The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - mindlight - 04-03-2008

Ok prima Omcaya Smile
Als er nog meer tips/opmerkingen zijn, graag gewoon zeggen, dan ga ik er direct mee aan de gang.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

omyaca Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij staat toch niet voor niets 4e in de CR, met alleen maar halve finalisten van de AO voor hem? En duur, hij is een kleine 900. Kiefer en Hewitt, die zijn te duur voor hun kwaliteiten en vorm.

Hij haalt, als hij een beetje zijn niveau haalt en fit is, toch wel de halve finale, met goede kans op de finale. Alleen tegen Guccione kan ie verliezen, want dat kunnen heel veel mensen.
Jij bent gewoon onder de indruk van zijn spel. Ik was en ben dat niet echt. Hij leunt wel erg op zijn service. Als die niet loopt is hij heel kwetsbaar. Bovendien was hij niet fit meer na Rotterdam, en het kan best dat dat nog meespeelt, hij is natuurlijk niet gewend zoveel te spelen.
Niet alleen van zijn spel, ook vabn zijn resultaten. Twee toernooiwinsten in 5 toernooiweken is toch fucking knap, hoe je het ook wendt of keert. En hij leek inderdaad niet helemaal fit in de finale, maar die won ie toch. En ernstig was het niet en hij heeft gewoon een week rust gehad.
We zullen het zien. Ik vond het iig een zekerheidje, nu maar hopen dat ie geen Guccione loot.


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Nog eentje dan. Er staat nu I. Minar in Dubai, maar volgens mij is dat J. Minar. Zal verder niet zoveel uitmaken hoor.


Re: FTM-teams - mindlight - 04-03-2008

Ja klopt. Maar hij stond in de spelerslijst al als J.Minar erin. Dus ik heb hem ook als J.Minar ingevoerd in Dubai om te zorgen dat hij kiesbaar zou zijn. (niet dat iemand hem zou willen, maar toch). Zal hem nu in de spelerslijst veranderen.


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Het is een andere dan Ivo Minar he.
Die staat in de top 150, J. Minar niet.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

Maar I. Minar is wel iemand anders en die was wel te kiezen...


Re: FTM-teams - mindlight - 04-03-2008

Ahh vandaar. Dan heb ik dat fout gedaan (volgens mij zonder gevolgen). Maar I. Minar moet dus in de spelerslijst blijven staan?


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Ja, het is maar goed dat niemand hem gekozen heeft deze week. :wink:


Re: FTM-teams - mindlight - 04-03-2008

Ad Wim Wrote:Maar I. Minar is wel iemand anders en die was wel te kiezen...

Klopt, maar dan zou je een speler gekozen hebben die niet speelde (door mijn fout). Aangezien ik die twee spelers door elkaar heb gehaald. En ik dus J.Minar kiesbaar heb gemaakt in Dubai, terwijl hij dat niet hoorde te zijn. :oops:


Re: FTM-teams - mindlight - 04-03-2008

omyaca Wrote:Ja, het is maar goed dat niemand hem gekozen heeft deze week. :wink:

Nou idd :oops: . Verder vind ik het organiseren niet vervelend om te doen, dus mocht dat ooit een heikel punt voor iemand worden kan je me er wel voor vragen Smile.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

Ad Wim Wrote:2 Nieminen - Rochus
:8:


Re: FTM-teams - buurs - 04-03-2008

Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

Ad Wim Wrote:2 Nieminen - Rochus
:8:

Notworthy


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Ad Wim Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:maar als ferrer gaat knallen loop je flink op mij uit.
hup nieminen Icon_twisted
Denk dat Nieminen eraf gaat tegen Rochus.

Ad Wim Wrote:2 Nieminen - Rochus
:8:
En toch niet in je team hebben. =D>


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

Ik heb Ferrer én Berdych daar al en iemand die op zeker max 5 punten haalt, hoef ik niet Wink


Re: FTM-teams - omyaca - 04-03-2008

Daar ben ik dus niet helemaal zeker van. Als je ziet dat Ferrer van Zverev verloor (ja, ik weet het was indoor, maar het zegt op elke ondergrond iets), en dat Rochus al 2 keer dik van hem gewonnen heeft. Ik ben wel een klein beetje bang. Confused


Re: FTM-teams - centre court - 04-03-2008

dat gaat ferrer echt wel makkelijk winnen hoor.


Re: FTM-teams - centre court - 04-03-2008

net nog even een update gedaan.


Re: FTM-teams - cruijff - 04-03-2008

Om op de zaken vooruit te lopen..

Zou iemand mijn team kunnen maken tijdens de periode 17 t/m 29 maart? Ben ik helaas op vakantie en niet in staat mijn team te maken...
Hoop dat iemand dit wil doen, alvast bedankt..


Re: FTM-teams - Ad Wim - 04-03-2008

Dat is wel heel vroeg, Johan :o
Maar ik wil het best doen hoor.


Re: FTM-teams - cruijff - 04-03-2008

Dat zou top zijn!!


Re: FTM-teams - Ad Wim - 06-03-2008

Het is echt ongelofelijk met die Haggeman. Eerst Lopez, nu weer Benneteau!

Ga alsjeblieft een staatslot kopen, vertel me de lottonummers van aanstaande zaterdag of vertel me wanneer ik ga afstuderen Wink =D>


Re: FTM-teams - andre - 06-03-2008

Het blijkt dat ik Benneteau ook heb, dus dan is de nederlaag van Hewitt wat minder erg. Toch had ik liever Hewitt door gehad, die zou meer kans hebben tegen Querrey.


Re: FTM-teams - Haggie - 06-03-2008

Ad Wim Wrote:Het is echt ongelofelijk met die Haggeman. Eerst Lopez, nu weer Benneteau!

Ga alsjeblieft een staatslot kopen, vertel me de lottonummers van aanstaande zaterdag of vertel me wanneer ik ga afstuderen Wink =D>

CC en Scholten! vertellen mij ook regelmatig dat ik van geluk nog eens in Baak onder de trein kom....... :-"


Re: FTM-teams - Overdune - 06-03-2008

Ik kop em wel even in: rijden er treinen langs Baak dan? Undecided :8:


Re: FTM-teams - Ad Wim - 06-03-2008

:lol:


Re: FTM-teams - andre - 06-03-2008

Overdune Wrote:Ik kop em wel even in: rijden er treinen langs Baak dan? Undecided :8:
Ja, met paarden ervoor


Re: FTM-teams - Haggie - 06-03-2008

Notworthy


Re: FTM-teams - Haggie - 06-03-2008

Ik hoor de trein al aankomen, genaamd FELICIANO LOPEZ EXPRESS..... Notworthy


Re: FTM-teams - centre court - 06-03-2008

ik kan er met de pet niet meer bij... wat een uitslagen allemaal... en telkens zit haggie aan de goede kant vd score.


Re: FTM-teams - Mitch - 06-03-2008

centre court Wrote:ik kan er met de pet niet meer bij... wat een uitslagen allemaal... en telkens zit haggie aan de goede kant vd score.
Wel hier reageren en niet de tennispoll in vullen, daar kan ik met mn pet niet bij..