The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

Ad Wim Wrote:Woerdie heeft Roddick. En ook Berdych en Gasquet.

verrassend?

alleen roddick misschien


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-03-2008

En misschien heb je gelijk hoor, en is het geen goede keus geweest om ze beiden te nemen. Het is iig niet heel erg gokken. Maar anders had ik bijv. iemand als Tojo genomen...
Kiefer heb ik nooit overwogen.

Ik zag gewoon weinig zekerheidjes in LV. Een paar voor de tweede ronde, zoals Korolev, Isner, Gulbis en Querrey, maar dat zijn allemaal niet de meest zekere jongens. Niet echt in vorm en in de tweede ronde ook allemaal lastige tegenstanders.


Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

Ad Wim Wrote:En misschien heb je gelijk hoor, en is het geen goede keus geweest om ze beiden te nemen. Het is iig niet heel erg gokken. Maar anders had ik bijv. iemand als Tojo genomen...
Kiefer heb ik nooit overwogen.

we zullen zien.
gulbis heb jij ook niet.
toch redelijke kans op min. 8 punten.


Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-03-2008

Tja, dat kan. Maar hij heeft nog geen partij gewonnen volgens mij. Kan best van Massu verliezen.


Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

Ad Wim Wrote:Tja, dat kan. Maar hij heeft nog geen partij gewonnen volgens mij. Kan best van Massu verliezen.

klopt, maar kost geen drol.
al is massu in topvorm :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-03-2008

buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

En Gulbis heb ik lang gehad, maar ik vond het toch een te grote gok. Dan spaar ik liever voor Gasquet.


Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

er lijkt al een update geweest, maar geen puntenverwerking

mindlight, je moet even naar de hoofdpagina en punten laten berekenen :wink:


Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

En Gulbis heb ik lang gehad, maar ik vond het toch een te grote gok. Dan spaar ik liever voor Gasquet.

nieminen moet ik ook nog zien als ik eerlijk ben.
heb hem er op het laatst pas ingezet.

maar dit zijn wel zijn omstandigheden en ondergrond.


Re: FTM-teams - kooltje - 03-03-2008

becker al kwijt...altijd de fout in met die kut mof


Re: FTM-teams - omyaca - 03-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

En Gulbis heb ik lang gehad, maar ik vond het toch een te grote gok. Dan spaar ik liever voor Gasquet.

nieminen moet ik ook nog zien als ik eerlijk ben.
heb hem er op het laatst pas ingezet.

maar dit zijn wel zijn omstandigheden en ondergrond.
Ja, idd een Fin voelt zich wel thuis in dat lekkere warme weer. :razz:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-03-2008

Ach ja, het was een lastige week. Ben toch maar voor de grotere jongens gegaan, waarvan er veel al door zijn. Geen zin in weer gezeik met afzeggingen of kleintjes die eraf gaan. We zullen aan het einde zien of dat goed is geweest. Je hebt me er iig wel van overtuigd dat het niet echt slim is om Berdych en Ferrer allebei te nemen :|
Maar ja, nu maar hopen dat al die kleintjes in LV eraf vliegen.


Re: FTM-teams - omyaca - 03-03-2008

Hup Qualies! :razz:


Re: FTM-teams - omyaca - 03-03-2008

O, wacht ff, Canas is ook nog 4 keer gekozen, dat maakt het iets minder mooi.


Re: FTM-teams - buurs - 03-03-2008

omyaca Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

En Gulbis heb ik lang gehad, maar ik vond het toch een te grote gok. Dan spaar ik liever voor Gasquet.

nieminen moet ik ook nog zien als ik eerlijk ben.
heb hem er op het laatst pas ingezet.

maar dit zijn wel zijn omstandigheden en ondergrond.
Ja, idd een Fin voelt zich wel thuis in dat lekkere warme weer. :razz:

volgens mij is nieminen altijd het best in australie/nieuw zeeland en daar is het bloedheet.
verder houdt hij van zware omstandigheden.

alleen ferrer houdt daar natuurlijk ook van.


Re: FTM-teams - omyaca - 03-03-2008

Wie denkt dat Hewitt Las Vegas niet gaat winnen?


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-03-2008

omyaca Wrote:Hup Qualies! :razz:
Dat is normaliter ook mijn tactiek, maar ik ging al om 1930 uur weg en vond het toch een te grote gok. Nu maar hopen dat Melzer iig niet tegen Guccione loot en hopen dat Anderson tegen Hanescu komt, voor de rest boeit het niet zo.


Re: FTM-teams - mindlight - 03-03-2008

buurs Wrote:er lijkt al een update geweest, maar geen puntenverwerking

mindlight, je moet even naar de hoofdpagina en punten laten berekenen :wink:

Haha ok vandaar, ik vroeg me al af wat er niet goed ging, had idd al een update gedaan. Zal nu ff op die knop rammen dan :Big Grin


Re: FTM-teams - Ad Wim - 03-03-2008

omyaca Wrote:Wie denkt dat Hewitt Las Vegas niet gaat winnen?
Tja. Ik denk het eigenlijk niet. Twee weken geleden verliest ie nog van fucking Seppi. En nu met Kiefer en Canas die prima overwinningen pakken...

