The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - andre - 18-10-2008

Buurs staat er erg goed voor, maar 91 punten (minimaal) is niet beslissend. Het zijn niet de minste weken die nog komen.


Re: FTM-teams - buurs - 18-10-2008

precies


Re: FTM-teams - cruijff - 18-10-2008

kooltje Wrote:Het voorbeeld van vakantie....
We zijn met 19...daarvan gaan er 15 naar een plaats waar internet is. Van de overige 4 hebben er 2 internet op hun mobiel. Van de overige 2 heeft er eentje een tv met teletekst. De laatste doet het maar over een telefoongesprek.
Opgelost.

Ik ga toch niet op mijn vakantie aan TM denken? Heb wel een hopeloos leven, maar toch ook niet zo hopeloos zeg :roll:
Vind het een leuk spelletje, maar het blijft ook bij een spelletje hoor.. Dus laat je team lekker een weekie door iemand anders maken.. Lekker Belangrijk...


Re: FTM-teams - Haggie - 18-10-2008

andre Wrote:Buurs staat er erg goed voor, maar 91 punten (minimaal) is niet beslissend. Het zijn niet de minste weken die nog komen.

minimaal idd. Die laffe Simon zou Nadal even pakken zeg :-k of Murray Fedex [-X


Re: FTM-teams - andre - 18-10-2008

Simon-Nadal is een kansloze affaire. Murray-Federer zou kunnen, al denk ik dat iedereen kansloos is tegen een Federer in topvorm.


Re: FTM-teams - Overdune - 18-10-2008

Btw, Ad, wil jij de komende 2 weken m'n team maken? :razz:


Re: FTM-teams - andre - 18-10-2008

Dan zal ik er voor de deadline ook nog even naar kijken.


Re: FTM-teams - Overdune - 18-10-2008

Top. Ik voel back-to-back weekwinsten aankomen. Hakkuh


Re: FTM-teams - Overdune - 18-10-2008

Maar feli trouwens, André! Een verdiende weekoverwinning na bijna een jaar lang constant presteren. En je kunt zelfs nog zomaar 2de worden. :o


Re: FTM-teams - andre - 18-10-2008

Dank je. Jammer dat er volgens sommigen een klein smetje op de weekwinst zit. Ik zal zeker voor de podiumplekken strijden, al is de concurrentie geducht. Nog niet met rare keuzes volgende week, maar met een logisch team.


Re: FTM-teams - Overdune - 18-10-2008

Ik ga me komende weken volledig richten op het medailleklassement. De weekwinst moet er dan komen, want bij de TMC zal dat te lastig worden denk ik (of mss makkelijker, maar dan is de kans groot dat het een gedeelde weekwinst wordt).


Re: FTM-teams - buurs - 18-10-2008

andre naar een 2e plek inmiddels.

ik sta 131 punten voor.

hopen dat het dit jaar eindelijk gaat gebeuren [-o<


Re: FTM-teams - andre - 18-10-2008

Dit slaat nergens meer op, Simon die van Nadal wint. Het was wel duidelijk dat Nadal, in tegenstelling tot Federer en Murray niet in topvorm was, maar om je dan door Gilles Simon te laten verslaan? Federer zou Simon van de baan af blazen, wat nu morgen Murray mag gaan doen.


Re: FTM-teams - buurs - 18-10-2008

simon won tijdje geleden ook van federer Wink


Re: FTM-teams - andre - 18-10-2008

Sinds toen is Federer behoorlijk in vorm geraakt.
Een nederlaag tegen een Murray in opkomst en in vorm doet daar niets aan af.


Re: FTM-teams - mindlight - 19-10-2008

Federer zou echt niet makkelijk van Simon hebben gewonnen. Nadal speelde gewoon erg goed, maar werd verslagen door iemand die alles goed raakte.


Re: FTM-teams - Haggie - 19-10-2008

Haggie Wrote:
andre Wrote:Buurs staat er erg goed voor, maar 91 punten (minimaal) is niet beslissend. Het zijn niet de minste weken die nog komen.

minimaal idd. Die laffe Simon zou Nadal even pakken zeg :-k of Murray Fedex [-X



:-# :-#


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Notworthy


Re: FTM-teams - buurs - 19-10-2008

aangezien ik vorige week brons heb gehaald en deze week zilver, kan ik ook nog steeds het medailleklassement winnen door nog een gouden medaille te pakken.

Op voorwaarde dat Omyaca geen gouden of zilveren medaille meer pakt.


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Klopt, maar jij zal op safe gaan spelen nu en daar haal je in principe geen gouden medaille mee.


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Haggie, je weet dat je komende week de organisatie doet?


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Ik heb de medailles al bijgewerkt voor deze week, dus dat hoeft niet meer te gebeuren!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-10-2008

1e en een 5e plek deze week, niet gek. Maar dit is natuurlijk eenmalig, voortaan ga ik natuurlijk mezelf het beste team geven Wink


Re: FTM-teams - buurs - 19-10-2008

database kan open, haggeman!!!


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

cry

Er is nog niets gebeurd.


Re: FTM-teams - centre court - 19-10-2008

Haggie gaat er mrgvroeg snel mee beginnen


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Dan doe ik het zo wel.

Schiet lekker op zo, weken lang bezig geweest met een organisatie schema en de helft vergeet het of is te laat.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 19-10-2008

Ik doe het dan wel OD, als goedmakertje voor vorige week. Na voetbal ga ik beginnen...


Re: FTM-teams - Overdune - 19-10-2008

Thx, dat zou top zijn Ad.


Re: FTM-teams - buurs - 19-10-2008

goed bezig Ad =D>

ik moet morgen trouwens tussen 17 en 18 uur mijn team maken :roll:

daarna is het voor mij niet mogelijk aangezien ik ga dineren met collega's en ik verwacht niet voor 22 uur thuis te zijn....