The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Forum supporter! - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Tips/Verzoeken/Mededelingen/Foutmeldingen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: Forum supporter! (/showthread.php?tid=3281) |
Forum supporter! - Mac - 31-01-2008 Jaja jongens het is weer zover. Februari is de maand waarin de host betaald moge worden. Daarom zijn we van plan om forum supporter weer nieuw leven in te roepen. Afgelopen jaren hebben jullie netjes betaald maar hebben we qua forumopties weinig teruggedaan. Dit jaar met de nieuwe forumsoftware is dat wel weer makkelijk mogelijk dus staan we weer open voor ideeen. Allereerst het belangrijkste: de betaling! Het vaste bedrag van 5 euro kan overgemaakt worden naar: 61.53.54.688 M. van Doesselaar Duivendrecht Vermeld aub de forumnaam erbij zodat ik weet van wie het komt. Qua extra opties zaten we aan het volgende te denken: - Supporters krijgen een eigen kleur (hun naam dan) - Extra pb ruimte - Extra upload ruimte (velen weten t nog niet volgens mij maar je kan tegenwoordig files uploaden op t forum) - Eigen icon ranks (de sterretjes onder je naam) Mochten er nog meer goede ideeen zijn staat t vrij om te roepen en uiteraard mag je ook van (bepaalde) extra's afzien mocht je er geen prijs op stellen. bedankt allemaal alvast voor de steun! bijdrages binnen op 22-2-2008 van: Adder Peter Overdune Kooltje Omyaca Jansoe Assyriska FF Fred naaigaren Hoef Ad Wim Feits Bumme Lamme Lennie Harry Bierdop Kleine Jan Scholten Kuiper Musse Kennemerland Centre Court Berend botje De Nieuwe Gerben Zonderland Buurs Antidote Sao Paulo Legion Bierteam.net Bredanaar Re: Forum supporter! - harry_bierdop - 31-01-2008 Kan ik ook $10 overmaken Mac :razz: ? Is +EV voor jou :wink: :waf: Re: Forum supporter! - Peter - 31-01-2008 Volgens mij heb je wat binnen Mac. ![]() Re: Forum supporter! - Mac - 31-01-2008 harry_bierdop Wrote:Kan ik ook $10 overmaken Mac :razz: ? Is +EV voor jou :wink: haha als t zo doorgaat met de dollar blijft dat niet lang zo ![]() nee maar ff serieus, liever bank transfer. Wil dit toch liever gescheiden houden. Re: Forum supporter! - Ekslem - 01-02-2008 Voor hoeveel jaar ben ik eigenlijk nog supporter? :8: Re: Forum supporter! - Jansoe - 01-02-2008 Ik zal van het weekend even voor je kijken, Mac! :wink: Re: Forum supporter! - Mac - 06-02-2008 Ik heb in de beginpost even de lijst bijgewerkt met mensen waarvan ik het geld binnen heb. Mocht je er niet tussen staan roep dan even dan controleer ik het. Op dit moment komen we nog zo'n 70 euro te kort (we hadden nog wel wat over van vorig jaar maar dan zijn we er ook nog niet) dus als er nog wat mensen kunnen storten graag! En ik heb 1 persoon die zn forumnaam er niet bij heeft gezet. Denk dat ik weet wie het is maar weet t niet zeker zou die mij willen pb'en of hier even willen roepen wie hij is ![]() Re: Forum supporter! - Ekslem - 06-02-2008 Dus mijn prijs competitieteam was maar een 1 jarig supporterschap in ruil voor dat sporthorloge? :cry: Ik zal wel wa storten Mac! :wink: Re: Forum supporter! - Mac - 06-02-2008 haha nee dat lijstje is alleen van de mensen die dit jaar gestort hebben. Mensen die vorige jaren extra hebben gestort staan er nog niet bij. Re: Forum supporter! - Ad Wim - 06-02-2008 Van mij moet je het ook al hebben, en ik ben die Europeaan ![]() Re: Forum supporter! - Box Brother - 06-02-2008 Ad Wim Wrote:Van mij moet je het ook al hebben, en ik ben die Europeaan Twim Fransman :eeeek: Re: Forum supporter! - Ad Wim - 06-02-2008 Hoe weet jij dat? :-s Re: Forum supporter! - Mac - 06-02-2008 hehe ok dacht ik al ja gezien de voorletter en de plaats ![]() Re: Forum supporter! - de nieuwe - 07-02-2008 done Re: Forum supporter! - centre court - 07-02-2008 done Re: Forum supporter! - Kleine Jan - 08-02-2008 Zal dit weekend geld overmaken, Mac! Re: Forum supporter! - harry_bierdop - 08-02-2008 Ik ook, als ik er aan denk... tegenwoordig amper meer telebankieren. Re: Forum supporter! - kuiper - 08-02-2008 Ik heb 10 euro overgemaakt. Ook gelijk maar even voor die arme student bij mij thuis. Re: Forum supporter! - Kleine Jan - 11-02-2008 heb even gewacht om te kijken of het forum wel terug in de lucht kwam :wink: Maar heb het net overgemaakt, Mac! Re: Forum supporter! - Scholten! - 12-02-2008 Ik heb het geld ook overgemaakt. Re: Forum supporter! - harry_bierdop - 12-02-2008 Staat erop! Re: Forum supporter! - Lamme Lennie - 12-02-2008 Check! Re: Forum supporter! - Bumme - 14-02-2008 Done! Re: Forum supporter! - Kennemerland - 14-02-2008 Double Check! Re: Forum supporter! - Feits - 14-02-2008 Did it O ![]() Re: Forum supporter! - Overdune - 14-02-2008 Gaat lekker zo volgens mij. Wat is de score Mac? Re: Forum supporter! - gittermaster - 15-02-2008 Uiteraard is gitter ook weer van de partij Re: Forum supporter! - Antidote - 15-02-2008 Zal spoedig mijn bijdrage ook overmaken. Re: Forum supporter! - Mac - 15-02-2008 top jongens! 130 euro zitten we nu dus dat zijn precies de kosten van de server dit jaar! Fantastisch. In de beginpost is het lijstje weer geupdate met mensen die betaald hebben. Zal binnenkort de extra opties in orde maken. Re: Forum supporter! - buurs - 15-02-2008 Ik maak nu even geld over. was het vergeten. |