend??


- Guest - 06-04-2005

Kezmania Wrote:
Dre Wrote:Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Smile Nu kan ik opzoek naar leuke versterking voor het middenveld, aangezien dat mijn zwakste linie is.

Hoeveel heb je geleent???

Ik heb in totaal 3 M geleend ,toen ik nog geen geld had. Maar dat geld is al opgeraakt aan nieuwe spelers en vergroting van het stadion. De twee spelers die ik verkocht had, brachten me 8,3 M in het laatje.


- Kezmania - 06-04-2005

Dre Wrote:
Kezmania Wrote:
Dre Wrote:Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Smile Nu kan ik opzoek naar leuke versterking voor het middenveld, aangezien dat mijn zwakste linie is.

Hoeveel heb je geleent???

Ik heb in totaal 3 M geleend ,toen ik nog geen geld had. Maar dat geld is al opgeraakt aan nieuwe spelers en vergroting van het stadion. De twee spelers die ik verkocht had, brachten me 8,3 M in het laatje.

Dat moeten dan wel 2 toppers geweest zijn!


- Guest - 06-04-2005

Kezmania Wrote:
Dre Wrote:
Kezmania Wrote:
Dre Wrote:Helaas de wedstrijde met 3-1 verloren tegen een duidelijk mindere tegenstander. In ieder geval heb ik 2 spelers verkocht en de kas bedraagt nu 9,3 M Smile Nu kan ik opzoek naar leuke versterking voor het middenveld, aangezien dat mijn zwakste linie is.

Hoeveel heb je geleent???

Ik heb in totaal 3 M geleend ,toen ik nog geen geld had. Maar dat geld is al opgeraakt aan nieuwe spelers en vergroting van het stadion. De twee spelers die ik verkocht had, brachten me 8,3 M in het laatje.

Dat moeten dan wel 2 toppers geweest zijn!

Yep waren 2 overbodige spelers, een aanvaller die gemaxed was op 70 shooting and 80 control en een verdediger die gemaxed was op 70 tackling and 80 awareness. Beide een rating van 27.