The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
FTM-teams - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: FTM-teams (/showthread.php?tid=3310)



Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij gaat ervanuit dat Simon zowel Ancic als Murray gaat verslaan Kooltje?
nee maar 1 van beide haalt de laatste 32 niet...

en met zulke keuzes pak je geen weekwinst in mijn ogen.

Mwa dat weet je niet. Ik vind Buurs' team er heel aardig uitzien eerlijk gezegd.


Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 26-03-2008

Het team voor deze week:
A. Roddick Miami
E. Gulbis Miami
M. Ancic Miami
M. Fish Miami
J. Tipsarevic Miami
I. Kunitsyn Miami
F. Lopez Miami
K. Nishikori Miami
S. Querrey Miami
F. Gonzalez Miami
R. Haase Miami
R. Stepanek Miami
I. Ljubicic Miami
M. Cilic Miami


Re: FTM-teams - buurs - 26-03-2008

kooltje Wrote:
buurs Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:Ik ga eindelijk een gouden medaille halen Icon_twisted
dat zou mij ontzettend verbazen

waarom?
vind canas, soderling, gulbis, safin, becker, murray en ancic
niet echt een winnend team.
dik gedrukt haalt de laatste 32 niet eens.

ik heb net als vorige week weer veel vertrouwen in canas :8:

gulbis en safin kunnen verrassen en soderling gaat knallen


Re: FTM-teams - Ad Wim - 26-03-2008

Ik denk dat je met Becker, Ancic/Murray ook niet snel een weekwinst zult halen, dat zijn toch safe keuzes. Canas snap ik eerlijk gezegd niet, maar ik vind Tsonga, Soderling en Gasquet wel leuke keuzes die je uiteindelijk ver kunnen brengen. Echter, als Djoko 'gewoon' de halve finale haalt, eindig je ergens in de middenmoot...


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Maar Ad, ik denk dat het voor iedereen zonder Djoko geldt, dat als Djoko de finale haalt, het middenmoot werk wordt Smile


Re: FTM-teams - Ad Wim - 26-03-2008

Dat klopt ja, daarom denk ik ook niet dat Buurs een weekwinst gaat halen. En als Djoko verrassend exit gaat, zijn er denk ik betere teams dan het zijne...

En nog steeds blijf ik zeggen dat Djoko in de halve finale van Nadal verliest. En dan haal ik met mijn knakkers wel 45 punten Wink


Re: FTM-teams - Overdune - 26-03-2008

Ad, hoe kan jij dat nou zeggen als fervent Djoko-supporter en Nadal-hater?! Waarom zou Djoko ineens van Nadal verliezen? Hij sloopte hem vorige week nog.


Re: FTM-teams - Overdune - 26-03-2008

mindlight Wrote:Maar Ad, ik denk dat het voor iedereen zonder Djoko geldt, dat als Djoko de finale haalt, het middenmoot werk wordt Smile

Daarentegen geldt dat bij een vroege exit de mensen met Djoko onderin gaan eindigen..


Re: FTM-teams - Ad Wim - 26-03-2008

Gasquet heb ik er lang ingehad maar vond ik te link met Tursunov en Berdych/Ferrero en ook waarsch max 25 punten.

Soderling heb ik lang over getwijfeld maar Wawrinka wordt al lastig en Federer onmogelijk als hij maar een beetje fit is. Zo niet, dan is het een goede keuze, want dan kan hij zo de kwart halen. Ik vond het een te grote gok, ook gezien Wawrinka. Als daar een drol had gestaan, had ik het wel gedaan. En ik blijf Soderling toch een indoorspeler vinden...

Lee ook lang over getwijfeld, maar net als bij Fish moet ik het nog maar zien of hij het 2x achter elkaar kan. Maar hij heeft er de loting natuurlijk wel naar om de 4e ronde te halen...


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Overdune Wrote:
mindlight Wrote:Maar Ad, ik denk dat het voor iedereen zonder Djoko geldt, dat als Djoko de finale haalt, het middenmoot werk wordt Smile

Daarentegen geldt dat bij een vroege exit de mensen met Djoko onderin gaan eindigen..

Precies Smile
Dat is dan ook waar deze week op gericht is, plus natuurlijk dat Ancic niet mag winnen van Murray.


Re: FTM-teams - Ad Wim - 26-03-2008

Overdune Wrote:Ad, hoe kan jij dat nou zeggen als fervent Djoko-supporter en Nadal-hater?! Waarom zou Djoko ineens van Nadal verliezen? Hij sloopte hem vorige week nog.
Ik ben dat allemaal wel, maar je weet dat ik niet zo'n fan ben dat ik hem per se in mijn team moet hebben, ik probeer het gewoon objectief te bekijken.
Ik las dat Nadal vorige week last had van een blaar en dat het daarom zo hard ging. Bovendien denk ik dat deze baan meer geschikt is voor Nadal aangezien de ballen hier hoger stuiteren. En Djoko heeft vaker problemen gehad na een overwinning in de week ervoor. Of dat nou door opladen of fysiek komt, dat weet ik niet, maar de cijfers spreken voor zich.


