The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - kooltje - 24-10-2008

buurs Wrote:misschien is het verstandig om volgende week samen te gaan overleggen wie wie neemt.

misschien kunnen jullie me dan verslaan :o Undecided
Overschat jezelf niet...


Re: FTM-teams - buurs - 24-10-2008

ik daag ze gewoon uit, aangezien iedereen (logisch) tegen mij is.

ik kan dus keihard op mijn muil gaan of ze allemaal de mond snoeren Icon_twisted


Re: FTM-teams - Haggie - 24-10-2008

buurs Wrote:ik daag ze gewoon uit, aangezien iedereen (logisch) tegen mij is.

ik kan dus keihard op mijn muil gaan of ze allemaal de mond snoeren Icon_twisted

Het leuke is dat wanneer je keihard op je muil gaat iedereen zal reageren en wanneer je wint alleen jij blij bent en het mij niet kan interesseren wat je allemaal zegt over hoe goed je bent, dat heb je ondertussen verprutst met je gedrag :Big Grin


Re: FTM-teams - kooltje - 24-10-2008

Indien hij op ze muil gaat is hij niet hier.


Re: FTM-teams - mindlight - 24-10-2008

Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh


Re: FTM-teams - kooltje - 24-10-2008

mindlight Wrote:Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh
[-o<


Re: FTM-teams - buurs - 24-10-2008

mindlight Wrote:Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh

die kans is -10% Notworthy


Re: FTM-teams - Haggie - 24-10-2008

buurs Wrote:
mindlight Wrote:Sterker nog, als Haggie hem inhaalt is hij nooit meer hier Hakkuh

die kans is -10% Notworthy

Heel sterke kansberekening. Denk dat je die deze week ook op je team hebt toegepast? :-"


Re: FTM-teams - buurs - 24-10-2008

toch sta ik deze week nog voor op je Undecided


Re: FTM-teams - Haggie - 24-10-2008

buurs Wrote:toch sta ik deze week nog voor op je Undecided

Daar heb je een punt. Het is maar een kleine, omdat je je in de broek schijt alleen al bij de gedachte dat Andre en Omyaca je inhalen.


Re: FTM-teams - buurs - 24-10-2008

ze zullen dichtbij komen, maar om me daar nou druk om te maken 8-[

mijn positie staat allang vast


Re: FTM-teams - Ad Wim - 24-10-2008

Haggie Wrote:
buurs Wrote:ik daag ze gewoon uit, aangezien iedereen (logisch) tegen mij is.

ik kan dus keihard op mijn muil gaan of ze allemaal de mond snoeren Icon_twisted

Het leuke is dat wanneer je keihard op je muil gaat iedereen zal reageren en wanneer je wint alleen jij blij bent en het mij niet kan interesseren wat je allemaal zegt over hoe goed je bent, dat heb je ondertussen verprutst met je gedrag :Big Grin
Juist Haggie, en dat is nou het leukste.

Erg vermakelijk om dit alles te lezen trouwens =D>


Re: FTM-teams - buurs - 24-10-2008

aaahhhhhhhh, pipo reageert toch nog =D>


Re: FTM-teams - Haggie - 24-10-2008

buurs Wrote:aaahhhhhhhh, pipo reageert toch nog =D>


[Image: pipo_de_clown.jpg]

Ik reageer op Haggie, niet op jou... =;


Re: FTM-teams - mindlight - 24-10-2008

Hier klopt iets niet... Big Grin

Maar ik vind het ook zeer vermakelijk AW, zelden zo op een speler gehoopt als nu op Omyaca/Andre


Re: FTM-teams - Haggie - 24-10-2008

kan moeillijk ff aan ad vragen of hij dat foto'tje van pipo wil plaatsen. :wink: ..


Re: FTM-teams - buurs - 24-10-2008

hij kan toch een foto van zichzelf plaatsen


Re: FTM-teams - mindlight - 24-10-2008

Je weet toch hoe hij eruit ziet?

Daarbij is Ad niet zo'n ijdeltuit dat hij foto's van zichzelf op het forum plaatst.....


Re: FTM-teams - andre - 24-10-2008

Hoe je het wendt of keert: na deze week staat Buurs nog wel een eindje voor, dus heeft hij de beste papieren. In managersvorm geloof ik niet zo.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-10-2008

omyaca Wrote:Naar mijn mening is Andre de grote winnaar van gisteren. Als Gasquet en Vliegen het hadden afgemaakt was het een heel ander verhaal geweest, maar nu heeft Andre met 16 punten voorsprong en Benneteau en Elgin tegen Verdasco en Soderling toch de beste papieren om dicht bij Buurs te komen.
Nou, jij pakt nu toch ook al zeker 49 punten op Buurs, met kans op meer. En met de winst van Soderling op Roddick lijk jij dus degene die de grootste winst op Buurs gaat pakken. Tenzij Benneteau nog gekke dingen gaat doen...


Re: FTM-teams - Ad Wim - 25-10-2008

andre Wrote:Wat wordt de deadline voor de Masters? Ik neem aan voordat de Masters beginnen.
Bedoel je hiermee Parijs of de Tennis Masters Cup?

Ik vrees dat we Parijs niet veel eerder kunnen doen dan maandagavond, maar de TMC zal wel voor de 1e wedstrijden liggen ja, aangezien daar tijd genoeg voor is.


Re: FTM-teams - andre - 26-10-2008

Die begint vaak of zaterdag of zo, dus maandag 22.00 uur heeft niet zoveel nut meer. De avond voor het begin 23.59 uur lijkt me het beste.


Re: FTM-teams - buurs - 26-10-2008

De database kan open, André :8:


Re: FTM-teams - andre - 26-10-2008

Shit ja, was me even ontschoten. Ga er direct mee aan de gang. Dus als je nog even opblijft, kun je straks een team samenstellen.
Ik wacht overigens nog op de punten van Ascione (ook Giraldo moet nog punten)


Re: FTM-teams - andre - 26-10-2008

Bij het updaten van de spelerswaardes zijn alleen de eerste 67 te wijzigen. Wat ik ook probeer, de rest blijft op de oude waarde staan.


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Is het al gelukt?


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

En hoeveel punten moeten Giraldo ea nog hebben? Die kan ik er nog wel handmatig bijzetten.


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

2, maar volgens mij werkt dat niet.
Wil je het nu proberen?


Re: FTM-teams - Overdune - 27-10-2008

Is goed, tot hoever ben je uiteindelijk gekomen met spelersbeheer?

Wie moeten er 2 punten bij hebben, alleen Giraldo en Ascione?


Re: FTM-teams - andre - 27-10-2008

andre Wrote:Bij het updaten van de spelerswaardes zijn alleen de eerste 67 te wijzigen. Wat ik ook probeer, de rest blijft op de oude waarde staan.
Is nog niet gelukt. Maakt ook niet zoveel uit: de enige spelers van buiten de top 67 die te kiezen zijn, zijn Chardy en Mannarino. Dat zijn net de 2 spelers die vandaag uitgeschakeld zijn.