The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - buurs - 13-03-2008

Ad Wim Wrote:Hij heeft sinds Marseille niet meer gespeeld. Weet niet 100% zeker of het een blessure was, maar dacht dat ik wel zoiets gehoord/gelezen had...

oververmoeid


Re: FTM-teams - mindlight - 13-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij heeft sinds Marseille niet meer gespeeld. Weet niet 100% zeker of het een blessure was, maar dacht dat ik wel zoiets gehoord/gelezen had...

oververmoeid

Staat mij ook bij idd.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 13-03-2008

Een maand lang oververmoeid van twee weekjes spelen? Had ie ook Pfeiffer dan?


Re: FTM-teams - omyaca - 13-03-2008

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij heeft sinds Marseille niet meer gespeeld. Weet niet 100% zeker of het een blessure was, maar dacht dat ik wel zoiets gehoord/gelezen had...

oververmoeid
Ja, ok, maar hij heeft nu toch kunnen uitrusten?
Lijkt me geen probleem meer.


Re: FTM-teams - mindlight - 13-03-2008

Ad Wim Wrote:Een maand lang oververmoeid van twee weekjes spelen? Had ie ook Pfeiffer dan?

Nee maar gewoon a la Federer lang niet spelen na een toernooiwinst. Ik hou er niet van, maar hij is net Federer zo.
Nu is hij waarschijnlijk topfit.


Re: FTM-teams - buurs - 13-03-2008

omyaca Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij heeft sinds Marseille niet meer gespeeld. Weet niet 100% zeker of het een blessure was, maar dacht dat ik wel zoiets gehoord/gelezen had...

oververmoeid
Ja, ok, maar hij heeft nu toch kunnen uitrusten?
Lijkt me geen probleem meer.

hij is gewoon fit.

maar naar de ao had ie zoveel aandacht op zich gevestigd.
werd hem te veel


Re: FTM-teams - Ad Wim - 13-03-2008

Jezus, lijkt Amrabat wel. Mietje...


Re: FTM-teams - buurs - 13-03-2008

lee naar 0-30


Re: FTM-teams - mindlight - 13-03-2008

Kooltje, zit je al klaar voor de update? =D>


Re: FTM-teams - omyaca - 13-03-2008

buurs Wrote:
omyaca Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Hij heeft sinds Marseille niet meer gespeeld. Weet niet 100% zeker of het een blessure was, maar dacht dat ik wel zoiets gehoord/gelezen had...

oververmoeid
Ja, ok, maar hij heeft nu toch kunnen uitrusten?
Lijkt me geen probleem meer.

hij is gewoon fit.

maar naar de ao had ie zoveel aandacht op zich gevestigd.
werd hem te veel
Doet me denken aan Baghdatis toendertijd. En die haalde toen bij Indian Wells zijn niveau weer dacht ik. Icon_twisted


Re: FTM-teams - buurs - 13-03-2008

dacht ik ook aan

maar bij gonzo ging het compleet mis


Re: FTM-teams - kooltje - 14-03-2008

mindlight Wrote:Kooltje, zit je al klaar voor de update? =D>
nu wel Wink


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Kooltje, zit je al klaar voor de update? =D>
nu wel Wink

Ok top, zou je alleen na de volgende update nog even op "reken de weekscores uit van de deelnemers" kunnen drukken? Dan verandert de stand gelijk mee namelijk Smile


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ohh en je moet een vinkje zetten VOOR de speler die gewonnen heeft, en ACHTER de speler die verloren heeft, ik zal het nu wel even goed zetten Smile

Voor later vandaag: Dancevic - Falla is niet gespeeld en dat is Fognini - Schuettler geworden.


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Hmm Kooltje, je hebt een lastige week qua organisatie Smile. Die geplaatste spelers krijgen allemaal hun punten al alsof ze in de tweede ronde zitten. Dat betekent dat als ze uitgeschakeld worden in de voor hun eerste ronde dat je handmatig de punten aan moet passen :roll:. Plus dat de komende dagen de stand helemaal nergens op slaat....


Re: FTM-teams - kooltje - 14-03-2008

ik weet het...thnx! ga het nu doen


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Volgens mij heb ik het meeste al gedaan, want toen ik vanochtend keek stond 80% van de spelers op uitgeschakeld. Dus dat heb ik gelijk hersteld. De Dropdown menu's met wie heeft wie kloppen nu in ieder geval weer....
Dit weekend zal ik 's-ochtends en 's-avonds niet veel online zijn dus succes Kooltje! =D> =D>


Re: FTM-teams - kooltje - 14-03-2008

mindlight Wrote:Ohh en je moet een vinkje zetten VOOR de speler die gewonnen heeft, en ACHTER de speler die verloren heeft, ik zal het nu wel even goed zetten Smile

Voor later vandaag: Dancevic - Falla is niet gespeeld en dat is Fognini - Schuettler geworden.

dat was dus niet de "v" van Verder maar van Verloren

fognini schuettler inmiddels in schema...


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Super! En is idd de V van verloren. De punten klopten vanochtend wel, maar de spelers waren direct uitgeschakeld Big Grin


Re: FTM-teams - andre - 14-03-2008

Uitgeschakelde spelers in de 1e ronde (en geplaatsten in de 2e ronde) krijgen toch 1 punt?
En q's (b.v. Kunitsyn, Serra, Reynolds) zelfs 2.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

Ja.


Re: FTM-teams - Haggie - 14-03-2008

Buurs: Ginepri, PHM, Canas, Ollie
Haggie: Roddick (LLodra, Kunitsyn,Reynolds al weg :lol: )


:-k .. Ik verwacht van jou spelers geen grootste dingen, 15pnt pp max. Roddick MOET nu dus minimaal tegen Fedex komen.


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

phm en canas gaan 15 min. pakken.

ik zie vooral canas ver komen.

ollie zal er nu wel afgaan.

en ginepri wordt ook lastig.

ik zal nu paar punten voor staan.

dus ik misschien wel 15 a 20 punten inlopen..... :-k


Re: FTM-teams - Haggie - 14-03-2008

alles kleine beetje helpen! Ik zie Roddick ook zomaar eens van Verdasco verliezen. :dodgy: , :wink:


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Ja van Canas verwacht ik ook wel wat idd.

Mijn persoonlijke doel deze week is toch ook minimaal een punt of 25-30 op Haggie in te lopen :-({|=


Re: FTM-teams - Ad Wim - 14-03-2008

Jullie hebben wel gezien dat Canas in de 1/8e tegen Djoko speelt he? Als ie daar al komt...


Re: FTM-teams - mindlight - 14-03-2008

Wat is dit ineens voor ophemeling van Djoko Ad? Natuurlijk wint hij normaal gesproken van Canas, maar hij verliest nog te vaak stomme partijen....


Re: FTM-teams - buurs - 14-03-2008

Ad Wim Wrote:Jullie hebben wel gezien dat Canas in de 1/8e tegen Djoko speelt he? Als ie daar al komt...

ik zeg niet dat hij wint, maar ik geef hem wel 40% kans.
Vergeet niet dat Canas veel ballen heeft en weinig fouten maakt.

ik zie djoko daar niet 1,2,3 veel winners maken.


Re: FTM-teams - Kraai - 14-03-2008

Canas haalt normaal gesproken max 15 punten (eraf tegen djoko)...is dat rendabel voor 1468 euri ?


Re: FTM-teams - omyaca - 14-03-2008

En weer vegeten jullie Haase allemaal. [-X