Re: FTM-teams - Overdune - 26-03-2008

We gaan het zien. Ik wil net als vorig jaar een sprong maken en dat moet Djoko gaan doen voor me. Als het goed uitpakt sta ik meteen tweede, zo niet dan kan ik weer van voren beginnen.

Ik ga nu weer studeren, want daar komt geen zak van terecht zo. :-k


Re: FTM-teams - omyaca - 26-03-2008

Zelfs als Djokovic het toernooi wint kan een team zonder hem nog makkelijk goud pakken.


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Nou makkelijk niet, maar is idd wel mogelijk.


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Jongens (en m.n. Mac)

Tim Army heeft deze week geen team gemaakt, omdat dit niet mogelijk was voor hem. Als je ook kijkt in de statistieken zie je dat hij maar 170 euro budget had voor deze week. Hij kon dus helemaal niemand kopen. Iemand die weet wat hier aan de hand is?

Tim-Army 1 0 1.00 12,500.00 12,330.00 170 851 0


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

moet hij zijn team zsm mailen


Re: FTM-teams - Mac - 26-03-2008

nope geen idee wat er aan de hand maar als ie snel is kan ie me zn team nog mailen wat mij betreft


Re: FTM-teams - Chiel-Montagne - 26-03-2008

mindlight Wrote:Jongens (en m.n. Mac)

Tim Army heeft deze week geen team gemaakt, omdat dit niet mogelijk was voor hem. Als je ook kijkt in de statistieken zie je dat hij maar 170 euro budget had voor deze week. Hij kon dus helemaal niemand kopen. Iemand die weet wat hier aan de hand is?

Tim-Army 1 0 1.00 12,500.00 12,330.00 170 851 0

Had ik ook (wel iets meer, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik vorige week te laat aan m'n team begon; restbudget van 2250 of zoiets). Toen ik echter gewoon wat mensen ging aanklikken, sprong 'ie 'gewoon' weer goed qua budget. Weet niet of ie dat ook heeft geprobeerd?

Al kan ik me voorstellen dat het nogal verwarrend was.


Re: FTM-teams - Mac - 26-03-2008

en trouwens wat erbovenaan staat maakt niks uit...op het moment dat je op submit drukt wordt de berekening volledig opnieuw uitgevoerd dus als hij gewoon geprobeerd had een team te maken had dat gewoon gelukt.


Re: FTM-teams - Overdune - 26-03-2008

Dat had-ie ook meteen kunnen doen, ik neem aan dat hij er niet om 15:50 achterkwam dat hij maar 170 te besteden had.


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Hmm ok, hij kwam er wel laat achter inderdaad, maar dat is zijn eigen 'fout'. Ik weet niet hoe het verder zit eerlijk gezegd, maar hij kwam er niet uit verder.


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

heeft hij nu een team mindlight? hoe langer het duurt hoe moeilijker het gaat worden


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Ja, waar moet het heen?


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Hij zit nu te eten, en krijg m niet te pakken, maar hij stuurt mij zo zijn team in ieder geval.


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

naar mac lijkt mij als mac aanwezig blijft?
ook dat maakt niet uit eigenlijk...naar mac


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Ok, ik begreep wel dat hij enkel geplaatste spelers had (zoals volgens mij het hele jaar tot zover Big Grin), dus wat dat betreft is het gunstig. Zou ook raar zijn als hij nu met Cilic e.d. aan kwam zetten.


Re: FTM-teams - kooltje - 26-03-2008

inderdaad...waarom komt hij zelf niet gewoon op het forum


Re: FTM-teams - mindlight - 26-03-2008

Dat weet ik eigenlijk ook niet. Zal het hem vragen als ik hem spreek.


Re: FTM-teams - Haggie - 26-03-2008

Mijn team:

L. Hewitt (Adje zei iets van; Nooit aan gedacht! Ik vind het juist een goede optie. Vorige week won hij overtuigend van Querrey en Youzhny en verloor 3e set TB van Fish in vorm! Hij gaat Fedex pakken!)

A. Roddick (gezien zijn loting (Chela/Tsonga/Karlovic) een must-pick. Mag samen met Hewitt om een halve finale plaats strijden)
M. Ancic (geen vertrouwen in Murray, vandaar...)
A. Clement (of hij trekt zich terug, of hij verliest meteen!)
Y. Lu (tsja.. hopen op een paar punten)
I. Kunitsyn (toppppppper!)
N. Djokovic (toernooiwinnaar!)
J. Blake (Verslaat Nadal en verliest halve finale van Djoko)

Succes allen!


Re: FTM-teams - centre court - 26-03-2008

A. Roddick Miami 4 in 2160
M. Ancic Miami 0 out 565
A. Murray Miami 4 in 1525
M. Fish Miami 0 out 790
K. Nishikori Miami 0 out 378
N. Djokovic Miami 4 in 5280
J. Blake Miami 4 in 1800

Hup Djoko!
Vrij veel dure jongens gekozen. Hopen dat ze er staan.