Dan moet ie Safin, Bjorkman, Kiefer/Querrey, Canas, Baghdatis/Llodra pakken. Zou ik knap vinden, maar ik denk het toch niet. Baghdatis en Llodra zijn sowieso beter normaliter en met Canas en Kiefer in vorm heeft hij het ook al heel zwaar. Het is gewoon niet veel meer de laatste tijd met hem. Hij kan al best van Safin verliezen en dan is je week alweer naar de klote.


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

O, dat valt wel mee hoor. Risico met mannen als Mathieu, Roddick, Berdych, Nieminen, Kohlschreiber, lijkt me stukken groter. En die zijn even duur/duurder.
Maar zul je zien dat Safin nu opeens wel weer goed speelt. En er dan kansloos afgaat tegen Bjorkman/Benneteau. Ik zie het alweer gebeuren.


Re: FTM-teams - Kraai - 04-03-2008

Haggie is Tojo en Becker al kwijt :wink:


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Ik heb iig geen enkele 0-punter in Dubai, das al een grote opluchting! :wink:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

omyaca Wrote:O, dat valt wel mee hoor. Risico met mannen als Mathieu, Roddick, Berdych, Nieminen, Kohlschreiber, lijkt me stukken groter. En die zijn even duur/duurder.
Maar zul je zien dat Safin nu opeens wel weer goed speelt. En er dan kansloos afgaat tegen Bjorkman/Benneteau. Ik zie het alweer gebeuren.
Dat eerste klopt wel, maar als die gok in Dubai goed uitpakt, pak je wel heel veel meer punten. Als Berdych of PHM dezelfde run hebben als Hewitt, pakken ze bijna 2x zoveel punten. Dan gok ik toch liever in Dubai. Daarom ging ik vorig week ook niet voor jongens als Karlo en Ljubo.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

omyaca Wrote:Ik heb iig geen enkele 0-punter in Dubai, das al een grote opluchting! :wink:
Ik ook nog niet, maar het kan nog met PHM en Berdych...
Zou leuk zijn, weer eens een week zonder afzeggingen...


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Ad Wim Wrote:
omyaca Wrote:O, dat valt wel mee hoor. Risico met mannen als Mathieu, Roddick, Berdych, Nieminen, Kohlschreiber, lijkt me stukken groter. En die zijn even duur/duurder.
Maar zul je zien dat Safin nu opeens wel weer goed speelt. En er dan kansloos afgaat tegen Bjorkman/Benneteau. Ik zie het alweer gebeuren.
Dat eerste klopt wel, maar als die gok in Dubai goed uitpakt, pak je wel heel veel meer punten. Als Berdych of PHM dezelfde run hebben als Hewitt, pakken ze bijna 2x zoveel punten. Dan gok ik toch liever in Dubai. Daarom ging ik vorig week ook niet voor jongens als Karlo en Ljubo.
Ja, maar het verschil is dat ik geen van die mannen de finale zie halen, en dat de halve al een hels karwei wordt met Nadal en Ferrer in die delen. Dan gok je dus met een van die gasten voor 27 punten, als het erg meezit. En met Hewiit voor 35. In die zin maakt dat dus ook niet zoveel uit.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

Geen Llodra Buurs en Omyaca? :roll:


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Die Llodra is nu natuurlijk veel te duur voor zijn kwaliteiten. Hij heeft 2 keer aardig gespeeld, met wat mazzel gecombineerd. Maar is echt nog wel een beperkte speler. Ik zie hem wel verliezen van een van de qualies.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

Hij staat toch niet voor niets 4e in de CR, met alleen maar halve finalisten van de AO voor hem? En duur, hij is een kleine 900. Kiefer en Hewitt, die zijn te duur voor hun kwaliteiten en vorm.

Hij haalt, als hij een beetje zijn niveau haalt en fit is, toch wel de halve finale, met goede kans op de finale. Alleen tegen Guccione kan ie verliezen, want dat kunnen heel veel mensen. Maar hij kan prima spelen tegen big servers, dat heeft ie wel laten zien.


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

mindlight, het is wel handig als je de partijen die niet gespeeld zijn, ook op niet gespeeld zet. Ziet er een beetje koddig uit zo. :wink:


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Ad Wim Wrote:Hij staat toch niet voor niets 4e in de CR, met alleen maar halve finalisten van de AO voor hem? En duur, hij is een kleine 900. Kiefer en Hewitt, die zijn te duur voor hun kwaliteiten en vorm.

Hij haalt, als hij een beetje zijn niveau haalt en fit is, toch wel de halve finale, met goede kans op de finale. Alleen tegen Guccione kan ie verliezen, want dat kunnen heel veel mensen.
Jij bent gewoon onder de indruk van zijn spel. Ik was en ben dat niet echt. Hij leunt wel erg op zijn service. Als die niet loopt is hij heel kwetsbaar. Bovendien was hij niet fit meer na Rotterdam, en het kan best dat dat nog meespeelt, hij is natuurlijk niet gewend zoveel te spelen.